abonnement Unibet Coolblue
pi_181943855
quote:
8s.gif Op zondag 16 september 2018 16:18 schreef O_o_ het volgende:

[..]

Misschien van de uitslag niet, maar als Schwaabje vier keer gepoort wordt door Messi, reken maar dat dat aan zijn zelfvertrouwen gaat knagen en van negatieve invloed zal zijn op zijn toch al niet al te beste verdedigende kwaliteiten.
Grote kans dat Barca op halve kracht de wedstrijd zonder al teveel inspanning wil winnen. Die hebben een verschrikkelijk druk programma voor de boeg met PSV zo’n beetje als minst aansprekende tegenstander.

Daar worden ze daar net zo warm van als in Eindhoven als Emmen langskomt.
pi_181943901
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 16:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Grote kans dat Barca op halve kracht de wedstrijd zonder al teveel inspanning wil winnen. Die hebben een verschrikkelijk druk programma voor de boeg met PSV zo’n beetje als minst aansprekende tegenstander.

Daar worden ze daar net zo warm van als in Eindhoven als Emmen langskomt.
Girona, Leganés en Bilbao in de twee weken na PSV. Nou nou :').

Barcelona gaat echt niet inhouden in eigen huis de eerste wedstrijd van de Champions League. Zeker na de toch wat roemloze aftocht vorig seizoen zijn ze standrechtelijk verplicht er voor te gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2018 16:26:56 ]
pi_181943953
Het programma wordt pas in de loop van oktober echt zwaar voor Barcelona, dan heb je juist meer risico op verlies van wedstrijden. Je moet die punten pakken, nu.
pi_181944104
Ik ga tegen jou hetzelfde zeggen als tegen al die stronteigenwijze, arrogante ajacieden op kantoor. We gaan het zien :)
pi_181944156
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 16:39 schreef Gutanoth het volgende:
Ik ga tegen jou hetzelfde zeggen als tegen al die stronteigenwijze, arrogante ajacieden op kantoor. We gaan het zien :)
Je doet je best maar.

Ik ben geen Ajacied, even voor de goede orde.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2018 16:42:48 ]
pi_181945335
quote:
8s.gif Op zondag 16 september 2018 16:25 schreef O_o_ het volgende:

[..]

Girona, Leganés en Bilbao in de twee weken na PSV. Nou nou :').

Barcelona gaat echt niet inhouden in eigen huis de eerste wedstrijd van de Champions League. Zeker na de toch wat roemloze aftocht vorig seizoen zijn ze standrechtelijk verplicht er voor te gaan.
We zullen zien. Ik denk dat ze het daar zien als een verplicht tussendoortje tegen een veredeld amateurteam. Zo groot is het verschil inmiddels.
pi_181945601
Het is te hopen dat het geen gigantische afstraffing wordt en dat die spelers er volop van genieten. Dan kun je ondanks een verliespartij met een lekker gevoel richting zondag.
Dit, dus.
pi_181945848
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 17:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

We zullen zien. Ik denk dat ze het daar zien als een verplicht tussendoortje tegen een veredeld amateurteam. Zo groot is het verschil inmiddels.
:')
  zondag 16 september 2018 @ 18:20:08 #209
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181945863
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 18:08 schreef Buitendam het volgende:
Het is te hopen dat het geen gigantische afstraffing wordt en dat die spelers er volop van genieten. Dan kun je ondanks een verliespartij met een lekker gevoel richting zondag.
Ik snap het idee van genieten nooit zo als je alleen maar achter je tegenstander kan aanhollen en merkt dat je lang niet zo goed bent als tegen wie je speelt. Waar moet je dan van genieten? Dat je in een groot stadion speelt? Dat je Messi een hand mag geven voor de wedstrijd?
Oh.
pi_181945986
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik snap het idee van genieten nooit zo als je alleen maar achter je tegenstander kan aanhollen en merkt dat je lang niet zo goed bent als tegen wie je speelt. Waar moet je dan van genieten? Dat je in een groot stadion speelt? Dat je Messi een hand mag geven voor de wedstrijd?
Is toch mooi man. Tegen Barcelona spelen. Hoe lang is dat geleden?

Verder denk ik dat we echt wel resultaat kunnen halen daar. Gelijkspel of een smerige lucky overwinning.
Land of the free. Home of the brave.
  Forum Admin zondag 16 september 2018 @ 18:25:43 #211
35723 crew  GGMM
pi_181945995
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 18:25 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Is toch mooi man. Tegen Barcelona spelen. Hoe lang is dat geleden?

Verder denk ik dat we echt wel resultaat kunnen halen daar. Gelijkspel of een smerige lucky overwinning.
Denk ik ook wel ja.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 16 september 2018 @ 18:29:28 #212
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181946051
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 18:25 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Is toch mooi man. Tegen Barcelona spelen. Hoe lang is dat geleden?

Verder denk ik dat we echt wel resultaat kunnen halen daar. Gelijkspel of een smerige lucky overwinning.
Ja dat klinkt leuk, maar als je na vijf minuten ziet dat PSV totaal kansloos is is de lol ook snel verdwenen hoor. Ook al stel je je vooraf in op een oorwassing.

Zou dan als PSV'er meer uitkijken naar de duels tegen Spurs en Inter omdat je daar wel resultaat kan halen.
Oh.
pi_181946164
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 18:25 schreef Scarface88 het volgende:

Verder denk ik dat we echt wel resultaat kunnen halen daar. Gelijkspel of een smerige lucky overwinning.
_O-

Dit wordt gewoon een eenvoudige overwinning voor Barca, 3-0 ofzo. Ben vooral benieuwd of dat nog gaat doorwerken richting Ajax.
pi_181946251
Als we met die instelling starten dan verliezen we dik inderdaad. Hoop dat onze spelers wat meer vertrouwen hebben. Barcelona gaat ons net zo hard onderschatten als Manchester United deed. Daar kunnen wij van profiteren.

Tegen Atletico Madrid deden we ook prima mee en kansen op overwinning. Die versloegen daarna Barca met speels gemak.
Land of the free. Home of the brave.
pi_181946299
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 18:36 schreef Scarface88 het volgende:
Als we met die instelling starten dan verliezen we dik inderdaad. Hoop dat onze spelers wat meer vertrouwen hebben. Barcelona gaat ons net zo hard onderschatten als Manchester United deed. Daar kunnen wij van profiteren.

Tegen Atletico Madrid deden we ook prima mee en kansen op overwinning. Die versloegen daarna Barca met speels gemak.
Tegen Atletico kan je altijd wel voetballen, die vinden dat ook helemaal niet erg en winnen ook zelden met grote uitslagen. Barca kan op een goede dag tegenstanders echt vernederen met een hoge score als gevolg.
pi_181946366
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 18:37 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Tegen Atletico kan je altijd wel voetballen, die vinden dat ook helemaal niet erg en winnen ook zelden met grote uitslagen. Barca kan op een goede dag tegenstanders echt vernederen met een hoge score als gevolg.
Het is al een tijdje geleden dat barca een goede dag had
pi_181946386
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 18:40 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Het is al een tijdje geleden dat barca een goede dag had
Twee weken terug zelfs :o.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181946398
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 18:40 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Het is al een tijdje geleden dat barca een goede dag had
Voor de interlandonderbreking nog met 8-2 gewonnen..
pi_181946703
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 18:41 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Voor de interlandonderbreking nog met 8-2 gewonnen..
Tegen Huesca... Ik mag hopen dat je ons toch wel hoger inschat dan Huesca. Daar zou PSV op een goede dag ook met 7-0 overheen walsen. Niveautje ADO.
Land of the free. Home of the brave.
pi_181946751
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 18:50 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Tegen Huesca... Ik mag hopen dat je ons toch wel hoger inschat dan Huesca. Daar zou PSV op een goede dag ook met 7-0 overheen walsen. Niveautje ADO.
Eind vorig seizoen van subtoppers als Sevilla en Villarreal met 5-0/5-1 winnen vind je ook niet overtuigend?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181946827
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 18:52 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Eind vorig seizoen van subtoppers als Sevilla en Villarreal met 5-0/5-1 winnen vind je ook niet overtuigend?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwa. Als jij Huesca een goede ploeg vind gelijkwaardig aan subtop van Spanje waar praten we dan over? PSV gaat echt niet 8-2 verliezen. Kom op zeg. PSV zou ook over Huesca heen walsen. ADO wint ook wel eens van de subtop in Nederland. Ook overtuigend.
Land of the free. Home of the brave.
pi_181947696
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 18:54 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Mwa. Als jij Huesca een goede ploeg vind gelijkwaardig aan subtop van Spanje waar praten we dan over?
Kunnen ze lezen, daar in Amerika?
pi_181947758
Normaal gesproken ga je daar helemaal weggespeeld worden. Maar PSV is zoals aad300 al zei vaak erg ondeugend in de CL en als Barca dan nog eens een offday heeft kun je daar wellicht een gelijkspel wegslepen met een smerig kopballetje van ONZE luuk o.i.d, maar dan moet echt alles meezitten. Je mag blij zijn als Barca er niet zo veel zin in heeft zodat je in ieder geval niet afgaat als een gieter. Heb er hoe dan ook heel veel zin in en ben benieuwd wat onze genotsspelers Chucky/Guti/Angelino/Bergwijn/(somsPereiro) kunnen laten zien op dit niveau.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucyintheafternoon op 16-09-2018 19:53:03 ]
pi_181948149
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 18:36 schreef Scarface88 het volgende:
Als we met die instelling starten dan verliezen we dik inderdaad. Hoop dat onze spelers wat meer vertrouwen hebben. Barcelona gaat ons net zo hard onderschatten als Manchester United deed. Daar kunnen wij van profiteren.

Tegen Atletico Madrid deden we ook prima mee en kansen op overwinning. Die versloegen daarna Barca met speels gemak.
Man Utd was toen ook al een kutteam. Dat was meer een naam dan dat er resultaat was. Niet helemaal te vergelijken.

Ik denk daarnaast dat het spel van Barca PSV niet echt ligt. En centraal achterin is PSV ontstellend zwak. Barca is daar relatief ook zwak, dus wellicht kun je daar scoren, maar als Barca even het op de heupen krijgt sta je in een kwartier met 3 doelpunten tegen te kijken.

Als Barca echt een offday heeft en het valt allemaal precies goed bij PSV kan het gek lopen, maar dat is dan net zoiets als dat Emmen in theorie ook punten kan pakken van Ajax en PSV.

Daar staat tegenover dat 0 punten dinsdagavond niets betekent. Dat is normaal. Dan heb je nog net zoveel kans om te overwinteren dan als je kijkt vanuit vandaag (significant gezien). Die pot van dinsdag is niet de belangrijkste pot.

Ajax daarentegen moet tegen AEK wel wat neerzetten. Die kunnen dus makkelijker een mentale tik krijgen. Al weet je ook nooit hoe iets doorwerkt in de praktijk.

In principe heb je gewoon geen schijn van kans.
pi_181948208
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik snap het idee van genieten nooit zo als je alleen maar achter je tegenstander kan aanhollen en merkt dat je lang niet zo goed bent als tegen wie je speelt. Waar moet je dan van genieten? Dat je in een groot stadion speelt? Dat je Messi een hand mag geven voor de wedstrijd?
Dat je tegen 1 van de beste clubs van de wereld speelt in het grootste clubtoernooi, is toch schitterend?
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')