abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport woensdag 19 september 2018 @ 22:18:34 #1
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_182016199


vanaf 10:30u
Live Streams:
https://www.tweedekamer.n(...)edebat/plenaire-zaal
https://www.npostart.nl/live/npo-1

Let the games begin:

PVV-Wilders: 35 minuten
VVD-Dijkhoff: 40 minuten
GroenLinks-Klaver: 30 minuten
CDA-Buma: 35 minuten
SP-Marijnissen: 30 minuten
D66-Pechtold: 35 minuten
PvdA-Asscher: 30 minuten
ChristenUnie-Segers: 25 minuten
PvdD-Thieme: 25 minuten
50PLUS-Krol: 25 minuten
SGP-v/d Staaij: 20 minuten
DENK-Kuzu: 20 minuten
Forum voor Democratie-Baudet: 20 minuten

Overigens: niet op donderdag maar op vrijdag volgt antwoord van Min-Pres en tweede termijn van de Kamer.

quote:
Op vrijdag 21 september zal premier Rutte namens de regering het woord voeren. Daarna volgt een zogenaamde tweede termijn, waarin de Kamerleden en de regering opnieuw aan het woord komen.

Niet op donderdag

De tweede dag van de Algemene Politieke Beschouwingen is dit jaar niet op donderdag, omdat premier Rutte dan in Salzburg aanwezig is bij een informele top met de andere Europese regeringsleiders. Deze top gaat over illegale migratie en veiligheid. De Kamer heeft in april besloten om de tweede dag van de Algemene Politieke Beschouwingen daarom op vrijdag te houden. Op donderdag 20 september zijn er geen plenaire debatten.
https://www.tweedekamer.n(...)e-beschouwingen-2018

Game on! ^O^ .
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_182016213
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 22:15 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Nou als vrouw zijnde, kan ik ook idd zeggen: ze zag er wederom goed uit. Ze schijnt al 46 te zijn maar: goed figuur, tieten kwamen er goed uit :') leuk koppie, nouja..
Te groot, mannen vinden dat niet echt leuk hoor. Zeg ik als man zijnde.
I´m back.
  woensdag 19 september 2018 @ 22:20:08 #3
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_182016238
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 22:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Te groot, mannen vinden dat niet echt leuk hoor. Zeg ik als man zijnde.
ok, ook goed :-)

Anyway, voor een vrouw van 46 vind ik haar er goed uitzien. 10 jaar jonger zou je ook wel geloven!
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  woensdag 19 september 2018 @ 22:21:03 #4
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_182016266
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 22:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Extreem-links? :')

Kom maar met de wetenschappelijke publicatie in een betrouwbaar journal dan.
*plaatst link* 'dur dur dur da vink niet betwouwwwwwwwwbaarrrrrzzz'. Hou toch op: mensen hebben andere meningen, andere invalshoeken, andere wetenschappelijke conclusies. Maar dat mag niet van jou. Zou jij ook een van die lui zijn die zo enorm agressief reageren op een kritisch geluid van (een links!) iemand op de klimaathype?
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_182016272
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 22:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Rozenkleur en maneschijn.
Denk jij dat Mark niet een makkie heeft? Ik denk dat-ie zich absoluut nergens druk om maakt hoor. Slam duck.
I´m back.
pi_182016298
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 22:20 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

ok, ook goed :-)

Anyway, voor een vrouw van 46 vind ik haar er goed uitzien. 10 jaar jonger zou je ook wel geloven!
Ja, nou ja 40 oid. Maar leuke vrouw, goeie standpunten, intelligent.
I´m back.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 19 september 2018 @ 22:22:12 #7
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_182016300
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 22:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Denk jij dat Mark niet een makkie heeft? Ik denk dat-ie zich absoluut nergens druk om maakt hoor. Slam duck.
Hij krijgt waarschijnlijk de voltallige oppositie op z'n dak. Dus leuk debat.
Dat beleid gaat gewoon uitgevoerd worden, dit is toch tijdverspilling, maar ach.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_182016351
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 22:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hij krijgt waarschijnlijk de voltallige oppositie op z'n dak. Dus leuk debat.
Dat beleid gaat gewoon uitgevoerd worden, dit is toch tijdverspilling, maar ach.
Geen gevaar iig. Man relaxt nu, biertje erbij, worstje met mosterd, ja geen vrouwen erbij, dat niet maar, absoluut geen probleem.
I´m back.
  woensdag 19 september 2018 @ 22:24:35 #9
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182016378
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 22:21 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

*plaatst link* 'dur dur dur da vink niet betwouwwwwwwwwbaarrrrrzzz'. Hou toch op: mensen hebben andere meningen, andere invalshoeken, andere wetenschappelijke conclusies. Maar dat mag niet van jou. Zou jij ook een van die lui zijn die zo enorm agressief reageren op een kritisch geluid van (een links!) iemand op de klimaathype?
Ik reageer helemaal niet zo agressief op allerlei types. Doe niet zo mal. Ik postte een :') smiley, waarna jij dat tienvoud terug deed en ik jou vroeg om een wetenschappelijke publicatie in een gerespecteerd journal.
pi_182016483
Anyway net wat teruggekeken van vandaag. Wat een walgelijk niveau tussen Pechtold en Wilders. Schaam me kapot.
pi_182016505
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 22:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Te groot, mannen vinden dat niet echt leuk hoor. Zeg ik als man zijnde.
ben zelf lang, geen probleem. 8-)
pi_182016511
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 22:28 schreef Handleiding het volgende:
Anyway net wat teruggekeken van vandaag. Wat een walgelijk niveau tussen Pechtold en Wilders. Schaam me kapot.
Plaatsvervangend, bedoel je?
I´m back.
pi_182016520
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 22:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Plaatsvervangend, bedoel je?
ja.
pi_182016540
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 22:29 schreef Handleiding het volgende:

[..]

ja.
Had moeten worden afgekapt idd.
I´m back.
pi_182016644
Er is een dubbele agenda met die dividendtaks.. de manier waarop het afschaffen wordt verdedigd..zonder ook maar 1 fatsoenlijk argument..daar moeten wat mensen persoonlijk profijt van hebben..dat kan niet anders. Zou Unilever een grote donatie hebben gedaan aan een bepaald persoon of een bepaalde partij?
pi_182016654


[ Bericht 100% gewijzigd door Pleun2011 op 19-09-2018 22:35:26 ]
pi_182016687
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 22:34 schreef Pleun2011 het volgende:
Er is een dubbele agenda met die dividendtaks.. de manier waarop het afschaffen wordt verdedigd..zonder ook maar 1 fatsoenlijk argument..daar moeten wat mensen persoonlijk profijt van hebben..dat kan niet anders. Zou Unilever een grote donatie hebben gedaan aan een bepaald persoon of een bepaalde partij?
Vraag blijft, wat Thieme zei: waarom?
I´m back.
  woensdag 19 september 2018 @ 22:38:11 #18
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_182016731
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 22:34 schreef Pleun2011 het volgende:
Er is een dubbele agenda met die dividendtaks.. de manier waarop het afschaffen wordt verdedigd..zonder ook maar 1 fatsoenlijk argument..daar moeten wat mensen persoonlijk profijt van hebben..dat kan niet anders. Zou Unilever een grote donatie hebben gedaan aan een bepaald persoon of een bepaalde partij?
Rutte dacht zich er wel uit te lullen, maar het zal ze de hele '4 jaar' blijven achtervolgen.
Uiteindelijk zal het kabinet hierdoor toch vallen denk ik.
pi_182016773
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 22:38 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Rutte dacht zich er wel uit te lullen, maar het zal ze de hele '4 jaar' blijven achtervolgen.
Uiteindelijk zal het kabinet hierdoor toch vallen denk ik.
Geen idee, zijn nog wel andere dossiers die meer aanleiding geven. Rutte gaat lachend door deze APB heen iig.
I´m back.
  woensdag 19 september 2018 @ 22:47:49 #20
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_182016887
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 22:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Geen idee, zijn nog wel andere dossiers die meer aanleiding geven. Rutte gaat lachend door deze APB heen iig.
Ik kijk ook nergens meer van op. Er waren in het verleden van Rutte ook genoeg misstappen die de boel konden opblazen. Steeds werd er een minister opgeofferd.
Nu is er wel wat anders aan de hand. Niemand wil die dividendbelasting schrappen, enkel een paar mensen binnen de VVD. Ik vertrouw er nog steeds op dat er iets uitkomt waardoor de positie van Rutte onhoudbaar wordt. Dit is echt te gortig.
pi_182016896
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 22:38 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Rutte dacht zich er wel uit te lullen, maar het zal ze de hele '4 jaar' blijven achtervolgen.
Uiteindelijk zal het kabinet hierdoor toch vallen denk ik.
Ik weet niet of het hem 4 jaar zal blijven achtervolgen. Ik denk het eigenlijk niet.

De media en de kiezer vergeten snel. Als het een tijdje niet meer aan bod komt raakt dat weer in de vergetelheid denk ik.

Zaak is wel voor de oppositie om dit te blijven benoemen, maar er zullen ongetwijfeld nieuwe hypes voorbijkomen die de aandacht meer op zich zullen weten te vestigen in de toekomst.

Uiteindelijk denk ik dat de gemiddelde kiezer dit niet zo'n heel interessant onderwerp vindt en dus de aandacht er niet bij zal blijven houden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_182016970
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 22:47 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Ik kijk ook nergens meer van op. Er waren in het verleden van Rutte ook genoeg misstappen die de boel konden opblazen. Steeds werd er een minister opgeofferd.
Nu is er wel wat anders aan de hand. Niemand wil die dividendbelasting schrappen, enkel een paar mensen binnen de VVD. Ik vertrouw er nog steeds op dat er iets uitkomt waardoor de positie van Rutte onhoudbaar wordt. Dit is echt te gortig.
Zoals ik het nu zie: gaat niet licht gebeuren. EK hebben we nog, maar dan moeten ze het hele belastingplan afvallen, dat willen ze wrs niet. De Dividendbelasting is er mooi in verwerkt nl.
Dus ik denk dat we eraan vast zitten, iig tot een ander kabinet aantreedt. Dat kan dus nog even duren of eerder, zijn wel meer heikele dossiers namelijk. Dan nog Rutte komt overal mee weg. Dus ja.
I´m back.
pi_182017100
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 22:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zoals ik het nu zie: gaat niet licht gebeuren. EK hebben we nog, maar dan moeten ze het hele belastingplan afvallen, dat willen ze wrs niet. De Dividendbelasting is er mooi in verwerkt nl.
Dus ik denk dat we eraan vast zitten, iig tot een ander kabinet aantreedt. Dat kan dus nog even duren of eerder, zijn wel meer heikele dossiers namelijk. Dan nog Rutte komt overal mee weg. Dus ja.
Klopt niet.. de dividendtaksellende is verwerkt in een apart wetsvoorstel. De inkomstenbelasting staat er los van. Kennelijk nemen die maffiosi het zekere voor het onzekere.
  woensdag 19 september 2018 @ 23:19:08 #24
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_182017400
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 22:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zoals ik het nu zie: gaat niet licht gebeuren. EK hebben we nog, maar dan moeten ze het hele belastingplan afvallen, dat willen ze wrs niet. De Dividendbelasting is er mooi in verwerkt nl.
Dus ik denk dat we eraan vast zitten, iig tot een ander kabinet aantreedt. Dat kan dus nog even duren of eerder, zijn wel meer heikele dossiers namelijk. Dan nog Rutte komt overal mee weg. Dus ja.
Nou, denk jij dat Rutte nog een keer lijsttrekker zal worden bij de volgende verkiezingen? Dat zit er niet meer in, dat weet de VVD ook. Het kan daar best eens gaan rommelen. En anderen binnen de VVD moeten zich ook gaan profileren.
En ja, ik mag blijven hopen. Als dat niet meer kan... :'(
  donderdag 20 september 2018 @ 00:10:17 #25
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_182018317
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 23:19 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Nou, denk jij dat Rutte nog een keer lijsttrekker zal worden bij de volgende verkiezingen? Dat zit er niet meer in, dat weet de VVD ook. Het kan daar best eens gaan rommelen. En anderen binnen de VVD moeten zich ook gaan profileren.
En ja, ik mag blijven hopen. Als dat niet meer kan... :'(
Opvolger van Rutte wordt gewoon Dijkhoff. Dat is wel duidelijk.
pi_182024409
Nieuw gerucht over dhr. A. Pechtold: hij heeft gesolliciteerd naar functie van Commissaris van de Koning voor de provincie Utrecht.
I´m back.
pi_182027795
quote:
15s.gif Op woensdag 19 september 2018 16:54 schreef Ryan3 het volgende:
Whut, bruinkoolcentrales gaan weer open in Dld???
"weer open" ?
Ze draaien op volle toeren
Een complete Autobahn wordt er voor gesloopt, de bruinkool daaronder wordt afgegraven en daar is een nieuwe Auutobahn voor in de plaats gekomen...... 8)7
https://www.aachener-nach(...)z-wanlo_aid-24534975
https://www.strassen.nrw.(...)t-garzweiler-ii.html
pi_182028046
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 22:47 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Ik kijk ook nergens meer van op. Er waren in het verleden van Rutte ook genoeg misstappen die de boel konden opblazen. Steeds werd er een minister opgeofferd.
Nu is er wel wat anders aan de hand. Niemand wil die dividendbelasting schrappen, enkel een paar mensen binnen de VVD. Ik vertrouw er nog steeds op dat er iets uitkomt waardoor de positie van Rutte onhoudbaar wordt. Dit is echt te gortig.
Het zegt eigenlijk alles over het failliet van het Nederlandse parlementaire stelsel. De 'partijdiscipline' is niet minder van in het Sovjet-tijdperk of Noord-Korea. Er is werkelijk waar geen enkel kamerlid van de coalitie die 'zonder ruggespraak'(artikel 67 Grondwet) durft te stemmen. Het meest zorgwekkende is dat ook de Eerste Kamer niet onafhankelijk meer lijkt te zijn van de regering en de Tweede Kamer.
  donderdag 20 september 2018 @ 16:41:17 #29
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_182029453
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 22:38 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Rutte dacht zich er wel uit te lullen, maar het zal ze de hele '4 jaar' blijven achtervolgen.
Uiteindelijk zal het kabinet hierdoor toch vallen denk ik.
Het is vooral koren op de molen van de zorgsector en het onderwijs. Die zie ik nog wel langdurig de boel platgooien. Nooit ergens geld voor, maar hier wordt zonder enig draagvlak 2,5 miljard per jaar weggegeven. Dat zet een hoop kwaad bloed.
Life is what you make it.
pi_182043683
Vergadering geopend.
I´m back.
  Moderator vrijdag 21 september 2018 @ 10:48:25 #31
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_182043900
Rutte _O-
pi_182043905
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 10:48 schreef Slobeend het volgende:
Rutte _O-
Echt he :')
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 september 2018 @ 11:14:17 #33
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_182044206
Wat gemist?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_182044371
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 11:14 schreef Nattekat het volgende:
Wat gemist?
Na stilgestaan te hebben bij de gebeurtenissen van gisteren in Oss en een vermanend woord van de vz over de manier waarop de Kamerleden met elkaar menen te moeten omgaan, is Rutte, na nogmaals stilgestaan te hebben bij Oss, meteen in het diepe gesprongen met de dividendbelasting. En dan komt-ie idd met vage verhalen en macro-economische bespiegelingen niveau Havo klas 4.
I´m back.
pi_182044377
'Tja, er zijn altijd mensen voor en tegen als je een maatregel neemt' - Rutte.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator vrijdag 21 september 2018 @ 11:30:29 #36
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_182044429
#Pray4MevrouwCornelissen
pi_182044474
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 22:47 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Ik kijk ook nergens meer van op. Er waren in het verleden van Rutte ook genoeg misstappen die de boel konden opblazen. Steeds werd er een minister opgeofferd.
Nu is er wel wat anders aan de hand. Niemand wil die dividendbelasting schrappen, enkel een paar mensen binnen de VVD. Ik vertrouw er nog steeds op dat er iets uitkomt waardoor de positie van Rutte onhoudbaar wordt. Dit is echt te gortig.
Ik joop het van harte, maar ik gok dat dit gewoon erdoor gedrukt gaat worden. En of het dan later nog eenvoudig terug te draaien is, is maar de vraag.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182044495
Wat er is gebeurd? Ook omdat het geld er nu is natuurlijk. Dat was er niet in vorige kabinetten Rutte.
I´m back.
pi_182044500
Het handelen van Rutte mbt de dividendbelasting is van hetzelfde niveau als Desi Bouterse die van Suriname een bananenrepubliek heeft gemaakt. Macht corrumpeert en je kan duidelijk zien dat Rutte en de VVD het al te lang voor het zeggen hebben in dit land..ze denken dat ze alles kunnen maken. De coalitiepartners werken er graag aan mee want tsja..die macht voelt zo lekker. Flutdemocratie.
pi_182044537
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 11:34 schreef Pleun2011 het volgende:
Het handelen van Rutte mbt de dividendbelasting is van hetzelfde niveau als Desi Bouterse die van Suriname een bananenrepubliek heeft gemaakt. Macht corrumpeert en je kan duidelijk zien dat Rutte en de VVD het al te lang voor het zeggen hebben in dit land..ze denken dat ze alles kunnen maken. De coalitiepartners werken er graag aan mee want tsja..die macht voelt zo lekker. Flutdemocratie.
Grote race naar de bodem olv de financiële wereld. Ze doen ook gene reet aan al die belastingparadijsjes. Daar ligt nogal veel geld en ook nogal veel geld waarmee van alles en nog wat illegaals/grijs wordt uitgehaald.
Met de Brexit valt trouwens nog een mogelijkheid weg om er iets aan te doen, 50% van de belastingparadijsjes liggen onder Britse mandaat.
I´m back.
  vrijdag 21 september 2018 @ 11:43:53 #41
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_182044656
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 11:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Grote race naar de bodem olv de financiële wereld. Ze doen ook gene reet aan al die belastingparadijsjes. Daar ligt nogal veel geld en ook nogal veel geld waarmee van alles en nog wat illegaals/grijs wordt uitgehaald.
Met de Brexit valt trouwens nog een mogelijkheid weg om er iets aan te doen, 50% van de belastingparadijsjes liggen onder Britse mandaat.
Lekker richting Amerikaanse toestanden hier straks. Huren en zorgverzekering elk jaar omhoog, sociale zekerheid en zorg steeds verder afbreken. Onderwijs dat zucht en kraakt. Heerlijk man...
pi_182044659
Marijnissen wordt weer met haar eigen verhaal over Organon om de oren geslagen natuurlijk.
Maar is idd onvergelijkbaar.
I´m back.
pi_182044679
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 11:43 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Lekker richting Amerikaanse toestanden hier straks. Huren en zorgverzekering elk jaar omhoog, sociale zekerheid en zorg steeds verder afbreken. Onderwijs dat zucht en kraakt. Heerlijk man...
We zijn al driekwart op weg imho hoor, vergeleken met periode voor 2000.
I´m back.
pi_182044715
Ik vind dat ze niet goed genoeg doorvragen. Ik zou van Rutte willen horen waarop hij baseert dat grote bedrijven mogelijk vertrekken en ook voor hoeveel werkgelegenheid dit soort bedrijven zorgen. Het is teveel gebakken lucht die ik hoor.
pi_182044736
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 11:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind dat ze niet goed genoeg doorvragen. Ik zou van Rutte willen horen waarop hij baseert dat grote bedrijven mogelijk vertrekken en ook voor hoeveel werkgelegenheid dit soort bedrijven zorgen. Het is teveel gebakken lucht die ik hoor.
Dat komt omdat ie het niet kan onderbouwen op die manier. :')

Sowieo hoor ik Rutte alleen maar het zelfde kringetje uitkramen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182044771
Premier van Rutteland.
I´m back.
pi_182044786
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 11:50 schreef Ryan3 het volgende:
Premier van Rutteland.
Best accuraat.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182044830
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 september 2018 11:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Best accuraat.
Yep, alleen daalt de VVD niet in de peilingen.

Iig is de oppositie van Greetje wel goed als hij het hier over heeft. Ook Kuzu, Klaver, Marijnissen, Asscher, Henk zitten op dezelfde pagina. Coalitie hoor je uiteraard niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 21-09-2018 11:58:53 ]
I´m back.
pi_182044837
Klaver _O_
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182044847
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 11:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Yep, alleen daalt de VVD niet in de peilingen.

Iig is de oppositie van Greetje wel goed als hij het hier over heeft. Ook Kuzu, Klaver, Marijnissen, Asscher zitten op dezelfde pagina. Coalitie hoor je uiteraard niet.
Het zou mooi zijn als de CU het wel laat klappen.
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')