abonnement Unibet Coolblue
pi_183521199
ik heb al die modulaire, dus deze komt er ook weer, veel te toffe serie..
pi_183521218
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2018 18:12 schreef Zolderkamer het volgende:
Oke.. ik heb drie vuilniszakken met lego veel van eind 80 begin 90 (en nog wat ouder spul)
Technisch, piraten, city, trein, ruimtevaart etc.. van alles wat dus..
Hoe ga ik dit het beste verkopen? in elkaar zetten.. per blokje.. of de hele partij in eens.. of?

Ik heb geen idee en google helpt me ook niet veel verder..
Heb een lijst met gebruiksaanwijzingen maar dat zal lang niet meer compleet zijn.. en er is ook spul bij waar geen boekjes van zijn

Dit zijn alle boekjes die er zijn voor de liefhebbers van lijstjes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das best een boel en zou het best willen kopen :@ en dan niet voor maar 50 :P
  maandag 3 december 2018 @ 20:50:30 #253
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183521527
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 20:40 schreef mschol het volgende:

[..]

das best een boel en zou het best willen kopen :@ en dan niet voor maar 50 :P
Ik heb net even alle (goedkoopste Currently Available) prijzen van bricklink ingevoerd en dan kom ik op net geen 640 euro.. _O-
(maar dan zou alles in de boekjes compleet moeten zijn en dat gaat het niet zijn)

Ik heb nu wel een idee waar ik moet gaan beginnen met bouwen in elk geval..
Ik dacht dat technic veel duurder zou zijn maar het blijken juist sets te zijn waarvan ik het niet verwachtte die duurder blijken..
pi_183521929
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 16:52 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik heb 2 kinderen thuis, een 5,5 jarige en 11 maanden. Die jongste pakt alles, die oudste wilt alles. :P Maar begint ook met Lego nu te bouwen. Dus even over nadenken.
Ik zou echt balen als het weg was ja. Even goed over nadenken nog! :')
Die modular is ook niet voor de kleintjes hoor. Meer voor jezelf denk ik. De modulars zijn gedetailleerd doordat er gebruik wordt gemaakt van heel veel kleine onderdelen ter grootte van 1 x 1. Wel honderden. Met kleine kinderen erbij liggen die zo door hele huis heen...
  maandag 3 december 2018 @ 21:13:04 #255
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_183522133
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2018 20:50 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik heb net even alle (goedkoopste Currently Available) prijzen van bricklink ingevoerd en dan kom ik op net geen 640 euro.. _O-
(maar dan zou alles in de boekjes compleet moeten zijn en dat gaat het niet zijn)

Ik heb nu wel een idee waar ik moet gaan beginnen met bouwen in elk geval..
Ik dacht dat technic veel duurder zou zijn maar het blijken juist sets te zijn waarvan ik het niet verwachtte die duurder blijken..
zijn dat sold prijzen of vraagprijzen? en is de lego in onberispelijke staat of vol krassen? Want dat is nogal van invloed op wat je er voor kan krijgen.
  maandag 3 december 2018 @ 21:14:13 #256
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_183522159
ik ben eigenlijk ook wel benieuwd welke set uit het rijtje dan het meest waard is :P .
Ik heb er net random 5 opgezocht en die zijn in bespeelde staat niet de moeite waard om los te verkopen. Dan kan je het beter voor een 10tje per kilo weg doen.
  maandag 3 december 2018 @ 21:23:39 #257
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183522367
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 21:13 schreef bleiblei het volgende:

[..]

zijn dat sold prijzen of vraagprijzen? en is de lego in onberispelijke staat of vol krassen? Want dat is nogal van invloed op wat je er voor kan krijgen.
Gewoon gebruikt.. Dus zoals de setjes ook op bricklink staan..
Prijzen voor nieuw zijn hele andere prijzen, maar dat is het niet.. Onberispelijk en toch gebruikt ga je ook niet vinden..
Krasjes zitten volgens mij zelfs ook op nieuwe gesealde sets in doos, want het zit bij elkaar in zakjes..

En tuurlijk gaan er nog dingen mankeren.. 95% is niet verkleurd, alles is goed schoon etc.. Er zijn wat dingen uit hele oude sets die wel verkleurd zijn weet ik nog..

Maar het is meer dat ik nog moet zien dat er uberhaupt iets compleet tot op de laatste steentjes is.. vooral het kleine spul zal een hoop missen..

Aan de andere kant is er meer dan het lijstje met nummers, want dat is enkel het spul waar ik boekjes van heb.. Dus ik geloof dat ik iets te doen heb.. :X
  maandag 3 december 2018 @ 21:24:39 #258
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183522388
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 21:14 schreef bleiblei het volgende:
ik ben eigenlijk ook wel benieuwd welke set uit het rijtje dan het meest waard is :P .
Ik heb er net random 5 opgezocht en die zijn in bespeelde staat niet de moeite waard om los te verkopen. Dan kan je het beter voor een 10tje per kilo weg doen.
De trein.. 7735 rond 140euro (maar volgens mij heb ik meer rails dan in die set zit)
pi_183522408
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2018 21:23 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Gewoon gebruikt.. Dus zoals de setjes ook op bricklink staan..
Prijzen voor nieuw zijn hele andere prijzen, maar dat is het niet.. Onberispelijk en toch gebruikt ga je ook niet vinden..
Krasjes zitten volgens mij zelfs ook op nieuwe gesealde sets in doos, want het zit bij elkaar in zakjes..

En tuurlijk gaan er nog dingen mankeren.. 95% is niet verkleurd, alles is goed schoon etc.. Er zijn wat dingen uit hele oude sets die wel verkleurd zijn weet ik nog..

Maar het is meer dat ik nog moet zien dat er uberhaupt iets compleet tot op de laatste steentjes is.. vooral het kleine spul zal een hoop missen..

Aan de andere kant is er meer dan het lijstje met nummers, want dat is enkel het spul waar ik boekjes van heb.. Dus ik geloof dat ik iets te doen heb.. :X
weekend(en) Fok!LegoMeet? en dan samen alles bouwen uitzoeken? :D :+
pi_183522464
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 21:05 schreef Attitude het volgende:

[..]

Die modular is ook niet voor de kleintjes hoor. Meer voor jezelf denk ik. De modulars zijn gedetailleerd doordat er gebruik wordt gemaakt van heel veel kleine onderdelen ter grootte van 1 x 1. Wel honderden. Met kleine kinderen erbij liggen die zo door hele huis heen...
Oh, maar dat bedoel ik: het mag niet op grijphoogte. :) Was juist bedoeld als voor mezelf.
Al mag Lego-Batman best komen eten. ;)
  maandag 3 december 2018 @ 21:28:22 #261
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183522470
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 21:25 schreef mschol het volgende:

[..]

weekend(en) Fok!LegoMeet? en dan samen alles bouwen uitzoeken? :D :+
Ja dan weet ik zeker dat het niet meer compleet gaat worden.. :D :+

Ik denk dat het binge bouwen gaat worden.. Ik weet nu waar ik moet beginnen.. En dan kunnen de goedkope sets wel achterwege blijven..
pi_183528047
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 17:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Palace Cinema was een totaal niet lopend model, 130,- en kost nu al 200,-. Warehouse was ook binnen de kortste keren 300,-

Blij dat ik die nog op tijd heb kunnen scoren.
Ik zie trouwens die Palace Cinema voor ¤195 ergens online te koop is. Nieuw.
Leuk ding!
Dus ik twijfel een beetje hoe snel het zal gaan.
Zag ook dat het restaurant een model is van 2014 dus wat zegt dat over de populairiteit nu?

Op Facebook verkoopt iemand de hele serie modulars voor rond de ¤3000 +++.
Ziet er naast elkaar prachtig uit!
pi_183528098
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2018 21:28 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ja dan weet ik zeker dat het niet meer compleet gaat worden.. :D :+

Ik denk dat het binge bouwen gaat worden.. Ik weet nu waar ik moet beginnen.. En dan kunnen de goedkope sets wel achterwege blijven..
zoveel vertouwen heb je dus in ons :'(

overigens kan je nog prima modellen compleet krijgen, het uitzoeken wordt een stuk makkelijker met minder modellen O-) :+
pi_183528125
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 09:18 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik zie trouwens die Palace Cinema voor ¤195 ergens online te koop is. Nieuw.
Leuk ding!
Dus ik twijfel een beetje hoe snel het zal gaan.
Zag ook dat het restaurant een model is van 2014 dus wat zegt dat over de populairiteit nu?

Op Facebook verkoopt iemand de hele serie modulars voor rond de ¤3000 +++.
Ziet er naast elkaar prachtig uit!
de palace cinema wordt als 1 van de mindere gezien juist

ik ben blij dat ik cafe corner, green grocer en market street voor weinig heb kunnen vinden, inmiddels 10 jaar terug :P
pi_183528552
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 09:25 schreef mschol het volgende:

[..]

de palace cinema wordt als 1 van de mindere gezien juist

ik ben blij dat ik cafe corner, green grocer en market street voor weinig heb kunnen vinden, inmiddels 10 jaar terug :P
Waarom is dat 1 van de mindere? Vanwege de details? :)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 december 2018 @ 11:56:11 #266
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_183529711
ik vond 'm juist erg leuk, omdat hij leuk is te customizen naar je eigen filmwensen. Bij mij is het dan ook een Star Wars bios geworden.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 4 december 2018 @ 12:38:33 #267
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_183530260
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 10:06 schreef vencodark het volgende:

[..]

Waarom is dat 1 van de mindere? Vanwege de details? :)
lelijk gebouw. past niet in het straatje (net als de American diner). En die auto is natuurlijk ontzettend lelijk en modular onwaardig.

En er een SW bios van maken met se advent kalender content maakt het gebouw niet heel veel beter :P .
Voor mij iig. de reden om de cinema over te slaan.
pi_183530309
Ik loop nog niet over van enthousiasme wat betreft de nieuwe modulair. Veel geld voor relatief weinig. Maarja ik voel me toch verplicht hem te kopen. In mijn stad past hij wel. Maar ik vind hem net als de Diner niet echt bij de overige modulairs passen. Denk dat ik maar een aparte wijk ga bouwen in mijn stad voor de nieuwe modulairs :)
pi_183530616
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 10:06 schreef vencodark het volgende:

[..]

Waarom is dat 1 van de mindere? Vanwege de details? :)
Past niet echt bij de andere modulars. Misschien als je hem koopt en ergens anders neerzet dan wel.

De auto is horkerig. Het lijkt erop dat Lego even vergeten was dat ze een nieuwe modular moesten ontwerpen en snel dit bedacht hebben. Qua stijl is het anders dan die ervoor en de parijs restaurant die erna kwam.

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 12:38 schreef bleiblei het volgende:

[..]

lelijk gebouw. past niet in het straatje (net als de American diner). En die auto is natuurlijk ontzettend lelijk en modular onwaardig.

En er een SW bios van maken met se advent kalender content maakt het gebouw niet heel veel beter :P .
Voor mij iig. de reden om de cinema over te slaan.
Ik denk dat je de Diner als nieuwe serie moet zien, een amerikaanse serie bijvoorbeeld. Want die nieuwe Garage heeft ook wel amerikaase tinten .
pi_183530671
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 12:42 schreef hvan het volgende:
Ik loop nog niet over van enthousiasme wat betreft de nieuwe modulair. Veel geld voor relatief weinig. Maarja ik voel me toch verplicht hem te kopen. In mijn stad past hij wel. Maar ik vind hem net als de Diner niet echt bij de overige modulairs passen. Denk dat ik maar een aparte wijk ga bouwen in mijn stad voor de nieuwe modulairs :)
Soort Chinatown dus? :P
pi_183530735
Er zijn ook modulars in Chinese stijl, kijk maar naar Ninjago City en Ninjago Haven.
pi_183530787
Ik vond de cinema wel een mooi gebouw verder, ook al is ie wat simpel. Vind ik van het warenhuis ook.
  dinsdag 4 december 2018 @ 13:16:00 #273
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183530866
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 09:22 schreef mschol het volgende:

[..]

zoveel vertouwen heb je dus in ons :'(

overigens kan je nog prima modellen compleet krijgen, het uitzoeken wordt een stuk makkelijker met minder modellen O-) :+
Ghehehe
Ik ben in elk geval nu op de helft met op kleur sorteren.. als je dan op den duur in een trance dingen in de verkeerde bakken gaat doen dan is het tijd voor c_/
Kon er wel 8)7 van worden..

Maar wel leuk die herinneringen van een jaar of 25 geleden.. *O*



[ Bericht 3% gewijzigd door Zolderkamer op 04-12-2018 13:23:41 ]
  Lieve Belg dinsdag 4 december 2018 @ 13:40:07 #274
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_183531205
Als iemand de Cafe Corner nog zoekt, iemand doet hem weg (sealed) voor 1600 eurootjes :D En nog een hoop andere sets.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_183531612
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 13:06 schreef Attitude het volgende:
Er zijn ook modulars in Chinese stijl, kijk maar naar Ninjago City en Ninjago Haven.
Zag ik en ziet er heel tof uit maar ik denk dat ik eerder uitgekeken raak op dat specifieke thema.
Dat stadse en ‘gewone’ leven trekt me juist zo aan. :)
pi_183532379
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 13:02 schreef vencodark het volgende:

[..]

Soort Chinatown dus? :P
Ninjago City heeft wel gave dingen. Maarja mijn huidige stad onderhouden kost al mn hele budget ongeveer. Denk dat het gewoon bij een mooie oude binnenstad blijft met de oudere modulairs. En iets daar buiten de wijken opfleur met onder andere de nieuwe modulairs. Ik vermaak me de donkere avonden wel weer op mn zolderkamertje :)
pi_183532464
Weet je nog?

Toen je de Millenium Falcon kocht, kreeg je een exclusieve Black Vip Card.

En dan zou je de jaar erop veel promoties krijgen. Nou, tot nu toe is het zeer teleurstellend. Heel erg. Overal kun je de frustraties van de mensen die zo'n card hebben lezen.

Nu is er iets gekomen, speciaal voor deze mensen:



Een heel simpel houder waar je die card in kan doen.

Lego heeft dingen beloofd die ze niet nakomen. Zo zouden er veel exclusieve extra's zijn .

Zojuist gelezen op ander forum:
Blijkbaar was het toen als beschikbaar op S@H, je kon kopen voor 0.01 eurocent. En iedereen kon hem kopen, je hoefde niet eens deze card te hebben. En je kon voor 4.99 pond in UK kopen.Er was limit van 99, dus mensen bestelden 99.

Hoop mensen hebben geklaagd bij Lego, meer van, waarom kan iedereen dit bestellen?

Later heeft Lego alle bestellingen geannulleerd. ( ook wel te verwachten ) maar ze maken nu wel een puinhoop van.

Er komen steeds meer klachten van mensen dat er nog niets geweest is.

Nou Lego, goede reclame hoor...
pi_183532531
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2018 13:40 schreef Jump het volgende:
Als iemand de Cafe Corner nog zoekt, iemand doet hem weg (sealed) voor 1600 eurootjes :D En nog een hoop andere sets.
Dan koop ik de Lepin wel. Lego verdient er toch al niet meer aan, en zo'n handelaar gun ik het niet.
pi_183532545
Zou leuker zijn als Lego ze opnieuw uitbrengt, misschien eerst verkondigen en dan mensen kunnen opgeven dat ze er 1 willen en betalen en dan pas produceren en versturen.
pi_183532585
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 15:31 schreef Attitude het volgende:
Zou leuker zijn als Lego ze opnieuw uitbrengt, misschien eerst verkondigen en dan mensen kunnen opgeven dat ze er 1 willen en betalen en dan pas produceren en versturen.
Daar hoop ik eigenlijk nog op. Als ze de Taj Mahal opnieuw kunnen uitbrengen...
  Lieve Belg dinsdag 4 december 2018 @ 15:34:44 #281
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_183532593
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 15:23 schreef Attitude het volgende:

Zojuist gelezen op ander forum:
Blijkbaar was het toen als beschikbaar op S@H, je kon kopen voor 0.01 eurocent. En iedereen kon hem kopen, je hoefde niet eens deze card te hebben. En je kon voor 4.99 pond in UK kopen.Er was limit van 99, dus mensen bestelden 99.

Ik heb ook geklaagd bij Lego toen, maar nooit een antwoord gekregen. Ik heb de MF ergens gekocht in januari. Maar toen stond er nog op de site dat je die kaart kreeg als je hem kocht voor 31 december. Enkel 31 december, geen jaartal. Dus in feite kan je kiezen welk jaar het was. Tot ergens opeens in februari die tekst is aangepast naar 31 december 2017...
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_183539717
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 15:23 schreef Attitude het volgende:
Weet je nog?

Toen je de Millenium Falcon kocht, kreeg je een exclusieve Black Vip Card.

En dan zou je de jaar erop veel promoties krijgen. Nou, tot nu toe is het zeer teleurstellend. Heel erg. Overal kun je de frustraties van de mensen die zo'n card hebben lezen.

Nu is er iets gekomen, speciaal voor deze mensen:

[ afbeelding ]

Een heel simpel houder waar je die card in kan doen.

Lego heeft dingen beloofd die ze niet nakomen. Zo zouden er veel exclusieve extra's zijn .

Zojuist gelezen op ander forum:
Blijkbaar was het toen als beschikbaar op S@H, je kon kopen voor 0.01 eurocent. En iedereen kon hem kopen, je hoefde niet eens deze card te hebben. En je kon voor 4.99 pond in UK kopen.Er was limit van 99, dus mensen bestelden 99.

Hoop mensen hebben geklaagd bij Lego, meer van, waarom kan iedereen dit bestellen?

Later heeft Lego alle bestellingen geannulleerd. ( ook wel te verwachten ) maar ze maken nu wel een puinhoop van.

Er komen steeds meer klachten van mensen dat er nog niets geweest is.

Nou Lego, goede reclame hoor...
goeie

al verwachtte ik al niks ervan, die mooie zwarte kaart was vooral mooi meegenomen
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 december 2018 @ 21:58:52 #284
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_183540095
wie die Falcon nog zoekt: die is ver onder de 600 euro bij Fnac.com. ruim 300 minder dan de adviesprijs.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_183540627
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 21:58 schreef Tokus het volgende:
wie die Falcon nog zoekt: die is ver onder de 600 euro bij Fnac.com. ruim 300 minder dan de adviesprijs.
Huh, ik zie 700?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 december 2018 @ 22:28:12 #286
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_183540644
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 22:27 schreef Faxie het volgende:

[..]

Huh, ik zie 700?
oh, dan is hij in dat half uur dus weer in prijs gestegen. hij staat nu weer op de "normale" prijs van 800+ :(
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_183540659
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 22:28 schreef Tokus het volgende:

[..]

oh, dan is hij in dat half uur dus weer in prijs gestegen. hij staat nu weer op de "normale" prijs van 800+ :(
Schiet lekker op zo :P
pi_183542088
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 22:28 schreef Tokus het volgende:

[..]

oh, dan is hij in dat half uur dus weer in prijs gestegen. hij staat nu weer op de "normale" prijs van 800+ :(
niet zo gek opzich, fnac is de franse versie/tegenhanger van bol en vele malen groter.. :P
  woensdag 5 december 2018 @ 17:46:07 #289
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183553064
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 20:40 schreef mschol het volgende:

[..]

das best een boel en zou het best willen kopen :@ en dan niet voor maar 50 :P
Oke.. Ik werd na 15 minuten al knetter 8)7 van het zoeken en bouwen van sets, dus ik heb de hele partij te koop "as is" :7

V&A / [TK]Lego partij Jaren70/80/90 Minifigures Trein Piraten Ridders System

[ Bericht 41% gewijzigd door Zolderkamer op 05-12-2018 17:59:24 ]
pi_183556119
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2018 17:46 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Oke.. Ik werd na 15 minuten al knetter 8)7 van het zoeken en bouwen van sets, dus ik heb de hele partij te koop "as is" :7

V&A / [TK]Lego partij Jaren70/80/90 Minifigures Trein Piraten Ridders System
het uitzoeken is idd een hell, ik heb zelf ook nog oude sets die uitgezocht moeten worden
pi_183556528
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:14 schreef mschol het volgende:

[..]

het uitzoeken is idd een hell, ik heb zelf ook nog oude sets die uitgezocht moeten worden
Fok Lego MEET!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 december 2018 @ 20:57:54 #292
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_183557037
Nothing lasts forever but the certainty of change
  woensdag 5 december 2018 @ 21:03:03 #293
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183557170
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:14 schreef mschol het volgende:

[..]

het uitzoeken is idd een hell, ik heb zelf ook nog oude sets die uitgezocht moeten worden
Het is in elk geval al op kleur en puur lego
Zo speelden wij er altijd mee en bouwden we ook sets.. maar het valt even tegen nu.. Maargoed toen kon je het met je ogen dicht en op gevoel pakken omdat je doorgewinterd was.. Dat is ergens onderweg blijven hangen bij mij..

Wel heel veel "ohja" momentjes.. echt continu eigenlijk.. _O-
pi_183559694
even vraagje aan mensen met de winter setjes: hoe hoog is het hoogste gebouw uit die serie?
pi_183566897
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 23:22 schreef mschol het volgende:
even vraagje aan mensen met de winter setjes: hoe hoog is het hoogste gebouw uit die serie?
De brandweer? Die is 23cm hoog. Tot nu toe was het treinstation het hoogste

[ Bericht 5% gewijzigd door Reintji op 06-12-2018 14:43:33 ]
pi_183568483
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 15:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dan koop ik de Lepin wel. Lego verdient er toch al niet meer aan, en zo'n handelaar gun ik het niet.
En die modulairs van Lepin zijn bijna niet van de echte te onderscheiden op het moment.
pi_183569132
Zitten die van Lepin ook goed in elkaar? Maw, drukken de steentjes goed op elkaar? En kan je ze ook met echte lego bouwen?
pi_183569263
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 16:44 schreef Attitude het volgende:
Zitten die van Lepin ook goed in elkaar? Maw, drukken de steentjes goed op elkaar? En kan je ze ook met echte lego bouwen?
Vraag 1: ja ze zitten goed in elkaar, ja soms merk je wel dat het of wat stroever of wat losser zit.
Vraag 2: ja het is volledig toepasbaar met lego.
  donderdag 6 december 2018 @ 16:57:49 #299
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_183569354
Lepin is echt lame :') .
Als je dan toch niet merk gevoelig bent, waarom niet al die sets van dat soort merken kopen. Scheelt bakken geld. En of je nu 1 neppe hebt of 10 neppe. Dat maakt toch niets uit. Plus dat ze volgens mij ook nog een aantal Modulars hebben waarvan het ontwerp niet van Lego gejat is.
pi_183569518
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 16:57 schreef bleiblei het volgende:
Lepin is echt lame :') .
Als je dan toch niet merk gevoelig bent, waarom niet al die sets van dat soort merken kopen. Scheelt bakken geld. En of je nu 1 neppe hebt of 10 neppe. Dat maakt toch niets uit. Plus dat ze volgens mij ook nog een aantal Modulars hebben waarvan het ontwerp niet van Lego gejat is.
Lepin is niet lame, het is een slimme marketing move.

Ga het niet zitten verdedigen hoor want koop zelf alles van lego, echter heb ik wel 2 sets die niet meer door lego verkrijgbaar zijn en ik geen 700 euro voor iets ga betalen omdat iemand anders dat vind.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')