Ze hebben ook een lekkere fotograaf gestuurd, met mr I shoot people.quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De Privé heeft inmiddels een verklaring gegeven en aangegeven dat zij toch echt een fysieke ontmoeting heeft gehad met de journalisten en zelf de foto's van de fotograaf heeft goedgekeurd. Vaag inderdaad.
Ik heb nergens iets mee te maken het word mij opgedrongen, houd prive prive, en ga niet iedereen neuken, mits het waar is wel te verstaan. Als het waar is dan ook niet zeuren als men iemand op de blaren wil laten zitten.quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:26 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Daar hebben wij toch niets mee te maken?
Die smile van deze vergeet ik nooit meer, daar mag die wel iets voor terug krijgen wat mij betreft.quote:
Jij kent maar 1 standje?quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je moet er maar onder willen liggen.
maîtresse kan niet dus wat rest?quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind minnares zo'n debiel woord.
Wat is daar dan nu weer mis mee, daar heb ik het heel niet over gehad of gevraagd wat jij bent, vraag alleen of jij maar 1 standje kent.quote:
Met een kerel geen één dus. Waarschijnlijk begrijpen wij elkaar verkeerd.quote:Op vrijdag 7 september 2018 23:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat is daar dan nu weer mis mee, daar heb ik het heel niet over gehad of gevraagd wat jij bent, vraag alleen of jij maar 1 standje kent.
Wat valt hier verkeerd aan te begrijpen?quote:Op vrijdag 7 september 2018 23:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Met een kerel geen één dus. Waarschijnlijk begrijpen wij elkaar verkeerd.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je moet er maar onder willen liggen.
Ik begrijp mezelf wel, de twijfel zit hem in of jij het begrijpt.quote:Op vrijdag 7 september 2018 23:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat valt hier verkeerd aan te begrijpen?
[..]
Had Pechtold geen pillen nodig?quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:09 schreef Jellereppe het volgende:
Vroeger trouwden mannen netjes voordat ze hun slang tussen die twee lippen stopten. Tegenwoordig is de zedelijkheid helemaal verloren en neukt men links en recht op los als botergeile tieners.
Hij had dat kind moeten nemen.quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had Pechtold geen pillen nodig?
Ik zie in dezen twee personen. Eén hitsige beer van 2 meter en één machtsbeluste hitsige deerne.quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:09 schreef Jellereppe het volgende:
Vroeger trouwden mannen netjes voordat ze hun slang tussen die twee lippen stopten. Tegenwoordig is de zedelijkheid helemaal verloren en neukt men links en recht op los als botergeile tieners.
Precies.quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:11 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
[..]
Ik zie in dezen twee personen. Eén hitsige beer van 2 meter en één machtsbeluste hitsige deerne.
Ja en die dame dacht dat het met de pil wel goed zou komen, zoiets zat in de tweede kamer en beoordeeld over noem maar eens iets, (organen)?quote:
Is hij pedo dan?quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:10 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hij had dat kind moeten nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |