abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 december 2019 @ 10:33:29 #126
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_190261884
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 09:19 schreef babylon het volgende:
Ik ga ook met de trein naar het werk *G*
:D
Vandaar dat het altijd zo druk op het station is :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_190262108
quote:
10s.gif Op woensdag 4 december 2019 10:33 schreef puzziepie het volgende:

[..]

:D
Vandaar dat het altijd zo druk op het station is :@
De trein over de Veluwe van 6:50 valt nog mee.
  woensdag 4 december 2019 @ 10:54:54 #128
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_190262137
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 10:52 schreef babylon het volgende:

[..]

De trein over de Veluwe van 6:50 valt nog mee.
Oooooh .....dat scheelt
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_190262201
Jammer genoeg de IC. In de sprinter veel rokjes :9
  woensdag 4 december 2019 @ 14:09:56 #130
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_190264668
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 10:59 schreef babylon het volgende:
Jammer genoeg de IC. In de sprinter veel rokjes :9
:9
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 8 december 2019 @ 11:00:24 #131
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_190324182
c_/
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_190337133
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 10:59 schreef babylon het volgende:
Jammer genoeg de IC. In de sprinter veel rokjes :9
Die tijd komt er weer aan _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ man man man dan moet je thuis echt wel ff 3 x rukken, en nog loop je daar met de staf van sinterklaas <O) <O) <O)
  vrijdag 13 december 2019 @ 23:56:20 #133
46794 Berkery
Fat bastard
pi_190429140
Ik moet altijd grinniken in die sprinter naar Groningen:

'Het volgende station is Mewbel. Station Mewbel'. Computerstem met een spraakgebrek :D
No Dukes of Hazzard in the classroom
  maandag 16 december 2019 @ 13:11:54 #134
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_190475068
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 23:22 schreef Geerd het volgende:

[..]

Die tijd komt er weer aan _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ man man man dan moet je thuis echt wel ff 3 x rukken, en nog loop je daar met de staf van sinterklaas <O) <O) <O)
Godverr :D :X
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_190475456
quote:
10s.gif Op maandag 16 december 2019 13:11 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Godverr :D :X
Jaja het leven van een Fokker gaat niet over rozenblaadjes
  maandag 16 december 2019 @ 13:31:50 #136
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_190475493
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:29 schreef Geerd het volgende:

[..]

Jaja het leven van een Fokker gaat niet over rozenblaadjes
Nee dat klopt ..ook niet over de staf van Sinterklaas :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_190475512
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:31 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Nee dat klopt ..ook niet over de staf van Sinterklaas :@
Gewoon flink aan trekken _O_
  maandag 16 december 2019 @ 13:33:55 #138
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_190475526
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:33 schreef Geerd het volgende:

[..]

Gewoon flink aan trekken _O_
:+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_190475538
quote:
10s.gif Op maandag 16 december 2019 13:33 schreef puzziepie het volgende:

[..]

:+
Alleen de schilder is nu bezig dus dat is wel een beetje awkward dan...ff wachten tot na vieren
  maandag 16 december 2019 @ 13:35:49 #140
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_190475550
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:34 schreef Geerd het volgende:

[..]

Alleen de schilder is nu bezig dus dat is wel een beetje awkward dan...ff wachten tot na vieren
Is die staf niet met die bejaarde mee naar Spanje gegaan dan? :?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_190475587
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:35 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Is die staf niet met die bejaarde mee naar Spanje gegaan dan? :?
Die staf wel denk ik..
  maandag 16 december 2019 @ 13:38:30 #142
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_190475602
quote:
11s.gif Op maandag 16 december 2019 13:37 schreef Geerd het volgende:

[..]

Die staf wel denk ik..
Oh wacht ..je hebt het over een andere staf :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_190475611
quote:
15s.gif Op maandag 16 december 2019 13:38 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Oh wacht ..je hebt het over een andere staf :@
~O> ~O>
  maandag 16 december 2019 @ 13:40:02 #144
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_190475632
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:39 schreef Geerd het volgende:

[..]

~O> ~O>
Ik zou hem niet stuk trekken .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_190475640
quote:
6s.gif Op maandag 16 december 2019 13:40 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik zou hem niet stuk trekken .
Lief van je :+
  maandag 16 december 2019 @ 13:41:06 #146
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_190475662
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:40 schreef Geerd het volgende:

[..]

Lief van je :+
Ik kan soms best lief doen ja

Soms :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 22 december 2019 @ 16:48:45 #148
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_190596955
Geen idee wat dat is :+
Doe mij maar een lekkere borrel en een dikke joint :9~
En zulks :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_190596974
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 16:48 schreef puzziepie het volgende:
Geen idee wat dat is :+
Doe mij maar een lekkere borrel en een dikke joint :9~
En zulks :@
groene nog nooit gehad, ik houd het liever op halve liters dan wel pils
  zondag 22 december 2019 @ 16:51:43 #150
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_190597015
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 16:49 schreef Geerd het volgende:

[..]

groene nog nooit gehad, ik houd het liever op halve liters dan wel pils
In de zomer vind ik een wit tapbiertje nog wel eens lekker ..verder geen bierdrinker , hoewel ik in Eureka dan weer wel beugeltjes dronk bij gebrek aan beter
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')