.
..
Ik heb echt geen een moment ook maar een beetje moeten lachen, het viel zwaar tegen
Hebben meer mensen dit gehad met Red Dwarf? Dat je dacht dat het leuk was, maar dat is het niet... of wordt het gaandeweg wel leuk?
Er zijn maar een paar comedy's tijdloos. En dan denk ik aan Cheers en Fawlty Towers, daar kan ik nog steeds om lachen!
quote:Nee zeker niet, maar de eerste aflevering was gewoon echt niet leuk, hij was een beetje overdreven flauw... en die gozer was er ook nog niet, die hoekige robot.. die was altijd leuk
Op maandag 30 december 2002 01:47 schreef deGVR het volgende:
Red Dwarf is hilarisch van de eerste tot de laatste aflevering... als jij het vroeger leuk vond en nu niet meer ben je verzuurd... sorry!
[Dit bericht is gewijzigd door DustMan op 30-12-2002 01:49]
quote:Kryten... die komt er inderdaad pas later bij... en is in de eerste aflevering dat hij meedoet zelf gespeeld door een ander acteur... en flink anders gesminkt ook.
Op maandag 30 december 2002 01:48 schreef DustMan het volgende:
Nee zeker niet, maar de eerste aflevering was gewoon echt niet leuk, hij was een beetje overdreven flauw... en die gozer was er ook nog niet, die hoekige robot.. die was altijd leuk
Maarre... Red Dwarf is bijna constant extreem flauw hoor...
Maar het leukste personage is toch Arnold Judas Rimmer... en die doet vanaf aflevering 1 mee... hoewel Holly ook altijd hilarisch is... in allebei zijn incarnaties.
quote:Oke, een kenner dus
Op maandag 30 december 2002 01:50 schreef deGVR het volgende:[..]
Kryten... die komt er inderdaad pas later bij... en is in de eerste aflevering dat hij meedoet zelf gespeeld door een ander acteur... en flink anders gesminkt ook.
Maarre... Red Dwarf is bijna constant extreem flauw hoor...
Maar het leukste personage is toch Arnold Judas Rimmer... en die doet vanaf aflevering 1 mee... hoewel Holly ook altijd hilarisch is... in allebei zijn incarnaties.
Die reincarnatie van die kat is inderdaad lachen met zijn gigolo acties (dat is dus Holly?)
Maar ik val je niet af in de stelling dat Red Dwarf onwijs leuk is, maar ik moet toch eerlijk zeggen dat ik onaangenaam verrast was toen ik het niet leuk vond...
misschien ben ik wel verzuurd
Eerst een man, later een vrouw. Maar misschien is dat omdat ze later in een ander ruimteschip verder gaan?
Voornemen: ik ga het eens goed volgen dat Red Dwarf
quote:Holly is inderdaad de scheepscomputer... 'with an IQ of 8000, the same IQ as 8000 P.E. teachers.'
Op maandag 30 december 2002 01:56 schreef DennisMoore het volgende:
Holly is de scheepscomputer toch?Eerst een man, later een vrouw. Maar misschien is dat omdat ze later in een ander ruimteschip verder gaan?
Dat man/vrouw heeft niets met een ander schip te maken... maar is wat lastig om zo uit te leggen.
Dat 'andere' schip in de latere seizoenen is een 'Starbug' een sloep waar de red dwarf er duizenden van heeft... ze achtervolgen er meerdere seizoenen lang Red Dwarf in.
quote:Eh?
Op maandag 30 december 2002 02:00 schreef DustMan het volgende:
Ohja, die computer! Die was er ook nog niet... jezus ik lijk wel een ouwe vent.. "dit was er nog niet, en dat niet en die niet en zus niet en zo niet"Voornemen: ik ga het eens goed volgen dat Red Dwarf
Holly is er al vanaf aflevering één hoor... hij is die kale kerel op al die schermen die in aflevering één zo'n twintig keer aan Lister uit moet leggen dat 'everybody dead' is.
quote:Maar hoezo verandert de computer ineens van geslacht?
Op maandag 30 december 2002 02:00 schreef deGVR het volgende:Dat man/vrouw heeft niets met een ander schip te maken... maar is wat lastig om zo uit te leggen.
Dat 'andere' schip in de latere seizoenen is een 'Starbug' een sloep waar de red dwarf er duizenden van heeft... ze achtervolgen er meerdere seizoenen lang Red Dwarf in.
Enneh... Rimmer kon als hologram niets beetpakken dacht ik. Is dat later nog veranderd? Anders kan ie namelijk niets 'doen'.
quote:"He's dead, Dave."
Op maandag 30 december 2002 02:01 schreef deGVR het volgende:Holly is er al vanaf aflevering één hoor... hij is die kale kerel op al die schermen die in aflevering één zo'n twintig keer aan Lister uit moet leggen dat 'everybody dead' is.
"He's dead, Dave."
"He's dead, Dave."
.
(Maar kaal was ie niet toch?)
quote:
Op maandag 30 december 2002 02:02 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Maar hoezo verandert de computer ineens van geslacht?
Of is de computer aan boord van de 'sloep' gewoon een andere?Enneh... Rimmer kon als hologram niets beetpakken dacht ik. Is dat later nog veranderd? Anders kan ie namelijk niets 'doen'.
quote:Holly is dus vrijwillig vrouw geworden... in series 8 of 9 komt hij trouwens weer terug als kerel geloof ik... in series 6 komt hij helemaal niet voor.
Series III-V. Holly had a head sex change. He is now a she. According to the beginning of series III (which you can't read unless you have a good pause button. It's like the beginning of a Star Wars movie in very fast motion.), "Holly, the increasingly erratic computer, performs a head sex change operation on himself. He bases his new face on Hilly, a female computer with whom he'd once fallen madly in love." But Holly still has the same personality. [
Rimmer is inderdaad een hologram en kan in de eerste series niets aanraken . (een aantal bizarre afleveringen met alternatieve universa, dromen e.d. daargelaten)
Later wordt zijn lightbee van softlight omgezet naar hardlight door Legion, waarna hij wel alles kan aanraken.
In seizoen 1 dacht ik (misschien 2) zit nog een briljante aflevering waarin Rimmer en Lister van lichaam ruilen zodat Rimmer dingen kan aanraken en tegelijkertijd Lister's lichaam weer in conditie kan krijgen... BOdyswap heet die aflevering.
quote:Welke heb ik dan gezien?
Op maandag 30 december 2002 02:01 schreef deGVR het volgende:[..]
Eh?
Holly is er al vanaf aflevering één hoor... hij is die kale kerel op al die schermen die in aflevering één zo'n twintig keer aan Lister uit moet leggen dat 'everybody dead' is.
Oh by the by: in 2003 komt waarschijnlijk ook een Red Dwarf film, da wissiknie
Behoorlijk kaal dus...
En dit istie als vrouwtje:
quote:
Holly: Good morning David it is now safe for you to emerge from stasis.
Lister: I've only just gone in.
Holly: Please forward to the drive room for de-briefing.
Lister: Where is everybody Hol?
Holly: There dead Dave!
Lister: Who is?
Holly: Everybody Dave!
Lister: What Captain Holester?
Lister: What Todd Hunter?
Lister: What Selby?
Holly: There all dead every bodies dead Dave
Lister: Peterson isn't; Is he?
Holly: Every bodies dead Dave!
Lister: Not Chen
Holly: Gordon Bennett! Yes Chen Everybody. Every bodies dead Dave!
Lister: Rimmer?
Holly: Yes Rimmer. Everybody is dead. Everybody is dead Dave!
Lister: Wait; Are you trying to tell me every bodies dead?
quote:Oeh... die met 'Gespacho soup!' eeehhh... weet ik niet uit m'n hoofd, maar het is niet aflevering één in ieder geval. Wel seizoen 1 geloof ik.
Op maandag 30 december 2002 02:09 schreef DustMan het volgende:[..]
Welke heb ik dan gezien?
In welke aflevering kijken ze de videoband van Rimmer's dood dan?
Oh by the by: in 2003 komt waarschijnlijk ook een Red Dwarf film, da wissiknie
quote:Soep die je niet moet opwarmen
Op maandag 30 december 2002 02:17 schreef deGVR het volgende:Oeh... die met 'Gespacho soup!' eeehhh... weet ik niet uit m'n hoofd, maar het is niet aflevering één in ieder geval. Wel seizoen 1 geloof ik.
Seizoen 1 ja, want staat op de dvd.
quote:Ligt die DVD hier al ergens in de winkels, wan tik heb hem nog niet zien liggen... en wil hem niet op internet bestellen.
Op maandag 30 december 2002 02:18 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Soep die je niet moet opwarmen
.
Seizoen 1 ja, want staat op de dvd.
quote:Geen idee. Waarom niet via internet bestellen? 'k Heb 'm via www.play.com.
Op maandag 30 december 2002 02:20 schreef deGVR het volgende:Ligt die DVD hier al ergens in de winkels, wan tik heb hem nog niet zien liggen... en wil hem niet op internet bestellen.
* dikkebanaan denkt terug aan die goeie ouwe tijd (we keken op school altijd naar Red Dwarf tijdens de Engelse les )
quote:* deGVR heeft geen creditcard... vandaar.
Op maandag 30 december 2002 02:24 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Geen idee. Waarom niet via internet bestellen? 'k Heb 'm via www.play.com.
quote:Dan vraag je of de FRS 'm wil bestellen voor je
Op maandag 30 december 2002 02:27 schreef deGVR het volgende:
* deGVR heeft geen creditcard... vandaar.
quote:Nee niet echt, als ik het kijk vind ik het nog steeds erg grappig.
Op maandag 30 december 2002 01:46 schreef DustMan het volgende:
Hebben meer mensen dit gehad met Red Dwarf? Dat je dacht dat het leuk was, maar dat is het niet... of wordt het gaandeweg wel leuk?
quote:Bestel dan via bol.com, krijg je je dvd-tje thuis met een acceptgiro, kan je 'm kijken zonder dat je uberhaupt betaald hebt
Op maandag 30 december 2002 02:27 schreef deGVR het volgende:[..]
* deGVR heeft geen creditcard... vandaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |