abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 september 2018 @ 20:59:00 #101
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181825032
Ik weet nog wel dat ik naar mijn eerste meet ging. Mijn vriendinnen noemden me gestoord :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181825732
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 20:59 schreef Samzz het volgende:
Ik weet nog wel dat ik naar mijn eerste meet ging. Mijn vriendinnen noemden me gestoord :').
zijn nog steeds mensen die mij niet begrijpen. Mijn collega's begrijpen er geen bal van, binnen de vrienden begrijpen ze het ook niet allemaal hoor. Ook bijv een fok meet ofzo begrijpen ze dan niet. En aan de andere kant heb ik juist een aantal vrienden via het internet gekregen
pi_181831930
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 18:15 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Groter hoeft niet perse, wel gewoon een ander huis. Niet meer huren, eentje om lekker eigen te maken. O+

[..]


Daar heb je helemaal gelijk in :Y
Als je de mogelijkheid hebt moet je zeker kopen.
pi_181831945
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 19:38 schreef Goitske het volgende:

[..]

Ik heb mijn man via een chatbox in de tijd dat het wat minder normaal was om iemand via het internet te leren kennen/ontmoeten. Was vriendschappelijk bedoeld..kenden elkaar online sinds 1997/1998 en 20 juli 2000 voor het eerst ontmoet, na wat contact de dagen er na bleek ons gevoel wederzijds en sinds 27 juli 2000 samen

Later kwam ik er achter dat hij mij online al leuk dus wilde checken of ik in het echt ook zo was. Nog niet relatie idee maar dat werd dus snel anders
In december woon ik 18 jaar in Apeldoorn en zijn we 5 jaar getrouwd *O*
Ja in die tijd zullen ze wel vreemd hebben gekeken.

Deden sommige in 2007 ook nog bij ons.
pi_181834091
Ahh overal spierpijn van gisteren
pi_181835147
Oké,de eerste date was ontzettend leuk :)! We zijn naar het Groninger museum geweest en hebben een horrorfilm gekeken. Verder veel geknuffeld en gekletst :) Er was zeker een heel goede klik. Dus daarom ga ik binnenkort naar hem toe
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181835168
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké,de eerste date was ontzettend leuk :)! We zijn naar het Groninger museum geweest en hebben een horrorfilm gekeken. Verder veel geknuffeld en gekletst :) Er was zeker een heel goede klik. Dus daarom ga ik binnenkort naar hem toe
Leuk *O*
Mogen we al namen en rugnummers weten? :D
pi_181835201
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 12:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Leuk *O*
Mogen we al namen en rugnummers weten? :D
Ik heb het de mysteriedate gevraagd, even wachten op antwoord
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181835213
Welke film hebben jullie gekeken?
pi_181835235
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 12:03 schreef Sarabi het volgende:
Welke film hebben jullie gekeken?
De vijfde Paranormal Activity
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181835428
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké,de eerste date was ontzettend leuk :)! We zijn naar het Groninger museum geweest en hebben een horrorfilm gekeken. Verder veel geknuffeld en gekletst :) Er was zeker een heel goede klik. Dus daarom ga ik binnenkort naar hem toe
Ahhh klinkt goed O+
Leuk leuk leuk *O*
pi_181835494
Klinkt leuk CotS!

Ik heb trek, m'n meegenomen lunch bleek al een vachtje te bezitten. :') Nog even geduld, dan kan ik wat anders halen. _O- (Als ik nu wegga, kan m'n collega niet naar huis, want geen sleutel)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181835560
Budapestenaar is het slachtoffer ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181835643
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 12:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

De vijfde Paranormal Activity
Cool :) die durf ik niet te kijken
pi_181835650
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Klinkt leuk CotS!

Ik heb trek, m'n meegenomen lunch bleek al een vachtje te bezitten. :') Nog even geduld, dan kan ik wat anders halen. _O- (Als ik nu wegga, kan m'n collega niet naar huis, want geen sleutel)
Ahh :(
Is er nog ergens iets gezond/lekkers te halen?
pi_181835654
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Budapestenaar is het slachtoffer ;)
Leuk :D
pi_181835668
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 12:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Cool :) die durf ik niet te kijken
samen met een leuke kerel is hij niet zo eng hoor. Deel een is veel enger.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181835778
Pompen of verzuipen.
Nu de kelder van mijn vader aan het leegpompen.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181835812
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 12:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Leuk :D
Ja O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181835817
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 12:45 schreef dedodo het volgende:
Pompen of verzuipen.
Nu de kelder van mijn vader aan het leegpompen.
Door regen? Balen joh
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181835819
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 12:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ahh :(
Is er nog ergens iets gezond/lekkers te halen?
Ik geloof dat er zo'n beetje naast waar ik nog heen moet, een supermarkt zit, dus dat komt wel goed. :Y En anders rij ik langs het winkelcentrum hier op de hoek. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181835843
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik geloof dat er zo'n beetje naast waar ik nog heen moet, een supermarkt zit, dus dat komt wel goed. :Y En anders rij ik langs het winkelcentrum hier op de hoek. _O-
Gelukkig kun je nog wat krijgen. Voeding hoort geen vachtjes te hebben
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181835848
Films niet durven kijken, dat is me nog nooit overkomen. :D

Al moet je met mij geen horror gaan kijken als je de films serieus neemt. Ik barst te snel in lachen uit. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181835871
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 12:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Gelukkig kun je nog wat krijgen. Voeding hoort geen vachtjes te hebben
Het was onze eigen schuld, we hadden afgelopen weekend luxe broodjes bij de brunch, dus het normale brood was blijven liggen. Beetje zonde, maar er valt nu niet zoveel meer aan te doen. Gelukkig had ik nog koekjes liggen voor de ergste honger. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181835879
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het was onze eigen schuld, we hadden afgelopen weekend luxe broodjes bij de brunch, dus het normale brood was blijven liggen. Beetje zonde, maar er valt nu niet zoveel meer aan te doen. Gelukkig had ik nog koekjes liggen voor de ergste honger. :+
:P Verwaarloosd brood doet extra zijn best om er aantrekkelijk uit te zien en wordt beloond met weggooien ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')