abonnement Unibet Coolblue
pi_182022795
Wat ik me nou afvraag he... Wat is nou eigenlijk de kans dat je gesnaaid wordt door een mobiele flitser? Hoeveel zijn er van die dingen en hoe vaak valt er bij jullie een bekeuring op de mat? :?

Vind trouwens wel dat we snel af moeten van de beruchte 'onzinbonnen'. Ik vind niet dat iemand die 85 rijdt op een provinciale weg echt een bekeuring verdient... :r
  donderdag 20 september 2018 @ 10:58:34 #2
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_182022887
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2018 10:58 schreef NoXia het volgende:
Gewoon Flitsmeister installeren.
Ja heb het vannacht gedownload toevallig _O-
Werkt dat in de praktijk nou een beetje? Is t accuraat?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2018 11:01:56 ]
pi_182022916
quote:
17s.gif Op donderdag 20 september 2018 10:55 schreef DevFreak het volgende:
Wat ik me nou afvraag he... Wat is nou eigenlijk de kans dat je gesnaaid wordt door een mobiele flitser? Hoeveel zijn er van die dingen en hoe vaak valt er bij jullie een bekeuring op de mat? :?

flitsmeister die automatisch aan gaat als je in de auto stapt en klaar :)
tevens even in de gaten houden of je niet gevolgd word door een audi of volkswagen met 2 mannen er in ;)

pakkans is nihil

quote:
Vind trouwens wel dat we snel af moeten van de beruchte 'onzinbonnen'. Ik vind niet dat iemand die 85 rijdt op een provinciale weg echt een bekeuring verdient... :r
Die 'onzinboete' bestaat niet, als je een bon krijgt voor 85km/uur is dat na correctie en boven de ondergrens.

Meet apparatuur is geijkt, om gezeik te voorkomen passen ze tot 100km/uur een meetcorrectie toe van 3km/uur en daarnaast is er een ondergrens van 4km/uur

dus rij je 86km/uur gemeten (wat in veel auto's 90km/uur op de teller is), 3km correctie = 83km/uur = geen boete
bij 85km/uur hebben ze je gemeten op 88km/uur, wat een overschrijding is van 10%

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2018 11:04:38 ]
pi_182022946
quote:
17s.gif Op donderdag 20 september 2018 10:55 schreef DevFreak het volgende:
Wat ik me nou afvraag he... Wat is nou eigenlijk de kans dat je gesnaaid wordt door een mobiele flitser? Hoeveel zijn er van die dingen en hoe vaak valt er bij jullie een bekeuring op de mat? :?

Vind trouwens wel dat we snel af moeten van de beruchte 'onzinbonnen'. Ik vind niet dat iemand die 85 rijdt op een provinciale weg echt een bekeuring verdient... :r
Daarmee maak je dan 85 weer de norm. Dan gaan we dus weer 90 rijden. Sowieso tegenwoordig heeft iedereen wel een (a)cc, gebruik dat kreng gewoon.
And so is the past
pi_182022948
Heb tomtom met live traffic en fliters. Pas 1x in leven gepakt omdat er in een random rustige straat een busje stond met in dat busje een camera en die was logischerwijs niemand opgevalen. Voor de rest waarschuwt ie altijd top.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_182023195
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:03 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

flitsmeister die automatisch aan gaat als je in de auto stapt en klaar :)
tevens even in de gaten houden of je niet gevolgd word door een audi of volkswagen met 2 mannen er in ;)

pakkans is nihil

[..]

Die 'onzinboete' bestaat niet, als je een bon krijgt voor 85km/uur is dat na correctie en boven de ondergrens.

Meet apparatuur is geijkt, om gezeik te voorkomen passen ze tot 100km/uur een meetcorrectie toe van 3km/uur en daarnaast is er een ondergrens van 4km/uur

dus rij je 86km/uur gemeten (wat in veel auto's 90km/uur op de teller is), 3km correctie = 83km/uur = geen boete
bij 85km/uur hebben ze je gemeten op 88km/uur, wat een overschrijding is van 10%
Ja oké, maar wat als je 'mee moet rijden met de vrachtwagens'? Alles en iedereen haalt je in wanneer je op de snelweg rijdt op een stuk waar je 80 mag. :') Levensgevaarlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2018 11:16:28 ]
pi_182023301
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:01 schreef DevFreak het volgende:

[..]

Ja heb het vannacht gedownload toevallig _O-
Werkt dat in de praktijk nou een beetje? Is t accuraat?
FM werkt per-fect.

Ik had vaak boetes (max 10 km te hard iedere keer). Maar sinds ik die app heb nooit meer gehad :).

Sinds kort heb ik een auto met cc, dus ongemerkt te hard rijden doe ik eigenlijk ook niet meer.
Weggegaan en opgerot
pi_182023463
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:21 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

FM werkt per-fect.

Ik had vaak boetes (max 10 km te hard iedere keer). Maar sinds ik die app heb nooit meer gehad :).

Sinds kort heb ik een auto met cc, dus ongemerkt te hard rijden doe ik eigenlijk ook niet meer.
Nouja, ongemerkt... Soms is het op een lang, leeg stuk weg weleens lekker om 20-30 KM te hard te rijden. }) ~O>

Vraag me alleen af of het op de snelweg net zo goed werkt.
pi_182023560
Zoals al is aangehaald moeten ze ergens een grens stellen natuurlijk.

Ik vind zelf dat ik weinig boetes krijg, tot 2018 😂 Dit jaar opeens toch bijna elke maand damnit! Nog steeds vind ik het niet overdreven met ongeveer 150.000km per jaar. Ik heb altijd Flitsmeister aan, maar de enige keer in de afgelopen jaren dat ik in NL een boete heb gehad kwam omdat Flitsmeister ter hoogte van de controle pas ging waarschuwen, schade! Toevallig afgelopen nacht wéér, maar dan in Duitsland. Toen ik net geflitst was waarschuwde Flitsmeister, lekker op tijd.. Betekent niet dat ik altijd te hard rijd overigens, maar met al die baustelles in Duitsland rem ik ‘s nachts niet hard af van 130km/h naar 60km/h en ik rolde er dus met 77km/h langs 😰
pi_182023563
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:28 schreef DevFreak het volgende:

[..]

Nouja, ongemerkt... Soms is het op een lang, leeg stuk weg weleens lekker om 20-30 KM te hard te rijden. }) ~O>

Vraag me alleen af of het op de snelweg net zo goed werkt.
Ja, werkt net zo goed.
Weggegaan en opgerot
pi_182024192
quote:
17s.gif Op donderdag 20 september 2018 10:55 schreef DevFreak het volgende:
Wat ik me nou afvraag he... Wat is nou eigenlijk de kans dat je gesnaaid wordt door een mobiele flitser? Hoeveel zijn er van die dingen en hoe vaak valt er bij jullie een bekeuring op de mat? :?

Vind trouwens wel dat we snel af moeten van de beruchte 'onzinbonnen'. Ik vind niet dat iemand die 85 rijdt op een provinciale weg echt een bekeuring verdient... :r
Meestal gaat er nog een klap correctie af en heeft jouw teller ook een afwijking naar boven. Als je een bon krijgt voor vijf te hard, reed je vermoedelijk meer dan tien te hard op je teller.


Als er op de provinciale weg geflitst wordt, wordt daar ook gejakkerd. Hier in de omgeving wordt bijna uitsluitend binnen de bebouwde kom geflitst en daar ben ik het volkomen mee eens. Het is schrikbarend hoeveel mensen met zeventig-tachtig door de lintdorpen denderen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_182024873
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:33 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Ik vind zelf dat ik weinig boetes krijg, tot 2018 😂 Dit jaar opeens toch bijna elke maand damnit!
Een keer andere banden gekregen? Kleinere omloop?
Mijn vader heeft dat ook wel eens gehad. Moest hij 110 op de teller rijden, om onder de 120 te blijven.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_182024998
Na mijn laatste bekeuring 2 jaar geleden voor na correctie 1 km te hard heb ik besloten nooit meer zonder flitsmeister te rijden. Ik rij altijd 30-40km per uur te hard buiten de bebouwde kom en 0 boetes afgelopen 2 jaar ^O^
pi_182029802
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:52 schreef terrorsjaak het volgende:
Na mijn laatste bekeuring 2 jaar geleden voor na correctie 1 km te hard heb ik besloten nooit meer zonder flitsmeister te rijden. Ik rij altijd 30-40km per uur te hard buiten de bebouwde kom en 0 boetes afgelopen 2 jaar ^O^
:Y)

In Engeland heb je toch flitscamera's boven/naast de snelweg hangen die eruit zien als reguliere camera's? Hoe zit dat dan? Heb je die ook in Nederland?

Ben toch altijd bang op bijvoorbeeld de N15 richting de maasvlakte. Hangt helemaal vol met camera's.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2018 17:00:23 ]
pi_182029889
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2018 16:58 schreef DevFreak het volgende:

[..]

:Y)

In Engeland heb je toch flitscamera's boven/naast de snelweg hangen die eruit zien als reguliere camera's? Hoe zit dat dan? Heb je die ook in Nederland?

Ben toch altijd bang op bijvoorbeeld de N15 richting de maasvlakte. Hangt helemaal vol met camera's.
Op de a28 heb je ook camera's maar dat is geloof ik om files te meten ofzo
pi_182029949
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 17:02 schreef terrorsjaak het volgende:

[..]

Op de a28 heb je ook camera's maar dat is geloof ik om files te meten ofzo
Niet om wannabe Max Verstappen's te snaaien? :P

Moet zeggen dat 45 te hard rijden wel goed voelde (50 = rijbewijs kwijt). Kan alleen een dure vorm van therapie zijn. _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2018 17:07:25 ]
  donderdag 20 september 2018 @ 17:24:54 #18
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182030426
ligt er aan hoe hard je rijdt
Man of Steal.
pi_182032517
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:04 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Daarmee maak je dan 85 weer de norm. Dan gaan we dus weer 90 rijden. Sowieso tegenwoordig heeft iedereen wel een (a)cc, gebruik dat kreng gewoon.
doe ik, die staat op 100 op de provinciale weg, tot ik jou tegen kom blijkbaar :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_182034315
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2018 17:06 schreef DevFreak het volgende:

[..]

Niet om wannabe Max Verstappen's te snaaien? :P

Moet zeggen dat 45 te hard rijden wel goed voelde (50 = rijbewijs kwijt). Kan alleen een dure vorm van therapie zijn. _O-
Kan allemaal best hoor! Gewoon goed opletten!
  FOK!fotograaf donderdag 20 september 2018 @ 21:27:39 #21
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_182035296
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:03 schreef Banaanvragen het volgende:
dus rij je 86km/uur gemeten (wat in veel auto's 90km/uur op de teller is), 3km correctie = 83km/uur = geen boete
bij 85km/uur hebben ze je gemeten op 88km/uur, wat een overschrijding is van 10%
Ik heb auto's gereden waar je bij 90 op de teller 91 op de GPS reed. Ik heb auto's gereden waar je bij 90 op de teller strak 90 op je GPS reed. Ik heb auto's gereden waar je bij 90 op je teller 75 op de GPS reed.
Die correctie kan ook gewoon nodig zijn hè. Kan best zijn dat ze je meten op 88, maar dat je echt maar 85 reed. Let overigens maar eens op die "U rijdt te snel" borden, zowel die aan de snelweg als die binnen bebouwde kom die je snelheid laten zien, afgewisseld met een smiley. Staan steevast te hoog. Rijd je 45 op de GPS, krijg je een boos gezichtje omdat je er 50 mag en je volgens die kast 55 rijdt. 70 in de boog van de A2 naar de A9... Bij file vliegt ie ook aan: "U rijdt te snel". Hoe dan, ik sta bijna stil. A10 binnenring naar A1 idem.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_182037239
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 20:49 schreef terrorsjaak het volgende:

[..]

Kan allemaal best hoor! Gewoon goed opletten!
Ik zit in de bijstand snap je, zit niet te wachten op honderden euro's aan boetes :')
pi_182037280
Ga dan 90 rijden achter vrachtwagens, is je verbruik en slijtage aan de auto ook minder. Scheelt je meer geld
pi_182037365
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 22:50 schreef Randy_S het volgende:
Ga dan 90 rijden achter vrachtwagens, is je verbruik en slijtage aan de auto ook minder. Scheelt je meer geld
100 KM/u is zo facking traag. Ik wik G-krachten voelen en er een goede kick van krijgen. _O_

Gewoon met 40 door de rotonde, je snapt me wel. :+
pi_182037547
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 22:48 schreef DevFreak het volgende:

[..]

Ik zit in de bijstand snap je, zit niet te wachten op honderden euro's aan boetes :')
Ik niet maar het is en blijft zonde van je geld
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')