Op TV vallen zijn prestaties sowieso enorm mee. Vaak legt hij een fundament met de vloertoernooien maar daar zakt hij ook steeds door het ijs anno 2018.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 16:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij heeft slechts hij kortstondig onderin de top 10 gebungeld, waarbij het niveau de laatste 3/4 jaar weer omhoog is gegaan. Buiten dat heeft hij zijn eigen beste niveau (goed voor onderin de top 10 dus) ook maar een heel korte periode gehaald. Zijn normale niveau van voor z'n blessure is daar in mijn ogen echt niet goed genoeg voor.
Van Joyce verliezen is geen schande, 81 gemiddeld echter wel.quote:
Wat moet ik me voorstellen bij de match Simon Stevenson v Vincent van der Voort?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Van Joyce verliezen is geen schande, 81 gemiddeld echter wel.
Niet al teveel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij de match Simon Stevenson v Vincent van der Voort?
Stevenson had een leuk voorjaar, daarna zakte het weg. Van der Voort moet dit winnen ook al is het Van der Voort.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij de match Simon Stevenson v Vincent van der Voort?
Simon heeft/had een leuke wikuhpediaquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die is op tijd terug voor een optreden van de Snollebollekes.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 17:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dikke plofkop Wattimena met 81 gemiddeld
Stop er gewoon mee joh
De meest treurige wikipedia pagina ooit. De wanhoop die het uitstraalde. Mijn God.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Simon heeft/had een leuke wikuhpedia
quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het meest treurige wikipedia pagina ooit. De wanhoop die het uitstraalde. Mijn God.
Echt waarom kunnen dit soort paljassen niet gewoon terug opsodemietertyfen naar hun lokale pub. Riesjard "Northy" North, een passendere bijnaam is er nooit geweest voor zo'n zwart gat van een persoonlijkheid. Uitstraling van een pleeborstel. Hoofd als een opgedroogde augurk.quote:
Rustig Maniquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Echt waarom kunnen dit soort paljassen niet gewoon terug opsodemietertyfen naar hun lokale pub. Riesjard "Northy" North, een passendere bijnaam is er nooit geweest voor zo'n zwart gat van een persoonlijkheid. Uitstraling van een pleeborstel. Hoofd als een opgedroogde augurk.
Ga. Weg. En neem Saaimon Stevenson en Michael Barnard mee.
Denk aan je bloeddruk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Echt waarom kunnen dit soort paljassen niet gewoon terug opsodemietertyfen naar hun lokale pub. Riesjard "Northy" North, een passendere bijnaam is er nooit geweest voor zo'n zwart gat van een persoonlijkheid. Uitstraling van een pleeborstel. Hoofd als een opgedroogde augurk.
Zonder die Euro Tour 1-semi had hij moeten zweten voor het WK, nu staat hij veilig en breed in Ally Pally.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon reflectie van je schermquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:56 schreef TjjWester het volgende:
Wat is die vervelende zwarte plek in beeld als gilding gooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |