Dan moet je dat natuurlijk niet zeggen.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 18:14 schreef DevFreak het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hallo hallo allemaal....
Ik gaf net aan dat ik op de rem had getrapt maar daar is eigenlijk geen sprake van. Ik liet gewoon mijn snelheid zakken van 50 naar 35, geen brakecheck... Sorry voor de verwarring.
Maakt niet uit joh.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 18:14 schreef DevFreak het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hallo hallo allemaal....
Ik gaf net aan dat ik op de rem had getrapt maar daar is eigenlijk geen sprake van. Ik liet gewoon mijn snelheid zakken van 50 naar 35, geen brakecheck... Sorry voor de verwarring.
Meh. En dan nog is die 10 km/u verschil een strenge afspraak (convenant) en niet een wet. In de wet staat namelijk helemaal niks over snelheidsverschil. Volgens de wet mag je gewoon de maximum snelheid rijden tussen de auto's door. Zo lang er maar geen doorgetrokken streep is.quote:Op maandag 24 september 2018 13:39 schreef Martijn137 het volgende:
[..]
wel even met accurate informatie komen A.U.B.
motorrijders mogen tussen de file door rijden met een verschil van 10km/h sneller dan de rest.
bron
Dit.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 18:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh.
Je blijft een lul
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 4 oktober 2018 22:43 schreef DevFreak het volgende:
[..]
soms wel, soms kan ik ook super aardig zijn
Wat is een Amerikaanse Japanner?quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:41 schreef Fer het volgende:
Geen irritatie, maar vraag me meer af waarom:
Gasten met zo’n Amerikaanse Japanner, zo’n FastnFurious model. Dikke chromen pijp eronder, stuurtje rechts, grote spoilers.
Maken vaak alleen veel herrie, vandaag een spuit de oprit op met veel wheelspin. Even luidruchtig optrekken, maar daarna bij 80 blijven hangen, waarna ik alsno eerder bij de invoegstrook/snelweg ben en hij met dezelfde snelheid eerst rechts blijft sukkelen, terwijl die baan eraf gaat en daarna kloten om in te voegen.
Waarom?
Nissan Skyline, Toyota Supra, modellen van Acura. Dat zijn best dikke bakken met ditto motor van zichzelf.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 00:14 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Wat is een Amerikaanse Japanner?
Vaak is die troep verlaagd met het allergoedkoopste setje wat ze kunnen vinden en rijdt daarom zo oncomfortabel als de pest. Boven de 100km/h stuiter je dan uit je stoel. Vooral show, no go 😅
Maar dat zijn toch gewoon Japanners? Maar inderdaad, die zouden wel snel moeten kunnen. Misschien kunnen ze de benzine niet betalen? Maar ik zie wel geregeld Civics flink verlaagd die dan stoer doen voordat je de snelweg op gaat en daarna lekker achter een vrachtwagen blijven sukkelen, dan zie je ze al stuiterend op hun stoeltje zittenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 07:04 schreef Fer het volgende:
[..]
Nissan Skyline, Toyota Supra, modellen van Acura. Dat zijn best dikke bakken met ditto motor van zichzelf.
Goh. Het levensquotum brakechecks zou op 0 moeten staan, maar eigengereide eikels heb je overal.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:55 schreef eRKa het volgende:
Jaarquotum brakechecks staat bij mij op 2, dit was de eerste in 2018. En dat is voor 50.000km per jaar.
Als je dat nou al weet, waarom zoek je de problemen dan op?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:55 schreef eRKa het volgende:
(levensgevaarlijk, snapt de Belg niks van)
Precies wat ik dacht ja. Een brake-check is in geen enkel geval slim.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 22:30 schreef Piles het volgende:
En een brake check bij iemand die niet kan rijden is natuurlijk ook niet heel slim
Je weet wat een quotum is?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:55 schreef eRKa het volgende:
Jaarquotum brakechecks staat bij mij op 2,
jij klonk anders ook aardig over de zeik met het verhaal van de invalidenparkeerplaats.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je weet wat een quotum is?
Jij hebt jezelf door dit te typen blijkbaar als doelstelling minimaal 2 brakechecks per jaar te doen.
En wat doe je als je onder of boven je quotum komt? Ben je dan helemaal in de war?
Leven en laten leven. Rijdt nou eenmaal rustiger en veiliger.
Brakechecks zijn geen doel, zeer zeker niet. Maar in hele strikte gevallen wil ik het als uiterste les wel eens gebruiken. Als ik er geen nodig heb in een jaar dan is dat nog beter. Heb ik er méér nodig dan is het tijd om dash- en rearcam te downloaden en kijken waar het mis ging. Meer kwam echter nog nooit voor.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je weet wat een quotum is?
Jij hebt jezelf door dit te typen blijkbaar als doelstelling minimaal 2 brakechecks per jaar te doen.
En wat doe je als je onder of boven je quotum komt? Ben je dan helemaal in de war?
Leven en laten leven. Rijdt nou eenmaal rustiger en veiliger.
En wie ben jij dan om iemand een les te moeten leren?quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:48 schreef eRKa het volgende:
[..]
Brakechecks zijn geen doel, zeer zeker niet. Maar in hele strikte gevallen wil ik het als uiterste les wel eens gebruiken. Als ik er geen nodig heb in een jaar dan is dat nog beter. Heb ik er méér nodig dan is het tijd om dash- en rearcam te downloaden en kijken waar het mis ging. Meer kwam echter nog nooit voor.
Omdat dat gewoon bijzonder asociaal is en omdat mijn reactie totaal geen gevaar in het verkeer oplevert kun je het ook niet vergelijken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
jij klonk anders ook aardig over de zeik met het verhaal van de invalidenparkeerplaats.
Ik vind invalidenparkeerplaatsen overigens in sommige gevallen ook ontzettend overdreven. Zo heb je hier bij de bouwmarkt ongeveer 30 parkeerplaatsen waarvan 4 invalidenparkeerplaatsen zijn.
En stel nou eens dat jouw achterligger ook een cam heeft en dus aan kan tonen dat je zonder reden remde?quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:48 schreef eRKa het volgende:
[..]
Brakechecks zijn geen doel, zeer zeker niet. Maar in hele strikte gevallen wil ik het als uiterste les wel eens gebruiken. Als ik er geen nodig heb in een jaar dan is dat nog beter. Heb ik er méér nodig dan is het tijd om dash- en rearcam te downloaden en kijken waar het mis ging. Meer kwam echter nog nooit voor.
Het gaat er om dat die nauwelijks gebruikt kunnen worden, omdat maar relatief weinig mensen een invalide kaart hebben, terwijl alle andere parkeerplaatsen vol staan, en een ander die ook slecht ter been is, maar niet in aanmerking komt voor een invalide kaart dan wel 100 meter moet lopen, terwijl er dus nog parkeerplekken vrij zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2018 17:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Omdat dat gewoon bijzonder asociaal is en omdat mijn reactie totaal geen gevaar in het verkeer oplevert kun je het ook niet vergelijken.
En waarom stoor jij je aan het aantal invalidenplaatsen als je gewoon ergens anders kunt parkeren?
Ben je jaloers of zo? Je mag mijn kaart wel hebben als je ook de lichamelijke klachten overneemt.
Die plaatsen zijn er met een reden, het is namelijk niet zo dat invaliden nooit iets doen in huis en dus ook spulletjes willen halen maar niet ver kunnen lopen.
Nogmaals, wil je ruilen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |