SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tweede voorrondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De derde voorrondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vierde voorrondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sneakpeak groepsfaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arme Amadou. Gonalons is ook al geblesseerd.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Vind het maar gek dat Sarri met Napoli echt geen seconde wakker lag van de Champions League, maar met Chelsea wel allerlei belangrijke spelers opstelt in de Europa League.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Misschien probeert hij zijn elftal zoveel mogelijk de spelprincipes in te laten slijpen? Hij zal vast de League Cup tegen Liverpool als rustpunt gebruiken.quote:Op donderdag 20 september 2018 19:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Vind het maar gek dat Sarri met Napoli echt geen seconde wakker lag van de Champions League, maar met Chelsea wel allerlei belangrijke spelers opstelt in de Europa League.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Sfeertje hoor sodeju[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Roque Mesa heeft nog geen al te best seizoen.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Wanneer gaan ze die Navas en Nolito eens dumpen?quote:Op donderdag 20 september 2018 19:27 schreef Masterminded het volgende:
Roque Mesa heeft nog geen al te best seizoen.![]()
Jesus Navas kan echt niet meer[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo danquote:Op donderdag 20 september 2018 19:30 schreef Koffieplanter het volgende:
https://streamja.com/zOdk
Wow.Ismaïla, m'n jongen.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Overigens zijn wedstrijden in een leeg stadion altijd kutMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Navas speelt standaard als wingback. Niet echt een heel ideale positie om daar opeens wat mannetjes voor weg te kopen. Machín is een vrij specifieke trainer en heeft met Amadou, André Silva, Gnagnon, Sergi Gomez, Gonalons, Promes al een hele hoop gekregen.quote:Op donderdag 20 september 2018 19:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze die Navas en Nolito eens dumpen?
Nolito zit gewoon op het B-plan. Die is binnen een jaar weg.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Sarrquote:Op donderdag 20 september 2018 19:30 schreef Koffieplanter het volgende:
https://streamja.com/zOdk
Wow.Ismaïla, m'n jongen.
![]()
![]()
eens, jammer want marseille is wel een mooie clubquote:Op donderdag 20 september 2018 19:31 schreef Tagliano het volgende:
Overigens zijn wedstrijden in een leeg stadion altijd kut[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Frans commentaar blijft ook een legendarisch iets, dat maakt of kraakt een doelpunt nog wel eens. De goal van Gourcuff tegen PSG van tien jaar geleden of zo is ook een stuk mooier door het commentaar.
Edit:
Put these foolish ambitions to rest.![]()
Oke,Klinkt hoopvol.quote:Op donderdag 20 september 2018 19:32 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Navas speelt standaard als wingback. Niet echt een heel ideale positie om daar opeens wat mannetjes voor weg te kopen. Machín is een vrij specifieke trainer en heeft met Amadou, André Silva, Gnagnon, Sergi Gomez, Gonalons, Promes al een hele hoop gekregen.
Nolito zit gewoon op het B-plan. Die is binnen een jaar weg.
Nog nooit iets goed zien doen die Navas,kleurloze speler.![]()
Mudo.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Aleix Vidal hebben ze ook, maar vooralsnog is Navas onvermijdelijk. Die zal twee of drie keer heel slecht moeten spelen.quote:Op donderdag 20 september 2018 19:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Oke,Klinkt hoopvol.
Nog nooit iets goed zien doen die Navas,kleurloze speler.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Lo Celso en Joaquin in de basis bij Betis, joepie.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
l'OM
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ben Yeddergod.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Het is wachten tot iemand zijn Arana gelijk komt halen.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
lekker jetrooooo[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Haha, Villarreal laat zich ringeloren door Stevie FC. 1-1.
Ah, alweer 2-1.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Leuk voor Ben Yedder dat hij er een tweede inschiet, maar dit kan echt niet hoe Standard verdedigt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
OM gaat niet winnen
Villarreal.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
l'OM!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi voor die Payet
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Hoe speelde Promes.
Is die Arana trouwens die jongen die ook bij Ajax ooit op de radar stond? (braziliaan)![]()
Hoera voor mij.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:07 schreef Masterminded het volgende:
Het is wachten tot iemand zijn Arana gelijk komt halen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Promes heeft een prima wedstrijd gespeeld van wat ik heb gezien. Standard viel de tweede helft wel tegen, ter nuance.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:50 schreef skysherrif het volgende:
Hoe speelde Promes.
Is die Arana trouwens die jongen die ook bij Ajax ooit op de radar stond? (braziliaan)Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Nee, maar het ging er meer om dat hij zondag op de bank zat ten faveure van Aleix Vidal.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waren er veel die aan hem twijfelde dan?Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Ah vandaarquote:Op donderdag 20 september 2018 20:55 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee, maar het ging er meer om dat hij zondag op de bank zat ten faveure van Aleix Vidal.
Wat gaan we nu kijken, RBL - RBL neem ik aan![]()
Schakelquote:Op donderdag 20 september 2018 20:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah vandaar
Wat gaan we nu kijken, RBL - RBL neem ik aanMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Streampje van Betis hier aan en schakelkanaal op TV. Verder wat Engelse teksten schrijven.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah vandaar
Wat gaan we nu kijken, RBL - RBL neem ik aanNatuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Opstelling van Betis duidt er wel op dat de wedstrijd tegen Bilbao zondag belangrijker wordt ervaren. Veel wijzigingen.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
schakelgoden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dudelange gaat door een lullige kool van een van de kneuzen van Milaan verliezen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Weet je waarom Feddal niet bij de selectie zit ?quote:Op donderdag 20 september 2018 21:00 schreef Masterminded het volgende:
Opstelling van Betis duidt er wel op dat de wedstrijd tegen Bilbao zondag belangrijker wordt ervaren. Veel wijzigingen.![]()
Leverkusen staat nu ook volledig achter.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik sta volledig achter Leverkusen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Feddal is/was ziek.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Weet je waarom Feddal niet bij de selectie zit ?Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Leipzig achter, lol[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heeft me stiekem verbaasd dat Leipzig niet het duo Rose/Maric naar de Bundesliga heeft gehaald. Ik bedoel, als je zo'n pakket aan ploegen uitschakelt op weg naar een halve finale waar je ternauwernood wordt uitgeschakeld.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Salzburg is nu het hoofdprojectquote:Op donderdag 20 september 2018 21:26 schreef Masterminded het volgende:
Heeft me stiekem verbaasd dat Leipzig niet het duo Rose/Maric naar de Bundesliga heeft gehaald. Ik bedoel, als je zo'n pakket aan ploegen uitschakelt op weg naar een halve finale waar je ternauwernood wordt uitgeschakeld.![]()
![]()
Echt heel succesvol is Cocu ook nog niet he.Un dann rettet kein Kavallerie,
Cocu
Bayer
rare tussenstanden voorlopig[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wie zei dat nou vd week in het CL topic dat die zwarten altijd zo oliedom zijn in hun spel. Jetro bewijst maar weer eens dat dat wel klopt![]()
![]()
![]()
Gezien de competitieprestaties van Leipzig, Fener en Leverkusen is dit ook weer niet extreem vreemd.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
rare tussenstanden voorlopigNatuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Da's waar.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:45 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Gezien de competitieprestaties van Leipzig, Fener en Leverkusen is dit ook weer niet extreem vreemd.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
kenneth perez en jan joodquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
oh, je bedoelde natuurlijk pascal kamperman[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heb die 2 kerels op RTl 7 nog nooit gezien. Been en Boskamp ken ik uiteraard wel.quote:Op donderdag 20 september 2018 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh, je bedoelde natuurlijk pascal kampermanChildren of the night. What music they make.![]()
ze hebben op rtl echt ergens 2 jostis vandaan gehaaldquote:Op donderdag 20 september 2018 22:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb die 2 kerels op RTl 7 nog nooit gezien. Been en Boskamp ken ik uiteraard wel.
en ook voor een wedstrijd voor debieltjes gekozen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gaan Red Bull en Red Bull de tweede helft met gemixte teams spelen?Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
wat een lucky van Milan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jammer, Dudelange breekt tegen Milan ...Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)![]()
Ik voorspelde het al, zo'n classic vieze kutgoal.
Kutclub ook dat Milan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Fener
FenerbaggerUn dann rettet kein Kavallerie,
![]()
Un dann rettet kein Kavallerie,
![]()
![]()
![]()
#Cocout[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Boilesen en Fischer, jeetje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb over 34.5 goals in 9uur matches.
Kansloos :’)
Respect voor Leverkusen tho!Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
U vraagtquote:Op donderdag 20 september 2018 22:31 schreef Slobeend het volgende:
Raar dat Leverkusen niet voobij komt op de Switch.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
HET KAN NOG[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rood voor Tsimikas, arme jongen.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Die Duitsers weer hoor[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 20 september 2018 22:39 schreef Masterminded het volgende:
https://twitter.com/Pagolo/status/1042872370602684423
Lol wat zou hier gebeurd zijn?![]()
Komt van de F-side denk ikquote:Op donderdag 20 september 2018 22:39 schreef Masterminded het volgende:
Lol wat zou hier gebeurd zijn?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Geblesseerd?>quote:Op donderdag 20 september 2018 22:39 schreef Masterminded het volgende:
Lol wat zou hier gebeurd zijn?Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Pa Modou is een mooie naam.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Deze jongen heeft er echt verstand van.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dudelange gaat door een lullige kool van een van de kneuzen van Milaan verliezen
Al is Pipita op zich wel de enige niet-kneus in dat team.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zelfs tijdrekken.quote:Op donderdag 20 september 2018 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze jongen heeft er echt verstand van.
Al is Pipita op zich wel de enige niet-kneus in dat team.![]()
Beetje zoals Luxemburg - Nederland wel eens ging onder Van Bastenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Onder Blind deed Nederland dan weer nooit aan tijdrekken.quote:Op donderdag 20 september 2018 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje zoals Luxemburg - Nederland wel eens ging onder Van Basten
Al was het maar omdat er een achterstand moest worden goedgemaakt.Un dann rettet kein Kavallerie,
Ver van de waarheid.quote:Op donderdag 20 september 2018 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze jongen heeft er echt verstand van.
Al is Pipita op zich wel de enige niet-kneus in dat team.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Laxalt, Caldara en Kessié kan je onmogelijk kneuzen noemen vanavond.quote:Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Reina is een betere keeper dan die slapzak van een Donnarumma.quote:Op donderdag 20 september 2018 22:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Laxalt, Caldara en Kessié kan je onmogelijk kneuzen noemen vanavond.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Ik denk dat een Caldara en Laxalt ook gewoon mee gaan delen in de Milanmalaise, helaas.quote:
Die club is zo dood.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rosenborg toch nog verloren
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cocu OUT[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Belgie..quote:Op donderdag 20 september 2018 22:52 schreef Slobeend het volgende:
Coëfficiënt technisch gezien is dit geen goede avond, beide Oostenrijkse clubs winnen.![]()
Benieuwd hoe vol Betis zit over twee weken tegen Doedlantsj.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Is Celtic nu beter dan ajax?quote:Op donderdag 20 september 2018 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rosenborg toch nog verloren![]()
Op naar zondag.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Bartje Nolles en Simon Zijlemans, la gaan joh.quote:Op donderdag 20 september 2018 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ze hebben op rtl echt ergens 2 jostis vandaan gehaald
en ook voor een wedstrijd voor debieltjes gekozen![]()
En Marcel Maijer… De man met een eeuwig contract. Die heeft echt chantage materiaal van de RTL directie want die blijft maar aan het werk daar.quote:Op donderdag 20 september 2018 23:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bartje Nolles en Simon Zijlemans, la gaan joh.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Rangers is nie belangrijkquote:Op donderdag 20 september 2018 23:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Goede avond voor de schotse clubs lol![]()
![]()
Ik schakel wel weer in bij Betis v Milan over drie wekenquote:Op donderdag 4 oktober 2018 11:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Weer een weinig inspirerende speelronde vandaag.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Daar word ik ook nog niet warm van.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 18:49 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik schakel wel weer in bij Betis v Milan over drie wekenPut these foolish ambitions to rest.![]()
Haha Anderlecht.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Vaclik; Sergi Gomez, Kjaer, Gnagnon; Navas, Mesa, Banega, Arana; Promes, Nolito; Muriel
Geen Mudo, Ben Yedder, André Silva, Sarabia. Het TV'tje blijft lekker uit vandaag.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
wel sneller dan in zn laatste 2 jaar bij cityquote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Yaya loopt rond als een ouwe opa. Pijnlijk om te zien![]()
Petersson> Suso en die Turk“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Het enige talent bij Milan doet het“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Stond ook lekker vrijquote:“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Gattuso zou er wat mij betreft goed aan doen om van systeem te wisselen naar een met twee spitsen. Hoe kun je Cutrone nog langer op de bank gaan houden?Put these foolish ambitions to rest.![]()
Die nieuwe neger van MilaanBaytsuh nogwat. Doet echt alles fout.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Hey zelfs dit Fener van Cocu kan winnen van Travnazien jullie dat Feyenoord ?
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Gonzalo gun ik het wel.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Ben je echt zo dom?quote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:29 schreef TLC het volgende:
![]()
Ik las dat ard van peppen spijt heeft dat ie niet naar dudelange is gegaanquote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:42 schreef Masterminded het volgende:
https://streamja.com/Mk16
Het is maar Dudelange, maar toch. Lo Celsogod.![]()
Nu maar weer een x darten kijken. Lang geleden.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt..de kopgoal van Olympiakos was wel nice“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Via een stream ?? Op 7 zenden ze EL uitquote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nu maar weer een x darten kijken. Lang geleden.![]()
Ik acht mezelf vrij intelligentquote:
maar euhm did i hurt your tiny little feelings ?![]()
Trnava is een andere club dan Trencin, waar Feyenoord van verloor.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:03 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik acht mezelf vrij intelligent
![]()
![]()
Is op rtlz op 12 zit dat op ziggoquote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Via een stream ?? Op 7 zenden ze EL uit“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
effe kijken dan.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:09 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Is op rtlz op 12 zit dat op ziggo
Frankfurt vs Lazio is toch de enige fatsoenlijke pot wat nu wordt gespeeld![]()
oei.. Pijnlijkquote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:03 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik acht mezelf vrij intelligent
![]()
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
TLC staat hier enorm voor lul.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Trnava is een andere club dan Trencin, waar Feyenoord van verloor.Oh.![]()
Tering. Jij bent af.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:29 schreef TLC het volgende:
![]()
Tegen wie speelt Basel? Kan ze niet terugvinden in de wedstrijden van vandaag."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hahahahahahaquote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:29 schreef TLC het volgende:
Tering man. Log uit![]()
SUKKELquote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:29 schreef TLC het volgende:
![]()
Ik dacht dat Yats de domste lul van VBL was vandaag maar uiteindelijk blijkt het toch een nek-aan-nek-strijd te worden.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:29 schreef TLC het volgende:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Al die tere fragiele zieltjes hier
Maar om misverstanden te voorkomen : ik draag Feyenoord wel n warm hart toe hoor, als kind was Kiprich een van mijn idolen
De vraag is wat Trnava te maken heeft met Feyenoord?quote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:48 schreef TLC het volgende:
Al die tere fragiele zieltjes hier
Maar om misverstanden te voorkomen : ik draag Feyenoord wel n warm hart toe hoor, als kind was Kiprich een van mijn idolen![]()
Nu al n hele tijd niks meer, maar t blijft dezelfde ploeg die Feyenoord vernederdequote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De vraag is wat Trnava te maken heeft met Feyenoord?
Nee lulhannes, die wedstrijd daar werd gespeeld in het stadion van Trnava, maar niet tegen de plaatselijk club.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:51 schreef TLC het volgende:
[..]
Nu al n hele tijd niks meer, maar t blijft dezelfde ploeg die Feyenoord vernederde![]()
Trnava is in 1970 door Galatasaray verslagen in de achtste finale van de EC1. Hierna verloor Galatasaray van Legia Warschawa in de kwartfinale, die op hun beurt in de halve finale verloren van Feyenoord die uiteindelijk de cup gepakt hebben.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De vraag is wat Trnava te maken heeft met Feyenoord?
Tot zover enige link tussen Feyenoord en Trnava."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Oke prima.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:51 schreef TLC het volgende:
[..]
Nu al n hele tijd niks meer, maar t blijft dezelfde ploeg die Feyenoord vernederde
En nu volgende vraag; wat drink jij? Moet wel goed spul zijn![]()
hahahahaha ja ik zie mn fout in, ik word ook n dagje ouder he, excuses !quote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oke prima.
En nu volgende vraag; wat drink jij? Moet wel goed spul zijn
mea maxima culpa![]()
![]()
![]()
Onlogisch vroeg mij om jou aan te pakken.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:29 schreef TLC het volgende:
Nou, daar ben ik dan..
Dommerik!!!![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:51 schreef TLC het volgende:
[..]
Nu al n hele tijd niks meer, maar t blijft dezelfde ploeg die Feyenoord vernederde![]()
![]()
![]()
ik hoop niet op vroegtijdige alzheimerquote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch vroeg mij om jou aan te pakken.
Nou, daar ben ik dan..
Dommerik!!!
Ach kan gebeuren.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:58 schreef TLC het volgende:
[..]
ik hoop niet op vroegtijdige alzheimer
Het is bijna onmogelijk bij te houden door wie Feyenoord nog niet is vernederd.![]()
Anderlecht lijkt al na 2 wedstrijden Europees uitgespeeldook Genk gaat toch hard onderuit tegen een Noorse laagvlieger
Belgen doen het maar matig na de playoffs.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 22:22 schreef TLC het volgende:
Anderlecht lijkt al na 2 wedstrijden Europees uitgespeeldook Genk gaat toch hard onderuit tegen een Noorse laagvlieger
![]()
Die Morelos schiet ze er wel gemakkelijk in bij dat Rangers, niet? Ik kijk er wel naar uit om hem en Cucho in actie te zien voor de nationale ploeg tegen Amerika en Costa Rica.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Zowaar een paar leuke wedstrijden vanavond, moet niet gekker worden.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 14:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Zowaar een paar leuke wedstrijden vanavond, moet niet gekker worden.
Waar kiest RTL voor?![]()
Sporting v Arsenal & Marseille v Lazio.quote:Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Dat is het aangluren hopelijk nog wel waard[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Pau Lopez; Barragán, Mandi, Bartra, Sidnei, Firpo; William, Lo Celso; Canales, Sergio Leon; Sanabria
Guardado helaas nog niet fit genoeg. Weer heerlijk ergeren aan William.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Must win voor OM, zonder Thauvin en ook nog met een halfleeg stadion. Gelukkig niet zo'n holle sfeer meer als tegen Eintracht thuis iigquote:Op donderdag 25 oktober 2018 15:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Sporting v Arsenal & Marseille v Lazio.![]()
Ik word inmiddels een beetje moe van Gattuso en zijn eeuwige vasthouden aan die voor geen meter draaiende 433. Milan haalt in de meerderheid van de wedstrijden totaal geen niveau, terwijl Cutrone in die paar minuten die hij iedere keer krijgt altijd wel wat goeds doet en vaak zelfs beslissend is. Probeer eens wat anders en zet hem vanaf het begin naast Pipita (en dan graag niet op links).Put these foolish ambitions to rest.![]()
Skip.twitter:TiagoEstv twitterde op donderdag 25-10-2018 om 17:52:39Arsenal start Xhaka at left-back while Sporting try their absolute best to play eleven defensive midfielders, falling just shy. Both teams trying their best to make me feel okay for not being able to watch this and, honestly, it worked. I don't care now. Good job, guys. reageer retweet
Put these foolish ambitions to rest.![]()
Dat wordt 0-0 zo te lezen? Het is momenteel al een applaus waard als Betis een bal in het doel krijgt.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 17:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik word inmiddels een beetje moe van Gattuso en zijn eeuwige vasthouden aan die voor geen meter draaiende 433. Milan haalt in de meerderheid van de wedstrijden totaal geen niveau, terwijl Cutrone in die paar minuten die hij iedere keer krijgt altijd wel wat goeds doet en vaak zelfs beslissend is. Probeer eens wat anders en zet hem vanaf het begin naast Pipita (en dan graag niet op links).Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Wie zijn die figuren naast Bossie?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je kent Sander Westerveld niet?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zijn die figuren naast Bossie?![]()
Ik zou hem niet meer herkennen nee. (dat blijkt hieruit)quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kent Sander Westerveld niet?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh, apart.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou hem niet meer herkennen nee. (dat blijkt hieruit)Die andere twee zijn Bart Nolles en Simon Zijlemans.
![]()
Wat leuk, Basje Nijhuis fluit Milan v Betis. ONZE Bas.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Vorig jaar bij Lazio, verhuurd door Valencia, meen ikquote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
Nani was ik ook uit het oog verloren.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is Castillejo nog enigszins nuttig gebleken voor Milan?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Zo'n leeg San Siro is echt geen gezicht.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Reina is dronken.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Speelt nooit.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Is Castillejo nog enigszins nuttig gebleken voor Milan?Put these foolish ambitions to rest.![]()
Okéquote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar bij Lazio, verhuurd door Valencia, meen ik![]()
![]()
Daar was toen een flinke hype over. Gelukkig gaan wij als Ajax supporters daar wat objectiever mee om.quote:![]()
die was ik dan weer een beetje uit het oog verlorenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik weet de Mats Rits hype nog goed.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar was toen een flinke hype over. Gelukkig gaan wij als Ajax supporters daar wat objectiever mee om.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zal wel goed boeren, waarschijnlijk.quote:Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Speelt nu bij Club.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet de Mats Rits hype nog goed.![]()
Haha zijn 1e wedstrijden voor PSV was ie ook asociaal goedquote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar was toen een flinke hype over. Gelukkig gaan wij als Ajax supporters daar wat objectiever mee om.![]()
Rugnummer 99quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die was ik dan weer een beetje uit het oog verloren![]()
![]()
Was dat niet in voorronde wedstrijden ofzo? Kan het mij nog vaag herinneren.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Haha zijn 1e wedstrijden voor PSV was ie ook asociaal goed![]()
Betis gaat zondag verliezen bij Getafe. En toch ga ik kijken.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Over een half jaar krijgt Gattuso de leiding over Lucas Paqueta en ik vind dat niet leuk.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Toch knap dat Sergio Leon in dit soort, voor Betis, wedstrijden van statuur mag spelen. Met alle liefde een leuke speler voor mid-rechterrijtje.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Ik ga weer lachen om Milan.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Op een dronkemanspass van Reina na heb je niet veel gemist.quote:Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Ik zie dat fucking Borini speelt. Daar lijkt Luuk de Jong goed bij.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:10 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Op een dronkemanspass van Reina na heb je niet veel gemist.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Tegen Zulte-Waregem ja. Maar ook de eerste paar wedstrijden van de Eredivisie. Scoorde nog een hattrick tegen NEC als ik het me goed kan herinnerenquote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was dat niet in voorronde wedstrijden ofzo? Kan het mij nog vaag herinneren.![]()
Betis is ook niet al te goed dit seizoen. We zijn goed op weg voor een 0-0 met gehandicaptenvoetbal.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik zie dat fucking Borini speelt. Daar lijkt Luuk de Jong goed bij.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Goh, Inter blijft een belachelijk fetisj houden voor middelmaat. Candreva en Dalbert lekker contractverlengingen geven. Tot 2021 en 2023 ook echt, doe eens normaal.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Ik schakel wel naar darts zo stijn“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Betis is aan de bal wel stukken beter.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:13 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Betis is ook niet al te goed dit seizoen. We zijn goed op weg voor een 0-0 met gehandicaptenvoetbal.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Too.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik schakel wel naar darts zo stijn
Ik heb het voetbal ook op een stream aan. Naar Sporting v Arsenal (met Neno-aids) ga je toch niet kijken voor je plezier. Maar naar Betis v Milan eigenlijk ook niet dus wat maakte uit.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Ik heb ook een stream en op tv schakelkanaal.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:18 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Too.
Ik heb het voetbal ook op een stream aan. Naar Sporting v Arsenal (met Neno-aids) ga je toch niet kijken voor je plezier. Maar naar Betis v Milan eigenlijk ook niet dus wat maakte uit.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Op Suso, Caldara en Kessié na zijn dit waarschijnlijk ook gewoon de beste elf. Dat is echt een treurige constatering.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
Defensief staan ze dan ook uitstekend. Dit seizoen moeten ze door hun succes in het vorige seizoen tegen zowat elke tegenstander zich door een muur voetballen. Daar kunnen ze nog niet echt mee omgaan. Canales en Lo Celso zijn veruit de beste spelers van het huidige elftal, waar je nu naar kijkt. William, een miljoenenaankoop, valt ook verschrikkelijk tegen. Je snakt naar Guardado. Verder hebben ze voorin niet echt een goede spits. Sanabria is misschien nog de beste optie maar die kopt op een gemiddelde dag de 3-2 winnende ook niet binnen.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Betis is aan de bal wel stukken beter.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Sanabria heeft mijn post doorgekregen.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Lo Celso.
Buitenspel?Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Hahahahaha dit kan echt niet. Geldige goal dit gewoon.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Dit is zo leuk.Dat was nooit buitenspel“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Tegen Zulte en een paar matches in de eredivisie..daarna kreeg ie praatjes .quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was dat niet in voorronde wedstrijden ofzo? Kan het mij nog vaag herinneren.
Kut mentaliteit![]()
Kom op, Quique. Ga los tegen Bas.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Nijhuis maakt zijn eigen regels weer.Un dann rettet kein Kavallerie,
Die Laxal is ook vies slecht“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: