abonnement Unibet Coolblue
pi_182064691
Altijd hetzelfde. De hele week werken. Vroeger had ik daar nog plezier in, maar de laatste anderhalf jaar is dat ook kut. Dan het weekend. Altijd hetzelfde verhaal. Zaterdagochtend boodschappen doen, gaat nog net. Met geluk kan ik ook nog wat opruimen in huis, maar zelfs dat lukt vaak niet. Altijd hoofdpijn. Elk weekend weer.

Vrienden en contacten heb ik niet. Ook niet gek, ik doe nooit iets leuks. Vanavond een etentje met m'n ouders. Althans dat was het plan. Maar waar ik al voor vreesde, is uitgekomen. Net maar afgebeld. Weer. Altijd hetzelfde verhaal. Nooit kan ik iets leuks doen. Nooit krijg ik de kans om ergens van te genieten. Ik kan dit niet meer.
pi_182064703
Je hebt stress.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_182065408
je drinkt doordeweek koffie op je saaie werk en op zaterdag niet dus krijg je hoofdpijn van de ontwenning.
5 Ferrari's op videoband!
  zaterdag 22 september 2018 @ 14:51:46 #4
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_182065415
Koffietekort....
  zaterdag 22 september 2018 @ 14:56:38 #5
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182065459
Zorgen dat je ontslagen wordt en een tijdje ww trekken geen optie?
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182065579
Mja, als er iets aan mijn gezondheid mankeert en het is niet van korte duur, bezoek ik mijn huisarts.

Heb je dat al gedaan?

En hierboven wordt koffie al genoemd. Drink je op werk veel koffie en in het weekend niets? Kan hoofdpijn veroorzaken...
pi_182065631
Je hebt geen hoofdpijn tijdens je vakantie, je hebt geen medische problemen die hoofdpijn kunnen verklaren.
Als je echt een oplossing wil zou ik botox proberen, daarmee leg je de spieren plat die spanningshoofdpijn veroorzaken

https://www.huisartsklini(...)otox-tegen-hoofdpijn
pi_182065819
Hoofdpijn komt vaak vanuit de nek, als je een verkeerde houding hebt, kun je daar in het weekend extra last van krijgen omdat je die houding dan niet hebt.
Een goede fysio of manueel therapeut kan daarmee helpen.
compact en kleverig.
  zaterdag 22 september 2018 @ 15:41:09 #9
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182065845
Drink je misschien veel op vrijdag en zaterdag? Tekort aan water kan ook hoofdpijn/kater veroorzaken
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182067354
Alleen in het weekend hoofdpijn en je kan het niet meer aan? :')
pi_182067463
quote:
18s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:49 schreef Krollie het volgende:
Alleen in het weekend hoofdpijn en je kan het niet meer aan? :')
Hert kan heel vervelend zijn, en mensen kunnen zich hierdoor erg vereenzamen
pi_182069778
afgezien van de hoofdpijn herken ik het wel. dat is het leven.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zaterdag 22 september 2018 @ 20:16:07 #13
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182069817
De TT verwart me trouwens wel wat
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182071240
Ga eens naar de huisarts, kan vanalles zijn
pi_182164669
Ken mensen die dood zijn gegaan omdat ze hoofdpijn hebben verwaarloosd.

Ga naar de dokter. Vraag meteen even een ggz verwijzing.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2018 14:55:22 ]
pi_182164903
Als je ritme in het weekend anders is, bijvoorbeeld doordat je uitslaapt, kun je ook migraine krijgen. Ik ken iemand die moet iedere dag zelfde tijdstip naar bed en opstaan, verschuift hij het een uurtje heeft hij migraine.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 27 september 2018 @ 16:29:31 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201883405
Weet iemand hoe het met OngeschiktX is?
Ik heb volgens mij nog nooit gereageerd op een topic. Jaren geleden las ik regelmatig topics op Fok!, op een gegeven moment kwam ik een topic van OngeschiktX tegen, en omdat dat indruk op me maakte ben ik toen zijn andere topics terug gaan lezen. In zijn verhaal herken ik dingen van mezelf - ik worstel/worstelde zelf ook met depressie, en zie ook gelijkenissen in de manier waarop hij daarmee omging en hoe ik dat doe. Terwijl ik hem natuurlijk niet ken, voel ik me toch een soort van begaan met hem.
Volgens mij is dit het laatste wat hij gepost heeft. Om de zoveel maanden denk ik plotseling weer aan OngeschiktX en kijk ik een keer of hij al iets nieuws gepost heeft, maar dit blijft het laatste. Gezien de inhoud van zijn topics baart me dat natuurlijk zorgen...
Vandaar mijn vraag of iemand weet hoe het met hem gaat.
  zondag 24 oktober 2021 @ 16:07:37 #19
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_201885480
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 12:54 schreef Wubb0 het volgende:
Weet iemand hoe het met OngeschiktX is?
Ik heb volgens mij nog nooit gereageerd op een topic. Jaren geleden las ik regelmatig topics op Fok!, op een gegeven moment kwam ik een topic van OngeschiktX tegen, en omdat dat indruk op me maakte ben ik toen zijn andere topics terug gaan lezen. In zijn verhaal herken ik dingen van mezelf - ik worstel/worstelde zelf ook met depressie, en zie ook gelijkenissen in de manier waarop hij daarmee omging en hoe ik dat doe. Terwijl ik hem natuurlijk niet ken, voel ik me toch een soort van begaan met hem.
Volgens mij is dit het laatste wat hij gepost heeft. Om de zoveel maanden denk ik plotseling weer aan OngeschiktX en kijk ik een keer of hij al iets nieuws gepost heeft, maar dit blijft het laatste. Gezien de inhoud van zijn topics baart me dat natuurlijk zorgen...
Vandaar mijn vraag of iemand weet hoe het met hem gaat.
Waarschijnlijk hoofdpijnvrij.
soooo, da's mooi!
pi_201885503
Stuur hem een DM.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_201887809
Nu ik dit zo teruglees, vraag ik me af of hij migraine had of iets anders. Wel goed dat dit topic is gebumpt. Hij was wel erg depressief en bij nader inzien was mijn reactie ook te kortaf. Ik was gefrustreerd omdat ik het gevoel had dat het normaal is om zo’n leven als de ts te leiden, maar bij hem kwam er ook nog hoofdpijn bij waardoor hij dingen moest afzeggen waar hij naar uitkeek.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201887841
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2021 18:43 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Wel goed dat dit topic is gebumpt.
Want daar heeft een user die hier zeer waarschijnlijk al 3 jaar niet meer heeft gekeken iets aan? Of is het vooral goed voor jou zodat je excuses kan maken voor je wangedrag toentertijd?
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_201887967
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 18:46 schreef Stepperoller het volgende:
Want daar heeft een user die hier zeer waarschijnlijk al 3 jaar niet meer heeft gekeken iets aan? Of is het vooral goed voor jou zodat je excuses kan maken voor je wangedrag toentertijd?
Geen idee of je van fok ook een mail krijgt als je nieuwe reacties hebt.
Maar dat terzijde ben je een hypocriet mannetje omdat je iets tegen mij hebt, want als het je echt hierom ging had je bijv Krollie ook gequote.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201888233
Of je neemt een ibuprofen in a 400mg en klaar, zoals de rest van de mensheid.
  zondag 24 oktober 2021 @ 19:25:15 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201888363
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 19:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Of je neemt een ibuprofen in a 400mg en klaar, zoals de rest van de mensheid.
Ja joh, dat had hij vast in al die jaren nog nooit geprobeerd. :')
The love you take is equal to the love you make.
pi_201888457
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2021 19:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja joh, dat had hij vast in al die jaren nog nooit geprobeerd. :')
Denk van niet eerlijk gezegd.
Dit soort janktopics van ik ben zo zielig, zijn allemaal hetzelfde.

Het zal geen serieus iets zijn immers, daarvoor is de pijn wel erg toevallig alleen in het weekend, zo werken serieuze aandoeningen niet.

Dan hou je (spier)stress of cafeïne gebrek over, als TS nu gaat beweren dat zoiets nooit geholpen heeft, kun je gerust dit topic verlaten.
  zondag 24 oktober 2021 @ 19:52:45 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201888682
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 19:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Denk van niet eerlijk gezegd.
Dit soort janktopics van ik ben zo zielig, zijn allemaal hetzelfde.

Het zal geen serieus iets zijn immers, daarvoor is de pijn wel erg toevallig alleen in het weekend, zo werken serieuze aandoeningen niet.

Dan hou je (spier)stress of cafeïne gebrek over, als TS nu gaat beweren dat zoiets nooit geholpen heeft, kun je gerust dit topic verlaten.
Hou toch op, joh. Jij gelooft liever in wat je zelf maar makkelijk aanneemt dan dat je je eens verdiept in wat een ander door de jaren heen heeft geschreven over zijn eigen ervaringen. Nee, jij weet het natuurlijk weer beter.

quote:
9s.gif Op zondag 6 oktober 2013 17:17 schreef OngeschiktX het volgende:
Sinds ik werk heb ik al structureel last van behoorlijke hoofdpijn op zaterdag en zondag. Het is er altijd, zo'n beetje zonder uitzondering. Zaterdag is het over het algemeen iets erger dan zondag. Ik heb m'n hele leven al last gehad van veel hoofdpijn, maar sinds ik werk is het zich op deze manier gaan organiseren.

Het is een ander soort hoofdpijn dan ik doordeweeks wel eens heb. Dan heb ik ook weleens last van hoofdpijn, maar die is minder vervelend. Bovendien helpen aspirines (ibuprofen, paracetamol, diclofenac) helemaal niet tegen de weekend hoofdpijn. Ik word er ook behoorlijk suf van en heb het idee dat m'n zicht op de een of andere manier ook minder is, voor periferisch zicht is slecht. Ik bijvoorbeeld moeite om teksten te lezen, omdat ik echt alleen het woord waar ik naar kijk echt kan lezen. Als ik doordeweeks hoofdpijn heb, heb ik die zicht problemen over het algemeen niet en helpen aspirines wel. Het voelt ook anders.

Inmiddels heb ik serieus een hekel aan het weekend gekregen en kijk ik altijd weer uit om naar maandag. Ik doe ook gewoon niets meer, geen uitgaan of wat dan ook. Al m'n contacten die ik had, dat waren er op zich al niet heel veel, zijn ook nog eens verwaterd, waardoor ik ook gewoon niets meer te heb, ook al zou ik het willen. Aan hobbies kom ik niet toe, door de hoofdpijn. Ik heb ook al heel lang geen vakantiedagen meer opgenomen. Dit jaar heb ik pas één dag gebruikt.

Ik heb al geprobeerd om erachter te komen waar het aan ligt. Voeding en ritme zoveel mogelijk hetzelfde gehouden etc. Als ik in het weekend opsta is het er al. Als ik net zo vroeg op sta als doordeweeks en eigenlijk te weinig slaap, dan is het er niet, maar komt het in de loop van de dag, meestal zo rond de lunch, als m'n lichaam toch door heeft dat het weekend is. Ook naar dingen als koffie etc heb ik gekeken, maar daar lijkt het ook niet aan te liggen.

Iemand ervaringen? Ik overweeg om ook in het weekend te gaan werken, maar een bijbaan vinden is lastig. Bovendien is het meer het probleem ontwijken, misschien zelfs uitstellen. Misschien ten overvloede, maar om flauwe opmerkingen te voorkomen: Het ligt niet aan drankgebruik op vrijdag/zaterdag. Drinken doe ik nauwelijks.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201893492
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 19:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Denk van niet eerlijk gezegd.
Dit soort janktopics van ik ben zo zielig, zijn allemaal hetzelfde.

Het zal geen serieus iets zijn immers, daarvoor is de pijn wel erg toevallig alleen in het weekend, zo werken serieuze aandoeningen niet.

Dan hou je (spier)stress of cafeïne gebrek over, als TS nu gaat beweren dat zoiets nooit geholpen heeft, kun je gerust dit topic verlaten.
Dat weet ik zo nog niet. Hoofdpijn schijnt toch wel een heftige impact te kunnen hebben. Ik kende een mevrouw die last heeft van cluster hoofdpijn. Als het heel erg was slikte zij tramadol en dat is een vrij sterk middel hoorde ik.
pi_201894283
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 18:53 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Geen idee of je van fok ook een mail krijgt als je nieuwe reacties hebt.
Nee en dat weet je zelf ook wel.

quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 18:53 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Maar dat terzijde ben je een hypocriet mannetje omdat je iets tegen mij hebt, want als het je echt hierom ging had je bijv Krollie ook gequote.
Geen idee wie dat is. Diegene heeft iig niet in 2021 nog gereageerd met dat hij spijt had van eerdere reacties en dat het daarom goed is dat het topic opnieuw is gebumpt? :')

[ Bericht 5% gewijzigd door Stepperoller op 25-10-2021 08:24:50 ]
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')