Dit is toch gewoon de herhaling?quote:Op zondag 9 september 2018 20:41 schreef mercimarci het volgende:
Heb weleens eerder documentaires over hem gezien.
Ja.quote:Op zondag 9 september 2018 20:55 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon de herhaling?
quote:Op zondag 9 september 2018 20:55 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon de herhaling?
Beste scène!!quote:Op zondag 9 september 2018 21:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hebben we het gevloek in de auto al gehad? Was wel het hoogtepunt. "Kutkankermoffen!!!!"
Ach ja ik vind het wel nut hebben omdat het een extreem persoon is. Bedoel dat is vaak wel enigszins leerzaam.quote:
Ik had dus gelijk: nutkeesquote:Op zondag 9 september 2018 22:11 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Ach ja ik vind het wel nut hebben omdat het een extreem persoon is. Bedoel dat is vaak wel enigszins leerzaam.
hehe, ja je hebt gelijk danquote:
https://www.televizier.nl(...)ire-over-kees-momma#quote:Op zondag 9 september 2018 22:27 schreef Harvest89 het volgende:
Kees Momma![]()
Geweldige docu was dat.
Heb vaak gelachen maar het was ook vaak triest. Want hoe zal het hem vergaan als zijn ouders er niet meer zijn? Dan stort zijn hele wereld in, en de vraag is of hij dat aankan.
Zou wel willen weten hoe het nu met hem gaat.
Nice.quote:Op zondag 9 september 2018 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
https://www.televizier.nl(...)ire-over-kees-momma#
Is die ergens te vinden? Zocht even kort maar via torrents was het nog niet zo gemakkelijk dus het zal ook wel minder bekend zijn?quote:Op zondag 9 september 2018 23:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Jammer dat die eerste documentaire "Trainman" over hem nooit op tv komt.
Dat de interviewster iets kapot trapt en kees haar hoge laarzen hoerig vindt is beter.quote:
vervolgquote:Kees Momma (54) heeft autisme. Hij werd bekend door de documentaire ‘Het beste voor Kees’, waarin we van dichtbij zien waar hij in zijn dagelijks leven tegenaan loopt. Documentairemaakster Monique Nolte is op dit moment bezig met de vervolgdocu ‘Kees vliegt uit’. Kees schrijft Monique regelmatig brieven over hoe het met hem gaat, dit keer met grote bezorgdheid om het Coronavirus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |