abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_181784924
registreer om deze reclame te verbergen
Geen idee of ik in het juiste subforum zit....

Mijn gebit is kapot, ik heb gapende gaten, 1 kies is tot op de wortel afgebroken en vorige week zondag ook een hoek snijtand.... zo heb ik ook nog tanden en kiezen die op het punt van breken staan.... Iemand enig idee hoe ik dit aanpakken kan behalve simpelweg naar de tandarts te gaan....

Ik ben als de dood voor de tandarts, mede door medicijnen is mijn gebit in rap tempo achteruit gegaan, maar wat nu.....Ik heb geen pijn maar mn hele gebit is rot en ik meur uit mn smoel....

Ik ben een tijd depri geweest en heb toen mijn gebit niet goed verzorgd. Toen ik weer wat beter werd en mn gebit weer eens schoonmaakte kreeg ik een zware ontsteking in mijn kaak.... Sinds dien ben ik eigenlijk bang om te poetsen en mn gebit is logischerwijs alleen maar slechter geworden sinds.... Zo gaat het van slecht naar slechter.....

Ik ben dan ook een beetje hopeloos atm........ Ik kan niet bij de tandarts gaan zitten nu want dan moet ik eerst poetsen, ga ik poetsen krijg ik een kaak ontsteking, poets ik niet wordt het probleem alleen maar erger......

Iemand een serieuze oplossing of hulp??
Basic Premium Lager
pi_181785114
Als je niets doet, weet je zeker dat het uiteindelijk alleen nog maar vervelender wordt. Zoek een angsttandarts, pak jezelf bij kop en kont en laat het fixen!
pi_181785180
Er zijn speciale tandartspraktijken voor mensen die bang zijn voor de tandarts..
Victory or defeat it's up to me to decide.
pi_181785442
Je kreeg een zware ontsteking in je kaak die vanzelf weer wegging toen je stopte met poetsen? Oké.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_181785522
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2018 23:33 schreef 2thmx het volgende:
Je kreeg een zware ontsteking in je kaak die vanzelf weer wegging toen je stopte met poetsen? Oké.
Nee, daar ben ik midden in de nacht op zaterdag voor naar het ziekenhuis gegaan om pijnstillers en antibiotica te halen. Sorry, dat had ik er bij moeten zetten of verduidelijken.
Basic Premium Lager
pi_181785601
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 23:25 schreef Queller het volgende:
Als je niets doet, weet je zeker dat het uiteindelijk alleen nog maar vervelender wordt. Zoek een angsttandarts, pak jezelf bij kop en kont en laat het fixen!
.
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 23:27 schreef madam-april het volgende:
Er zijn speciale tandartspraktijken voor mensen die bang zijn voor de tandarts..
Tegenwoordig zegt bijna elke tandarts dat ze angsttandarts zijn maar ik heb nog nooit een verschil gemerkt
Basic Premium Lager
pi_181785931
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 23:37 schreef BPL27 het volgende:

[..]

.

[..]

Tegenwoordig zegt bijna elke tandarts dat ze angsttandarts zijn maar ik heb nog nooit een verschil gemerkt
Kennis van mij gaat naar een serieuze angsttandarts, die in een ziekenhuis gevestigd is. Ik weet alleen niet welke :{
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_181786053
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 23:37 schreef BPL27 het volgende:

Kan je uit ervaring zeggen dat er écht goede zijn.
pi_181786109
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Kennis van mij gaat naar een serieuze angsttandarts, die in een ziekenhuis gevestigd is. Ik weet alleen niet welke :{
Zou je voor mij willen uit zoeken welke wie wat waar?
Basic Premium Lager
pi_181786143
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 23:49 schreef Queller het volgende:

[..]

Kan je uit ervaring zeggen dat er écht goede zijn.
Tot nu toe niet, ze doen gewoon hun ding terwijl ik daar verkrampt op hun martel stoel lig....
Basic Premium Lager
pi_181786159
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 23:51 schreef BPL27 het volgende:

Zou je voor mij willen uit zoeken welke wie wat waar?
In welke regio woon je?
pi_181786229
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 23:53 schreef Queller het volgende:

[..]

In welke regio woon je?
Rampstad, maar directer is Berkel en Rodenrijs
Basic Premium Lager
  zaterdag 8 september 2018 @ 23:55:55 #13
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181786267
ACTA Amsterdam.
I have held many things in my hands, and I have lost them all; but whatever I have placed in God's hands, that I still possess.
pi_181786337
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 23:55 schreef BPL27 het volgende:
Mooi!
https://www.oralcarecenter.nl/
Bel, leg uit dat je peuken schijt, vraag om een afspraak met Joris Suy. Trek er een paar uurtjes voor uit, want je bent er wel een poosje zoet mee.

Komt goed. Echt!
pi_181786340
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2018 23:55 schreef Boca_Raton het volgende:
ACTA Amsterdam.
Ik ben werkeloos dus voor een bezoekje naar een tandarts in Amsterdam...heb ik geen geld....
Basic Premium Lager
pi_181786370
En gewoon onder volledige narcose?
pi_181786427
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 23:57 schreef Queller het volgende:

[..]

Mooi!
https://www.oralcarecenter.nl/
Bel, leg uit dat je peuken schijt, vraag om een afspraak met Joris Suy. Trek er een paar uurtjes voor uit, want je bent er wel een poosje zoet mee.

Komt goed. Echt!
Dat scheelt de helft van het reizen naar Amsterdam maar het is nog steeds een pokke eind....
Basic Premium Lager
pi_181786465
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 23:58 schreef smizy het volgende:
En gewoon onder volledige narcose?
Dat wordt niet vergoed en heb ik het geld niet voor....
Basic Premium Lager
pi_181786470
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 00:00 schreef BPL27 het volgende:
Dat scheelt de helft van het reizen naar Amsterdam maar het is nog steeds een pokke eind....
Stel je niet zo aan. Als je er niets aan laat doen, dán heb je over een poosje pas een lange weg te gaan!
pi_181786555
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 23:55 schreef BPL27 het volgende:

[..]

Ik zit zelf bij een hele fijne tandarts in Rotterdam. Geen angst tandarts, maar wel een hele aardige man die heel rustig te werk gaat. Zegt bij alle handelingen wat hij gaat doen en vraagt regelmatig hoe het gaat.

Ik zou hem wel kunnen aanbevelen.
pi_181786585
Ik ben ook best wel bang voor de tandarts. Maar ook vorige week geweest om te boren, het moet gewoon gebeuren. Wat bij mij werkt, voor de tandarts alvast 1 of 2 paracetamolletjes te pakken en oordopjes in en muziek opzetten. Je moet maar zo denken, de grootste angst zit tussen je oren! Gewoon van te voren even laten verdoven met een spuit, spuit voel je niks van, daarna helemaal niks meer.
Volgeling van XRP. To tha moon motherf#cker!
pi_181786604
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 00:01 schreef Queller het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan. Als je er niets aan laat doen, dán heb je over een poosje pas een lange weg te gaan!
Ik stel me niet aan, dat is meer dan een uur reizen, ik heb geen auto, dus moet het met ov of met mn scooter.....Ja ik heb tijd zat maar meer dan een uur....
Basic Premium Lager
  zondag 9 september 2018 @ 00:05:43 #23
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181786630
I have held many things in my hands, and I have lost them all; but whatever I have placed in God's hands, that I still possess.
  zondag 9 september 2018 @ 00:07:15 #24
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_181786674
Een goede angst tandarts in een centrum voor bijzondere tandheelkunde kan echt wel verschil maken.
Ik heb ook een fucked up tering ellende gehad door ziek zijn en medicatie en verwaarlozing. En een enorme angst voor de tandarts. Toen de schade was bekeken, is de grootste behandeling onder volledige narcose gedaan.
Daarna rustig gaan opbouwen, nu is het te doen.
pi_181786688
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 00:04 schreef Mand het volgende:
Ik ben ook best wel bang voor de tandarts. Maar ook vorige week geweest om te boren, het moet gewoon gebeuren. Wat bij mij werkt, voor de tandarts alvast 1 of 2 paracetamolletjes te pakken en oordopjes in en muziek opzetten. Je moet maar zo denken, de grootste angst zit tussen je oren! Gewoon van te voren even laten verdoven met een spuit, spuit voel je niks van, daarna helemaal niks meer.
Dat zegt men ja maar ik voelde alles wat mijn jeugd tandarts deed, zelfs met verdoving. Of zij deed iets fout, dat weet ik niet maar sinds dien ben ik als de dood. Verdoven of niet, het deed altijd fucking pijn....
Basic Premium Lager
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')