Die had ik welquote:Op maandag 2 december 2019 19:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee wattan?![]()
![]()
Ik vrees dat je me direct zou herkennen als ik in de trein zou zitten![]()
![]()
lol!!quote:Op maandag 2 december 2019 19:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die had ik welhoezo geen id hoe je eruit ziet
![]()
Ga der op lettenquote:Op maandag 2 december 2019 19:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
lol!!![]()
En toch denk ik dat je me (vaag uiteraard) zou herkennen![]()
Komt dan vast door mijn haarkleur![]()
![]()
En zow
Ben benieuwdquote:Op maandag 2 december 2019 19:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ik denk dat dat niet eens nodig is
Puzzie is voldoende .quote:Op maandag 2 december 2019 21:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zal wel niet puzziepie roepen over het perron![]()
Pussyquote:Op maandag 2 december 2019 21:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Iedereen verstaat dan pussy ben ik bang ..ik weer gezeur en klachten
Ik ben geen conductricequote:Op dinsdag 3 december 2019 12:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben morgen weer rond 15.40 op het station ...ben je nog aan het werk zeker.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:28 schreef Treinhoer het volgende:
Ik heb Geerd wel eens ontmoet op het perron. Goeie gast, 10/10 mijn favoriete conducteur
Naar je werk toch ?quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben geen conductrice![]()
Ik kom alleen op het station als ik met de trein ergens heen ga
quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw lol heb ik nou de verkeerde user voor mij![]()
@Berkeryquote:Op dinsdag 3 december 2019 12:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]Dat moet haast wel dan
![]()
Ik heb geen idee wie jij bedoelt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |