quote:
De trein over de Veluwe van 6:50 valt nog mee.quote:Op woensdag 4 december 2019 10:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Vandaar dat het altijd zo druk op het station is
Oooooh .....dat scheeltquote:Op woensdag 4 december 2019 10:52 schreef babylon het volgende:
[..]
De trein over de Veluwe van 6:50 valt nog mee.
quote:Op woensdag 4 december 2019 10:59 schreef babylon het volgende:
Jammer genoeg de IC. In de sprinter veel rokjes
Die tijd komt er weer aanquote:Op woensdag 4 december 2019 10:59 schreef babylon het volgende:
Jammer genoeg de IC. In de sprinter veel rokjes
Godverrquote:Op zondag 8 december 2019 23:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die tijd komt er weer aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
man man man dan moet je thuis echt wel ff 3 x rukken, en nog loop je daar met de staf van sinterklaas
![]()
![]()
Nee dat klopt ..ook niet over de staf van Sinterklaasquote:Op maandag 16 december 2019 13:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jaja het leven van een Fokker gaat niet over rozenblaadjes
Gewoon flink aan trekkenquote:Op maandag 16 december 2019 13:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dat klopt ..ook niet over de staf van Sinterklaas
Alleen de schilder is nu bezig dus dat is wel een beetje awkward dan...ff wachten tot na vierenquote:
Is die staf niet met die bejaarde mee naar Spanje gegaan dan?quote:Op maandag 16 december 2019 13:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Alleen de schilder is nu bezig dus dat is wel een beetje awkward dan...ff wachten tot na vieren
Die staf wel denk ik..quote:Op maandag 16 december 2019 13:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is die staf niet met die bejaarde mee naar Spanje gegaan dan?
quote:Op maandag 16 december 2019 13:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh wacht ..je hebt het over een andere staf
groene nog nooit gehad, ik houd het liever op halve liters dan wel pilsquote:Op zondag 22 december 2019 16:48 schreef puzziepie het volgende:
Geen idee wat dat is![]()
Doe mij maar een lekkere borrel en een dikke joint![]()
En zulks
In de zomer vind ik een wit tapbiertje nog wel eens lekker ..verder geen bierdrinker , hoewel ik in Eureka dan weer wel beugeltjes dronk bij gebrek aan beterquote:Op zondag 22 december 2019 16:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
groene nog nooit gehad, ik houd het liever op halve liters dan wel pils
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |