quote:Volgens mij is trance meer een verzamelnaam, zoals rock bijvoorbeeld.
Dat is de oorspronkelijke vorm van moderne trance muziek, zoals deze in onder andere Goa en Ibiza is ontstaan.
Hedendaagse bagger als boozywoozy en madhouse wil ik dan ook geen trance noemen. DJ Tiësto daarentegen wel.
De eigenschap van trance is heel verassend: dat je er van in een trance raakt.
Wat valt er dan onder trance ?? Nou volgens mij dan bijna alle house muziek stijlen. Dus van gabber, hardstyle tot Goa en zelfs Acid.
Eind jaren 80, toen de house scene net begon, had je eigelijk nog lang niet zoveel stijlen als nu en wat trance volgens mij maar 1 muziekstyle, nu bestaat het uit zoveel verschillende onderdelen, dat het lijkt, dat alles bijna trance is.
Het valt dus naar mijn idee weer onder house muziek, en dit valt dan ook weer onder dance music of dans muziek, maarjaa.. daar valt zoveel onder, zoals stijldansen en noem alles maar op...
Boozywoozy is volgens mij gewoon leuke house muziek, waar je lekker op kan feesten in de kroeg... en tiesto heeft ooit trance gedaan, maar naar mijn idee is het nu gewoon een dj (hij draait plaatjes aan elkaar, mix ze niet...)
quote:Beter kan je het haast niet uitleggen.
Op maandag 30 december 2002 03:06 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Verhaal van een kenner.
quote:Mag er ieder programma voor gebruiken, maar het moet orgineel zijn!!
Op maandag 30 december 2002 03:09 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Uhm..
Zonder de midi-files en datafiles geloof ik er natuurlijk niets van..
[Dit bericht is gewijzigd door hp22 op 30-12-2002 03:12]
quote:Raar dat de meeste full-time & professionele (psy)producers toch echt wel een maandje of 1 a 2 bezig zijn met 1 track.
Op maandag 30 december 2002 03:09 schreef kezmania het volgende:[..]
Paar uurtjes in die hobbystudio en jullie hebben een gouden plaat aan de muur hangen!!!
quote:Heb een leven, tis een burgerplicht om mensen tot inkeer te laten komen!
Op maandag 30 december 2002 03:10 schreef hp22 het volgende:
GAAN WE WEER! Die eindeloze discussie over muziek altijd, r is voor elke stijl wel iets te bedenken om aan te geven dat jij het klotemuziek vind. Get a life en laat mensen luisteren naar wat ze willen.
quote:Doormiddel van drogredeneringen?
Op maandag 30 december 2002 03:11 schreef kezmania het volgende:[..]
Heb een leven, tis een burgerplicht om mensen tot inkeer te laten komen!
quote:De koffie is zeker lekker, het eten gratis, het roken ook, en er lopen mooie meiden rond?
Op maandag 30 december 2002 03:11 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Raar dat de meeste full-time & professionele (psy)producers toch echt wel een maandje of 1 a 2 bezig zijn met 1 track.
Je bent een natuurtalent zie ik..
quote:Weet je wat, als jij met je zelfgemaakte trancenummer in de Top40 staat zal ik je gelijk geven.
Op maandag 30 december 2002 03:07 schreef kezmania het volgende:[..]
quote:Je vergeet het snuiven.
Op maandag 30 december 2002 03:12 schreef kezmania het volgende:[..]
De koffie is zeker lekker, het eten gratis, het roken ook, en er lopen mooie meiden rond?
quote:Na aanleiding van deze topic heb ik de diagnose kunnen stellen dat jij muzikaal zeer zwaar gehandicapt bent.
Op maandag 30 december 2002 03:11 schreef kezmania het volgende:[..]
Heb een leven, tis een burgerplicht om mensen tot inkeer te laten komen!
quote:"Nee want ik verlaag me niet tot dat niveau, en ik heb er geen zin in" zal de reply hoogstwaarschijnlijk zijn
Op maandag 30 december 2002 03:13 schreef MaartenGrendel.tk het volgende:[..]
Weet je wat, als jij met je zelfgemaakte trancenummer in de Top40 staat zal ik je gelijk geven.
quote:
Weet je wat, als jij met je zelfgemaakte trancenummer in de Top40 staat zal ik je gelijk geven.
Tot die tijd een slotje ?
quote:Je bent nu een beetje flauw aan het trollen, tis wel weer mooi geweest voor vannacht, vind je niet.
Op maandag 30 december 2002 03:12 schreef kezmania het volgende:
De koffie is zeker lekker, het eten gratis, het roken ook, en er lopen mooie meiden rond?
Doei .
waar is een mod als je d'r een nodig hebt .
quote:Zou wel iets zijn he, zou zomeer een poging kunnen wagen, heb al een url bedacht www.hiernaarluisterenisnietgoedvoorjegevoelsleven.nl
quote:Wrong
Op maandag 30 december 2002 03:14 schreef hp22 het volgende:[..]
"Nee want ik verlaag me niet tot dat niveau, en ik heb er geen zin in" zal de reply hoogstwaarschijnlijk zijn
quote:Je bedoelde hetzelfde
Op maandag 30 december 2002 03:16 schreef kezmania het volgende:[..]
Wrong
quote:Om 't naar ONZ te schoppen. Want vermakelijk is 't verder wel.
Op maandag 30 december 2002 03:15 schreef keeper het volgende:waar is een mod als je d'r een nodig hebt
.
quote:Je zet jezelf nu dus echt enorm voor lul he!
Op maandag 30 december 2002 03:12 schreef kezmania het volgende:[..]
quote:Nog een glaasje shandy?
Op maandag 30 december 2002 03:16 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Om 't naar ONZ te schoppen. Want vermakelijk is 't verder wel.
.
quote:Lekker
Op maandag 30 december 2002 03:17 schreef hp22 het volgende:[..]
Nog een glaasje shandy?
quote:Het is maar wat je vermaak vind, een hele generatie gaat naar de verdoemenis en jij noemt het vermaak?
Op maandag 30 december 2002 03:16 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Om 't naar ONZ te schoppen. Want vermakelijk is 't verder wel.
.
quote:Die leest al de hele tijd mee.
Op maandag 30 december 2002 03:15 schreef keeper het volgende:
waar is een mod als je d'r een nodig hebt.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 30-12-2002 03:18]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |