abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 9 september 2018 @ 11:04:41 #26
441859 crew  Lenny77
pi_181793194
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 10:58 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

Kijk daar gaan we weer in topic. Zou je zelf als een bulldog willen uitzen dan. Kijk je in die spiegel zie je die bulldog. "maar je bent zo mooi"

Aan een lijntje vinden chicks E.T. schattig en zelfs mooi. Gewoon Twisted :')
Bij een diertje is dat anders. Dan komen je maternale gevoelens naar boven O+.
Dan wil je dat dutsje onder je vleugels nemen O+ O+ O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_181793321
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 11:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Bij een diertje is dat anders. Dan komen je maternale gevoelens naar boven O+.
Dan wil je dat dutsje onder je vleugels nemen O+ O+ O+
Als je echt zorgzaam was geweest liet je die hondenrassen gewoon uitsterven in plaats van eentje kopen. Ik kan dat astmatige gehijg van die bulldog naast niet aanhoren. Die beestjes leven letterlijk van ademteug naar ademteug. Elke keer ben ik bang dat dat beestje gaat stikken in zijn eigen slijm met zijn cystische fibrose. Die eigenaren zijn gewoon vieze saddisten.
pi_181793345
Eigenlijk net als vrouwen met lelijke mannen dus, die zijn ook alleen maar bij hem vanwege zijn geld, of om zich zelf beter te voelen over hoe goed ze wel niet zijn dat ze voor een lelijke man gaan én dat ze er zelf zo goed uitzien.
compact en kleverig.
pi_181793372
Interessant he ?
  Moderator zondag 9 september 2018 @ 11:13:21 #30
441859 crew  Lenny77
pi_181793374
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 11:10 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

Als je echt zorgzaam was geweest liet je die hondenrassen gewoon uitsterven en niet eentje kopen. Ik kan dat astmatige gehijg van die bulldog naast niet aanhoren. Die beestjes leven letterlijk van adem naar adem. Die eigenaren zijn gewoon vieze saddisten.
Op het gebied van de bulldog heb je gewoon gelijk. Dit ras is compleet kapot gekweekt.
Zou absoluut verboden moeten worden!
Net zoals het verknoeien van andere rassen, bv de scheve rug van de herder, de te kleine hoofdjes van de chihuahua enz
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_181793389
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 11:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Eigenlijk net als vrouwen met lelijke mannen dus, die zijn ook alleen maar bij hem vanwege zijn geld, of om zich zelf beter te voelen over hoe goed ze wel niet zijn dat ze voor een lelijke man gaan én dat ze er zelf zo goed uitzien.
Weet ik niet maar als jij dat als vrouw zegt.
pi_181793478
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 11:13 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Op het gebied van de bulldog heb je gewoon gelijk. Dit ras is compleet kapot gekweekt.
Zou absoluut verboden moeten worden!
Net zoals het verknoeien van andere rassen, bv de scheve rug van de herder, de te kleine hoofdjes van de chihuahua enz
Al die lelijke hondenrassen hoor. Twee staan boven in de op. Herders zijn ook wat zielig ja. Maar je ziet die rare chicks nooit met herders dat valt mij ook op. Eentje zei tegen mij over honden "hoe lelijker hoe beter". Help mij begrijpen..

Nee wacht ik wil het niet begrijpen.
pi_181795777
Mopshond
Interessant he ?
  maandag 10 september 2018 @ 12:56:23 #34
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_181815373
Mensen hebben vaak empathie voor de loser. Dat geldt voor mannen en vrouwen en zie je terug in verscheidene situaties. De liefde voor de underdog, het verhaal van het lelijke eendje etc.

Alleen deze empathie is doorgaans oppervlakkig. Het idee dat onder het sukkeltje eigenlijk een hunk verborgen zit vinden we mooi, maar de werkelijkheid, dat er eigenlijk heel veel frustratie, mentale problemen en een cynisch wereldbeeld onder zitten is niet zo aantrekkelijk. In een partner knap je er dus toch snel op af, bij een hond niet, want in honden kan je zien wat je zelf wil. Ze praten toch niet.
pi_181816016
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:56 schreef PiyeReloaded het volgende:
Mensen hebben vaak empathie voor de loser. Dat geldt voor mannen en vrouwen en zie je terug in verscheidene situaties. De liefde voor de underdog, het verhaal van het lelijke eendje etc.

Alleen deze empathie is doorgaans oppervlakkig. Het idee dat onder het sukkeltje eigenlijk een hunk verborgen zit vinden we mooi, maar de werkelijkheid, dat er eigenlijk heel veel frustratie, mentale problemen en een cynisch wereldbeeld onder zitten is niet zo aantrekkelijk. In een partner knap je er dus toch snel op af, bij een hond niet, want in honden kan je zien wat je zelf wil. Ze praten toch niet.
In r&p toont men geen liefde voor de loser-mens hoor alleen "REEEEEEE!"
pi_181834862
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 09:23 schreef de_boswachter het volgende:
Pindakaas tussen de dijen, ogen dicht en je merkt er niks van wie of wat likt
pi_181835227
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 10:14 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
De honden die je laat zijn vaak van Tokkies en volk van laag allooi. Dat je dat dan chicks vindt is vooral het resultaat van jouw gebrek aan smaak. Sorry.

Engelse bulldogs zie je eerder bij mensen met veel geld. Het zijn geen pitbulls. :')
pi_181835931
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2018 12:04 schreef Techno het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Engelse bulldogs zie je eerder bij mensen met veel geld. Het zijn geen pitbulls. :')
Geld dat ze niet op hun rekening mogen hebben staan telt niet :')
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')