niet zo heel vaak meer om de dag of zo of om de 2 dagenquote:
Als je een flinke sperma productie hebt moet het er uit, links om of rechtsomquote:Op dinsdag 25 september 2018 07:51 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
niet zo heel vaak meer om de dag of zo of om de 2 dagen
zou dat er mee te maken kunnen hebben? ik dacht eerder aan andere hormonen of zo of die ehh hoe heet dat feromenieden fermonen ofzo
Is dit serieus advies?quote:Op dinsdag 25 september 2018 07:54 schreef VleesLollie het volgende:
[..]
Als je een flinke sperma productie hebt moet het er uit, links om of rechtsom
Ik kom toch niet tijdens de trainingquote:Op dinsdag 25 september 2018 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ruikt je zweet naar sperma of ruikt je sperma naar zweet... 🤔
Maar als het alleen bij je boxer is dan lijkt het antwoord me sowieso evident
nee, maar de feromonen die je in die regionen produceert hebben een bepaalde geur. Daarom ruikt je sperma zoals het ruikt, en die feromonen komen ook in je zweet terecht. Zo gek is dat dus niet.quote:Op dinsdag 25 september 2018 08:42 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik kom toch niet tijdens de training
quote:Op dinsdag 25 september 2018 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar de feromonen die je in die regionen produceert hebben een bepaalde geur. Daarom ruikt je sperma zoals het ruikt, en die feromonen komen ook in je zweet terecht. Zo gek is dat dus niet.
Mijn zweet down under ruikt ook heel anders dan dat bij mijn oksels of voeten bijvoorbeeld
Die van mij niet gvdquote:Op dinsdag 25 september 2018 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
vrouwen schijten potpourri ja, sorry dat was ik even vergeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |