abonnement Unibet Coolblue
pi_182320105
quote:
2s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 18:14 schreef DevFreak het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Hallo hallo allemaal....

Ik gaf net aan dat ik op de rem had getrapt maar daar is eigenlijk geen sprake van. Ik liet gewoon mijn snelheid zakken van 50 naar 35, geen brakecheck... Sorry voor de verwarring. :')
Dan moet je dat natuurlijk niet zeggen.
pi_182320473
quote:
2s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 18:14 schreef DevFreak het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Hallo hallo allemaal....

Ik gaf net aan dat ik op de rem had getrapt maar daar is eigenlijk geen sprake van. Ik liet gewoon mijn snelheid zakken van 50 naar 35, geen brakecheck... Sorry voor de verwarring. :')
Maakt niet uit joh. :)

Je blijft een lul :D
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_182320695
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 13:39 schreef Martijn137 het volgende:

[..]

wel even met accurate informatie komen A.U.B.
motorrijders mogen tussen de file door rijden met een verschil van 10km/h sneller dan de rest.
bron
Meh. En dan nog is die 10 km/u verschil een strenge afspraak (convenant) en niet een wet. In de wet staat namelijk helemaal niks over snelheidsverschil. Volgens de wet mag je gewoon de maximum snelheid rijden tussen de auto's door. Zo lang er maar geen doorgetrokken streep is.

Maar het is wel een strenge afspraak, en voor de rechter zal die even serieus beoordeeld worden als een wet. Met het enige verschil dat bij het verbreken van de wet verzachtende omstandigheden niet meegenomen zullen worden in de beoordeling. Terwijl bij het verbreken van een convenant dat wel kan gebeuren. Want het is nou eenmaal geen wet.

Dus kortom: als je verhaal maar goed is, dan mag je prima met meer dan 10 km/u verschil tussen auto's rijden. Bijvoorbeeld wanneer iedereen stil staat, en jij er met 20km/u tussendoor rijdt omdat je motor nou eenmaal niet langzamer wil als je het gas volledig dicht hebt en op stationair doortokkelt.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 19:15:52 #204
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_182320992
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 18:41 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Maakt niet uit joh. :)

Je blijft een lul :D
Dit.
Huilen dan.
pi_182325087
quote:
14s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 19:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dit.
soms wel, soms kan ik ook super aardig zijn
pi_182325128
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 22:43 schreef DevFreak het volgende:

[..]

soms wel, soms kan ik ook super aardig zijn
Weet je het zeker?

Snurk je?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_182325322
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 22:45 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Weet je het zeker?

Snurk je?
Geen idee, ik draag oordopjes. })
pi_182326233
Geen irritatie, maar vraag me meer af waarom:

Gasten met zo’n Amerikaanse Japanner, zo’n FastnFurious model. Dikke chromen pijp eronder, stuurtje rechts, grote spoilers.

Maken vaak alleen veel herrie, vandaag een spuit de oprit op met veel wheelspin. Even luidruchtig optrekken, maar daarna bij 80 blijven hangen, waarna ik alsno eerder bij de invoegstrook/snelweg ben en hij met dezelfde snelheid eerst rechts blijft sukkelen, terwijl die baan eraf gaat en daarna kloten om in te voegen.

Waarom?
.
pi_182326794
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 23:41 schreef Fer het volgende:
Geen irritatie, maar vraag me meer af waarom:

Gasten met zo’n Amerikaanse Japanner, zo’n FastnFurious model. Dikke chromen pijp eronder, stuurtje rechts, grote spoilers.

Maken vaak alleen veel herrie, vandaag een spuit de oprit op met veel wheelspin. Even luidruchtig optrekken, maar daarna bij 80 blijven hangen, waarna ik alsno eerder bij de invoegstrook/snelweg ben en hij met dezelfde snelheid eerst rechts blijft sukkelen, terwijl die baan eraf gaat en daarna kloten om in te voegen.

Waarom?
Wat is een Amerikaanse Japanner?

Vaak is die troep verlaagd met het allergoedkoopste setje wat ze kunnen vinden en rijdt daarom zo oncomfortabel als de pest. Boven de 100km/h stuiter je dan uit je stoel. Vooral show, no go 😅
pi_182326906
Vandaag tijdens invoegen op de snelweg. Ik moest twee banen naar links opschuiven om de goede richting te volgen dus ik maakte snelheid en liet het verkeer links van me uiteraard voorbij gaan. Vervolgens knipperlicht en invoegen maar mijn achterligger wilde dus ook invoegen en me vervolgens inhalen. Dat liet ik niet gebeuren dus kon ik rekenen op getoeter maar vervolgens konden we onze weg vervolgen, dacht ik tenminste. Maar nee, meneer komt me weer voorbij met getoeter dus deze keer besluit ik op dezelfde manier een reactie te geven. Gaat 'ie daarna voor me over de weg zwalken en een paar keer zijn rem aantikken. Ik had al een beetje gerekend op het feit dat er zoiets kon gebeuren dus ik hield ruim afstand. Tot slot droop deze opgefokte automobilist af op de rijstrook waarop we begonnen met invoegen, oftewel hij hoefde helemaal niet mijn richting op dus mij proberen in te halen was helemaal niet nodig.
Tok.
pi_182329062
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 00:14 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Wat is een Amerikaanse Japanner?

Vaak is die troep verlaagd met het allergoedkoopste setje wat ze kunnen vinden en rijdt daarom zo oncomfortabel als de pest. Boven de 100km/h stuiter je dan uit je stoel. Vooral show, no go 😅
Nissan Skyline, Toyota Supra, modellen van Acura. Dat zijn best dikke bakken met ditto motor van zichzelf.
.
pi_182339814
Aangereden worden, rijdend op een voorangsweg met normaal licht, reflecterende oranje jas, sterk opvallende helm en dan hoor je "ja sorry had je niet gezien"

:')
pi_182340093
Iemand parkeerde naast me, ook op een invalidenparkeerplaats.
Ik zat nog in de auto, toeterde om zijn aandacht te trekken en wapperde met mijn invalidenparkeerkaart.
Meneer (stom grijnzend) liet me weten dat het maar voor 5 minuten was dus heb ik het internationale gebaar met 1 vinger maar gegeven.
Die plaatsen zijn er niet voor niks!!
Als je daar graag wil staan wens ik je ook een daadwerkelijke beperking toe.
Hoef je alleen nog maar zo'n kaart te roggelen en dan mag je er staan.
pi_182341230
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 07:04 schreef Fer het volgende:

[..]

Nissan Skyline, Toyota Supra, modellen van Acura. Dat zijn best dikke bakken met ditto motor van zichzelf.
Maar dat zijn toch gewoon Japanners? Maar inderdaad, die zouden wel snel moeten kunnen. Misschien kunnen ze de benzine niet betalen? ;) Maar ik zie wel geregeld Civics flink verlaagd die dan stoer doen voordat je de snelweg op gaat en daarna lekker achter een vrachtwagen blijven sukkelen, dan zie je ze al stuiterend op hun stoeltje zitten _O_
pi_182341692
Is het nou zó moeilijk? Rij ik een rotonde in België (levensgevaarlijk, snapt de Belg niks van) en moet de tweede afslag hebben dus blijf ik in de buitenste baan. Een muts met SUV neemt de binnenbaan en snijdt me fors bij het oprijden van de rotonde. Kon ik vol in de ankers, dus ik toeter ff om haar wakker te schudden. Na de rotonde haar ingehaald, gaat ze toeteren als een gek en bumperkleven.....
Na een flinke brakecheck was ze wel wat rustiger. In de zin van dat ze 100mtr afstand hield. Doe ik normaal niet snel, brakecheck, maar deze verdiende het wel. Jaarquotum brakechecks staat bij mij op 2, dit was de eerste in 2018. En dat is voor 50.000km per jaar.
pi_182342156
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:55 schreef eRKa het volgende:
Jaarquotum brakechecks staat bij mij op 2, dit was de eerste in 2018. En dat is voor 50.000km per jaar.
Goh. Het levensquotum brakechecks zou op 0 moeten staan, maar eigengereide eikels heb je overal.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_182343785
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:55 schreef eRKa het volgende:
(levensgevaarlijk, snapt de Belg niks van)
Als je dat nou al weet, waarom zoek je de problemen dan op?
Belgen = extra afstand houden en verwacht het onverwachte. Altijd.

En een brake check bij iemand die niet kan rijden is natuurlijk ook niet heel slim :D
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:37:42 #218
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_182343938
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 22:30 schreef Piles het volgende:
En een brake check bij iemand die niet kan rijden is natuurlijk ook niet heel slim :D
Precies wat ik dacht ja. Een brake-check is in geen enkel geval slim.

Beheers jezelf gewoon, je wint er toch nooit iets mee.
Huilen dan.
pi_182357938
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:55 schreef eRKa het volgende:
Jaarquotum brakechecks staat bij mij op 2,
Je weet wat een quotum is?
Jij hebt jezelf door dit te typen blijkbaar als doelstelling minimaal 2 brakechecks per jaar te doen.
En wat doe je als je onder of boven je quotum komt? Ben je dan helemaal in de war?

Leven en laten leven. Rijdt nou eenmaal rustiger en veiliger.
pi_182358067
Laatste brake-check was in 2001 en een echte dan he: De Sprinter achter mij deed een ruk aan het stuur en vol in de ankers, bijna over de kop.
.
pi_182358136
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:33 schreef vannelle het volgende:

[..]

Je weet wat een quotum is?
Jij hebt jezelf door dit te typen blijkbaar als doelstelling minimaal 2 brakechecks per jaar te doen.
En wat doe je als je onder of boven je quotum komt? Ben je dan helemaal in de war?

Leven en laten leven. Rijdt nou eenmaal rustiger en veiliger.
jij klonk anders ook aardig over de zeik met het verhaal van de invalidenparkeerplaats.

Ik vind invalidenparkeerplaatsen overigens in sommige gevallen ook ontzettend overdreven. Zo heb je hier bij de bouwmarkt ongeveer 30 parkeerplaatsen waarvan 4 invalidenparkeerplaatsen zijn.
pi_182359383
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:33 schreef vannelle het volgende:

[..]

Je weet wat een quotum is?
Jij hebt jezelf door dit te typen blijkbaar als doelstelling minimaal 2 brakechecks per jaar te doen.
En wat doe je als je onder of boven je quotum komt? Ben je dan helemaal in de war?

Leven en laten leven. Rijdt nou eenmaal rustiger en veiliger.
Brakechecks zijn geen doel, zeer zeker niet. Maar in hele strikte gevallen wil ik het als uiterste les wel eens gebruiken. Als ik er geen nodig heb in een jaar dan is dat nog beter. Heb ik er méér nodig dan is het tijd om dash- en rearcam te downloaden en kijken waar het mis ging. Meer kwam echter nog nooit voor.
pi_182366199
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 22:48 schreef eRKa het volgende:

[..]

Brakechecks zijn geen doel, zeer zeker niet. Maar in hele strikte gevallen wil ik het als uiterste les wel eens gebruiken. Als ik er geen nodig heb in een jaar dan is dat nog beter. Heb ik er méér nodig dan is het tijd om dash- en rearcam te downloaden en kijken waar het mis ging. Meer kwam echter nog nooit voor.
En wie ben jij dan om iemand een les te moeten leren?
pi_182373876
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:42 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

jij klonk anders ook aardig over de zeik met het verhaal van de invalidenparkeerplaats.

Ik vind invalidenparkeerplaatsen overigens in sommige gevallen ook ontzettend overdreven. Zo heb je hier bij de bouwmarkt ongeveer 30 parkeerplaatsen waarvan 4 invalidenparkeerplaatsen zijn.
Omdat dat gewoon bijzonder asociaal is en omdat mijn reactie totaal geen gevaar in het verkeer oplevert kun je het ook niet vergelijken.
En waarom stoor jij je aan het aantal invalidenplaatsen als je gewoon ergens anders kunt parkeren?
Ben je jaloers of zo? Je mag mijn kaart wel hebben als je ook de lichamelijke klachten overneemt.
Die plaatsen zijn er met een reden, het is namelijk niet zo dat invaliden nooit iets doen in huis en dus ook spulletjes willen halen maar niet ver kunnen lopen.
Nogmaals, wil je ruilen?

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 22:48 schreef eRKa het volgende:

[..]

Brakechecks zijn geen doel, zeer zeker niet. Maar in hele strikte gevallen wil ik het als uiterste les wel eens gebruiken. Als ik er geen nodig heb in een jaar dan is dat nog beter. Heb ik er méér nodig dan is het tijd om dash- en rearcam te downloaden en kijken waar het mis ging. Meer kwam echter nog nooit voor.
En stel nou eens dat jouw achterligger ook een cam heeft en dus aan kan tonen dat je zonder reden remde?
En wat DW457 al zegt: Wie ben jij om de leraar uit te hangen en iemand de les te lezen?
Dat is iig zoals jij het ziet, ik zie het als gevaarlijk gedrag.
pi_182373960
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 17:21 schreef vannelle het volgende:

[..]

Omdat dat gewoon bijzonder asociaal is en omdat mijn reactie totaal geen gevaar in het verkeer oplevert kun je het ook niet vergelijken.
En waarom stoor jij je aan het aantal invalidenplaatsen als je gewoon ergens anders kunt parkeren?
Ben je jaloers of zo? Je mag mijn kaart wel hebben als je ook de lichamelijke klachten overneemt.
Die plaatsen zijn er met een reden, het is namelijk niet zo dat invaliden nooit iets doen in huis en dus ook spulletjes willen halen maar niet ver kunnen lopen.
Nogmaals, wil je ruilen?

Het gaat er om dat die nauwelijks gebruikt kunnen worden, omdat maar relatief weinig mensen een invalide kaart hebben, terwijl alle andere parkeerplaatsen vol staan, en een ander die ook slecht ter been is, maar niet in aanmerking komt voor een invalide kaart dan wel 100 meter moet lopen, terwijl er dus nog parkeerplekken vrij zijn.

Daarbij kun jij helemaal niet weten of diegene dat wel of niet nodig heeft, misschien heeft hij wel wat met zijn hart of weet ik wat, is niet aan jou om over te oordelen.

En dan beginnen over ''wil je ruilen of zo'' is zo'n slecht argument. Ik kan psychisch helemaal naar de klote zijn, weet jij veel, maar vraag me af of je dan nog wil ruilen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')