abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 14 september 2018 @ 20:01:02 #1
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181905649


SPOILER: Transferbeleid 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



Game on

RED ONS HENNIEGOD
pi_181908235
Vandaag las ik alweer dat Frenkie de "nieuwe Cruijff" is. Ajax heeft elke 2-3 jaar een nieuwe Cruijff die het internationaal nooit waar maakt.

Als Frenkie echt zo goed was speelde ie nu al in de top en niet wekelijks tegen Emmen en Excelsior in de kelder van Europa.
Land of the free. Home of the brave.
pi_181909332
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 21:54 schreef Scarface88 het volgende:
Vandaag las ik alweer dat Frenkie de "nieuwe Cruijff" is. Ajax heeft elke 2-3 jaar een nieuwe Cruijff die het internationaal nooit waar maakt.

Als Frenkie echt zo goed was speelde ie nu al in de top en niet wekelijks tegen Emmen en Excelsior in de kelder van Europa.
Tis wel allemaal zwart of wit bij jou he :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_181909487
Scarface maakt zich keer op keer belachelijk.
AFCA!
pi_181909583
Mooi nieuws van Dolberg. Voor AEK gelijk lijkt mij wat onzinnig na zo'n lange blessure, maar wel mooi dat het gaat om nog dagen/weken ipv maanden.
pi_181909605
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mooi nieuws van Dolberg. Voor AEK gelijk lijkt mij wat onzinnig na zo'n lange blessure, maar wel mooi dat het gaat om nog dagen/weken ipv maanden.
Eens maar ik heb mijn twijfels of hij snel op zijn oude niveau terugkomt. Maar wat minuten in de beker laten maken.
AFCA!
pi_181909908
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 21:54 schreef Scarface88 het volgende:
Vandaag las ik alweer dat Frenkie de "nieuwe Cruijff" is. Ajax heeft elke 2-3 jaar een nieuwe Cruijff die het internationaal nooit waar maakt.

Als Frenkie echt zo goed was speelde ie nu al in de top en niet wekelijks tegen Emmen en Excelsior in de kelder van Europa.
"Een betere versie van Franz Beckenbauer."

- Arie Haan (ex-PSV)
pi_181909942
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 21:54 schreef Scarface88 het volgende:
Vandaag las ik alweer dat Frenkie de "nieuwe Cruijff" is. Ajax heeft elke 2-3 jaar een nieuwe Cruijff die het internationaal nooit waar maakt.

Als Frenkie echt zo goed was speelde ie nu al in de top en niet wekelijks tegen Emmen en Excelsior in de kelder van Europa.
Waarom zie je Lozano en Gutierrez dan wel als toppers die twee jaar ouder zijn en nog in de Eredivisie spelen?
Oh.
pi_181909970
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

"Een betere versie van Franz Beckenbauer."

- Arie Haan (ex-PSV)
Seniel
pi_181909974
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waarom zie je Lozano en Gutierrez dan wel als toppers die twee jaar ouder zijn en nog in de Eredivisie spelen?
Koekoek godverdomme daar heb je een punt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181909982
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:54 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Eens maar ik heb mijn twijfels of hij snel op zijn oude niveau terugkomt. Maar wat minuten in de beker laten maken.
Ook in zijn eerste seizoen was hij nog wel wisselvallig, dus is ook niet dat hij al constant op dat goede niveau zat. Zal qua beweeglijkheid nu ook wel wat minder zijn, oogt ook dikker nu.
Oh.
pi_181911576
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waarom zie je Lozano en Gutierrez dan wel als toppers die twee jaar ouder zijn en nog in de Eredivisie spelen?
Frenkie wordt de nieuwe Cruijff of Beckenbauer genoemd. Gutierrez de nieuwe Guardado. Nogal een verschil. Bij Ajax wordt elke speler gehyped als het nieuwe wereldtalent. Vervolgens horen we er nooit niks meer van.
Land of the free. Home of the brave.
pi_181911673
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:19 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Frenkie wordt de nieuwe Cruijff of Beckenbauer genoemd. Gutierrez de nieuwe Guardado. Nogal een verschil. Bij Ajax wordt elke speler gehyped als het nieuwe wereldtalent. Vervolgens horen we er nooit niks meer van.
Er is gn enkele Ajacied die frenkie vergelijkt met Johan. Bedankt.
pi_181911733
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:19 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Frenkie wordt de nieuwe Cruijff of Beckenbauer genoemd. Gutierrez de nieuwe Guardado. Nogal een verschil. Bij Ajax wordt elke speler gehyped als het nieuwe wereldtalent. Vervolgens horen we er nooit niks meer van.
Ajax heeft ook gewoon "gehypte" spelers als Surez, Eriksen, Vertonghen, Alderweireld, Sanchez gehad die daarna het toch best hebben waargemaakt bij hun clubs. Dus Frenkie en De Ligt kunnen nog steeds in die categorie vallen of de categorie Bazoer, Tete, Riedewald, Fischer waar jij op doelt (die allemaal al op de bank terecht kwamen bij Ajax zelf trouwens).

Dus het is onzin om te zeggen dat elke speler die bij Ajax wat hype krijgt meteen mislukt, maar dat zal wel door je clubvoorkeur en afgunst komen.
Oh.
pi_181911787
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Er is gn enkele Ajacied die frenkie vergelijkt met Johan. Bedankt.
Jij komt zeker nooit op Ajaxshowtime? En er was vandaag ook dit nieuwsbericht,

quote:
Frenkie de Jong maakt indruk bij Ajax en wordt door sommigen zelfs vergeleken met wijlen Johan Cruijff. "De nieuwe Cruijff volgens sommigen"

De 21-jarige middenvelder, die bij Ajax vaak als verdediger wordt opgesteld, vindt de vergelijkingen met Nummer 14 ‘nergens op slaan: "Cruijff was een van de beste voetballers ooit. Daar kom ik bij lange na niet in de buurt", aldus De Jong in een interview met De Telegraaf.
Land of the free. Home of the brave.
pi_181911829
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:27 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Jij komt zeker nooit op Ajaxshowtime? En er was vandaag ook dit nieuwsbericht,

[..]

Ze bedoelen dan vooral dat Frenkie soms qua stijl wat overeen komt met Cruijff qua lopen en dribbels, niet qua niveau verder. Maakt ook allemaal niks uit want dat hele "de nieuwe ..." is sowieso enorm kansloos.

Ga gewoon genieten van een geweldig talent, die hopelijk uitgroeit tot een wereldspeler.
Oh.
pi_181911879
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ajax heeft ook gewoon "gehypte" spelers als Surez, Eriksen, Vertonghen, Alderweireld, Sanchez gehad die daarna het toch best hebben waargemaakt bij hun clubs. Dus Frenkie en De Ligt kunnen nog steeds in die categorie vallen of de categorie Bazoer, Tete, Riedewald, Fischer waar jij op doelt (die allemaal al op de bank terecht kwamen bij Ajax zelf trouwens).

Dus het is onzin om te zeggen dat elke speler die bij Ajax wat hype krijgt meteen mislukt, maar dat zal wel door je clubvoorkeur en afgunst komen.
Natuurlijk heeft Ajax ook goede spelers afgeleverd. Dat valt niet te ontkennen. Maar het hype gehalte bij elke speler die 2x een leuke pass geeft is bij Ajax vele malen groter dan een andere Nederlandse club.
Land of the free. Home of the brave.
pi_181911919
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:31 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft Ajax ook goede spelers afgeleverd. Dat valt niet te ontkennen. Maar het hype gehalte bij elke speler die 2x een leuke pass geeft is bij Ajax vele malen groter dan een andere Nederlandse club.
Omdat Ajax nu eenmaal de grootste en interessantste club van het land is met de meeste fans en de meeste media-aandacht. Daarbij ook nog de club bij uitstek die de meeste talenten de kans geeft dus de kans is dan nog groter dat er een hype ontstaat.

Dan hoeft het nog niet te betekenen dat je Frenkie de Jong de nieuwe Fischer of Andersen moet noemen, net als dat het onzin is dat hij de nieuwe Eriksen of Cruijff is.
Oh.
pi_181912102
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Omdat Ajax nu eenmaal de grootste en interessantste club van het land is met de meeste fans en de meeste media-aandacht. Daarbij ook nog de club bij uitstek die de meeste talenten de kans geeft dus de kans is dan nog groter dat er een hype ontstaat.

Dan hoeft het nog niet te betekenen dat je Frenkie de Jong de nieuwe Fischer of Andersen moet noemen, net als dat het onzin is dat hij de nieuwe Eriksen of Cruijff is.
Klopt. En Frenkie is ook een prima speler begrijp me niet verkeerd. Maar bij lange na geen Barcelona materiaal. Een club als Tottenham is wellicht het hoogst haalbare. En daar is niks mis mee. Fysiek komt ie sowieso veel te kort.

Hypen prima maar realisme is soms ver te zoeken. Kluivert zou ook in de belangstelling van Barcelona enz staan. We zien waar ie nu speelt (bankzit).
Land of the free. Home of the brave.
pi_181912168
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:40 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Klopt. En Frenkie is ook een prima speler begrijp me niet verkeerd. Maar bij lange na geen Barcelona materiaal. Een club als Tottenham is wellicht het hoogst haalbare. En daar is niks mis mee. Fysiek komt ie sowieso veel te kort.

Hypen prima maar realisme is soms ver te zoeken. Kluivert zou ook in de belangstelling van Barcelona enz staan. We zien waar ie nu speelt (bankzit).
Ja ik ben niet zo van het gelul over fysiek, Frenkie heb ik vaak zat ballen zien veroveren op intelligentie. En hij verliest de bal ook niet zo snel omdat hij juist zo sterk aan de bal is, dus waar heb je dan fysiek voor nodig? Ja goede conditie en fitheid e.d. zijn belangrijk uiteraard, maar dat komt wel goed.

Ik ga verder geen uitspraken doen over waar zijn top ligt want ik heb geen idee, maar ik geniet nu van hem zolang hij bij Ajax speelt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
pi_181912280
hoi jongens

ik kan via via voor 25 euro kaartjes regelen in het thuisvak bij benfica naast het uitvak

als er enige interesse is

laat graag weten
Gino ♥
pi_181915401
Frenkie en De Ligt zijn wel echt buitencategorie talenten. Ik kan alleen voor mezelf praten, maar enige bij wie ik dat ook had in het recente verleden waren Vertonghen, Suarez, Eriksen, Sanchez en Dolberg. Alleen die laatste gaat het bij nader inzien waarschijnlijk niet redden.

Op zich heeft PSV met Mertens en Depay ook wel spelers van dat niveau voortgebracht, dus waarom de hype vaak zo veel groter is bij Ajax weet ik niet. Een Bergwijn lijkt mij een betere voetballer dan Kluivertje, al speelt bij het hypegehalte van die laatste wellicht zijn naam een grotere rol dan zijn club. Verder brengt Ajax spelers vaak wel sneller, wat ook bijdraagt aan hype. Diezelfde Bergwijn had bij Ajax al het dubbele aantal minuten onder de riem gehad, durf ik te stellen.
pi_181915941
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 08:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Frenkie en De Ligt zijn wel echt buitencategorie talenten. Ik kan alleen voor mezelf praten, maar enige bij wie ik dat ook had in het recente verleden waren Vertonghen, Suarez, Eriksen, Sanchez en Dolberg. Alleen die laatste gaat het bij nader inzien waarschijnlijk niet redden.

Op zich heeft PSV met Mertens en Depay ook wel spelers van dat niveau voortgebracht, dus waarom de hype vaak zo veel groter is bij Ajax weet ik niet. Een Bergwijn lijkt mij een betere voetballer dan Kluivertje, al speelt bij het hypegehalte van die laatste wellicht zijn naam een grotere rol dan zijn club. Verder brengt Ajax spelers vaak wel sneller, wat ook bijdraagt aan hype. Diezelfde Bergwijn had bij Ajax al het dubbele aantal minuten onder de riem gehad, durf ik te stellen.
Je stuurt een jongen weg, blijkt bij PSV een geweldige voetballer en dan achteraf zeggen dat ie bij Ajax wel het dubbele aantal minuten zou hebben gespeeld :D
Dit, dus.
pi_181916131
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 09:34 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je stuurt een jongen weg, blijkt bij PSV een geweldige voetballer en dan achteraf zeggen dat ie bij Ajax wel het dubbele aantal minuten zou hebben gespeeld :D
Ik zeg niet dat Ajax een perfecte jeugdopleiding heeft. Zeker in het menselijk contact met spelers heb ik het idee dat Ajax vaak steken laat vallen. Ik zeg alleen dat jeugdspelers met een bepaald niveau sneller vertrouwen krijgen bij Ajax (en er wellicht dus ook meer van ze wordt geist).
  zaterdag 15 september 2018 @ 10:37:23 #25
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181916775
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 september 2018 09:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat Ajax een perfecte jeugdopleiding heeft. Zeker in het menselijk contact met spelers heb ik het idee dat Ajax vaak steken laat vallen. Ik zeg alleen dat jeugdspelers met een bepaald niveau sneller vertrouwen krijgen bij Ajax (en er wellicht dus ook meer van ze wordt geist).
Klopt wel hoor. Maar die werkwijze blijkt ook niet het ei van Columbus.

Dus dan kun je als club wel heel fier steken uitdelen naar een plek waar ze het anders doen, maar de club die je bekritiseert doet het wel minimaal even goed met hun aanpak.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')