Laatst de beklede platen vervangen, was even puzzelen maar we hebben twee verschillende tussenplaten gebruikt om een dik genoeg pakket te maken.quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik.
De boel goed ontlucht? Klinkt als een lekkende slave cylinder.
Nee het gebeurt steeds tijdens het rijdenquote:Op woensdag 12 september 2018 11:45 schreef Isdatzo het volgende:
Toen je net de vloeistof ververst had, bleef hij toen ook plakken?
Ja 25 km later in Eindhovenquote:Op woensdag 12 september 2018 11:58 schreef Isdatzo het volgende:
Maar ook het eerste ritje met nieuwe vloeistof?
Gaat nog effe duren voor ik 20k aan een motor kan spenderenquote:Op dinsdag 11 september 2018 23:41 schreef Maegrim het volgende:
zodra je in die prijsklasse zit ruil je em toch om voor een nieuwe zodra de garantie eraf is?
Dat is nu de voornaamste kandidaat jaquote:Op woensdag 12 september 2018 13:16 schreef BlackLining het volgende:
Kan ook je master cilinder zijn he, als daar vloeistof terug lekt het reservoir in.
Ik zou gewoon die cilinders even reviseren.
Daar heb je zeker gelijk in, maar hij zegt geen vloeistof te verliezen. Als het bij de slave zou lekken, zou het weg zijn. Bij de master kan het eventueel terug het reservoir in lopen.quote:Op woensdag 12 september 2018 16:03 schreef Isdatzo het volgende:
Gok eerder op de slave cylinder. Master cylinder zou het niet bij moeten uitmaken of het blok koud of warm is.
Heeft niet zoveel met het blok te maken denk ik. Even oppompen en het werkt weer prima. Ik denk dat er op de een of andere manier lucht in komt / zit.quote:Op woensdag 12 september 2018 16:03 schreef Isdatzo het volgende:
Gok eerder op de slave cylinder. Master cylinder zou het niet bij moeten uitmaken of het blok koud of warm is.
Die hebben we al bekeken toen we de koppelingsplaten gingen vervangen.quote:Op woensdag 12 september 2018 20:23 schreef Isdatzo het volgende:
Het zou misschien ook je drukgroeplager kunnen zijn. Als die niet vrij kan lopen dan gaat je drukstift meedraaien waardoor die het zuigertje van je slave cylinder een stukje terug duwt. Dan moet je een keer pompen om de stift weer op z'n plek te krijgen.
Al met al genoeg dingen waar je naar kan gaan kijken, succes .
Ik begrijp je sarcasme niet zo goed, die koppeling is al 3-4x bekeken en je denkt dat ik er niks aan wil doen? De relevante input wordt natuurlijk wel gewaardeerd.quote:Op woensdag 12 september 2018 18:07 schreef BlackLining het volgende:
Als je steeds moet blijven bijpompen lijkt me dat geen lucht. Als het lucht is, dan kun je moeilijker druk opbouwen maar als je er dan bent blijft ie wel zitten. Lucht had je inmiddels ook al uitgesloten toch?
Ik zou dat hele ding reviseren. Wens je anders veel succes met een eventuele noodstop.
Sarcasme? Waar dan?quote:Op donderdag 13 september 2018 11:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die hebben we al bekeken toen we de koppelingsplaten gingen vervangen.
[..]
Ik begrijp je sarcasme niet zo goed, die koppeling is al 3-4x bekeken en je denkt dat ik er niks aan wil doen? De relevante input wordt natuurlijk wel gewaardeerd.
Maar je had wel gelijk. Blijkt nogal een kutmaat te zijn en revisiesetjes nogal lastig (alleen als hele handvat) te vinden.. dus op goed geluk een revisiesetje van een rempomp van een brommer gekocht, zou de goede maat moeten wezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |