Dat hoor je mij ook niet zeggen... het stelde ook niks voor. Maar ik zie 'r altijd graag op m'n scherm.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:44 schreef Duiveltja het volgende:
Die rol voor Aniston was niet echt veelzeggend
Yep scroll naar boven dan zie je pics ervanquote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:25 schreef Jooosie het volgende:
Dit is toch die film waarbij ze die printer in elkaar meppen??
Ik ga 'm weer kijkenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:36 schreef Que-Pasa het volgende:
vanavond komt ie weer op tv,
20:30 op YORIN
mocht je deze nog niet hebben gezien, moet je zeker even gaan kijken..ik heb me rot gelachen!
met die mokquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:13 schreef Smeich het volgende:
denk het niet.
Blijft idd echt een geweldige film zeg. Tweede keer nu dat ik m zieIk vind vooral dat stukje dat Peter zich inbeeld dat Lumbergh met Jennifer sex heeft echt geweldig!
idd, dat doet t m gewoon!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:24 schreef PimD het volgende:
[..]
met die mok
Hebben ze het naar zijn rekening gesluisd?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:10 schreef SunChaser het volgende:
Nee. Dat heeft die dikke.
Ze leggen die enveloppe toch onder de deur bij de baas? Milton gaat naar binnen om z'n nietmachine terug te halen, vind die enveloppe en steekt de boel in de fik.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:55 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Hebben ze het naar zijn rekening gesluisd?
Ik zag niet dat hij de enveloppe oppaktequote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:13 schreef PimD het volgende:
[..]
Ze leggen die enveloppe toch onder de deur bij de baas? Milton gaat naar binnen om z'n nietmachine terug te halen, vind die enveloppe en steekt de boel in de fik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |