abonnement Unibet Coolblue
pi_182271471
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Had je je fitbit niet om dan? * checkt challenge * :D

[..]


Stalker :P
En idd alleen even in het begin, daarna irriteerde het me dat het scherm aan ging.
Kan je uitzetten maar daarvoor moet ie eerst syncen en aangezien dat syncen echt k*t gaat mijn fitbit maar gewoon afgedaan.
pi_182271498
Hebben sowieso meer mensen met een charge 2 dat probleem? Dat syncen sinds een paar weken bijna niet meer werkt.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:49:51 #228
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_182271529
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:42 schreef Cue_ het volgende:
Update. Gewicht is nog aan het schommelen.
Deze doordeweeks probeer ik fatsoenlijk te eten (wat nog steeds moeilijk is), want zaterdag een feestje. Wel 2x biljarten, dus weinig drank en enkel wat kaas en worst. En niet te veel avondeten daardoor. Dus dat is goed.

En vanaf maandag in het loopgips (2 weken). Dus dan maar zien hoe dat gaat, want geen ervaring mee.

Dus dat wordt weer wat..
Ik sluit me aan bij SQ, wat een gedoe met dat poot zo. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:56:01 #229
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_182271618
En weer een win, vandaag een broek met (jeans)maat 30 aan. Da's voor het eerst in m'n volwassen leven dat dat past. :') *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_182271650
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
En weer een win, vandaag een broek met (jeans)maat 30 aan. Da's voor het eerst in m'n volwassen leven dat dat past. :') *O*
*O*
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:06:34 #231
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182271792
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:43 schreef Stormqueen het volgende:

Ik vind het echt kut voor je dat die voet zo'n vervelende nasleep heeft -O- :*
Ja ik ook, vooral omdat het zoveel invloed heeft op m'n gewicht :') :X
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:09:30 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_182271834
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
En weer een win, vandaag een broek met (jeans)maat 30 aan. Da's voor het eerst in m'n volwassen leven dat dat past. :') *O*
awyiss!!!

Ik durf bijna niet te zeggen in welke maat ik dit weekend 2 jeans kocht :')

Het is dat ik weet dat maten tegenwoordig schmaten zijn, maar met bmi 25 hoor je niet in maat 28 te passen natuurlijk _O-
disclaimer
pi_182271866
quote:
11s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:50 schreef Lienekien het volgende:
FitBit kan fietsritjes detecteren, maar hij telt ze dan toch niet mee in de stappen, zoals SQ zegt? :?
Ik ken iemand die doet op de fiets de fitbit om haar enkel, dan zijn het wel stappen.
Op haar werk mag ze niets om haar polsen, maar wel de enkel. Dan registreert hij het wel.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:15:39 #234
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_182271950
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

awyiss!!!

Ik durf bijna niet te zeggen in welke maat ik dit weekend 2 jeans kocht :')

Het is dat ik weet dat maten tegenwoordig schmaten zijn, maar met bmi 25 hoor je niet in maat 28 te passen natuurlijk _O-
Maten zijn wel echt een farce ja. :')

Magoe, in Vero Moda/Zara/whatever-kleding passen is sowieso al een win. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_182273746
Ja, maten tegenwoordig kloppen niet altijd, want even realistisch, ik zie mezelf niet als S en bij sommige merken kom ik daar tegenwoordig mee weg (en dat ligt niet aan mijn figuur). Had pas een merk waarbij het wel meer klopte, viel toch effe tegen :') Maar lekker Ijs, doe je goed!

Cue, wat verrot zeg, hopelijk nu spoediger herstel -O-

Dank voor de beterschapswensen! Een voordeel, m'n smaak en snaaizin is voor de verandering afgenomen, vaak is ziek=eten. Vreemd genoeg.

SQ, hier nog een, man, voel me zķveel beter dan toentertijd! Jammer wel, dat dat komt terwijl het verval begint in te treden :+ :')

Zo maar een bakje groenvoer en misschien een Nakd reepje of bakje kvarg ofzo.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:17:13 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_182274055
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Maten zijn wel echt een farce ja. :')

Magoe, in Vero Moda/Zara/whatever-kleding passen is sowieso al een win. :+
Ja klopt! Ik paste daar echt nooooit in, nog niet misschien, en ineens lukt het wel en heb ik niet eens de allergrootste nodig, wtf!

Ik kocht 3 jaar geleden een groen jurkje L bij H&M en een paar maanden later nog een zwarte erbij in maat M. Die zwarte was eigenlijk net wat te krap destijds. Nu past ie perfect en is de groene ineens veel te groot _O-

Holyme, ik had de maatrealitycheck op vakantie, in een winkeltje met leuke lederen jasjes. Daar was ik gewoon XL :7 Zuid-europeanen hebben echt andere maatjes :D
disclaimer
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:27:26 #237
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_182274265
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja klopt! Ik paste daar echt nooooit in, nog niet misschien, en ineens lukt het wel en heb ik niet eens de allergrootste nodig, wtf!

Ik kocht 3 jaar geleden een groen jurkje L bij H&M en een paar maanden later nog een zwarte erbij in maat M. Die zwarte was eigenlijk net wat te krap destijds. Nu past ie perfect en is de groene ineens veel te groot _O-

Holyme, ik had de maatrealitycheck op vakantie, in een winkeltje met leuke lederen jasjes. Daar was ik gewoon XL :7 Zuid-europeanen hebben echt andere maatjes :D
Zuid-Europese maatjes zijn altijd goed voor de realitycheck ja. Duitse maten daarentegen doen me altijd erg slank voelen. _O-

Ik zit nog wel in de grootste maten daar (iig qua broeken, truien enzo staan als volgende op het shoplijstje :+ ), maar dat het überhaupt past en mooi zit had ik niet direct verwacht. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_182286915
Lijstje:
O: Griekse yoghurt met honing
L: 2 harde broodjes met kaas
D: zoete aardappelfrietjes en smokey angus burger
S: 2 uur danstraining
pi_182286939
Cue balen zeg hopelijk is het na het loopgips eindelijk over

Ik mag vandaag vandaag van 10:15 Tot 15:00 niet eten en drinken. Dat wordt best een uitdaging.
O:crackers met jam, optimel en ranja
T: griekse yoghurt met muesli om 10:00 een een eierkoek
Om 15:00 eet ik crackers in het ziekenhuis
D: geen idee ik kook niet zelf

[ Bericht 11% gewijzigd door F_r op 03-10-2018 09:20:52 ]
pi_182288329
Ferrari_rood het lijkt me een goede optie idd om Griekse yoghurt te eten. Daar kun je wel even op teren!

Gister:
O: Banaan met Skyr
L: Een griekse salade met o.a. tomaat, feta, komkommer, ui, olijven en bonen
T: een paar spekkies en een merci marsepijn om er maar weer achter te komen dat merci niet lekker is.
D: Aardappels, gebakken appel, rode kool en een vegarookworst
T: Druiven, drie mandarijntjes en wat dropjes - ik was bij mijn moeder en old habits die hard. Altijd een droppot klaar :P

vandaag:
o: Skyr met een banaan
l: Twee boterhammen - 1 met pindakaas en 1 met kaas
t: Drie mandarijntjes
d: witlof met geitenkaas, appel, bleekselderij en walnoten uit de oven - weet nog niet of het een hartige taart word of een tarte tatin-achtig geval
t: weet ik nog niet
pi_182289455
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 07:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Cue balen zeg hopelijk is het na het loopgips eindelijk over

Ik mag vandaag vandaag van 10:15 Tot 15:00 niet eten en drinken. Dat wordt best een uitdaging.
O:crackers met jam, optimel en ranja
T: griekse yoghurt met muesli om 10:00 een een eierkoek
Om 15:00 eet ik crackers in het ziekenhuis
D: geen idee ik kook niet zelf
Sterkte met niet eten
  woensdag 3 oktober 2018 @ 10:53:13 #242
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_182289632
Vijf uur niet eten. Makkie. Ik eet elke dag niks tussen 7 uur ‘s avonds en mijn ontbijt om 7 uur. :P
The love you take is equal to the love you make.
pi_182289778
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:53 schreef Lienekien het volgende:
Vijf uur niet eten. Makkie. Ik eet elke dag niks tussen 7 uur ‘s avonds en mijn ontbijt om 7 uur. :P
:D
  woensdag 3 oktober 2018 @ 11:04:19 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_182289859
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:56 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

https://goo.gl/images/fsb6V8
Wat hier groen is en die 3 ijzeren pinnetjes eronder. Ik ben daar echt allergisch voor.
Heb je het al eens geprobeerd?

Ik ben echt mega-allergisch, als in als ik maar naar nikkel kijk krijg ik al jeuk, maar die pinnetjes zijn niet van nikkel. Daar heb ik geen last van. Ik heb alleen een dingetje gefabriceerd om de gesp, want daar zit wel nikkel in. Maar door mijn hoesje heb ik dus nergens last van. *O*

Ik durf eigenlijk mijn hand wel in het vuur te steken voor die pinnetjes aan de onderkant. :Y Ze zijn ook meer koperkleurig dan de rest van het metaal dat fitbit gebruikt.
***
pi_182289898
Be! Hoe gaat het met je?
  woensdag 3 oktober 2018 @ 11:08:35 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_182289956
Nou eh... dik?
Maar... *drumroll* ik heb afgelopen vrijdag een vaststellingsovereenkomst getekend op mijn werk dus ik hoef NOOITNOOITNOOIT meer terug! *O* :s) *O*
Echt... als ik voor het echie zo makkelijk kilo's verlies als de opluchting die ik voel, dan was ik nu maatje 36 :7

Maar qua eten gaat het ronduit kut. Echt.. alles moet die bakkes in, ik krijg het niet voor elkaar... en voornamelijk in de avonden.

Ik hoop maar dat als er ooit weer wat ritme vwb werk in mijn leven komt dat het dan weer beter zal gaan. Nu is het maar gewoon de schade zo veel mogelijk beperken.
Oh, en ik had een blessure aan mijn achillespees waardoor ik niet zo veel mocht lopen. Maar dat is nu ook al weer een heel stuk beter. :Y

Oh, en ik ben met O+ yoga O+ gestart! Heerlijk! Inclusief spierpijn! *O*

En morgen mag ik op kennismakingsgesprek voor de laatste stage van mijn opleiding, ook al zo leuk (hoe bizar dat ook klinkt in mijn context. ;) ).
***
  woensdag 3 oktober 2018 @ 11:12:08 #247
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_182290029
Had je zo’n kutbaan?

Wilde jij niet de uitvaartbranche in? Is daar die stage voor?

Gefeliciteerd, hč. :7
The love you take is equal to the love you make.
pi_182290051
Wat fijn van je baan Be :) daar doelde ik ook op

En yoga :) ook fijn!

Eten komt misschien wel weer als de rest rustiger is
  woensdag 3 oktober 2018 @ 11:20:45 #249
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_182290185
Wat fijn van je baan BE!

En yoga is chill. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 3 oktober 2018 @ 11:28:53 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_182290304
Tx y'all! O+
quote:
11s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 11:12 schreef Lienekien het volgende:
Had je zo’n kutbaan?

Wilde jij niet de uitvaartbranche in? Is daar die stage voor?

Gefeliciteerd, hč. :7
Nou... ik had eigenlijk een wereldbaan. Leuke collega's, leuk salaris, keer of 6 per jaar naar het buitenland, waarvan 1 keer ook echt een dag of 10 op locatie werken. Steeds ergens anders, dus je ziet de hele wereld. Echt fantastisch, als je daarvan houdt natuurlijk. Maar na 20 jaar was het toch wel een tikkie saai aan het worden omdat het werk zelf niet echt veranderde, alleen de plek. Daarnaast de laatste 2 jaar echt een l*l van een leidinggevende... dat leidde tot burn out-klachten (om allerlei redenen kwam ik zelf niet tot een overstap naar iets anders, gebrek aan lef, eigendunk etc. :') ). In de afgelopen 2 jaar hebben 14 collega's (van de 20) hun baan opgezegd... dat zegt iets over de sfeer. ;) :+

Nu dus er vanaf en tegelijkertijd een schop onder mijn hol dat ik die overstap nu dus gewoon echt moet gaan maken.
Inderdaad het liefst de uitvaart in, als Uitvaartverzorgster/-begeleidster, in dienst of als zelfstandige, maar als dat nou echt helemaal niet lukt, dan zal ik toch nu een andere baan moeten gaan zoeken. Het UWV gaat me natuurlijk niet eeuwig sponsoren.
Aan alle kanten win-win voor mij dus. :Y

En ja, die stage is daarvoor dus. Ik ga (minimaal) 6 dagen meelopen bij een uitvaartonderneming. :s)
***
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')