quote:Ik wist het ook alleen maar omdat ik die toevallig gehoord had.
Op maandag 30 december 2002 11:40 schreef dolle_hond het volgende:[..]
je hebt gelijk, maar daar staat dan weer bij dat die nieuw zou zijn
Ja, van die noteringen van vorig jaar klopt dus niet veel.
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 30-12-2002 11:56]
quote:ik zal wel een match op artiest en titel gaan maken ipv op notering vorig jaar, want die klopt duidelijk niet altijd.
Op maandag 30 december 2002 11:27 schreef Jane het volgende:[..]
Die staat er wel in hoor (1269). Of bedoel je dat niet?
Eén van mijn favoriete Stones-nummers!
quote:
Op maandag 30 december 2002 12:14 schreef Jane het volgende:
Ruby TuesdayEén van mijn favoriete Stones-nummers!
quote:En Paul McCartney is het ook al met ons eens. Het wordt nog eng.
Op maandag 30 december 2002 12:16 schreef dolle_hond het volgende:[..]
eens
quote:Weer eens!
Op maandag 30 december 2002 12:20 schreef dolle_hond het volgende:
frans halsema vind ik toch echt een van de allerbeste zangers die nederland ooit heeft gekend, wat een prachtstem
Rich Girl.
Beautiful People
Ook leuk gisteren: die geweldige klassieker Black Betty met zo'n lieflijk filmpje tijdens een tuinfeestje ofzo. Echt die filmpjes uit de oude doos doen het bij mij erg goed. Zo nu en dan nog leuke feitjes die ik niet wist: Grace Slick deelde het bed met alle heren uit die in beeld z\ijn. Wat ik me dan meteen afvraag: en de heren onderling
-edit- JEE GELUKT!!
quote:geen vego meer
Op maandag 30 december 2002 12:51 schreef Miss het volgende:
Ik volg e.e.a. alleen op t.v. en vond juist niet dat ze veranderd was (in ieder geval niet qua stijl): ja tuurlijk oud en dik geworden, maar nog helemaal in het hippiedom blijven hangen: lang haar, kleding.
quote:Wie weet kwamen daar ie kilootjes vandaan...
Op maandag 30 december 2002 13:02 schreef dolle_hond het volgende:[..]
geen vego meer
ik bedoelde dat ik haar niet had herkend als ze het er niet bij hadden vermeld. Dat gold wel voor Les Gray bijvoorbeeld.
quote:Oh Gemist.
Op maandag 30 december 2002 12:51 schreef Miss het volgende:
Ook leuk gisteren: die geweldige klassieker Black Betty met zo'n lieflijk filmpje tijdens een tuinfeestje ofzo. Echt die filmpjes uit de oude doos doen het bij mij erg goed. Zo nu en dan nog leuke feitjes die ik niet wist: Grace Slick deelde het bed met alle heren uit die in beeld z\ijn. Wat ik me dan meteen afvraag: en de heren onderling
Die beelden van Black Betty zijn cool.
quote:op de radio zeggen ze al welke er zullen komen en op de website staat ook eea.
Op maandag 30 december 2002 13:17 schreef Miss het volgende:
Ja, wat mij betreft mag al dat geklessebes eromheen wel weg. Gewoon alleen maar van die filmpjes uit de oude doos met geinige weetjes. En dan geen standaardvideoclips, want daar hebben we allerlei andere zenders voor. Als het goed is vanavond van 600 - 300. Hopelijk zitten daar nog veel golden oldies tussen
wat ook genant maar ook grappig was op tv waren les humphries singers met allemaal een toppop shirtje aan
quote:okee, leuk liedje
Op maandag 30 december 2002 13:25 schreef matthijn99 het volgende:
Okee, allemaaltoegeven dat we Mandy eigenlijk toch wel een mooi nummer vinden
.
quote:Oh, dat heb ik hier al meerdere malen toegegeven (ja, ook in het schaamrood-op-de-kaken-topic), maar ik zal het nog een keer zeggen:
Op maandag 30 december 2002 13:25 schreef matthijn99 het volgende:
Okee, allemaaltoegeven dat we Mandy eigenlijk toch wel een mooi nummer vinden
.
Ik vind Mandy een topper!
en eigenlijk heeft Barry Manilow nog wel meer leuke liedjes gemaakt
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 30-12-2002 13:28]
On topic: Zag je hoe moeilijk het was om ervoor te zorgen dat bij de coupletten weer Les met zijn Village people snor vooraan stond? Even flink doordraaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |