abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_181784924
registreer om deze reclame te verbergen
Geen idee of ik in het juiste subforum zit....

Mijn gebit is kapot, ik heb gapende gaten, 1 kies is tot op de wortel afgebroken en vorige week zondag ook een hoek snijtand.... zo heb ik ook nog tanden en kiezen die op het punt van breken staan.... Iemand enig idee hoe ik dit aanpakken kan behalve simpelweg naar de tandarts te gaan....

Ik ben als de dood voor de tandarts, mede door medicijnen is mijn gebit in rap tempo achteruit gegaan, maar wat nu.....Ik heb geen pijn maar mn hele gebit is rot en ik meur uit mn smoel....

Ik ben een tijd depri geweest en heb toen mijn gebit niet goed verzorgd. Toen ik weer wat beter werd en mn gebit weer eens schoonmaakte kreeg ik een zware ontsteking in mijn kaak.... Sinds dien ben ik eigenlijk bang om te poetsen en mn gebit is logischerwijs alleen maar slechter geworden sinds.... Zo gaat het van slecht naar slechter.....

Ik ben dan ook een beetje hopeloos atm........ Ik kan niet bij de tandarts gaan zitten nu want dan moet ik eerst poetsen, ga ik poetsen krijg ik een kaak ontsteking, poets ik niet wordt het probleem alleen maar erger......

Iemand een serieuze oplossing of hulp??
Basic Premium Lager
pi_181785114
Als je niets doet, weet je zeker dat het uiteindelijk alleen nog maar vervelender wordt. Zoek een angsttandarts, pak jezelf bij kop en kont en laat het fixen!
pi_181785180
Er zijn speciale tandartspraktijken voor mensen die bang zijn voor de tandarts..
Victory or defeat it's up to me to decide.
pi_181785442
Je kreeg een zware ontsteking in je kaak die vanzelf weer wegging toen je stopte met poetsen? Oké.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_181785522
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2018 23:33 schreef 2thmx het volgende:
Je kreeg een zware ontsteking in je kaak die vanzelf weer wegging toen je stopte met poetsen? Oké.