Leuk! Behalve dat FC Utrecht gedeelte danquote:Op dinsdag 11 september 2018 19:18 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mijn kinderen, mijn werk (ervaringsdeskundig begeleider in de verslavingszorg), voetbal (FC Utrecht), koken, tekenen (al dan niet op de computer), slap lullen..![]()
En jij?quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:25 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Leuk! Behalve dat FC Utrecht gedeelte dangrapje!
Nice! Ik had een Golden Retriever, Bruno.. maar die is nu bij mijn exquote:Op dinsdag 11 september 2018 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een weimaraner en een ruwhaar teckel.
Ik word eigenlijk vrolijk van heel veel dingen, maar het leukst is nog wel dat ik van mijn hobby mijn werk heb mogen makenquote:
Ooh super tof!quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:28 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik word eigenlijk vrolijk van heel veel dingen, maar het leukst is nog wel dat ik van mijn hobby mijn werk heb mogen maken![]()
Werk bij een bordspeluitgever
oh en Ajax!
Geen gedeelde voogdijquote:Op dinsdag 11 september 2018 19:27 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Nice! Ik had een Golden Retriever, Bruno.. maar die is nu bij mijn ex![]()
De hond iets leren, Boor en ik doen behendigheid. Voor gehoorzaamheid heeft hij zijn gevorderden diploma.quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuk. Trainen als de hond iets leren, of zelf trainen met de hond.
Behendigheid, leuk.quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
De hond iets leren, Boor en ik doen behendigheid. Voor gehoorzaamheid heeft hij zijn gevorderden diploma.
Al vraag ik me soms wel af hoe.
Nee, was lastig met afstand helaas.. maar gezien mijn beste vriend de broer is van mijn ex (ja ja) zie ik hem nog wel af en toequote:
Als dat voor jullie werkt, prima toch.quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:40 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Nee, was lastig met afstand helaas.. maar gezien mijn beste vriend de broer is van mijn ex (ja ja) zie ik hem nog wel af en toe
Ja, precies.. het is nou eenmaal niet andersquote:Op dinsdag 11 september 2018 19:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als dat voor jullie werkt, prima toch.
Ow... Gelukkig heb je nog wel contact...quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:40 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Nee, was lastig met afstand helaas.. maar gezien mijn beste vriend de broer is van mijn ex (ja ja) zie ik hem nog wel af en toe
Koeneloenquote:Op dinsdag 11 september 2018 19:51 schreef Koen66 het volgende:
Hier oud en getrouwd en kinderen , ICT, Fokken, eten en drinken
Happy life.quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:51 schreef Koen66 het volgende:
Hier oud en getrouwd en kinderen , ICT, Fokken, eten en drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |