abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184209959
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 23:04 schreef King_Merc het volgende:

Kwam deze tegen op internet ;)

[ afbeelding ]
Nee sorry, deze slaat de plank mis.
pi_184214236
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 23:04 schreef King_Merc het volgende:

Kwam deze tegen op internet ;)

[ afbeelding ]
Benieuwd welke deo-merk er het eerst aan de haal gaat met Freddie's call-and-response. :D
Be mine and your innocence i will consume.
  maandag 21 januari 2019 @ 18:08:37 #103
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_184536361
Roger Taylor Interview: "Freddie is always with me."
Uitde kop kan je het niet halen, maar het is een artikel van vandaag :D
It's Time To Shine
What would life be like without rhethorical questions?
pi_184539484
registreer om deze reclame te verbergen
Leuk interview. Roger is en blijft gewoon een eindbaas die over het algemeen wat directer is dan Brian. Bij Brian heb ik altijd het idee dat ie met name de legende/het merk Freddie/Queen aan het verkopen is, Roger komt authentieker over vind ik altijd. Geef die man een docu.
Bleuh.
  woensdag 23 januari 2019 @ 00:19:39 #105
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_184564560
Vanavond eindelijk naar BoRhap geweest, in een Dolby-zaal.

Vantevoren had ik al moeite met het verhaal en de manier waarop er dingen weergegeven zouden worden. Het zien van de film heeft dat niet kunnen wegnemen. Script krijgt een onvoldoende van mij.

De acteurs moesten het natuurlijk doen met het script, dat maakt het lastig om voor mij te beoordelen. 'Brian' en vooral 'John' kwamen 'waarheidsgetrouw' over, 'Freddie' een stuk minder en 'Roger' leek qua uiterlijk, stem n gedrag niet genoeg.

Ik zat in de Dolby Atmos-zaal waarbij er een stuk of 70 speakers hangen waardoor je midden in de film kan komen te zitten. Bij de live-stukken was dat echt te merken, zeker toen de camera over het publiek bij Live Aid vloog. Dat is dus echt een dikke plus.

Film over het algemeen krijgt van mij een magere acht, waarbij de muziek dus zorgt voor een hoger cijfer.

Een Oscar voor beste geluidseffecten en beste geluid zijn wat mij betreft dus terecht (als ze winnen), beste film, acteur en montage een stuk minder.
It's Time To Shine
What would life be like without rhethorical questions?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')