Ow, gewoon lekker van het jetje gekregen. Ook goed. Even vergeten dat het de klefbekken sc wasquote:Op dinsdag 13 november 2018 20:14 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Haha, neuh. Eerste keer samen bij een van ons thuis, reken maar uit
Niks gekregen, gegeven en genomenquote:Op dinsdag 13 november 2018 20:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, gewoon lekker van het jetje gekregen. Ook goed. Even vergeten dat het de klefbekken sc was
Ja hoe je het wil noemenquote:Op dinsdag 13 november 2018 20:51 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Niks gekregen, gegeven en genomenmaar dat telt best als workout!
Wacht maar jij! Met je roze trainingspak met zoenlippenquote:Op dinsdag 13 november 2018 20:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Oke nu heb ik wel een teiltje nodig.
Fuck die lippen ja.quote:Op dinsdag 13 november 2018 20:54 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Wacht maar jij! Met je roze trainingspak met zoenlippen
Nu pas?quote:Op dinsdag 13 november 2018 20:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Oke nu heb ik wel een teiltje nodig.
Nee vrijdag. Heb hem mee uit eten gevraagd.quote:Op dinsdag 13 november 2018 20:56 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Morgen zie je hem toch weer?
Ohja! Spannend! Nog steeds leuk contact tussendoor?quote:Op dinsdag 13 november 2018 20:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee vrijdag. Heb hem mee uit eten gevraagd.
Ja niet zo veel maar is goed zo. Hij is ook niet zo van de schermpjes.quote:Op dinsdag 13 november 2018 20:58 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ohja! Spannend! Nog steeds leuk contact tussendoor?
Fok! Opa Koeneloenquote:Op dinsdag 13 november 2018 20:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iemand ontdekkenzou zowat niet meer weten hoe dat moet
Owquote:Op dinsdag 13 november 2018 21:12 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Dat niet. Er wordt wel geneukt. En nu?
Jaaa echt zo leuk is dat hequote:Op dinsdag 13 november 2018 20:43 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Kreeg toen ik het vertelde ook de opmerking, nou, moeten we vaker trainen hè! Etterbak.
Was vergeten hoe leuk die ontdekkingsfase is. En nieteens de seks. Maar het ontdekken van elkaars humor, maniertjes, hoe iemand het liefste knuffelt, hoe hij ruikt na door de regen te hebben gelopen. Kleffff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |