abonnement Unibet Coolblue
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 20:27:26 #176
74056 crew  ToT
pi_181779263
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:25 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Ja, die kinderen wel.

Maar die ouders die voor dr rest van dr leven aan het staatsinfuus hangen die wil je er niet bij hebben :( :( :(
En ik denk dat deze moeder, die nu ongetwijfeld ook hier naar toe mag komen, wel zo'n type is die de staat op alle mogelijke manieren uit zal melken. Vuil manipulatief profiterend kutwijf.....
pi_181779283
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:18 schreef ToT het volgende:

[..]

Dan krijg je HEEL veel mensen die zo veel mogelijk gaan zitten rekken.
Dat valt nog te bezien. De aanname dat iedereen Nederland een paradijs vindt is ook niet helemaal juist.

Beter een leventje waarin je zorgeloos naar school kunt gaan, je carriere kunt maken en een gezinnetje kunt stichten dan eentje waarin drama's, kastje-muur-situaties, stress en onzekerheid de boventoon voeren.

Ik heb weleens asielzoekers in de vrieskou achter een wandelwagen zien lopen bij lieden die in een warme luxe slee van een wagen liepen te klagen over hoe men van de staat profiteerde.
pi_181779293
Ik pleit voor een wetgeving waarbij de immigratiedienst 1 jaar de tijd krijgt om definitieve uitkomst te creëren. waarbij het procederen veel sneller moet anders wordt de immigrant of vluchteling automatisch genationaliseerd. Je moet de druk bij de immigratiedienst leggen niet bij de immigrant. De rechter oordeelt of de immigratiedienst zijn werk goed heeft uitgevoerd en dus is er altijd binnen 1 jaar een definitieve uitslag. langer procederen moet gewoon niet mogelijk zijn.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 20:29:09 #179
74056 crew  ToT
pi_181779302
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:28 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat valt nog te bezien. De aanname dat iedereen Nederland een paradijs vindt is ook niet helemaal juist.

Beter een leventje waarin je zorgeloos naar school kunt gaan, je carriere kunt maken en een gezinnetje kunt stichten dan eentje waarin drama's, kastje-muur-situaties, stress en onzekerheid de boventoon voeren.

Ik heb weleens asielzoekers in de vrieskou achter een wandelwagen zien lopen bij lieden die in een warme luxe slee van een wagen liepen te klagen over hoe men van de staat profiteerde.
Toch wordt Nederland wel als land van melk en honing gezien door veel migranten die naar een rijk westers land willen gaan.
  zaterdag 8 september 2018 @ 20:30:00 #180
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181779319
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:25 schreef ToT het volgende:

[..]

Mja de kindervriend Pechtold en de CU hebben flink bij Harbers lopen pushen om hen toch een paspoort te geven.
Nog steeds geen reden om zn rug niet recht te houden. Hij had gewoon bij zn standpunt kunnen en moeten blijven, in plaats van te zwichten.

Wat mij moet mag die knakker per direct opstappen. Niet standvastig genoeg om staatssecretaris te zijn en bovendien zwicht ie onder hoge druk. Onbetrouwbaar dus.

[ ] geschikt
[x] ongeschikt
pi_181779320
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:28 schreef MakkieR het volgende:
Ik pleit voor een wetgeving waarbij de immigratiedienst 1 jaar de tijd krijgt om definitieve uitkomst te creëren. waarbij het procederen veel sneller moet anders wordt de immigrant of vluchteling automatisch genationaliseerd. Je moet de druk bij de immigratiedienst leggen niet bij de immigrant. De rechter oordeelt of de immigratiedienst zijn werk goed heeft uitgevoerd en dus is er altijd binnen 1 jaar een definitieve uitslag. langer procederen moet gewoon niet mogelijk zijn.
Precies hoe ik erover denk, zeker als het gaat om kinderen
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 20:30:11 #182
74056 crew  ToT
pi_181779323
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:28 schreef MakkieR het volgende:
Ik pleit voor een wetgeving waarbij de immigratiedienst 1 jaar de tijd krijgt om definitieve uitkomst te creëren. waarbij het procederen veel sneller moet anders wordt de immigrant of vluchteling automatisch genationaliseerd. Je moet de druk bij de immigratiedienst leggen niet bij de immigrant. De rechter oordeelt of de immigratiedienst zijn werk goed heeft uitgevoerd en dus is er altijd binnen 1 jaar een definitieve uitslag. langer procederen moet gewoon niet mogelijk zijn.
De keuze hen er uit te schoppen was ook heel snel gelopen, maar die moeder BLEEF maar processen aanspannen om er tegenin te gaan.
  zaterdag 8 september 2018 @ 20:30:39 #183
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181779333
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:27 schreef ToT het volgende:

[..]

En ik denk dat deze moeder, die nu ongetwijfeld ook hier naar toe mag komen, wel zo'n type is die de staat op alle mogelijke manieren uit zal melken. Vuil manipulatief profiterend kutwijf.....
Pechtold zoekt nog een minnares, heb ik vernomen :D
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 20:30:43 #184
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_181779335
Denk dat het de hoogste tijd is om de regels voor vreemdelingendetentie aan te scherpen.

Het is natuurlijk een beetje gek dat we superstrikt zijn op inheemse flora en fauna die ons land binnen komt, maar we mensen waarvan we vrijwel geen zak weten ongelimiteerd los laten lopen in de maatschappij.

Wil je hierheen komen? Prima, meldt je van te voren maar aan en wacht de beslissing af. Kom je op de bonnefooi? Ook prima, kom je in vreemdelingendetentie tot duidelijk is of je mag blijven of niet. Geen zakgeld, geen cursusjes, maximaal een jaar doorlooptijd en bij afwijzing per direct uitzetten en indien dat niet kan in een strenger regime plaatsen.

Is het zo afgelopen met dat gezeik.

edit voor ik dat weer over m'n oren getrokken krijg, vreemdelingendetentie is wel wat anders dan reguliere detentie.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_181779336
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:30 schreef ToT het volgende:

[..]

De keuze hen er uit te schoppen was ook heel snel gelopen, maar die moeder BLEEF maar processen aanspannen om er tegenin te gaan.
En dat door procederen moeten ze dus onmogelijk maken
pi_181779338
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:29 schreef ToT het volgende:

[..]

Toch wordt Nederland wel als land van melk en honing gezien door veel migranten die naar een rijk westers land willen gaan.
Dat is niet helemaal waar, veel allochtonen vinden Nederland een racistisch land, zie de pieten discussie, of het blokkeren van de snelweg in Dokkum.
  zaterdag 8 september 2018 @ 20:31:51 #187
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_181779360
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:30 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar, veel allochtonen vinden Nederland een racistisch land, zie de pieten discussie, of het blokkeren van de snelweg in Dokkum.
Moeten ze misschien eens in Bulgarije ofzo gaan kijken, als ze willen weten wat echt racisme is.
  zaterdag 8 september 2018 @ 20:32:04 #188
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181779367
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:28 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat valt nog te bezien. De aanname dat iedereen Nederland een paradijs vindt is ook niet helemaal juist.

Beter een leventje waarin je zorgeloos naar school kunt gaan, je carriere kunt maken en een gezinnetje kunt stichten dan eentje waarin drama's, kastje-muur-situaties, stress en onzekerheid de boventoon voeren.

Ik heb weleens asielzoekers in de vrieskou achter een wandelwagen zien lopen bij lieden die in een warme luxe slee van een wagen liepen te klagen over hoe men van de staat profiteerde.
Tis toch godsgeklaagd dat een asielzoeker niet eens een luxe, warme slee krijgt van de Nederlandse staat als ze een kindje heeft dat in de wandelwagenleeftijd valt :(
pi_181779403
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:30 schreef ToT het volgende:

[..]

De keuze hen er uit te schoppen was ook heel snel gelopen, maar die moeder BLEEF maar processen aanspannen om er tegenin te gaan.
daarom zeg ik ook niet langer dan een jaar, de opties zijn er niet na een jaar. zo zou de wetgeving moeten zijn. En dan vooral de druk leggen bij de overheid, dat zij hun werk goed doen, getoetst door een onafhankelijke rechter die het werk van de immigratiedienst, of wie dat doet bekijkt en daarover oordeelt. De moeder zelf verder buiten beschouwing laten.
  zaterdag 8 september 2018 @ 20:34:38 #190
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181779422
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:30 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar, veel allochtonen vinden Nederland een racistisch land, zie de pieten discussie, of het blokkeren van de snelweg in Dokkum.
Ja, maar toch willen ze niet terug naar het land van herkomst. Want ja, dan krijgen ze ook dr uitkering en dergelijke niet meer en dat is toch wel heel makkelijk.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 20:34:43 #191
74056 crew  ToT
pi_181779425
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:30 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar, veel allochtonen vinden Nederland een racistisch land, zie de pieten discussie, of het blokkeren van de snelweg in Dokkum.
Vertel jij dat ff in bijvoorbeeld Afrika?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 20:35:48 #192
74056 crew  ToT
pi_181779450
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:30 schreef Mark_nl het volgende:

[..]

En dat door procederen moeten ze dus onmogelijk maken
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:33 schreef MakkieR het volgende:

[..]

daarom zeg ik ook niet langer dan een jaar, de opties zijn er niet na een jaar. zo zou de wetgeving moeten zijn. En dan vooral de druk leggen bij de overheid, dat zij hun werk goed doen, getoetst door een onafhankelijke rechter die het werk van de immigratiedienst, of wie dat doet bekijkt en daarover oordeelt. De moeder zelf verder buiten beschouwing laten.
Prima ideeën. :) Geeft iemand dit even door aan het Europees hof wiens wetten dit onmogelijk maken? :)
  zaterdag 8 september 2018 @ 20:36:07 #193
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181779458
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:34 schreef ToT het volgende:

[..]

Vertel jij dat ff in bijvoorbeeld Afrika?
Daar wordt inmiddels vertelt dat je na 10 jaar procederen en 9 verloren procedures je alsnog je verblijfsvergunning krijgt als je met een zielig verhaal naar de media stapt.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 20:36:51 #194
74056 crew  ToT
pi_181779474
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:36 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Daar wordt inmiddels vertelt dat je na 10 jaar procederen en 9 verloren procedures je alsnog je verblijfsvergunning krijgt als je met een zielig verhaal naar de media stapt.
In combinatie met dat iedereen hier rijk is zodra je het land binnen loopt! :Y
  zaterdag 8 september 2018 @ 20:37:10 #195
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181779485
Maar krijgt die moeder nu ook de Nederlandse nationaliteit?
Dit is gewoon raar :l
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 20:37:27 #196
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_181779490
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:36 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Daar wordt inmiddels vertelt dat je na 10 jaar procederen en 9 verloren procedures je alsnog je verblijfsvergunning krijgt als je met een zielig verhaal naar de media stapt.
Dus moet het niet mogelijk zijn om 10 jaar te procederen, maar dat zal wel niet kunnen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_181779508
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:30 schreef Straatcommando. het volgende:
Denk dat het de hoogste tijd is om de regels voor vreemdelingendetentie aan te scherpen.
Dat kan volgens mij alleen als de EU een eigen migratie en asielverdrag gaat opstellen. Nu is dat geen optie vanwege een uitspraak van het EHRM.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_181779524
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:35 schreef ToT het volgende:

[..]

[..]

Prima ideeën. :) Geeft iemand dit even door aan het Europees hof wiens wetten dit onmogelijk maken? :)
Je kunt misschien door procederen aan het Europees hof, maar na een jaar zou onze regering deze ongeldig moeten verklaren. ongeacht de uitslag, en dit heel duidelijk aan het hof vermelden. Dat procederen na een jaar geen zin heeft, want deze uitslagen worden door ons rijk niet geaccepteerd.
  zaterdag 8 september 2018 @ 20:38:49 #199
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181779525
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
Maar krijgt die moeder nu ook de Nederlandse nationaliteit?
Mag hopen van niet.

In het beste geval, hoop ik dat ze een verblijfsvergunning krijgt voor bepaalde tijd. Tot dr kinderen volwassen zijn.. en dan gaat ze weer procederen, want de Nederlandse staat betaalt toch alles voor dr. En ze weet uit ervaring, dat als je gaat rekken en traineren dat je dan alsnog een permanente verblijfsvergunning krijgt.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 20:38:56 #200
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_181779527
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:38 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Dat kan volgens mij alleen als de EU een eigen migratie en asielverdrag gaat opstellen. Nu is dat geen optie vanwege een uitspraak van het EHRM.
Zoiets stond me ook bij, iets in de hoek van ''zicht op uitzetting'' waardoor je dus de bizarre situatie krijgt dat, wanneer een land dat dus weigert, diegene hier gewoon mag ''blijven'' :{
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')