Beter staatsloterij. Je prijs moeten delen met al je burenquote:Op woensdag 19 september 2018 12:16 schreef wollah het volgende:
Tja er moet toch altijd iemand winnen. Ik doe zelf al jaren mee met de postcodeloterij heb nog nooit iets gewonnen maar er komt een dag
Ligt eraan hoe veel er mee doen. Als ik de enige ben krijg ik allesquote:Op woensdag 19 september 2018 12:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter staatsloterij. Je prijs moeten delen met al je buren
De druk om dan mee te moeten doenquote:Op woensdag 19 september 2018 12:19 schreef wollah het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe veel er mee doen. Als ik de enige ben krijg ik alles
Dat weet je pas als je wint. Pak je een miljoen. Komt die kale knakker je aan de deur vertellen dat de helft naar Ria van hiernaast gaat. Nou lekker danquote:Op woensdag 19 september 2018 12:19 schreef wollah het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe veel er mee doen. Als ik de enige ben krijg ik alles
wat als al je buren winnen en jij nietquote:Op woensdag 19 september 2018 12:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is helemaal pijnlijk jaquote:Op woensdag 19 september 2018 12:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat als al je buren winnen en jij niet
kan alleen als je geen loten hebtquote:Op woensdag 19 september 2018 12:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met 5 ton zou ik ook niet klagen hoorquote:Op woensdag 19 september 2018 12:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet je pas als je wint. Pak je een miljoen. Komt die kale knakker je aan de deur vertellen dat de helft naar Ria van hiernaast gaat. Nou lekker dan
Dat is de psychologische truc.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee dat is het punt ook nietquote:Op woensdag 19 september 2018 12:39 schreef wollah het volgende:
[..]
Met 5 ton zou ik ook niet klagen hoor
Ja snap wel wat je bedoelt. Maarja per adres heb je misschien ook meer winkansen dan per lotquote:Op woensdag 19 september 2018 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat is het punt ook nietmet 1 ton ook niet overigens
Als ze maar genoeg winnen verhuizen ze en zijn het je buren niet meerquote:Op woensdag 19 september 2018 12:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nope. Staatsloterij grootste winkansquote:Op woensdag 19 september 2018 12:41 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja snap wel wat je bedoelt. Maarja per adres heb je misschien ook meer winkansen dan per lot
Zou ik ook zeggen als ik niet ging winnen.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:33 schreef PiyeReloaded het volgende:
De loterij is echt weer zo'n middel om je te sussen met de kapitalistische slavernij waarin je gevangen zit.
Inderdaad, je bent gewoon een loonslaaf en consumptie unit. En een loterij is een sprankje hoop om er aan te kunnen ontsnappen. helaas is de kans op onheil vele malen groter als de kans op een grote prijs in de loterij. Je zou er bijna depressief van worden... oh wachtquote:Op woensdag 19 september 2018 12:33 schreef PiyeReloaded het volgende:
De loterij is echt weer zo'n middel om je te sussen met de kapitalistische slavernij waarin je gevangen zit.
Ga je geld in crypto valuta steken, meer kans op af en toe een jackpot.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:14 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Nu merk ik dat ik er alleen steeds meer vanuit ga dat ik wel ga winnen. Niet het gevoel van hoop erop, maar echt het gevoel van zekerheid dat ik klaar ben voor de komende 30 jaar. Dat slaa
En je betaald geen belasting zoals met postcode lotterij scam.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |