SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2018 20:59:18 ]
Hallloooquote:
Hahah ja truequote:Op zondag 23 september 2018 17:48 schreef Poes. het volgende:
[..]
Vorig topic even doorgeworsteld, hellGood riddance
Eerst maar eens zien dat er mensen gaan mee postenquote:Op zondag 23 september 2018 17:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nou mevrouw LIF-mod, hoe gaan we het nu wél leuk houden?
Ja dan moet het hier wel vreselijk gezellig worden hèquote:Op zondag 23 september 2018 17:49 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien dat er mensen gaan mee posten
Mooi, nog steeds in de horeca?quote:Op zondag 23 september 2018 17:49 schreef sararaats het volgende:
ik doe nog steeds vrijwilligerswerk
ja in het Woonzorgcentrum (bistro) en Zuid Afrikaquote:Op zondag 23 september 2018 17:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
Mooi, nog steeds in de horeca?
Ik zag ergens anders je Afrika foto's, gaaf zeg
Fijn voor jequote:Op zondag 23 september 2018 17:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja in het Woonzorgcentrum (bistro) en Zuid Afrika(een maand is nog te kort hihi)
Haha ja daar heb je gelijk inquote:Op zondag 23 september 2018 17:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja dan moet het hier wel vreselijk gezellig worden hè
Leuk hoor!!quote:Op zondag 23 september 2018 17:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja in het Woonzorgcentrum (bistro) en Zuid Afrika(een maand is nog te kort hihi)
als je het kangoeroewonen bedoelt, nee is niet doorgegaan.quote:Op zondag 23 september 2018 17:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Fijn voor jeIs het nog wat geworden met je nieuwe woning?
Ja dat bedoelde ik, m'n geheugen moet even worden opgefrist na 2 jaarquote:Op zondag 23 september 2018 17:53 schreef sararaats het volgende:
[..]
als je het kangoeroewonen bedoelt, nee is niet doorgegaan.
Zal eens nadenken voor iets leuksquote:
Werkse!quote:Op zondag 23 september 2018 17:53 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Zal eens nadenken voor iets leuksZo eerst richting werk.
iets met een lening, weet ik ook niet goed.quote:Op zondag 23 september 2018 17:53 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik, m'n geheugen moet even worden opgefrist na 2 jaarWaarom niet?
Thanks! Duurt nog wel ff hoor, ze komt me rond 7 uur halen had ze het over, dus ik reken iets van kwart over 7quote:
Jammer. Zit je verder nog wel lekker in je huidige huisje?quote:Op zondag 23 september 2018 17:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
iets met een lening, weet ik ook niet goed.
Rot joh! Je woont dus nu nog steeds in je kamer?quote:Op zondag 23 september 2018 17:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
iets met een lening, weet ik ook niet goed.
Hehe. Mooi op tijd ook, wat ga je doen?quote:Op zondag 23 september 2018 17:54 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Thanks! Duurt nog wel ff hoor, ze komt me rond 7 uur halen had ze het over, dus ik reken iets van kwart over 7
ja en ik heb het nu heel gezellig gemaakt voor Halloweenquote:Op zondag 23 september 2018 17:55 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Rot joh! Je woont dus nu nog steeds in je kamer?
Ja, niet heel blij mee maar goed, voordeel is wel dat het dan een kort dagje wordtquote:Op zondag 23 september 2018 17:55 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hehe. Mooi op tijd ook, wat ga je doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |