abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport donderdag 20 september 2018 @ 11:59:16 #276
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_182024100
Ik had een 63,9 kg vanochtend :o Ik vind die getallen op de weegschaal steeds meer bizar worden. Dat zijn echt getallen waarvan ik dacht dat ik ze nooit zou halen. _O_ Ik heb zelfs het gevoel dat ik meer kan eten en toch nog steeds afval. Ik neem regelmatig een extra stuk fruit bij de lunch oid of 's avonds een blokje chocolade maar ik merk dat niet in het afvallen ofzo.

Lijstje gisteren:

O: snee met pindakaas 100% en 100gr druiven
T: banaan
L: twee sneeën met hummus, twee sneeën met linzenspread van Zonnatura en een pompoensoepje
D: uiteten voor- hoofd en nagerecht :9~
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_182024140
Hier gaat het ook weer goed, misschien dat ik m'n plateau curse heb doorbroken door hier te posten? :7 De grammetjes vliegen er ineens weer vanaf 8-)
pi_182024193
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 10:14 schreef DrSauvignon het volgende:
ik zit een interessant artikel te lezen, wellicht vnden jullie dit ook leuk om te lezen:

https://highline.huffingt(...)ut-obesity-is-wrong/

(het is wel huffpost, dus lang en fluffy geschreven :P)
Geinig stuk. Het maakt me wel heel blij met m'n huisarts, die is al jaren van mening dat gezondheid meer is dan alleen gewicht. :+ ("Beter lekker in je vel en wat zwaarder dan dun en gestresst".)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_182024205
quote:
17s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:59 schreef DeLuna het volgende:
Ik had een 63,9 kg vanochtend :o Ik vind die getallen op de weegschaal steeds meer bizar worden. Dat zijn echt getallen waarvan ik dacht dat ik ze nooit zou halen. _O_ Ik heb zelfs het gevoel dat ik meer kan eten en toch nog steeds afval. Ik neem regelmatig een extra stuk fruit bij de lunch oid of 's avonds een blokje chocolade maar ik merk dat niet in het afvallen ofzo.

Lijstje gisteren:

O: snee met pindakaas 100% en 100gr druiven
T: banaan
L: twee sneeën met hummus, twee sneeën met linzenspread van Zonnatura en een pompoensoepje
D: uiteten voor- hoofd en nagerecht :9~
Herkenbaar!

Ben op mn lichtst ooit. Het vakantievocht en -vet is eindelijk gestabiliseerd: :P



Jammer van het topje zo. Maar was het waard :P (andere app trekt de trendlijn er een stuk vergeeflijker doorheen :+
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_182024248
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:05 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Herkenbaar!

Ben op mn lichtst ooit. Het vakantievocht en -vet is eindelijk gestabiliseerd: :P

[ afbeelding ]

Jammer van het topje zo. Maar was het waard :P (andere app trekt de trendlijn er een stuk vergeeflijker doorheen :+
Mooi grafiekje!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_182024259
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Geinig stuk. Het maakt me wel heel blij met m'n huisarts, die is al jaren van mening dat gezondheid meer is dan alleen gewicht. :+ ("Beter lekker in je vel en wat zwaarder dan dun en gestresst".)
ja, het is vermakelijk leesvoer.

Ik heb youtube herontdekt. Online danslesjes zijn stiekem heel leuk :P
Vanmorgen weer 77.4 - zo dicht bij de 75 en toch weer elk weekend weer pizza en wijn. Echt, die weekenden zijn zo stom. Weg uit de routine en snaaien maar.

o: de laatste restjes danio en granola
t: appeltaart ("mag je dat wel?"
l: Twee boterhammen met een ei, sriracha en rucola
t: drie pruimen
d: weer mejadra want dat was echt belachelijk lekker. Dit keer bak ik de uien in de oven ipv in de olie
t: een biertje :D
pi_182024290
Klinkt lekker die mejadra! Misschien heeft Joop ooit mazzel en maak ik het voor 'm. _O-

Sowieso m'n kookboeken eens makkelijker voor het grijpen zetten, zonde dat ik daar zo weinig mee doe.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_182024725
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Klinkt lekker die mejadra! Misschien heeft Joop ooit mazzel en maak ik het voor 'm. _O-

Sowieso m'n kookboeken eens makkelijker voor het grijpen zetten, zonde dat ik daar zo weinig mee doe.
Wij proberen in principe elke zondag uitgebreid te koken.. uit een kookboek.. soms is dat wel wat simpeler.. ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_182024754
Goed bezig luna. Mooie lijn naar beneden.
Kwak poeh heftig hopelijk snel goed ingeregeld
pi_182024951
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:37 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Wij proberen in principe elke zondag uitgebreid te koken.. uit een kookboek.. soms is dat wel wat simpeler.. ^O^
Ja, op zondag doen we vaak ook net wat uitgebreider (tenminste, Joop kookt dan meestal), alleen ook aardig vaak dingen in de herhaling dan.

