abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 22 september 2018 @ 11:46:13 #176
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182063109
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 11:43 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Volledig mee eens. Maar daarvoor moet ook eerst het scoutingnetwerk zoals gezegd beter en groter.
Scoutingnetwerk weet ik niet. Ik geloof meer in oudspelers en regio's. Psv heeft nu mexico, feyenoord had vroeger argentinie, ajax doet vanalles om,dat ze teveel geld hebben. Maar waarom zou feyenoord niet de kiprich connectie kunnen gebruiken om een hongaarse degelatie van toptalenten naar rotterdam te loodsen. Hongarije zit ook nog eens in europa dus dat is extra gunstig. Ik denk ook dat polen potentieel heeft en zit ook in europa, altijd prettig qua interlandverplichtingen. Heerenveen heeft noordeuropa, psv heeft zuid america, ajax doet maar wat en feyenoord misschien dan werken aan "oost europa" of misschien zelfs rusland?

[ Bericht 1% gewijzigd door govie op 22-09-2018 11:53:26 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182063156
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 06:35 schreef Roland010 het volgende:
Deze zomer grote schoonmaak in elk geval, veel van deze spelers zijn te lang bij elkaar en staan stil. Voor Vilhena, Jorgensen en Berghuis moet je nog wel een miljoen of 35-40 kunnen krijgen op deze gekke transfermarkt (als die een redelijk seizoen spelen). Als het dan zou kunnen, graag ook Toornsta en v.d. Heijden of Botteghin proberen te verkopen, misschien krijg je daar ook nog wel een paar miljoen voor.

Janmaat halen als eerste aankoop in elk geval. Directe meerwaarde met WK-ervaring, die in Engeland alleen maar beter geworden is. Van zulke soort jongens heb je er nog 2 of 3 bij nodig.
En, hoewel ik niet van binnenlands scouten weg ben: kijk eens rond bij AZ, daar lopen een paar frisse goede jongens rond die mogelijk de stap naar de top kunnen maken, wellicht eerst vanaf de bank.

.
Janmaat of Watford heeft helemaal geen belang bij een transfer naar Feyenoord.

Geld is er ook amper dus dit is het gewoon. Zal mij ook niet verbazen dat AZ over 5 jaar ons voorbij is, het hele beleid van Feyenoord is dusdanig slecht dat je je bijna gaat afvragen of ze het met opzet doen.

O19 zitten wel wat spelers met potentie, maar daar excelleren zegt ook niks. Zie Achahbar, Schuurman etc
blablablabla
pi_182063367
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 11:30 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Maar ajax en PSV zitten met CL-wedstrijden. We hebben vorig jaar gezien wat dat kan doen.
Hoewel zij wel betere (en bredere) selecties en betere trainers hebben.
Met name Van Bommel. Hij is als trainer alles wat Gio mist. Weet z'n spelers te raken, is tactisch goed en heeft de uitstraling van een winnaar. Na 4 jaar moeten we gewoon eens gaan concluderen dat Gio geen toptrainer is, die dingen komen niet meer. Van Bommel is hem na enkele maanden al voorbij. Die prijzen zijn leuk, maar verbloemen teveel.
Mee eens, Gio is ook niet een trainer, mist daar alles voor. PSV verliest ook met 4-0 maar ging niet af naar mijn mening, had zelfs wel wat kansen op een gelijkspel.

Wij hadden vorig jaar (en dit jaar ook trouwens) een selectie die er klaar voor was......volgens Gio en Geel.
pi_182063400
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 11:50 schreef Elan het volgende:

[..]

.
Janmaat of Watford heeft helemaal geen belang bij een transfer naar Feyenoord.

Geld is er ook amper dus dit is het gewoon. Zal mij ook niet verbazen dat AZ over 5 jaar ons voorbij is, het hele beleid van Feyenoord is dusdanig slecht dat je je bijna gaat afvragen of ze het met opzet doen.

O19 zitten wel wat spelers met potentie, maar daar excelleren zegt ook niks. Zie Achahbar, Schuurman etc
AZ is ons al voorbij joh, die Boadu (als hij terugkomt) en Stengs zijn normaal spelers die voor 15-20 miljoen weggaan. Til ook.

Wat komt er bij ons door...
pi_182063662
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 11:46 schreef govie het volgende:

[..]

Scoutingnetwerk weet ik niet. Ik geloof meer in oudspelers en regio's. Psv heeft nu mexico, feyenoord had vroeger argentinie, ajax doet vanalles om,dat ze teveel geld hebben. Maar waarom zou feyenoord niet de kiprich connectie kunnen gebruiken om een hongaarse degelatie van toptalenten naar rotterdam te loodsen. Hongarije zit ook nog eens in europa dus dat is extra gunstig. Ik denk ook dat polen potentieel heeft en zit ook in europa, altijd prettig qua interlandverplichtingen. Heerenveen heeft noordeuropa, psv heeft zuid america, ajax doet maar wat en feyenoord misschien dan werken aan "oost europa" of misschien zelfs rusland?
Dan zijn we het eens, dat is toch een scoutingsnetwerk ? :)
Feyenoord is blijkbaar al wel i\n Zuid-Amerika bezig, hoe zijn ze eigenlijk bij die Sinistra gekomen?
pi_182063697
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 11:50 schreef Elan het volgende:

[..]

.
Janmaat of Watford heeft helemaal geen belang bij een transfer naar Feyenoord.
Janmaat zelf zei geen 'nee', maar volgens hem kwam Feyenoord zonder geld aankloppen, en hield het daarom op. Watford is een 2e idd, ik weet niet hoe Janmaat z'n contract loopt?
Hoe erg is dat, zonder geld daar aankomen? :{
quote:
Geld is er ook amper dus dit is het gewoon. Zal mij ook niet verbazen dat AZ over 5 jaar ons voorbij is, het hele beleid van Feyenoord is dusdanig slecht dat je je bijna gaat afvragen of ze het met opzet doen.
Dit idd.
quote:
O19 zitten wel wat spelers met potentie, maar daar excelleren zegt ook niks. Zie Achahbar, Schuurman etc
True. Maar de echte wereldtalenten herken je al wel op hun 17e hoor. Zie Frenkie de Jong.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 22 september 2018 @ 12:37:26 #182
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182063709
die kakker is goed toch ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_182063752
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 12:11 schreef macca728 het volgende:

[..]

Mee eens, Gio is ook niet een trainer, mist daar alles voor. PSV verliest ook met 4-0 maar ging niet af naar mijn mening, had zelfs wel wat kansen op een gelijkspel.

Wij hadden vorig jaar (en dit jaar ook trouwens) een selectie die er klaar voor was......volgens Gio en Geel.
Iedereen zag toch dat dat niet zo was? Zeker als je Amrabat en Boetius (hoe doet ie het eigenlijk in Duitsland) voor 6 miljoen verkoopt, kan daar wel wat voor terugkomen? Feyenoord lijkt bang geworden te zijn voor het doen van aankopen, door afgelopen jaar waarschijnlijk.

Deze zomer een zooi spelers verkopen en het met gerichte aankopen en talenten (als die er zijn) opnieuw opbouwen, met een nieuwe trainer. Hoe ver is Kuyt? ;) Laat die dan op z'n minst maar als assistent-trainer beginnen, daar zie ik wel een goede toekomstige trainer in.
pi_182063796
AZ verkoopt idd wel gewoon al een aantal jaar enkele spelers voor bijna 20 miljoen. Scouting en jeugdopleiding lijken daar echt beide op orde.
Van Geel loopt te klagen dat ze als Feyenoord zijnde minder snel van zulke bedragen kunnen vragen als b.v. Ajax, maar als AZ dat kan, dan is dat gewoon onzin dus. Hadden we Jorgenson maar voor dat bedrag verkocht toen ie zo in vorm was. :{ Als je dan ook nog 12 miljoen oid voor Vilhena kan krijgen dan heb je weer wat ruimte. Moet je alleen wel goed investeren dan, en niet 4 miljoen voor Larsson neerleggen. Ajax en PSV zagen blijkbaar WEL goed dat hij niet geschikt voor de top was. Iets wat ze vaker goed zien dan ons. En andersom.. Zyech werd bijna binnen gehaald (toen nog voor een miljoen of 6 te koop schat ik) maar Feyenoord was niet overtuigd genoeg of het een speler voor de breedte of voor de basis zou worden, waarop ie niet meer wilde komen.
pi_182063838
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 12:13 schreef macca728 het volgende:

Til ook.

:D
pi_182063968
Het zal wel zo zijn dat ze bij Feyenoord pas wakker geschud worden als AZ straks weer boven ze staat. Sla die aanval nu af, voordat AZ straks structureel je voorbij kan. Dat hoeft niet, want Feyenoord heeft nog altijd vele malen meer potentie dan AZ.

Puntverlies in Utrecht zou toch onderhand een vertrek van Gio in moeten gaan luiden? De druk lijkt echter zo laag dat die pas in gevaar komt als je echt 5 keer op rij verliest weer ofzo. :'(
Gun Gio het beste, maar het is tijd voor een volgende stap voor de club en voor hem, naar het buitenland. Assistent-trainer van Barcelona ofzo is toch ook een mooie functie? Iets meer in de luwte, echt wat voor hem. En lekker met een aantal van de beste spelers van de wereld werken.
pi_182064299
Gio gaat pas weg als hij zelf opstapt, een gelijkspel tegen Utrecht heeft echt geen gevolgen.

Al komt er nu eindelijk wel wat kritiek van buiten op hem, want Gio leek wel heilig.

Ik denk dat Gio prima past bij een topclub als assistent trainer, de makke is misschien wel dat hij het de spelers teveel alleen laat uitzoeken in de overtuiging dat ze dat kunnen.
pi_182064374
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 12:45 schreef Roland010 het volgende:
AZ verkoopt idd wel gewoon al een aantal jaar enkele spelers voor bijna 20 miljoen. Scouting en jeugdopleiding lijken daar echt beide op orde.
Van Geel loopt te klagen dat ze als Feyenoord zijnde minder snel van zulke bedragen kunnen vragen als b.v. Ajax, maar als AZ dat kan, dan is dat gewoon onzin dus. Hadden we Jorgenson maar voor dat bedrag verkocht toen ie zo in vorm was. :{ Als je dan ook nog 12 miljoen oid voor Vilhena kan krijgen dan heb je weer wat ruimte. Moet je alleen wel goed investeren dan, en niet 4 miljoen voor Larsson neerleggen. Ajax en PSV zagen blijkbaar WEL goed dat hij niet geschikt voor de top was. Iets wat ze vaker goed zien dan ons. En andersom.. Zyech werd bijna binnen gehaald (toen nog voor een miljoen of 6 te koop schat ik) maar Feyenoord was niet overtuigd genoeg of het een speler voor de breedte of voor de basis zou worden, waarop ie niet meer wilde komen.
Zelfs Wout Weghorst levert meer dan 10 miljoen op.... Meer dan Vilhena ws...
pi_182064581
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 13:22 schreef macca728 het volgende:
Gio gaat pas weg als hij zelf opstapt, een gelijkspel tegen Utrecht heeft echt geen gevolgen.
Hij is verstandig genoeg om ook een keer in te zien dat het niet meer beter wordt dan dit.Er is echter geen echte opvolger die klaar staat, zoals gezegd is het voor Kuyt nog te vroeg, dat duurt nog 2 tot 3 jaartjes.

Sowieso zal hij denk ik vertrekken als we dit seizoen een keer geen prijs winnen. Tenzij ie b.v. nog knap 2e is geworden en toch nog een elftal heeft kunnen neerzetten dat draait.
quote:
Al komt er nu eindelijk wel wat kritiek van buiten op hem, want Gio leek wel heilig.
Met name het voetbal begint me met de week meer te storen. Hoe lang is het geleden dat we een wedstrijd hebben gezien met goed voetbal?
quote:
Ik denk dat Gio prima past bij een topclub als assistent trainer, de makke is misschien wel dat hij het de spelers teveel alleen laat uitzoeken in de overtuiging dat ze dat kunnen.
Dat laatste is bij Barcelona geen probleem, daar kunnen ze het ook meestal zelf ;)
pi_182064624
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 13:28 schreef macca728 het volgende:

[..]

Zelfs Wout Weghorst levert meer dan 10 miljoen op.... Meer dan Vilhena ws...
Vilhena moet je voor niet minder dan 10 verkopen, dat is echt wanbeleid. 10 miljoen lijkt veel, maar niet in deze spelersmarkt.
pi_182064641
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 12:13 schreef macca728 het volgende:

[..]

AZ is ons al voorbij joh, die Boadu (als hij terugkomt) en Stengs zijn normaal spelers die voor 15-20 miljoen weggaan. Til ook.

Wat komt er bij ons door...
Allang voorbij niet maar ze pakken met name de laatste jaren wel hele hoorlijke bedragen op hun transfers.

Als dat bij ons structureel achterblijft kan dat je zomaar op gaan breken.

Kunnen mensen wel dingen roepen over de enorme en loyale achterban en regionale potentie maar daar koop je geen reet voor (letterlijk).

PSV is/was in principe ooit ook een bescheiden provincieclubje vergeleken met ons, kijk waar die staan nu, en vooral waar wij zelf staan.
blablablabla
  zaterdag 22 september 2018 @ 14:50:42 #192
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_182065405
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 12:59 schreef Roland010 het volgende:

Puntverlies in Utrecht zou toch onderhand een vertrek van Gio in moeten gaan luiden? De druk lijkt echter zo laag dat die pas in gevaar komt als je echt 5 keer op rij verliest weer ofzo. :'(
Gun Gio het beste, maar het is tijd voor een volgende stap voor de club en voor hem, naar het buitenland. Assistent-trainer van Barcelona ofzo is toch ook een mooie functie? Iets meer in de luwte, echt wat voor hem. En lekker met een aantal van de beste spelers van de wereld werken.
Gio is totaal niet geschikt als assistent-trainer bij zo'n grote club. Zo'n assistent doet vaak de trainingen geheel zelfstandig. Gio is niet iemand die genoeg vakkennis bezit om dat een beetje naar behoren te kunnen doen. Dat lukt hem bij ons al niet eens. Maar misschien hebben ze nog iemand nodig om de waterzak te dragen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  zaterdag 22 september 2018 @ 16:07:16 #193
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182066059
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 12:33 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Dan zijn we het eens, dat is toch een scoutingsnetwerk ? :)
Feyenoord is blijkbaar al wel i\n Zuid-Amerika bezig, hoe zijn ze eigenlijk bij die Sinistra gekomen?
drugsdeals via de havenbaronnen!
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zaterdag 22 september 2018 @ 16:08:26 #194
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182066074
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 12:41 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Iedereen zag toch dat dat niet zo was? Zeker als je Amrabat en Boetius (hoe doet ie het eigenlijk in Duitsland) voor 6 miljoen verkoopt, kan daar wel wat voor terugkomen? Feyenoord lijkt bang geworden te zijn voor het doen van aankopen, door afgelopen jaar waarschijnlijk.

Deze zomer een zooi spelers verkopen en het met gerichte aankopen en talenten (als die er zijn) opnieuw opbouwen, met een nieuwe trainer. Hoe ver is Kuyt? ;) Laat die dan op z'n minst maar als assistent-trainer beginnen, daar zie ik wel een goede toekomstige trainer in.
Schiet niet op om kuyt assistent te maken van gio, wat leert hij daar nou weer van?
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zaterdag 22 september 2018 @ 16:15:12 #195
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182066149
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 12:45 schreef Roland010 het volgende:
Hadden we Jorgenson maar voor dat bedrag verkocht toen ie zo in vorm was. :{
Die keuze kon ik het wel in vinden om hem nog niet te verkopen. Ik vind 17 miljoen (zoiets was het) niet echt veel in de koopgekte die er toen was. Op het moment dat dat bod kwam kochten alle clubs lulkraak middelmatige spelers voor de gekste prijzen. Wss ook omdat psg toen die 200+ miljoen afkoopsom heeft betaald wat zoveel geld in omloop heeft gebracht en veel naijleffect heeft onstoken waardoor dat alle clubs budgetten te over hadden het hele seizoen lang. Maar dan nog gold (ook voor tapia) dat het WK om de hoek was en hij op dat moment nog steeds basisspits was bij zijn land. Drie goede doelpunten tijdens de poulefase en pakt het dubbele voor zo'n spits.
maarja, Van Geel kon niet in de glazen bol kijken dat hij zou imploderen in het nationale team. En voor tapia was het ook niet een messi-achtige performance, welke hem zo bekend heeft gemaakt. Allemaal erg ongelukkig, maargoed je kunt ook zeggen dat VanGeel er alles aan doet om het geluk niet af te dwingen. #halfvol/halfleeg Alleen psv heeft volgens mij spelers die wel een goede indruk achterlieten op het wk, zelfs ajax niet.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182066581
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 11:50 schreef Elan het volgende:

[..]

.
Janmaat of Watford heeft helemaal geen belang bij een transfer naar Feyenoord.

Geld is er ook amper dus dit is het gewoon. Zal mij ook niet verbazen dat AZ over 5 jaar ons voorbij is, het hele beleid van Feyenoord is dusdanig slecht dat je je bijna gaat afvragen of ze het met opzet doen.

O19 zitten wel wat spelers met potentie, maar daar excelleren zegt ook niks. Zie Achahbar, Schuurman etc
Feyenoord zou zeg helemaal niet aan Janmaat moeten denken. In de eredivisie is het verdienmodel vrij simpel, je leidt spelers op (danwel je koopt talent) en je verkoopt ze voor veel geld. Feyenoord is nogal doorgeslagen in het terughalen van bekende spelers. Deels heeft dit nog effect gehad, bijvoorbeeld Pelle en het heeft je de titel gebracht. Maar we hebben daarna onvoldoende doorgepakt.
Eigenlijk hetzelfde toen wede UEFA cup wonnen, ook toen kon er geen structureel vervolg worden gegeven aan incidenteel succes.

AZ heeft ons voorlopig nog lang niet ingehaald. Onze begroting is momenteel meer dan twee keer zo groot. Maar het is wel heel pijnlijk om te zien dat zij wel spelers weten te verkopen voor boven de 20 miljoen.
#12 is not for sale!
pi_182066610
RET: tienduizenden reizigers per dag extra door megaplan Feijenoord XL

https://www.ad.nl/rotterd(...)jenoord-xl~a7d394b5/
pi_182068244
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 16:50 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Feyenoord zou zeg helemaal niet aan Janmaat moeten denken. In de eredivisie is het verdienmodel vrij simpel, je leidt spelers op (danwel je koopt talent) en je verkoopt ze voor veel geld. Feyenoord is nogal doorgeslagen in het terughalen van bekende spelers. Deels heeft dit nog effect gehad, bijvoorbeeld Pelle en het heeft je de titel gebracht. Maar we hebben daarna onvoldoende doorgepakt.
Eigenlijk hetzelfde toen wede UEFA cup wonnen, ook toen kon er geen structureel vervolg worden gegeven aan incidenteel succes.

AZ heeft ons voorlopig nog lang niet ingehaald. Onze begroting is momenteel meer dan twee keer zo groot. Maar het is wel heel pijnlijk om te zien dat zij wel spelers weten te verkopen voor boven de 20 miljoen.
Janmaat zou een directe versterking zijn, St Juste zou je dan weer centraal kunnen zetten en in elk geval een van de 2 beunhazen Jan Scharie of Bottegone definitief laten banken.

Een verdienmodel met jonge getalenteerde spelers werkt alleen als ze zich kunnen ontwikkelen in een goed draaiend elftal. Lukraak jonge spelers opstellen in een team met 2 centrale die momenteel dusdanig kut spelen en fout op fout stapelen is kapitaalsvernietiging.

Laten we eerlijk zijn, een begroting zegt op zich eigenlijk niets, de begroting van PSV is 73 miljoen die van ons 67 miljoen. Financieel is het gat te verwaarlozen terwijl het sportief bijna niet groter kan.

[ Bericht 6% gewijzigd door Elan op 22-09-2018 18:48:15 ]
blablablabla
pi_182068779
hadden we Rodney Kongolo niet kunnen huren ? Sterke verdediger ?
pi_182070734

Vanaf 7:30 over slechte opbouw en het constant hanteren van de lange bal.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')