quote:Als je kunt lezen staan er antwoorden op je vraag en verder veel suc6 met oma.
Op maandag 30 december 2002 02:58 schreef kezmania het volgende:[..]
Zal je eens wat vertellen, mijn oma die had nog nooit een computer aangeraakt, binnen 3 uur kon ze met Windows enz overweg, nog een uurtje erbij en mijn oma had een trance nr kunnen maken
quote:
Op maandag 30 december 2002 03:01 schreef kezmania het volgende:
Mag ik iedereen verzoeken om goed de topictitel in de gaten te houden, en inhoudelijk te reageren?
Lolbroek
quote:Ligt aan de docent
Op maandag 30 december 2002 03:00 schreef Poepoog het volgende:[..]
Knap. Ik ken genoeg mensen die er langer over gedaan hebben. En ik ken eigenlijk geen enkel persoontje die windows onder de knie had na drie uur terwijl hij/zij nog nooit een computer had aangeraakt
quote:Wij doen dat, jij lijkt te denken dat de topictitel 'trance is kutmuziek' is. Wat ik verder wel met je eens zou zijn, maar het is wel degelijk muziek.
Mag ik iedereen verzoeken om goed de topictitel in de gaten te houden, en inhoudelijk te reageren?
quote:"Jahoor, nu snap je het wel, je doet het perfect *zucht*. Mag nu ík weer even internetten?"
Op maandag 30 december 2002 03:02 schreef kezmania het volgende:Ligt aan de docent
quote:O ja. Ik was vergeten dat een informatica docent eigenlijk niet zo goed was in onderricht betreffende de Personal Computer.
Op maandag 30 december 2002 03:02 schreef kezmania het volgende:[..]
Ligt aan de docent
quote:Je bent vrij te doen wat je wil, maar het klopt dat de snelheid waarmee je iets begrijpt veel te maken heeft met de docent.
Op maandag 30 december 2002 03:03 schreef DennisMoore het volgende:[..]
"Jahoor, nu snap je het wel, je doet het perfect *zucht*. Mag nu ík weer even internetten?"
quote:Waarom heb je het eigenlijk in Muziek gepost?
quote:En dat is een boeiende bijdrage.
Op maandag 30 december 2002 03:03 schreef boebiedoe het volgende:
trance = kut
quote:betreffende user =
Op maandag 30 december 2002 03:03 schreef boebiedoe het volgende:
trance = kut
quote:Ja, dat is eigenlijk teveel eer, zou eigenlijk in een geluid topic moeten
Op maandag 30 december 2002 03:04 schreef keeper het volgende:[..]
Waarom heb je het eigenlijk in Muziek gepost?
quote:Maar tis zo leuk op de zondagavond
Op maandag 30 december 2002 03:04 schreef MaartenGrendel.tk het volgende:
Deze discussie begint wel erg loos te worden...
quote:Dus niet.
Op maandag 30 december 2002 02:51 schreef kezmania het volgende:[..]
Hoelang denk je dat figuren als vroeger Paul Elstak over een nr'tje doen, minder dan een uur!
Ja, en Paul Elstak is een nitwit
quote:En als ze goed ver weg zijn wordt het "Trance"
Op maandag 30 december 2002 03:04 schreef Zander het volgende:
Natuurlijk kun je wel een goed stukje muziek in korte tijd in elkaar zetten. Echt goede muzikanten kunnen zo voor de vuist weg een heel stuk improviseren. Dat vereist weliswaar veel oefening, maar dat neemt niet weg dat ze ter plekke zo een heel muzikaal stuk verzinnen.
quote:Ja dus jij wilt zeggen dat jij beter bent dan iemand die de betreffende diploma's heeft (voor zover die bestaan
Op maandag 30 december 2002 03:04 schreef kezmania het volgende:[..]
Je bent vrij te doen wat je wil, maar het klopt dat de snelheid waarmee je iets begrijpt veel te maken heeft met de docent.
quote:Je overschat jezelf knul..
Op maandag 30 december 2002 02:47 schreef kezmania het volgende:[..]
Daarmee kan ik zelf binnen een half uurtje een nr maken, wat niet van top40 trance is te onderscheiden
quote:
Op maandag 30 december 2002 03:05 schreef keeper het volgende:[..]
Maar tis zo leuk op de zondagavond maandagochtend
.
quote:
Op maandag 30 december 2002 03:04 schreef MaartenGrendel.tk het volgende:
Deze discussie begint wel erg loos te worden...
- Trance is een muziekstijl
- Niet iedereen houdt van dezelfde muziek want...
- ...smaken verschillen
- Laat het maken van muziek over aan mensen die er verstand van hebben.
- Ga slapen.
Punt 1(tis geluid)
Punt 2(degene die bepaalde standaardwerken niet mooi vind is een barbaar)
Punt 3(zie punt 2)
Punt 4(klopt, dus aan mezelf)
Punt 5(van hetzelfde)
quote:Let wel... We hebben we met een superventje te maken. Hij heeft zijn oma in drie uur windows onderricht
Op maandag 30 december 2002 03:06 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
quote:Uhm..
Op maandag 30 december 2002 03:01 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Je bedoelt dat je morgen van een of andere vage site een mp3 gaat rippen, en dan net doen alsof je het binnen een uurtje gemaakt hebt?
Strak plan!
.
quote:Paar uurtjes in die hobbystudio en jullie hebben een gouden plaat aan de muur hangen!!!
Op maandag 30 december 2002 03:06 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Je overschat jezelf knul..
En trouwens, met dat programma kan je echt geen muziek maken die verkoopt hoor..De kwaliteit van het eindgeluid is dermate slecht dat iedere producer je keihard uitlacht.
Ik weet zeker dat als je 5 uur in onze "studio" bent je misschien net door hebt waar je MIDI in/out/trough voor gebruikt en hoe je het moet gebruiken..
Daarna komt het bekabelingsgedeelte en het implementeren van je hardware geproduceerde geluiden in je softwareprogramma's.
Als je dat door hebt ben je 5% verder (en een dag of 3) wat betreft het maken van trance (nou ja, je kan dan een geluidje uit de boxen krijgen.).
Het sequence-gedeelte is de volgende stap..Daarna volgen nog minimaal 20 essentiele zaken waar je verstand van moet hebben voor je uberhaupt iets kan opnemen en bewerken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |