abonnement Unibet Coolblue
pi_182027472
Aangezien ik nogal een dramaqueen kan zijn, leg ik het eerst hier even voor voordat ik reageer :)

Ik heb het idee dat als ik mijn vader bel en hij is bij zijn vriendin, hij ons gesprek op de luidspreker zet. Ik denk dat omdat al tijdens meerdere gesprekken zij wat zegt nadat ik wat heb gezegd.

Afgelopen maandag belde hij mij en toen hoorde ik iets als 'hij staat nog niet op de luidspreker'. Waardoor ik vroeg of ik op de luidspreker stond. Daarna werd vaag geantwoord of ik mijn luidspreker ook wat harder moest zetten (euhm ok?)

Uiteraard vraag ik het eerst voor het geval het niet zo is. Maar als het wel zo is vind ik dat gewoon echt niet kunnen. Misschien zeg ik wel iets wat tussen mijn vader moet blijven, luistert er iemand anders mee... Voor de rest is het een aardige vrouw, maar ze hoeft niet mee te genieten bij telefoongesprekken.

Dramaqueen of niet?
pi_182027545
Dat hoor je toch sowieso (of hij op een luidspreker staat)? En dan vraag je toch gewoon of hij van de luidspreker af mag?

Beetje dramaqueen, al vind ik het wel netjes als een beller proactief meldt dat je op speaker staat.
Somebody that I used to know
pi_182027577
Als je dat vermoeden hebt en je hebt er last van bel je hem toch niet meer.
pi_182027637
Maar eh, heb je dit met je vader besproken?

Je zit er blijkbaar zo mee dat je een topic hebt geopend... maar waarom wacht je totdat het een frustratie wordt als je er ook over kunt praten? Je kunt op z'n minst je voorkeur aangeven en vragen of ze daar rekening mee kunnen houden.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2018 15:17:22 ]
pi_182027693
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 15:17 schreef zarGon het volgende:
Maar eh, heb je dit met je vader besproken?

Je zit er blijkbaar zo mee dat je een topic hebt geopend... maar waarom wacht je totdat het een frustratie wordt als je er ook over kunt praten? Je kunt op z'n minst je voorkeur aangeven en vragen of ze daar rekening mee kunnen houden.
Nog niet. Omdat ik van mezelf weet dat van een mug een olifant kan maken. Dus vandaar dit topic. Voor wat inzichten.
pi_182027767
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 15:19 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nog niet. Omdat ik van mezelf weet dat van een mug een olifant kan maken. Dus vandaar dit topic. Voor wat inzichten.
Je zit ergens mee, toch? Waarom zou je het sowieso niet bespreken?

Bedoel, je kunt het ter sprake brengen zonder meteen eens met elkaar te zijn of afspraken te maken...

Wellicht merken zij het niet eens, omdat ze het wel vaker doen. Voor hun is het dan 'normaal'. In dat geval zijn er geen 'kwade' bedoelingen, en kan een gesprekje al snel helpen.

En desnoods kun je het aan het begin van het gesprek vragen; verzoeken dat je alleen met je vader wil spreken, omdat persoonlijk. Of zoiets.
pi_182027960
Je hoeft er toch geen olifant van te maken?

"Pap, zou je me van de luidspreker willen halen? Dat vind ik fijner. Dank je."
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 20 september 2018 @ 15:45:57 #8
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182028290
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 15:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Daarna werd vaag geantwoord of ik mijn luidspreker ook wat harder moest zetten (euhm ok?)
Klinkt voor mij alsof hij de telefoon gewoon wat luid heeft staan omdat hij niet zo goed kan horen. En hij je alsnog niet goed hoort en daarom vraagt of jij hem ook wat harder kan zetten (hij denkt dat dat helpt).
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182031849
Ik kan het me best voorstellen dat ie dat doet, zeker als ze al lang samen zijn en zij ook geïnteresseerd is hoe het met je gaat. Als je dat niet wil moet je dat natuurlijk gewoon aangeven (of alleen soms afhankelijk van het onderwerp?) maar verder zou ik er niet een te grote olifant van maken. Het duidt misschien juist op betrokkenheid?
  woensdag 26 september 2018 @ 20:05:58 #10
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182150809
Sunshine nog een reactie?
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182150935
Heel vreemd van je vader als het echt zo is.
pi_182151056
Misschien is je vader doof.
  woensdag 26 september 2018 @ 20:18:30 #13
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182151134
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 20:15 schreef redboyke het volgende:
Misschien is je vader doof.
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 15:45 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Klinkt voor mij alsof hij de telefoon gewoon wat luid heeft staan omdat hij niet zo goed kan horen. En hij je alsnog niet goed hoort en daarom vraagt of jij hem ook wat harder kan zetten (hij denkt dat dat helpt).
Exact dit
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')