quote:Op zondag 23 september 2018 17:39 schreef Lonsje het volgende:
Zo'n baantje geeft je de beste motivatie om je studie af te ronden
Inderdaad, maar wel een leuke baan voor tijdelijk, mits leuke ploeg.quote:Op zondag 23 september 2018 17:39 schreef Lonsje het volgende:
Zo'n baantje geeft je de beste motivatie om je studie af te ronden
In het beste geval heb je er een dikke duim aan overgehouden.quote:Op zondag 23 september 2018 18:11 schreef Falco het volgende:
Heb het vier avondjes gedaan. Heb er nog steeds enorme spierballen van overgehouden
Nouja dat van die regels is gewoon jouw gezeur. Dat middelt zich uiteindelijk wel uit.quote:Op zondag 23 september 2018 21:16 schreef gelestipjes het volgende:
Verschrikkelijk werk. Geestdodend, en de schoenen waren echt killing. Meteen gezeik als je even met een collega praatte, en heel weinig tijd per order (al zal dat vast per bedrijf verschillen). Sowieso raar dat ze kijken naar het aantal regels dat je doet, want ja, 1 regel die bestaat uit 60 losse artikelen kost natuurlijk veel meer tijd dan een regel met 1 artikel .
Als je geen keus hebt, ok, maar zelf zou ik er niet snel weer aan beginnen.
Nou, dat viel anders behoorlijk tegen. Er zaten altijd mensen tussen die snel de grote orders terug legden, dat waren dan ook de mensen met een goede score.quote:Op zondag 23 september 2018 21:16 schreef Falco het volgende:
[..]
Nouja dat van die regels is gewoon jouw gezeur. Dat middelt zich uiteindelijk wel uit.
Ik kreeg meestal net de verkeerde maat, gedragen door tig mensen, met harde plekken erin. Blaren...quote:Op zondag 23 september 2018 22:52 schreef Falco het volgende:
Welke problemen hebben jullie allemaal met veiligheidsschoenen?
Dat is wel ruk ja. Ik mocht ze zelf aanschaffen binnen een bepaald budget. Dat was wel prima.quote:Op zondag 23 september 2018 22:53 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik kreeg meestal net de verkeerde maat, gedragen door tig mensen, met harde plekken erin. Blaren...
Ik krijg sowieso snel blaren.
Toen ik een echte baan kreeg mocht ik ze ook bestellen. Maar tot die tijd heb ik elk kutbaantje aangepakt. Van orderpicken tot afwassen, krantenwijk, folders, roest verwijderen van groot stalen materieel, trailers schuren, vakkenvullen, verhuizer.quote:Op zondag 23 september 2018 23:06 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dat is wel ruk ja. Ik mocht ze zelf aanschaffen binnen een bepaald budget. Dat was wel prima.
3x moeten lezen. Rijden er nou wijnkenners door het magazijn?quote:Op zondag 23 september 2018 22:43 schreef Spanky78 het volgende:
De somaliers waren ongeveer 5x zo traag.
Alsof je alleen maar captcha's moet overtypen en ze kloppen nietquote:Op zondag 23 september 2018 23:39 schreef Spanky78 het volgende:
Het aller aller ergst was data entry, dat heb ik niet volgehouden, nummers en tekst overtypen en dan nog een extra keer ter controle... dat kon ik niet opbrengen en heb ik afgezegd na 2x.
Wat zijn dat voor bedrijven? Heb ook bij een logistiek bedrijf gewerkt (niet in het magazijn overigens), maar er kwam gewoon een pasbus langs om de juiste schoenen aan te meten. Die schoenen heb ik nog en zitten heerlijk, soort van sneakermodel.quote:Op zondag 23 september 2018 22:53 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik kreeg meestal net de verkeerde maat, gedragen door tig mensen, met harde plekken erin. Blaren...
Ik krijg sowieso snel blaren.
Ook ooit eens als bijbaantje gehad, waterstanden uit oude boeken overtikken bij de gemeente op zon typische debiteuren crediteuren afdeling, incl alle grappen en grollen.quote:Op zondag 23 september 2018 23:39 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Toen ik een echte baan kreeg mocht ik ze ook bestellen. Maar tot die tijd heb ik elk kutbaantje aangepakt. Van orderpicken tot afwassen, krantenwijk, folders, roest verwijderen van groot stalen materieel, trailers schuren, vakkenvullen, verhuizer.
Het aller aller ergst was data entry, dat heb ik niet volgehouden, nummers en tekst overtypen en dan nog een extra keer ter controle... dat kon ik niet opbrengen en heb ik afgezegd na 2x.
tranquillo levenquote:Op zondag 23 september 2018 20:04 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Nachtdienstjes pakken tranquilo uitslapen veel in de kantine zitten jeweet
Na een jaar ga je je leven haten en wil je dood maargoed het is wel een goeie motivatie om weer naar school te gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |