abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 9 september 2018 @ 14:38:24 #51
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181797004
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 14:23 schreef Coco. het volgende:

[..]

Ja met Pröpper en Frenkie werd Nederland weer iets om naar te kijken.
Maar het is niet op basis van alleen dat potje, geldt hetzelfde voor Strootman.
Lekker stel ook hoor, Propper en De Jong. Ik hoop dat ze beide nog een flinke stap naar de Europese top kunnen zetten.
pi_181797186
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 14:23 schreef Coco. het volgende:

[..]

Ja met Pröpper en Frenkie werd Nederland weer iets om naar te kijken.
Maar het is niet op basis van alleen dat potje, geldt hetzelfde voor Strootman.
wk 2014
  maandag 10 september 2018 @ 08:15:22 #53
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_181811503
Frenkie en De Ligt _O_

Wat een genot
  maandag 10 september 2018 @ 08:19:20 #54
80382 manny
30 is best veel
pi_181811521
En nu zaterdag thuis gewoon winnen van Groningen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_181811620
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 08:19 schreef manny het volgende:
En nu zaterdag thuis gewoon winnen van Groningen.
Met 4 goals van Frenkie
pi_181811845
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 08:37 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Met 4 goals van Frenkie
Lees nu al dat Hugo Borst vindt dat Koeman ook maar van Persie moet oproepen zodat de Jong 'nog een paar procenten beter is' :') Godverdomme zeg.
pi_181812219
Ik vond vooral de Ligt heel erg sterk gisteren. Frenkie was prima, probleem was dat hij 9 van de 10 keer de bal niet goed kwijt kon. Het is te hopen dat Bergwijn zijn ontwikkeling doorzet bij PSV, anders hebben we voorin wel echt een probleem. Ik weet zeker dat Frenkie blij is dat hij aankomend weekend weer Ziyech, Tadic en Neres voor hem heeft.
pi_181812265
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 08:15 schreef Heeinz het volgende:
Frenkie en De Ligt _O_

Wat een genot
Inderdaad, die gaan allebei de absolute top halen O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_181812477
https://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=13918

Voor de mensen die nog willen zien hoe de Jong 3 minuten lang vlak voor z'n eigen 16 van links naar rechts loopt te schieten; deze meneer heeft er een compilatie van gemaakt :')
pi_181812860
Zelfs wij als Ajacieden zijn minder hyped dan de media en andere supporters. Het is een heerlijke speler, maar we moeten nou ook niet gaan overdrijven. Komende weken worden wel interessant, kijken hoe hij er staat in deze wedstrijden :)

Heb er in ieder geval enorm veel zin in, 2 thuiswedstrijden in 5 dagen :9~
pi_181812935
quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2018 10:00 schreef nickhguitar het volgende:
https://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=13918

Voor de mensen die nog willen zien hoe de Jong 3 minuten lang vlak voor z'n eigen 16 van links naar rechts loopt te schieten; deze meneer heeft er een compilatie van gemaakt :')
Ik moet zeggen dat ik hem nou niet alleen balletjes breed zie geven rond de eigen 16.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181813612
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2018 10:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik hem nou niet alleen balletjes breed zie geven rond de eigen 16.
Ik word er heel moe van. Wij gaan straks hetzelfde traject in met Gutierrez, dan komen er ook spontaan 10 mensen in Eindhoven klaar bij elke pass die aankomt.

De Jong heeft de intentie wel om veel vooruit te spelen en daarnaast de kwaliteiten om dit ook dusdanig te doen dat het vaak goed gaat, maar was hij nou gisteren zo onwijs goed? Ik vond er wel meer redelijk tot prima voetballen, maar niemand waar echt m'n mond van open viel ofzo.
pi_181813637
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 11:06 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik word er heel moe van. Wij gaan straks hetzelfde traject in met Gutierrez, dan komen er ook spontaan 10 mensen in Eindhoven klaar bij elke pass die aankomt.

De Jong heeft de intentie wel om veel vooruit te spelen en daarnaast de kwaliteiten om dit ook dusdanig te doen dat het vaak goed gaat, maar was hij nou gisteren zo onwijs goed? Ik vond er wel meer redelijk tot prima voetballen, maar niemand waar echt m'n mond van open viel ofzo.
Leuk, maar ik zie hem nu nog steeds niet alleen maar balletjes breed schuiven in dat filmpje.

Of hij gister nu krankzinnig goed was of niet (dat was hij niet) is weer een andere discussie.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181813701
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2018 11:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Leuk, maar ik zie hem nu nog steeds niet alleen maar balletjes breed schuiven in dat filmpje.

Of hij gister nu krankzinnig goed was of niet (dat was hij niet) is weer een andere discussie.
Nee Hans, dat was ook overdrijven natuurlijk. Maar je ziet hem ook geen splijtende pass na splijtende pass geven. Wat ik bedoel te zeggen is dat je dit compilatiefilmpje voor elke willekeurige speler gister had kunnen maken, er gebeurd niet echt iets bijzonders in ofzo.

Overigens vond ik de Ligt wel een paar keer tegenvallen gisteren. Mensen praten hem heel makkelijk naar de top door zijn prestaties tegen NAC en Sparta, maar hij schoot gisteren toch een paar keer flink te kort, met name op het gebied van snelheid en wendbaarheid. Toch wel een contrast met pak 'm beet Umtiti, die ook groot en sterk is maar toch wat wendbaarder oogt.
pi_181813962
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 11:12 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nee Hans, dat was ook overdrijven natuurlijk. Maar je ziet hem ook geen splijtende pass na splijtende pass geven. Wat ik bedoel te zeggen is dat je dit compilatiefilmpje voor elke willekeurige speler gister had kunnen maken, er gebeurd niet echt iets bijzonders in ofzo.

Overigens vond ik de Ligt wel een paar keer tegenvallen gisteren. Mensen praten hem heel makkelijk naar de top door zijn prestaties tegen NAC en Sparta, maar hij schoot gisteren toch een paar keer flink te kort, met name op het gebied van snelheid en wendbaarheid. Toch wel een contrast met pak 'm beet Umtiti, die ook groot en sterk is maar toch wat wendbaarder oogt.
De ligt was juist één van de betere..

In tegenstelling tot Tete, van Dijk en Blind heb ik hem niet op grote fouten kunnen betrappen. Paar keer lekker agressief en in de tweede helft ook meerdere malen mee naar voren. Ongelooflijk sterk voor een jongen van 19.
  maandag 10 september 2018 @ 11:37:49 #66
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181814100
Frenkie heeft natuurlijk ook wel te maken met z'n medespelers en hoe die zich vrijlopen en aanbieden. Bij Ajax steekt het positiespel in elkaar, waardoor hij dus kan uitblinken. In tegenstelling tot het NL elftal.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 10 september 2018 @ 11:38:03 #67
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_181814107
quote:
Déjà vu voor 'teleurgestelde' Oranje-basisspeler: "Zelfde situatie als bij Ajax"

Kenny Tete keert met twee basisplaatsen in het Nederlands elftal op zak terug naar zijn club Olympique Lyon. Hij hoopt op een nieuwe kans bij zijn Franse werkgever.

Tete speelde dit seizoen nog geen minuut bij Lyon, maar hij blijft na zijn twee optredens voor Oranje strijdbaar. "Het is lastig", vertelt hij aan Voetbal International. "Ik voel me goed, maar word teleurgesteld. Over de reden kan ik ook niets zeggen. Het is dezelfde situatie als bij Ajax, maar ik blijft gewoon mijn best doen. Meer kan ik niet doen. Ik ga er gewoon voor, het komt goed."

De rechtsback tast in het duister over de reden van zijn reserverol bij Lyon. "Ik heb er geen uitleg over gehad, beetje raar. Maar ik wil er verder ook niet op ingaan. Ik hoef het eigenlijk ook helemaal niet te weten. Ik laat het gewoon zien op de training, maar blijkbaar was het niet goed genoeg", aldus Tete, die tevreden is over zijn optreden tegen Frankrijk (2-1). "Als je jezelf kan belonen met een assist, is het helemaal fijn."
hoewel ik niks tegen kenny heb, en hem al het geluk van de wereld gun.

blijft dit toch altijd wel vermakelijk, zo'n verbazing bij een speler.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_181814305
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 11:38 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

hoewel ik niks tegen kenny heb, en hem al het geluk van de wereld gun.

blijft dit toch altijd wel vermakelijk, zo'n verbazing bij een speler.
Tete, Bazoer, El Ghazi, Kishna en ga zo maar even door :)

Kluivert is de volgende.
  maandag 10 september 2018 @ 12:16:18 #69
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181814776
Al die spelers die niet weten waarom ze er naast staan bij hun club :')

Wat doe je dan elke dag op f club? Met 2 frikandellen in je oren een beetje meehobbelen op de training?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 10 september 2018 @ 12:24:24 #70
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_181814901
Ik wil graag met die ouwe van mij ook een groepswedstrijd bezoeken en daarvoor dus tickets scoren in de losse verkoop, maar nu zie ik dat ze maar één ticket verkopen per clubcardhouder.

Dus ik moet voor hem ook een clubcard fixen.

Hoe kan je dan in godsnaam zorgen dat je naast elkaar zit? Of dit simpelweg niet mogelijk, of moet je dit aangeven ofzo?
Ajacied.
pi_181814937
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:24 schreef Liftdeur het volgende:
Ik wil graag met die ouwe van mij ook een groepswedstrijd bezoeken en daarvoor dus tickets scoren in de losse verkoop, maar nu zie ik dat ze maar één ticket verkopen per clubcardhouder.

Dus ik moet voor hem ook een clubcard fixen.

Hoe kan je dan in godsnaam zorgen dat je naast elkaar zit? Of dit simpelweg niet mogelijk, of moet je dit aangeven ofzo?
Geloof dat je meerdere barcodes kan invoeren
pi_181814945
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:24 schreef Liftdeur het volgende:
Ik wil graag met die ouwe van mij ook een groepswedstrijd bezoeken en daarvoor dus tickets scoren in de losse verkoop, maar nu zie ik dat ze maar één ticket verkopen per clubcardhouder.

Dus ik moet voor hem ook een clubcard fixen.

Hoe kan je dan in godsnaam zorgen dat je naast elkaar zit? Of dit simpelweg niet mogelijk, of moet je dit aangeven ofzo?
Ik vrees dat CC-houders niet eens aan de beurt komen..
pi_181814973
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 12:26 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Ik vrees dat CC-houders niet eens aan de beurt komen..
zelfs voor de supportersvereniging kaart houders wordt t al lastig
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_181815233
moet je maar seizoenskaart nemen

sukkels
Gino ♥
pi_181815301
Een seizoenkaart wordt steeds meer waard inderdaad, toch wel een fijn idee dat je altijd een kaart hebt.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')