Zo, daar had je ze mooi te pakken zeg.quote:Op vrijdag 16 november 2018 11:36 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Ja, bij ons op kantoor hadden ze ook zo'n achterlijk idee doorgevoerd.
Ik heb gelijk aangegeven dat ik niet op kantoor kom werken zolang dat beest daar rondloopt.
En geile chickas tegen over je bureauquote:Op vrijdag 16 november 2018 11:55 schreef wielrennerdt het volgende:
Wat lijkt het me eigenlijk lekker dat kantoorleven. Dit soort klachten vind ik alleen maar mooi. Blijft het werk ook nog leuk door je een beetje te ergeren aan collegae. Is toch mooi mensen. Beetje hetzelfde als treinirritaties.
De hond is wel wegquote:Op vrijdag 16 november 2018 11:58 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zo, daar had je ze mooi te pakken zeg.
We hebben er binnen het bedrijf 1. En die zit beneden achter de receptie.quote:Op vrijdag 16 november 2018 11:58 schreef wollah het volgende:
[..]
En geile chickas tegen over je bureau
Herkenbaar, en als er dan enigszins acceptabel uitziende vrouwen rondlopen op de afdeling zijn ze binnen de kortste keren weg omdat ze door elke vent in het kantoor worden lastiggevallenquote:Op vrijdag 16 november 2018 12:23 schreef CrashO het volgende:
[..]
We hebben er binnen het bedrijf 1. En die zit beneden achter de receptie.
IT
Klopt, mooie dames die er geil uitzien tegenover je bureauquote:Op vrijdag 16 november 2018 11:58 schreef wollah het volgende:
[..]
En geile chickas tegen over je bureau
Oh dat klopt ja. Nou ja, ik heb ook een plek weegemaakt waar ze dat hadden, ik vond het vooral onprofessioneel.quote:Op vrijdag 16 november 2018 10:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De nieuwste trend tegen stress is schijnbaar een hond op kantoor.
Al gezegd tegen m'n manager dat ik dan permanent thuiswerk. Ik ben strontallergisch voor die beesten en heb er ook nog eens een gruwelijke hekel aan. Laat die ondingen lekker thuis.
Wat een schaapjes zijn de meesten toch ook qua baby's en hondenquote:Op vrijdag 16 november 2018 09:55 schreef Gripper het volgende:
Hier kwam er onlangs een collega haar nieuwe puppy showen op kantoor. Lief uitziend beestje natuurlijk, dus iedereen meteen vertederd en ah koetsjiekoetsjie doen.
Tot ze vertelde dat zindelijk zijn nog niet helemaal lukte en dat we dus allemaal straks goed moesten opletten hihihihi of er niks onder ons bureau lag. En dan blijft iedereen nog steeds even verliefd kijken naar hoe ie met zn poepanus langs alle broekspijpen wrijft.
Onprofessioneelquote:Op vrijdag 16 november 2018 12:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh dat klopt ja. Nou ja, ik heb ook een plek weegemaakt waar ze dat hadden, ik vond het vooral onprofessioneel.
Lees het dan niet, man.quote:Op vrijdag 16 november 2018 17:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Onprofessioneel
Lul niet zo interessant man
Ik kwam laatst een hond tegen onder het medewerkers rijtje, met foto en al, op de website van een klein software bedrijf.quote:Op vrijdag 16 november 2018 10:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De nieuwste trend tegen stress is schijnbaar een hond op kantoor.
Al gezegd tegen m'n manager dat ik dan permanent thuiswerk. Ik ben strontallergisch voor die beesten en heb er ook nog eens een gruwelijke hekel aan. Laat die ondingen lekker thuis.
Dat was Liekendiek.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Jetcars is een trendsetter met hun Chuck dus.
quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:55 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ik kwam laatst een hond tegen onder het medewerkers rijtje, met foto en al, op de website van een klein software bedrijf.
Waarom post je dit? Had ook best in een pb naar ts gekund.quote:Op donderdag 22 november 2018 08:14 schreef Modus het volgende:
Mensen die Reply All doen op een mail_to_all terwijl ze alleen de afzender iets willen vragen.
Ik hoef dit niet te lezen.quote:Op donderdag 22 november 2018 08:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom post je dit? Had ook best in een pb naar ts gekund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |