abonnement Unibet Coolblue
pi_181946137
Pas nu gekeken, maar die Aisha en die andere nepdrop, wat een verschrikking :r
pi_181946423
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 18:11 schreef -Magica- het volgende:
Vond het eigenlijk wel een beetje sneu voor toine :')
ik ook wel een beetje ja...beetje erg veel pech voor hem.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  PR en moderator zondag 16 september 2018 @ 19:19:15 #253
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_181947503
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 18:11 schreef -Magica- het volgende:
Vond het eigenlijk wel een beetje sneu voor toine :')
Ja ik ook wel, had hem er wel langer in willen zien blijven. Maar denk dat hij daarvoor net in het verkeerde team zat, in deze was hij misschien toch net een beetje de vreemde eend in de bijt voor zo'n eerste stemronde. Hij had dan al eerder met John en Gregory moeten gaan overleggen, al zou je het dan met z'n 3en ook niet tegen het andere 4-pact op kunnen nemen, want Famke stemt wel met die andere tjappies mee.

Overigens ben ik ook wel benieuwd wat die Famke verder nog in huis heeft. Heb helemaal niks met dat kind, maar stiekem hoop ik dat ze misschien toch best tof blijkt te zijn. Zou haar niet onderschatten iig.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_181960970
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 18:42 schreef Prisha het volgende:

[..]

ik ook wel een beetje ja...beetje erg veel pech voor hem.
Ja, ik had er zoveel liever zien gaan -O-
pi_181961015
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 19:19 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja ik ook wel, had hem er wel langer in willen zien blijven. Maar denk dat hij daarvoor net in het verkeerde team zat, in deze was hij misschien toch net een beetje de vreemde eend in de bijt voor zo'n eerste stemronde. Hij had dan al eerder met John en Gregory moeten gaan overleggen, al zou je het dan met z'n 3en ook niet tegen het andere 4-pact op kunnen nemen, want Famke stemt wel met die andere tjappies mee.

Overigens ben ik ook wel benieuwd wat die Famke verder nog in huis heeft. Heb helemaal niks met dat kind, maar stiekem hoop ik dat ze misschien toch best tof blijkt te zijn. Zou haar niet onderschatten iig.
In dat andere team zie ik hem ook niet echt passen.. Ik vind nog steeds dat ze nu Tony eruit hadden moeten gooien. Die had zijn munt nooit ingezet omdat ie het nog niet verwacht. Maar misschien iets te vroeg voor zo'n tactisch spel daar durft niemand zich al aan te branden.
  maandag 17 september 2018 @ 12:50:57 #256
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181961529
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 08:12 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ja hoor. Degene die hij zegt start de discussie. Dat is gewoon vragen om een reactie uit te lokken.
Je kunt het ook gewoon negeren in plaats van je zo ongelofelijk te laten kennen.
  maandag 17 september 2018 @ 12:51:51 #257
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181961546
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 20:41 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Ben nu die Belgische aan het kijken. Zie dat ze daar exact dezelfde proef hebben als in de Nederlandse versie.
Tof, en het voordeel is dat we die mensen niet kennen. :7
pi_181965070
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 12:51 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Tof, en het voordeel is dat we die mensen niet kennen. :7
Die kennen we toch bij de NL versie ook voor 90% niet? :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
  maandag 17 september 2018 @ 16:43:11 #259
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_181965148
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 19:19 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja ik ook wel, had hem er wel langer in willen zien blijven. Maar denk dat hij daarvoor net in het verkeerde team zat, in deze was hij misschien toch net een beetje de vreemde eend in de bijt voor zo'n eerste stemronde. Hij had dan al eerder met John en Gregory moeten gaan overleggen, al zou je het dan met z'n 3en ook niet tegen het andere 4-pact op kunnen nemen, want Famke stemt wel met die andere tjappies mee.

Overigens ben ik ook wel benieuwd wat die Famke verder nog in huis heeft. Heb helemaal niks met dat kind, maar stiekem hoop ik dat ze misschien toch best tof blijkt te zijn. Zou haar niet onderschatten iig.
Ik denk dat hij gewoon niet meer met reality spelletjes mee moet doen ;)
WIDM was ook een fiasco.

Het lijkt me best een aardige vent, maar hij probeert veel te hard en faalt enorm. Hou de eer dan aan jezelf.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_181965573
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 16:43 schreef Ang3l het volgende:

een fiasco.

faalt enorm.

Hou de eer dan aan jezelf.
Het is nogal wat allemaal, waar is dit op gebaseerd?

Het is een beetje hoe ik de overgebleven kamp Noord leden zie, een groepje losers die in het kader van soort zoekt soort een pact sluiten.
  maandag 17 september 2018 @ 17:20:27 #261
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_181965603
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 17:18 schreef Za het volgende:

[..]

Het is nogal wat allemaal, waar is dit op gebaseerd?

Het is een beetje hoe ik de overgebleven kamp Noord leden zie, een groepje losers die in het kader van soort zoekt soort een pact sluiten.
Lees eens goed. WIDM staat er he? ;)
Dus niet alleen gebaseerd op 2 afl ER. Maar daar zie je ongeveer hetzelfde gebeuren als wat er daar gebeurde. Hij komt gewoon een beetje over als een knullig sulletje wat veel te hard probeert en daarmee buiten de boot valt. Of dat nu terecht is of niet.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_181965907
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 17:20 schreef Ang3l het volgende:

Lees eens goed. WIDM staat er he? ;)
Dus niet alleen gebaseerd op 2 afl ER. Maar daar zie je ongeveer hetzelfde gebeuren als wat er daar gebeurde. Hij komt gewoon een beetje over als een knullig sulletje wat veel te hard probeert en daarmee buiten de boot valt. Of dat nu terecht is of niet.
Degene die op mij overkomen als een beetje zielige overcompenseerders waren zijn kampgenoten.

Hij stond er vrij enthousiast in, net als Kees en Lodewijk indertijd, en juist zwakke mensen kunnen daar niet mee dealen, en voelen zich dan helemaal het baasje wanneer ze zo iemand dan weg kunnen stemmen, daar ontlenen ze dan het machtsgevoel aan wat hen in het dagelijks leven zo ontbreekt, omdat het machteloze zwakkelingen zijn, MO uiteraard.
pi_181966243
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 17:20 schreef Ang3l het volgende:

een knullig sulletje
Men ergert zich altijd het meest aan de eigenschappen van een ander die hij of zij herkend bij zichzelf, het kan zelfs woede opwekken, dat is het interessante van ergenis.

Vandaar dat zijn kampgenoten stuk voor stuk instabielen zijn, ook nog eens zonder enig empatisch vermogen, want waarom zou je iemand niet met een goed gevoel weg willen sturen, bv in de eilandraad zeggen dat hij fysiek een van de sterksten was (wat hij ook was overigens), zodat die persoon in dat opzicht zijn exit als compliment kan zien.

Maar dat kunnen ze niet over hun lippen krijgen, want daarmee halen ze hun toch al zwakke zelfbeeld nog verder naar beneden.
  Redactie Sport maandag 17 september 2018 @ 23:38:50 #264
274204 crew  Mexicanobakker
pi_181974357
Noord is wel onthutsend zwak en ik zie Tony ook niet zomaar proeven winnen van Donny en Gwendolyn

En zuid is een walgelijke bende
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 18 september 2018 @ 13:11:07 #265
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_181982617
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 17:33 schreef Za het volgende:

[..]

Degene die op mij overkomen als een beetje zielige overcompenseerders waren zijn kampgenoten.

Hij stond er vrij enthousiast in, net als Kees en Lodewijk indertijd, en juist zwakke mensen kunnen daar niet mee dealen, en voelen zich dan helemaal het baasje wanneer ze zo iemand dan weg kunnen stemmen, daar ontlenen ze dan het machtsgevoel aan wat hen in het dagelijks leven zo ontbreekt, omdat het machteloze zwakkelingen zijn, MO uiteraard.
Ik vidn Toine verre van sterk overkomen.
Ik krijg een beetje het vroeger gepeste kindje gevoel bij hem, die nu erg graga bij een groep wil horen en te veel zijn best doet.

Ik praat verder t gedrag van die groep niet goed, want t is high school all over again. Maar Toine moet misschien niet meer aan dit soort programma's meeedoen. Niks voor hem blijkbaar.

Dat hij fysiek de sterkste was moest nog maar blijken, want dat hebben we niet echt gezien.
Mentaal sowieso niet. want hij begint meteen te janken (daar stond ie al om bekend).

Dat hij er nu al uit ligt is jammer voor hem, omdat ie er echt zin in had. Dat kun je van een Aysha en Joost niet zeggen. Dus ik zag liever een Toine. maar een echt boeiende kandidaat vind ik t verder ook niet (gebaseerd op WIDM en 2 dagen ER). Dus ach. Iemand moet als eerste.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_181982869
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 13:11 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vidn Toine verre van sterk overkomen.
Ik krijg een beetje het vroeger gepeste kindje gevoel bij hem, die nu erg graga bij een groep wil horen en te veel zijn best doet.
inderdaad dat gevoel kreeg ik er ook bij. En dan zeggen zullen we die en die wegstemmen en dat die andere er dan zo stil bij staan... en hij verwoorde het ook allemaal niet goed. Kwam totaal niet overtuigend over wat hij zei en hoe hij het zei. Net zo stamelend als dat hij presenteert, alleen daar hoeft hij alleen maar de voorzetjes te geven.
  dinsdag 18 september 2018 @ 13:32:42 #267
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_181983226
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 13:21 schreef planethugo het volgende:

[..]

inderdaad dat gevoel kreeg ik er ook bij. En dan zeggen zullen we die en die wegstemmen en dat die andere er dan zo stil bij staan... en hij verwoorde het ook allemaal niet goed. Kwam totaal niet overtuigend over wat hij zei en hoe hij het zei. Net zo stamelend als dat hij presenteert, alleen daar hoeft hij alleen maar de voorzetjes te geven.
A for effort. D for execution.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182033168
Kick voor zometeen.
SOONY
  Moderator donderdag 20 september 2018 @ 20:00:09 #269
382129 crew  Donna
pi_182033309
*O*
pi_182033380
M'n tv doet het weer. Kan ik weer normaal meekijken *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  † In Memoriam † donderdag 20 september 2018 @ 20:30:08 #271
368283 ato
pi_182033860
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 20:04 schreef Prisha het volgende:
M'n tv doet het weer. Kan ik weer normaal meekijken *O*
Sinds wanneer? Was ie lang stuk?
Life can be a bitch, so like it..
pi_182033882
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 20:30 schreef ato het volgende:

[..]

Sinds wanneer? Was ie lang stuk?
Ik had hem een half jaar niet gebruikt en bij de eerste uitzending van ER kreeg ik geen verbinding met xs4all. TV deed het wel maar hij kon geen kanalen vinden. Dikke paniek een kwartier voor de uitzending begon _O-
Dus afgelopen 2 afleveringen via webtv gekeken en dan met HDMI kabel via de laptop in de tv geplugd.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator donderdag 20 september 2018 @ 20:32:46 #273
18653 crew  D.
pi_182033904
RTL5 toch? :@
pi_182033905
Klaar voor *O* *O*
Twinning = boring
pi_182033910
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 20:32 schreef D. het volgende:
RTL5 toch? :@
:Y
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')