abonnement Unibet Coolblue
pi_182129031
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 18:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het zou niet nodig moeten zijn. Klinkt vaag maar kan mij niet voorstellen dat dit type jongen serieus is.
Misschien kun je volgende keer zo een situatie beter helpen door duidelijker te zijn hoe je hierover denkt. Als je de focus legt op dat je hem niet gelooft, daag je hem eigenlijk uit om meer zo onderdanig te doen als bewijs. En dat terwijl je sowieso geen interesse hebt in een knul met zo een fetisj. Zeg dat dan gewoon, dan kan hij een betere afweging maken of hij beter op zoek kan gaan naar iemand die er wel mee om kan gaan of om een andere tactiek bij je te proberen.
  dinsdag 25 september 2018 @ 19:30:30 #102
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_182129376
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:10 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Misschien kun je volgende keer zo een situatie beter helpen door duidelijker te zijn hoe je hierover denkt. Als je de focus legt op dat je hem niet gelooft, daag je hem eigenlijk uit om meer zo onderdanig te doen als bewijs. En dat terwijl je sowieso geen interesse hebt in een knul met zo een fetisj. Zeg dat dan gewoon, dan kan hij een betere afweging maken of hij beter op zoek kan gaan naar iemand die er wel mee om kan gaan of om een andere tactiek bij je te proberen.
Maar in je mond laten schijten is toch echt raar, dus ik snap heel goed dat Yasmin23 het fucked up vindt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_182129475
Oké. Ik snap echt niks van mannen, misschien dat er manmenschen zijn om het e.a. te verduidelijken;

Date 3 gehad met leuke vent, voordat ik een eerste date met hem had heb ik gezegd dat ik absoluut niet zoekende ben naar een serieuze relatie; Gewoon lol hebben.
Daar kon hij zich goed in vinden, hij was niet toe aan een serieuze relatie . Mooi!

Korte samenvatting: vanwege onze beide agenda's hebben we elkaar 3x keer gezien , steeds een lange date.
We appen elkaar als eerste en als laatste , afgesproken om nu alleen elkaar te daten en we kunnen het erg goed vinden met elkaar.
Hij geeft zoveel signalen dat hij knetterverliefd op mij is; Mij over twee weken een weekendje weg meenemen op zijn kosten , belangrijke dingen uit zijn leven bespreken en af en toe wat jaloers uit de hoek komen...

Doen jullie mannen zoveel moeite voor je seksmaatjes?
pi_182129495
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:30 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar in je mond laten schijten is toch echt raar, dus ik snap heel goed dat Yasmin23 het fucked up vindt.
Nog even afgezien van dat dat dus niet mijn punt was, dacht ik dat vooralsnog alleen Ron die fetisj had en niet deze knul..
pi_182129525
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:38 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nog even afgezien van dat dat dus niet mijn punt was, dacht ik dat vooralsnog alleen Ron die fetisj had en niet deze knul..
Het is Badoo.... Ben toch geen hulpverlener daar.
  dinsdag 25 september 2018 @ 19:42:46 #106
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182129553
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:36 schreef Brybry het volgende:
Oké. Ik snap echt niks van mannen, misschien dat er manmenschen zijn om het e.a. te verduidelijken;

Date 3 gehad met leuke vent, voordat ik een eerste date met hem had heb ik gezegd dat ik absoluut niet zoekende ben naar een serieuze relatie; Gewoon lol hebben.
Daar kon hij zich goed in vinden, hij was niet toe aan een serieuze relatie . Mooi!

Korte samenvatting: vanwege onze beide agenda's hebben we elkaar 3x keer gezien , steeds een lange date.
We appen elkaar als eerste en als laatste , afgesproken om nu alleen elkaar te daten en we kunnen het erg goed vinden met elkaar.
Hij geeft zoveel signalen dat hij knetterverliefd op mij is; Mij over twee weken een weekendje weg meenemen op zijn kosten , belangrijke dingen uit zijn leven bespreken en af en toe wat jaloers uit de hoek komen...

Doen jullie mannen zoveel moeite voor je seksmaatjes?
Is het niet handiger om het aan hem te vragen dan dat we hier gaan speculeren?
pi_182129574
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:36 schreef Brybry het volgende:
Oké. Ik snap echt niks van mannen, misschien dat er manmenschen zijn om het e.a. te verduidelijken;

Date 3 gehad met leuke vent, voordat ik een eerste date met hem had heb ik gezegd dat ik absoluut niet zoekende ben naar een serieuze relatie; Gewoon lol hebben.
Daar kon hij zich goed in vinden, hij was niet toe aan een serieuze relatie . Mooi!

Korte samenvatting: vanwege onze beide agenda's hebben we elkaar 3x keer gezien , steeds een lange date.
We appen elkaar als eerste en als laatste , afgesproken om nu alleen elkaar te daten en we kunnen het erg goed vinden met elkaar.
Hij geeft zoveel signalen dat hij knetterverliefd op mij is; Mij over twee weken een weekendje weg meenemen op zijn kosten , belangrijke dingen uit zijn leven bespreken en af en toe wat jaloers uit de hoek komen...

Doen jullie mannen zoveel moeite voor je seksmaatjes?
Vraag het hem?
Klinkt gewoon okay allemaal, misschien dat je zijn jaloerse gedrag vervelend vindt maar jullie spreken beide exclusiviteit af dus... Blijkbaar hebben jullie beiden een beetje drang naar een beetje vastigheid.

Maar ik zie niet echt een probleem
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182129580
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:30 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar in je mond laten schijten is toch echt raar, dus ik snap heel goed dat Yasmin23 het fucked up vindt.
Dat was even mijn opmerking in verband met ‘knappe jongen, dus kan geen fetish hebben’.

Dat het buiten de lijntjes is, is een feit.
pi_182129602
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:42 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Is het niet handiger om het aan hem te vragen dan dat we hier gaan speculeren?
Heb ik soort van gedaan maar meer in grapjesmodus en daar gaat hij dan niet echt op in.
Zo van; ik vind je heel erg leuk en we zien wel
pi_182129608
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat was even mijn opmerking in verband met ‘knappe jongen, dus kan geen fetish hebben’.

Dat het buiten de lijntjes is, is een feit.
Is het echt waar?
pi_182129643
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vraag het hem?
Klinkt gewoon okay allemaal, misschien dat je zijn jaloerse gedrag vervelend vindt maar jullie spreken beide exclusiviteit af dus... Blijkbaar hebben jullie beiden een beetje drang naar een beetje vastigheid.

Maar ik zie niet echt een probleem
Dat is het tegenstrijdige: Hij wilt geen vastigheid zei hij maar meer als reactie als ik weer eens zeg dat ik dat absoluut niet wil...
pi_182129644
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het is Badoo.... Ben toch geen hulpverlener daar.
Ik begrijp deze reactie even niet :? Je voelt je een hulpverlener als ik je aanraad om duidelijker te communiceren? Of dat iemand überhaupt het gore lef heeft om aan te geven waar hij echt op valt en door blijft gaan ofzo?
pi_182129664
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:47 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik begrijp deze reactie even niet :? Je voelt je een hulpverlener als ik je aanraad om duidelijker te communiceren? Of dat iemand überhaupt het gore lef heeft om aan te geven waar hij echt op valt en door blijft gaan ofzo?
Heb hem de hele tijd aangegeven dat ik dit niet zoek of geloof. Neem het niet zo serieus :P
  dinsdag 25 september 2018 @ 19:48:22 #114
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182129668
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:45 schreef Brybry het volgende:

[..]

Heb ik soort van gedaan maar meer in grapjesmodus en daar gaat hij dan niet echt op in.
Zo van; ik vind je heel erg leuk en we zien wel
Grappig vragen schiet toch ook niet op?

Sowieso als je dat zegt van exclusief daten dan gaat dat lijkt mij wel iets verder dan 'maar seksmaatjes'
pi_182129699
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:47 schreef Brybry het volgende:

[..]

Dat is het tegenstrijdige: Hij wilt geen vastigheid zei hij maar meer als reactie als ik weer eens zeg dat ik dat absoluut niet wil...
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:45 schreef Brybry het volgende:

[..]

Heb ik soort van gedaan maar meer in grapjesmodus en daar gaat hij dan niet echt op in.
Zo van; ik vind je heel erg leuk en we zien wel
Hoe is dit tegenstrijdig dan? Omdat hij centjes uit wil geven aan een weekend met jou?
pi_182129727
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:47 schreef Brybry het volgende:

[..]

Dat is het tegenstrijdige: Hij wilt geen vastigheid zei hij maar meer als reactie als ik weer eens zeg dat ik dat absoluut niet wil...
Tja als jij de hele tijd in herhaling blijft vallen :')
pi_182129728
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb hem de hele tijd aangegeven dat ik dit niet zoek of geloof. Neem het niet zo serieus :P
Iemand moet het serieus nemen toch :')
pi_182129832
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:52 schreef Chai het volgende:

[..]

Tja als jij de hele tijd in herhaling blijft vallen :')
Ja, dat is wel een dingetje en kan mij voorstellen dat ik hem daardoor afgeschrikt heb.
Maar ik ben inmiddels wat milder geworden haha
pi_182130699
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Is het echt waar?
Ja, zonder meer. Een vriendin van mij wist exact om welke hoerenkast het gaat, maar die woonde ook op de Keizersgracht destijds, dus was wat beter ingelicht dan ik over wat er in Amsterdam gebeurde. Patty Brard heeft er wel iets van gezegd in interviews en in het origineel van Vals Licht staat ook een passage hierover.

Het is een publiek geheim.
pi_182131580
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:36 schreef Brybry het volgende:
Oké. Ik snap echt niks van mannen, misschien dat er manmenschen zijn om het e.a. te verduidelijken;

Date 3 gehad met leuke vent, voordat ik een eerste date met hem had heb ik gezegd dat ik absoluut niet zoekende ben naar een serieuze relatie; Gewoon lol hebben.
Daar kon hij zich goed in vinden, hij was niet toe aan een serieuze relatie . Mooi!

Korte samenvatting: vanwege onze beide agenda's hebben we elkaar 3x keer gezien , steeds een lange date.
We appen elkaar als eerste en als laatste , afgesproken om nu alleen elkaar te daten en we kunnen het erg goed vinden met elkaar.
Hij geeft zoveel signalen dat hij knetterverliefd op mij is; Mij over twee weken een weekendje weg meenemen op zijn kosten , belangrijke dingen uit zijn leven bespreken en af en toe wat jaloers uit de hoek komen...

Doen jullie mannen zoveel moeite voor je seksmaatjes?
Ja, eigenlijk wel. Primair zijn het namelijk gewoon goede vriendinnen waar ik graag leuke dingen mee doe. De stempel seksmaatjes doet geen recht aan de band die er is. Sowieso lijkt mij het niets als het alleen maar om seks gaat. Dat het niet tot een relatie komt kan meerdere redenen hebben. Ik denk dat je dit het beste gewoon eens met hem kan bespreken.

Overigens schaar ik 'ik ben niet opzoek naar een relatie' onder dezelfde noemer als 'dit doe ik normaal gesproken nooit'. Ik heb dat echt te vaak gehoord ondertussen. Intern knik ik dan vaak even meelijwekkend 'jaja' mee.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2018 21:24:45 ]
pi_182131661
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het is Badoo.... Ben toch geen hulpverlener daar.
_O- Je kan er wel goede zaken doen als je het was, dat is wel de weirdste dating website van Nederland denk ik
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_182132779
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:47 schreef Brybry het volgende:

[..]

Dat is het tegenstrijdige: Hij wilt geen vastigheid zei hij maar meer als reactie als ik weer eens zeg dat ik dat absoluut niet wil...
Je moet niet zoveel aannames maken
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182133081
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:36 schreef Brybry het volgende:
Oké. Ik snap echt niks van mannen, misschien dat er manmenschen zijn om het e.a. te verduidelijken;

Date 3 gehad met leuke vent, voordat ik een eerste date met hem had heb ik gezegd dat ik absoluut niet zoekende ben naar een serieuze relatie; Gewoon lol hebben.
Daar kon hij zich goed in vinden, hij was niet toe aan een serieuze relatie . Mooi!

Korte samenvatting: vanwege onze beide agenda's hebben we elkaar 3x keer gezien , steeds een lange date.
We appen elkaar als eerste en als laatste , afgesproken om nu alleen elkaar te daten en we kunnen het erg goed vinden met elkaar.
Hij geeft zoveel signalen dat hij knetterverliefd op mij is; Mij over twee weken een weekendje weg meenemen op zijn kosten , belangrijke dingen uit zijn leven bespreken en af en toe wat jaloers uit de hoek komen...

Doen jullie mannen zoveel moeite voor je seksmaatjes?
Weekendje weg op zijn kosten. Hoezo moet je daarvoor verliefd zijn? Misschien heeft hij het geld er gewoon voor over en zin om in een andere stad jou alle hoeken van de kamer te laten zien?

Belangrijke dingen bespreken? Wat heeft dat met verliefd zijn te maken?

Af en toe wat jaloers? Ja, hij wil zijn fuckbuddy niet kwijt.

Wat is het toch met vrouwen dat ze zoveel moeten interpreteren en labels moeten plakken. Hij zegt dat hij niet verliefd is. Gekke gedachte misschien, maar wellicht omdat hij dat helemaal niet is?
  dinsdag 25 september 2018 @ 22:16:02 #124
450878 LanceVanceDance
This is Vice City
pi_182133142
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:36 schreef Brybry het volgende:
Doen jullie mannen zoveel moeite voor je seksmaatjes?
Nee en over het algemeen zou ik nooit zo’n moeite doen voor een FWB.

FWB is bij mij meer gewoon een gezellige avond en de volgende ochtend/middag weer weg, maar iedereen vult zijn FWBrelatie anders in denk ik.
''This is the last dance for Lance Vance!"
― Tommy Vercetti
  Official ESF Kreviewer dinsdag 25 september 2018 @ 22:17:21 #125
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182133175
Ik zou wel trouwen en kinderen krijgen met mijn fwb.
pi_182135948
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 18:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Leuk :D Geen thuisdate?
Uiteraard een thuisdate, voor minder doe ik het niet :P (grapje ;)).

Was gezellig, helaas net alweer het, ik voelde de klik niet bericht.. -O-.

Ze at mij bijna op, maar oké..

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2018 07:27:07 ]
pi_182137377
Mijn afgelopen 2 dagen waren zeer gezellig! En kan hier dan ook mededelen dat ik geen vrijgezel meer ben en dat ik een relatie heb weer 😍
pi_182138008
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:59 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ja, dat is wel een dingetje en kan mij voorstellen dat ik hem daardoor afgeschrikt heb.
Maar ik ben inmiddels wat milder geworden haha
Ook als je hem afgeschrikt hebt, verdwijnen die gevoelens bij hem niet zomaar. Als jij het gevoel hebt dat hij verliefd is, zou dat best kunnen. Snap ook wel dat hij dat niet toegeeft dan als jij heel duidelijk bent dat jij niet meer wilt, maar dan zal hij hoop houden dat het bij jou misschien nog komt. Heb nu een zelfde situatie met iemand die ik heel graag als goede vriend in mijn leven wil, en dat is echt heel erg moeilijk...
Sarcasme. Herken het.
pi_182138011
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 05:08 schreef DaRealDeal het volgende:
Mijn afgelopen 2 dagen waren zeer gezellig! En kan hier dan ook mededelen dat ik geen vrijgezel meer ben en dat ik een relatie heb weer 😍
Wat leuk!! O+
Sarcasme. Herken het.
pi_182138017
Ben benieuwd hoe het met Sunshine1992 gaat en haar date
  woensdag 26 september 2018 @ 08:05:08 #131
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182138168
In de tussentijd heb ik een jongedame van lichte zeden besteld. Zijn we gaan drinken in een craftbeercafé en hebben we een ontzettend leuke avond gehad. Maar dus niet naar bed gegaan. Wél de rekening voor het bier betaald (hoogste rekening die ik ooit in Bulgarije heb gehad, ik bedoel, 6 euro voor een halve liter?!? :{ ) maar dan weer niet voor haar professionele diensten. Haar telefoonnummer gekregen die niet voor werk maar wel privé is. "Voor de volgende keer dat je eenzaam bent in Varna." Zei ze met een knipoog.

Ben ik nu gefriendzoned of op toekomstige date met een hoer? :') Want ze heeft een behoorlijke indruk achter gelaten en ik zou haar graag nog eens zien :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 26 september 2018 @ 08:27:41 #132
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182138277
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 08:05 schreef Dven het volgende:
Ben ik nu gefriendzoned of op toekomstige date met een hoer? :')
Ligt eraan.. was zij degene die initieerde niet te zoenen? Of heb je het niet eens geprobeerd? Etc etc.
pi_182138373
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 07:33 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wat leuk!! O+
😀😀😀
pi_182138384
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 08:05 schreef Dven het volgende:
Ben ik nu gefriendzoned of op toekomstige date met een hoer? :') Want ze heeft een behoorlijke indruk achter gelaten en ik zou haar graag nog eens zien :')
Het lijkt wel een soap! Maar ik denk dat ze gewoon normaal met je op date wil..

Geen idee hoe goed ze onder controle staat, dus ik zou bedachtzaam zijn met wat je doet ;).
pi_182138528
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 05:08 schreef DaRealDeal het volgende:
Mijn afgelopen 2 dagen waren zeer gezellig! En kan hier dan ook mededelen dat ik geen vrijgezel meer ben en dat ik een relatie heb weer 😍
ahhh helemaal goed, wat fijn! O+
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 26 september 2018 @ 09:01:48 #136
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182138546
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 05:08 schreef DaRealDeal het volgende:
Mijn afgelopen 2 dagen waren zeer gezellig! En kan hier dan ook mededelen dat ik geen vrijgezel meer ben en dat ik een relatie heb weer 😍
*O* gefeliciteerd!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 26 september 2018 @ 09:03:27 #137
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182138557
quote:
6s.gif Op woensdag 26 september 2018 08:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ligt eraan.. was zij degene die initieerde niet te zoenen? Of heb je het niet eens geprobeerd? Etc etc.
:D

Nee, simpelweg door beide niets ondernomen.

Misschien had ik dan alsnog extra moeten betalen ~O>
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182138842
quote:
17s.gif Op woensdag 26 september 2018 09:00 schreef Prisha het volgende:

[..]

ahhh helemaal goed, wat fijn! O+
Ja super leuk 😀
pi_182138845
quote:
17s.gif Op woensdag 26 september 2018 09:01 schreef Debsterr het volgende:

[..]

*O* gefeliciteerd!
Dank je wel 😀
  woensdag 26 september 2018 @ 10:03:07 #140
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182139454
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 08:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het lijkt wel een soap! Maar ik denk dat ze gewoon normaal met je op date wil..

Geen idee hoe goed ze onder controle staat, dus ik zou bedachtzaam zijn met wat je doet ;).
Studente die zichzelf exploiteert. Geef haar geen ongelijk. In drie uurtjes een maandloon verdienen. Tsja.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182140511
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is Badoo....
Dat is toch die site waar, naast veel neppers, vooral tokkies en verstandelijk beperkten zitten?
  woensdag 26 september 2018 @ 12:30:17 #142
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182141697
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2018 11:15 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat is toch die site waar, naast veel neppers, vooral tokkies en verstandelijk beperkten zitten?
Niet veel gebruik van gemaakt, toch wel redelijk wat chats en dates aan overgehouden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182141943
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 08:05 schreef Dven het volgende:
In de tussentijd heb ik een jongedame van lichte zeden besteld. Zijn we gaan drinken in een craftbeercafé en hebben we een ontzettend leuke avond gehad. Maar dus niet naar bed gegaan. Wél de rekening voor het bier betaald (hoogste rekening die ik ooit in Bulgarije heb gehad, ik bedoel, 6 euro voor een halve liter?!? :{ ) maar dan weer niet voor haar professionele diensten. Haar telefoonnummer gekregen die niet voor werk maar wel privé is. "Voor de volgende keer dat je eenzaam bent in Varna." Zei ze met een knipoog.

Ben ik nu gefriendzoned of op toekomstige date met een hoer? :') Want ze heeft een behoorlijke indruk achter gelaten en ik zou haar graag nog eens zien :')
Daten met een kech. Lekker, man. Niks mis mee. :)
  woensdag 26 september 2018 @ 12:47:45 #144
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182141961
quote:
Nog nooit was het zo makkelijk om een man of vrouw te ontmoeten. Snel een appje installeren, naar rechts swipen, hopen dat je ook een like krijgt en hup: je hebt je ideale match gevonden. Toch blijkt dat vele Tinderaars niet zozeer op zoek zijn naar de ware liefde, maar enkel en alleen naar een vluggertje op tijd en stond. Wat doet dat met ons? En welk effect heeft de populaire datingapp nu écht op ons liefdesleven?
Tinder is populairder dan ooit. Onlangs raakte bekend dat de datingapp de strijd op de onlinedatingmarkt gewonnen heeft en ondanks de vele frustraties erg geliefd is bij menig vrijgezel. En laat ons eerlijk zijn, de app maakt het voor singles erg makkelijk om andere lotgenoten te ontmoeten. Zelfs in de rij aan de kassa van de supermarkt kan je nu zelfs op zoek gaan naar je ware liefde.

De eeuwige zoektocht naar bevestiging
Helaas, iedereen die de app ooit installeerde, kent het fenomeen: hoewel jij op zoek bent naar je ideale levensgezel, denkt je match daar anders over. Die dacht eerder aan een eenmalige hete nacht. Uit onderzoek blijkt dat het vooral mannen zijn die de app als een makkelijk poortje zien voor een onenightstand, terwijl vrouwen hun matches meer zien als een emotionele bevestiging. Eric Hegman, singlecoach bij Parship legt uit: “In de praktijk zijn de meeste mensen op zoek naar liefde en een vertrouwenspartner. Hier zit echter het dilemma van apps zoals Tinder: mensen nemen afwijzingen erg persoonlijk en beslissen dan om na enkele slechte ervaringen hun zoektocht te staken. Daarom moeten singles al van bij het begin met het juiste idee aan onlinedating beginnen. Wie op zoek is naar een serieuze relatie moet apps zoals Tinder namelijk vooral zien als een leuke aanvulling op de ‘serieuzere’ datingsites met persoonlijkheidstest.”

De meeste verleiders verraden zichzelf
Om erachter te komen hoe serieus de match is, is het belangrijk om een paar dagen lang berichtjes naar elkaar te sturen. Aan versierders die alleen op zoek zijn naar een snelle onenightstand, zijn meestal geen grote dichters of praters verloren gegaan. Daarna kan je nog altijd beslissen of je er een hete nacht mee beleeft of dat je je tijd investeert in het vinden van je droomprins. Want zij hangen ook rond op Tinder, je moet er alleen iets intensiever naar zoeker.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 26 september 2018 @ 12:49:30 #145
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182141986
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 12:46 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Daten met een kech. Lekker, man. Niks mis mee. :)
Hoes need love too
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182142052
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2018 12:49 schreef Dven het volgende:

[..]

Hoes need love too
Zo is dat.
pi_182142077
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 12:47 schreef Dven het volgende:

[..]

Uiteraard zien mannen dit als makkelijk poortje naar een onenightstand, waarom betalen voor een hoer als je het ook gratis kunt krijgen.
pi_182142946
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2018 12:56 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

Uiteraard zien mannen dit als makkelijk poortje naar een onenightstand, waarom betalen voor een hoer als je het ook gratis kunt krijgen.
Ik ken toch anders iemand die heel nadrukkelijk hoeren prefereert. Sterker nog, die heeft zelfs een vaste relatie (en kinderen) met een hoer. Als soort van business arrangement. Die wil gewoon 'het gezeik van een relatie" niet, maar wel het gemak van iets te neuken in huis. En kennelijk ook kinderen.

Overigens zat mannen en vrouwen die Tinder wel gebruiken voor meer dan alleen maar seks. Maar net als in de echte wereld blijkt vaker niet dan wel de persoon echt daar geschikt voor te zijn. En via Tinder zoek je ook nog eens vrij primair op oppervlakkige kenmerken, dus is de kans juist groter dat het niet veel meer wordt dan een tijdje gezelligheid en neuken. Waar natuurlijk niets mis mee is, in de tussentijd wil je toch ook wat. :)

(uitzonderingen daargelaten)
pi_182143069
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 08:05 schreef Dven het volgende:
In de tussentijd heb ik een jongedame van lichte zeden besteld. Zijn we gaan drinken in een craftbeercafé en hebben we een ontzettend leuke avond gehad. Maar dus niet naar bed gegaan. Wél de rekening voor het bier betaald (hoogste rekening die ik ooit in Bulgarije heb gehad, ik bedoel, 6 euro voor een halve liter?!? :{ ) maar dan weer niet voor haar professionele diensten. Haar telefoonnummer gekregen die niet voor werk maar wel privé is. "Voor de volgende keer dat je eenzaam bent in Varna." Zei ze met een knipoog.

Ben ik nu gefriendzoned of op toekomstige date met een hoer? :') Want ze heeft een behoorlijke indruk achter gelaten en ik zou haar graag nog eens zien :')
Jeetje. Ben nu wel benieuwd geworden naar Debsterrs kant van het verhaal.
  woensdag 26 september 2018 @ 13:57:07 #150
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182143086
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 13:56 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Jeetje. Ben nu wel benieuwd geworden naar Debsterrs kant van het verhaal.
Wauw. Goeie grap, man.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')