abonnement Unibet Coolblue
pi_181959072
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 10:30 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Het ging eigenlijk ook om undateable boeren ;)
Zo is het ooit bedacht ja, dat klopt.
Maar zo is het al een heel aantal seizoenen niet meer.
pi_181960023
Ah hij is toegevoegd op de app *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_181962174
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 21:35 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Mooi wark s niet heel goedkoop
Remco staat nu wel in de blote kont. :+
pi_181962189
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 10:30 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Het ging eigenlijk ook om undateable boeren ;)
Dat haal ik nergens uit.
quote:
Farmer Wants a Wife is a reality television series developed by Fremantle Media. The basic structure of the programme is that a number of farmers are presented with women from the city, from whom they choose one to be their spouse. The first edition premièred in the United Kingdom on ITV in 2001. However, the original format of the programme is likely to date back to the TV programme Bauer sucht Bäuerin, which was broadcast in 1983 on SF DRS in Switzerland.[1]
Waarschijnlijk ging het vooral boeren voor wie daten lastiger is, omdat verder kijken dan de dorpsgrenzen gelijk een onderneming is. Dus net zo goed voor gladde Gerrit uit Friesland die op het schoolplein en het dorpsfeest niet iemand aan de haak weet te slaan waarmee er sprake is van meer dan een keer een fling.

Door de komst van internet is dat sowieso al veranderd natuurlijk. Een site als farmdate kan ook al voor veel boeren werken, omdat dat ook vrouwen trekt die het boerenleven en een bepaalde mentaliteit waarderen.
  maandag 17 september 2018 @ 13:35:05 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181962235
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 13:31 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat haal ik nergens uit.

[..]

Waarschijnlijk ging het vooral boeren voor wie daten lastiger is, omdat verder kijken dan de dorpsgrenzen gelijk een onderneming is. Dus net zo goed voor gladde Gerrit uit Friesland die op het schoolplein en het dorpsfeest niet iemand aan de haak weet te slaan waarmee er sprake is van meer dan een keer een fling.

Door de komst van internet is dat sowieso al veranderd natuurlijk. Een site als farmdate kan ook al voor veel boeren werken, omdat dat ook vrouwen trekt die het boerenleven en een bepaalde mentaliteit waarderen.
Daarom vind ik het ook zo leuk dat sommigen nog de moeite nemen een ouderwetsche brief te schrijven, met een pen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181962280
Ik kijk dit jaar ook, mijn moeder heeft me overgehaald samen voor de buis te zitten. :P

Die Marnix is wel een vent zeg. Ook even z'n interview op de site gelezen, en ik hoop dat 't vooral wat zelfbescherming is en hij uiteindelijk flexibeler blijkt dan hij lijkt. :D

Ik zei gisteren nog tegen m'n moeder dat ik me bij zo'n jonge vent / vrouw die 300 brieven krijgt, toch afvraag hoe realistisch de briefschrijvers het dan allemaal inschatten. Zeker die jongen klinkt stiekem nog best wel onzelfstandig en onvolwassen. Bij oudere boeren, met oudere briefschrijvers, lijkt 't me dat beide kanten meer en beter weten wat ze zoeken in een partner, en dat zo'n boer minder brieven ontvangt, maar wel meer succeskans heeft. Hoe zat dat in voorgaande seizoenen?

Oh en ik vind Steffi wel echt een mooie vrouw! O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_181962288
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 13:31 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat haal ik nergens uit.

[..]

Waarschijnlijk ging het vooral boeren voor wie daten lastiger is, omdat verder kijken dan de dorpsgrenzen gelijk een onderneming is. Dus net zo goed voor gladde Gerrit uit Friesland die op het schoolplein en het dorpsfeest niet iemand aan de haak weet te slaan waarmee er sprake is van meer dan een keer een fling.

Door de komst van internet is dat sowieso al veranderd natuurlijk. Een site als farmdate kan ook al voor veel boeren werken, omdat dat ook vrouwen trekt die het boerenleven en een bepaalde mentaliteit waarderen.
Farmer Wants a Wife is een Britse realityserie die is ontwikkeld door FremantleMedia. De eerste editie ging in 2001 op ITV in première. Het format komt waarschijnlijk van het Zwitserse televisieprogramma Bauer sucht Bäuerin, dat in 1983 werd uitgezonden op SF DRS.[1] De basis van het programma is dat aan een aantal boeren vrouwen uit de stad worden voorgesteld, van wie ze er een kiezen om hun echtgenote te worden.

Dit klopt ook niet echt.
pi_181962297
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 13:31 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat haal ik nergens uit.

[..]

Waarschijnlijk ging het vooral boeren voor wie daten lastiger is, omdat verder kijken dan de dorpsgrenzen gelijk een onderneming is. Dus net zo goed voor gladde Gerrit uit Friesland die op het schoolplein en het dorpsfeest niet iemand aan de haak weet te slaan waarmee er sprake is van meer dan een keer een fling.

Door de komst van internet is dat sowieso al veranderd natuurlijk. Een site als farmdate kan ook al voor veel boeren werken, omdat dat ook vrouwen trekt die het boerenleven en een bepaalde mentaliteit waarderen.
Maar vind het wel jammer dat zo iemand als Michelle erbij zit. Ja, ze is waarschijnlijk een psychopaat ofzo maar ze kan echt wel aan een date komen
pi_181962313
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 13:39 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Maar vind het wel jammer dat zo iemand als Michelle erbij zit. Ja, ze is waarschijnlijk een psychopaat ofzo maar ze kan echt wel aan een date komen
Dat vind ik ook jammer.
pi_181962349
Het lijkt me vooral niet te doen een juiste selectie te maken uit 100+ brieven. Die ene bloemenboer had er destijds 1100?

Alle brieven zullen wel ongeveer hetzelfde zijn. Dat zie je op apps als Happn en Tinder ook. Als ik er zoveel zou hebben zou ik misschien wel willekeurig 100 brieven en daaruit kiezen ipv 1100 brieven te lezen en verveeld te raken na 200 brieven.
pi_181962417
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 13:39 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Maar vind het wel jammer dat zo iemand als Michelle erbij zit. Ja, ze is waarschijnlijk een psychopaat ofzo maar ze kan echt wel aan een date komen
Waar ligt de grens dan? Steffi kan (al gelooft ze dat zelf niet en zag BZV misschien als een soort laatste strohalm) dat net zo goed.

En Marnix kan gewoon naar boktmeets gaan van het ponyras dat hij fokt.
pi_181962480
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 13:46 schreef Chai het volgende:

[..]

Waar ligt de grens dan? Steffi kan (al gelooft ze dat zelf niet en zag BZV misschien als een soort laatste strohalm) dat net zo goed.

En Marnix kan gewoon naar boktmeets gaan van het ponyras dat hij fokt.
Ja maar precies ze gelooft het zelf niet. En heeft niet zoveel ervaring, is gewoon interessanter om te zien..
Ik had wel graag die man gezien die zijn vrouw verloren is.
Onbegrijpelijk trouwens dat saskia maar 9 brieven kreeg :{
pi_181962604
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 13:50 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Ja maar precies ze gelooft het zelf niet. En heeft niet zoveel ervaring, is gewoon interessanter om te zien..
Ik had wel graag die man gezien die zijn vrouw verloren is.
Onbegrijpelijk trouwens dat saskia maar 9 brieven kreeg :{
Behalve de twee uitschieters vond ik sowieso dat er weinig brieven waren.
Dat leken me voorgaande jaren veel meer?
  maandag 17 september 2018 @ 13:58:27 #239
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181962616
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 13:50 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Ja maar precies ze gelooft het zelf niet. En heeft niet zoveel ervaring, is gewoon interessanter om te zien..
Ik had wel graag die man gezien die zijn vrouw verloren is.
Onbegrijpelijk trouwens dat saskia maar 9 brieven kreeg :{
Ik snap dat ook niet. Ik denk veel schroom bij mannen om zich aan het programma te wagen. Ik snap dat ook wel. Ik heb eigenlijk elke reeks weer dezelfde kromme tenen bij de openlijke concurrentie om het beste in de smaak te vallen bij de boer(in). Misschien kunnen vrouwen dat net iets beter handelen, door een soort van vriendinnen te worden.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 17 september 2018 @ 14:00:48 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181962666
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 13:57 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Behalve de twee uitschieters vond ik sowieso dat er weinig brieven waren.
Dat leken me voorgaande jaren veel meer?
Als je een beetje kunt googlen kun je ze wel vinden, de manieren waarop de diverse deelnemers de afgelopen jaren steeds vaker als leedvermaak op TV kwamen zou ik er ook niet op zitten wachten in beeld te komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181962790
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 14:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je een beetje kunt googlen kun je ze wel vinden, de manieren waarop de diverse deelnemers de afgelopen jaren steeds vaker als leedvermaak op TV kwamen zou ik er ook niet op zitten wachten in beeld te komen.
Nee ik ook niet. Als ik een boer leuk zou vinden, zou ik ook proberen zijn gegevens te achterhalen en buiten het programma om in contact te komen.

Boer Jochum uit serie 2 kreeg een brief van Paulien, die sprong er ook meteen uit. Maar zij wilde niet op tv. Jochum moest van het programma een andere brief kiezen. Hij bleef over met Marieke - maar was achter de schermen al lang in contact met Paulien.
Marieke werd uiteraard niets, Jochum en Paulien zijn nu alweer tien jaar getrouwd en hebben 2 kinderen. Over eerlijke kans gesproken.
  maandag 17 september 2018 @ 14:08:03 #242
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181962813
Het ging bij Remco dus niet over dames die hem buiten het programma om hadden benaderd. Het ging erom dat hij ten tijde van de voorsteluitzending al met verschillende vrouwen had aangepapt en hij die vrouwen heeft gevraagd om ook te schrijven naar BZV.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 17 september 2018 @ 14:10:09 #243
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_181962839
Moeten ze nu op zoek naar een andere presentator?

Ik las iets over yvon jaspers wat ik niet goed begrijp.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 17 september 2018 @ 14:13:49 #244
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181962891
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 14:10 schreef sararaats het volgende:
Moeten ze nu op zoek naar een andere presentator?

Ik las iets over yvon jaspers wat ik niet goed begrijp.
Dit?

https://speld.nl/2018/09/(...)r-zoekt-vrouw-gezet/
The love you take is equal to the love you make.
pi_181962932
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 21:24 schreef Chai het volgende:

[..]

Of juist slim. Wel even al die brieven binnenharken en lekker op eigen houtje verder kunnen daten
Ja, de mooiste plek is nummer zes. Wel veel brieven, maar geen gedonder voor de camera.
pi_181962981
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 14:10 schreef sararaats het volgende:
Moeten ze nu op zoek naar een andere presentator?

Ik las iets over yvon jaspers wat ik niet goed begrijp.
Yvon verdient bij bij veevoederfabrikant For Farmers en dat mag niet als je voor de publieke omroep werkt.
https://www.nu.nl/media/5(...)igheid-npo-spel.html
  maandag 17 september 2018 @ 14:19:06 #247
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_181962986
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 14:18 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Yvon verdient bij bij veevoederfabrikant ForFarmers en dat mag niet als je voor de publieke omroep werkt.
https://www.nu.nl/media/5(...)igheid-npo-spel.html
:o
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 17 september 2018 @ 14:20:58 #248
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181963018
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 14:18 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Yvon verdient bij bij veevoederfabrikant For Farmers en dat mag niet als je voor de publieke omroep werkt.
https://www.nu.nl/media/5(...)igheid-npo-spel.html
Dat víndt de NVJ. Dat is iets anders dan ‘het mag niet’.
The love you take is equal to the love you make.
pi_181963149
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 10:09 schreef Snoopyfrl het volgende:
Eigenlijk klopt het programma niet. De boeren die de meeste brieven hebben, gaan door. Dat zouden juist de boeren met de minste brieven moeten zijn. Die hebben de hulp van het programma nodig, de boeren met heel veel brieven niet.
Ik vind dit ook. Dan maar een langer seizoen uitzenden van 20 uitzendingen, waar om en om elke week de vijf best scorende en de vijf minst scorende boeren in voorkomen. Ik denk dat de serie met de laatste vijf de meeste kijkcijfers opleveren.
pi_181963157
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 14:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat víndt de NVJ. Dat is iets anders dan ‘het mag niet’.
Mag niet.
https://www.nporadio1.nl/(...)iet-meer-schnabbelen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')