Die grap is slechtquote:Op zondag 2 december 2018 21:17 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik er meestal door..
[..]
Val je op Aziaten ja?
Ja dan heb je dat ook gehad idd..quote:Op zondag 2 december 2018 21:16 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Ach je bent jong en je wilt wat hè, naked is met woon werk verkeer ook wat fijner.
@Anneloos, ben nu met black on black aan het kijken, morgen maar even bellen of ze er wat klaar willen zetten😎
Ben benieuwd.. Dan moet je straks oppassen dat ze niet achterop springen bij het stoplicht..quote:Op zondag 2 december 2018 21:25 schreef pitebuell85 het volgende:
Zal later deze week wel even foto posten wat het geworden is😇
Ja ik heb best grote armen.. maar misschien moet ik even op een windmolen klimmen dan kun je het zien...quote:
Whahahaquote:Op zondag 2 december 2018 21:42 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja ik heb best grote armen.. maar misschien moet ik even op een windmolen klimmen dan kun je het zien...
Ja echt he? Die zijn er heel veel.. en dan staan ze bijna te kwijlen..quote:Op zondag 2 december 2018 21:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mijn vrienden vragen mij eigenlijk altijd met wie ik bezig ben. Met name de getrouwde vrienden, die leven hun fantasiën plaatsvervangend uit via mij vermoed ik.
Helemaal als je in je uppie naar een afgelegen boerderij gaat..quote:Op zondag 2 december 2018 21:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je moet inderdaad wel één iemand in vertrouwen kunnen nemen.....maar verder wacht er het liefst zo lang mogelijk mee....
Ha ha jaaaaaa, dan helemaalquote:Op zondag 2 december 2018 21:56 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Helemaal als je in je uppie naar een afgelegen boerderij gaat..
Gaan jullie op date?quote:Op zondag 2 december 2018 21:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha jaaaaaa, dan helemaal!
Woont ze op een andere planeet?quote:Op zondag 2 december 2018 22:01 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ze woont 85742896753297 miljoenmiljard kilometer te ver![]()
Hij woont te verquote:Op zondag 2 december 2018 22:01 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ze woont 85742896753297 miljoenmiljard kilometer te ver![]()
Owww.....goed idee!quote:Op zondag 2 december 2018 22:03 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
* Zolderkamer zoekt bouwplannen voor woonwagen mobile tinyhouse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop