abonnement Unibet Coolblue
pi_182120050
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 13:01 schreef Sigaartje het volgende:
Morgen moet ik voor mijn werk naar Rotterdam. :{
Dan ga ik deze kopen:
https://www.mediamarkt.nl(...)-250-gb-1557211.html

Misschien klinkt het belachelijk, op zolder heb ik al een aantal desktops staan, tja, de baas vervangt om de vijf jaar zijn computerpark en dan mogen we de "oude" spullen voor 50 euro per desktop-computer meenemen. Ik had er toen al eentje gekocht en er bleven er nog drie over. Compleet met beeldscherm, toetsenbord, harddisk alles. "Als je wilt neem maar mee voor 100 euro", Nou prima.

Niet dat ik er mee zit, ik heb nog computers staan uit de jaren 90 en vlak na 2000, en allemaal werken ze nog. Soms haal ik ze van zolder om te kijken of ze het nog doen. Een liefje is die uit 1998, een Siemens, die draait nog als een tierelier, 10 gb-schijf (6 gb free!).
Wat moet je met die oude meuk dan? Behalve voor retrogaming is het al snel vergane glorie die stof staat te happen.
blablablabla
pi_182120557
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 09:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat moet je met die oude meuk dan? Behalve voor retrogaming is het al snel vergane glorie die stof staat te happen.
Je noemt precies waar ik ze voor heb. Alleen gebruik ik ze wel voor oude talen. Ik heb er meerdere voor als ze het begeven.
Ik heb nog erg veel lol met gw-basic en talen als turbopascal en DbaseIII

Die goeie oude tijd.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')