Morgen maar eens vragen hoe druk een bepaalde les op maandag is, dan ga ik daar eens proberen aan te schuiven. Maakt de dinsdag een stuk relaxter qua eten. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 20 september 2018 @ 12:52:14 #286
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_182024993
Lekker lijstje, Sauvignon :9 En interessant leesvoer :Y

Waarom bemoeit iemand zich met of jij appeltaart 'mag' :')

Oh en awesome lijntje, Lunatic!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_182026033
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:09 schreef DrSauvignon het volgende:

[..]

ja, het is vermakelijk leesvoer.

Ik heb youtube herontdekt. Online danslesjes zijn stiekem heel leuk :P
Vanmorgen weer 77.4 - zo dicht bij de 75 en toch weer elk weekend weer pizza en wijn. Echt, die weekenden zijn zo stom. Weg uit de routine en snaaien maar.

o: de laatste restjes danio en granola
t: appeltaart ("mag je dat wel?"
l: Twee boterhammen met een ei, sriracha en rucola
t: drie pruimen
d: weer mejadra want dat was echt belachelijk lekker. Dit keer bak ik de uien in de oven ipv in de olie
t: een biertje :D
Hahahha die danslesjes doe ik ook! Echt heel vermakelijk en niemand hoeft het te zien

Whut... waarom zou jij geen appeltaart mogen. Gewoon genieten jij
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182026246
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 10:14 schreef DrSauvignon het volgende:
ik zit een interessant artikel te lezen, wellicht vnden jullie dit ook leuk om te lezen:

https://highline.huffingt(...)ut-obesity-is-wrong/

(het is wel huffpost, dus lang en fluffy geschreven :P)
Veel hiervan wist ik al, maar ik vind dat ze een verkeerde afslag nemen in wat er dan wel moet gebeuren. Het zeggen dat sommige voedingsstoffen the root of evil zijn is namelijk ook onderdeel van die diet culture die de obesitasepidemie opdrijft.

Voor wie t interessant vindt kan ik drlaurathomasphd op instagram aanraden, gaat over health at every size en intuitive eating.

Overigens goed nieuws voor mij vandaag: wel OSAS (slaapapneu) maar geen:
-hartfalen
-hartritmestoornissen
-aderverkalking
-suikerziekte (nogmaals gecheckt)
-schildklierissues
Naast de al bevestigde goede bloeddruk.

Pak van mn hart en nu naar voren kijken, hooen dat darth moeder me gaat helpen!
Kwak
pi_182028416
ik mag het wel maar ik werk met mensen die denken dat een dieet sla eten is.
Er word ook bijna dagelijks herhaald dat ik nu wel moet stoppen want je moet ergens de grens trekken :P

Het is zichtbaar dat ik afgevallen ben maar ze snappen niet hoe ik wel vandaag appeltaart eet en af en toe ook mee snaai van de vele drop die hier binnen komt. Het is allemaal heel goed bedoeld. Als ik had gezegd dat ik geen appeltaart mocht hadden ze hoogstwaarschijnlijk voor de volgende keer dadeltaart ofzo meegenomen (want gezonder, volgens hen) wat nog veel calorierijker is.

En serieus, die mejadra is echt heerlijk. Ik ben ook weer wat aan het koeken uit kookboeken want ik verval heel erg snel in tofu, rijst en groente. En ik vind tofu echt heel lekker (knapperig korstje, zachte binnenkant) maar variëteit is niet slecht.
Ik koop wel een blik linzen ipv harde want lui.

quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:56 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Veel hiervan wist ik al, maar ik vind dat ze een verkeerde afslag nemen in wat er dan wel moet gebeuren. Het zeggen dat sommige voedingsstoffen the root of evil zijn is namelijk ook onderdeel van die diet culture die de obesitasepidemie opdrijft.

Voor wie t interessant vindt kan ik drlaurathomasphd op instagram aanraden, gaat over health at every size en intuitive eating.

Overigens goed nieuws voor mij vandaag: wel OSAS (slaapapneu) maar geen:
-hartfalen
-hartritmestoornissen
-aderverkalking
-suikerziekte (nogmaals gecheckt)
-schildklierissues
Naast de al bevestigde goede bloeddruk.

Pak van mn hart en nu naar voren kijken, hooen dat darth moeder me gaat helpen!
pfoe, vooral al die hartaandoeningen en verwante zooi wegstrepen is heerlijk.

Ik ben het ook niet met alles eens uit dat artikel maar t is wel zo dat er een stigma kleeft aan dik (Lui, vies, onverzorgd..) en dat mensen dat ook gewoon hardop tegen anderen durven zeggen.
Een stukje bewustwording daarin lijkt me niet verkeerd. Maar ik ben vooral pro je goed voelen ongeacht je lichaam want ik vind doorslaan naar dun=slecht dik=goed zoals sommige stromingen in de body positive movement ook weer bizar.
  Moderator / Miss SHO donderdag 20 september 2018 @ 15:53:56 #290
22592 crew  Ole
pi_182028466
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lekker lijstje, Sauvignon :9 En interessant leesvoer :Y

Waarom bemoeit iemand zich met of jij appeltaart 'mag' :')

Oh en awesome lijntje, Lunatic!
oeh als ik iets irritant vind! Bemoei je lekker met jezelf!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO donderdag 20 september 2018 @ 15:59:18 #291
22592 crew  Ole
pi_182028569
mijn slechte lijstje van vandaag..
O 2 bananen
l bruin bolletje eisalade, klein flesje vifit
T 1 banaan
T koffie verkeerd met zakje suiker

B volgens stappenteller 15.000 stappen , 600 kcal extra (alleen van de stappen)
straks nog even goede maaltijd maken
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_182028723
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 15:59 schreef Ole het volgende:
mijn slechte lijstje van vandaag..
O 2 bananen
l bruin bolletje eisalade, klein flesje vifit
T 1 banaan
T koffie verkeerd met zakje suiker

B volgens stappenteller 15.000 stappen , 600 kcal extra (alleen van de stappen)
straks nog even goede maaltijd maken
Even een leermomentje voor mij: wat is er slecht aan dat lijstje :@?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator / Miss SHO donderdag 20 september 2018 @ 16:12:34 #293
22592 crew  Ole
pi_182028830
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Even een leermomentje voor mij: wat is er slecht aan dat lijstje :@?
Nu ik hem zo opschrijf vind ik het ook wel meevallen :@

kwam paar dagen geleden niet veel verder dan 2 mueslibollen en klein beetje avondeten
Straks nog wel iets met veel eiwitten eten.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 20 september 2018 @ 16:13:04 #294
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_182028841
Ik ga me eigenlijk steeds meer verbazen over de mate waarin er reclame wordt gemaakt voor ongezond eten. En de manier waarop. Er wordt meestal een verband gelegd tussen de calorierijke rommel en gezellig samenzijn met je familie of vrienden. Zo’n nutellareclame waarin men de hectiek van een gezin laat zien bij het opstaan. Gelukkig is er nutella om samen de dag mee te beginnen.

Ik snap dat dit gebeurt omdat er geld verdiend moet worden en mensen hun brood ( :') ) moeten verdienen. Maar het is toch waanzin hoe die rommel gepusht wordt terwijl overgewicht zo dramatisch toeneemt. Dweilen met de kraan open.
The love you take is equal to the love you make.
pi_182028846
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 16:12 schreef Ole het volgende:

[..]

Nu ik hem zo opschrijf vind ik het ook wel meevallen :@

kwam paar dagen geleden niet veel verder dan 2 mueslibollen en klein beetje avondeten
Straks nog wel iets met veel eiwitten eten.
Dat is inderdaad wel minder, weinig eiwitten...
Zorg goed voor jezelf :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 20 september 2018 @ 16:14:28 #296
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_182028879
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Even een leermomentje voor mij: wat is er slecht aan dat lijstje :@?
Let wel: Ole heeft een maagverkleining ondergaan, dus haar lijstjes zijn misschien niet het geschiktst om als leermomentjes uit te kiezen.

No offence, Ole.
The love you take is equal to the love you make.
pi_182028881
quote:
8s.gif Op donderdag 20 september 2018 16:13 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga me eigenlijk steeds meer verbazen over de mate waarin er reclame wordt gemaakt voor ongezond eten. En de manier waarop. Er wordt meestal een verband gelegd tussen de calorierijke rommel en gezellig samenzijn met je familie of vrienden. Zo’n nutellareclame waarin men de hectiek van een gezin laat zien bij het opstaan. Gelukkig is er nutella om samen de dag mee te beginnen.

Ik snap dat dit gebeurt omdat er geld verdiend moet worden en mensen hun brood ( :') ) moeten verdienen. Maar het is toch waanzin hoe die rommel gepusht wordt terwijl overgewicht zo dramatisch toeneemt. Dweilen met de kraan open.
Klopt...ik kijk geen televisie, maar op het internet ook... Of ongezonde dingen die als gezond worden aangeprezen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182028897
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 16:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Let wel: Ole heeft een maagverkleining ondergaan, dus haar lijstjes zijn misschien niet het geschiktst om als leermomentjes uit te kiezen.

No offence, Ole.
Oh shit... dat wist ik.. onnadenkend van me
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 20 september 2018 @ 16:15:39 #299
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_182028906
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 16:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Klopt...ik kijk geen televisie, maar op het internet ook... Of ongezonde dingen die als gezond worden aangeprezen
Ja, eigenlijk is dat nog achterbakser.
The love you take is equal to the love you make.
pi_182028925
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 16:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk is dat nog achterbakser.
Vooral die "gezonde" tussendoortjes die koolhydraatrijke caloriebommen zijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')