quote:Die 'zielige gast' met de nietmachine (Milton) is NIET dezelfde als degene die wordt aangereden. Milton vindt de envelop met cheques en die andere gast (Tom Smykowski) leeft gewoon voort met z'n vrouw en z'n "Jump to Conclusions" tapijtje.
Op woensdag 6 augustus 2003 23:20 schreef officer het volgende:[..]
klopt, maar die 'zielige' gast liep voor de brand nog ff het kantoor binnen om zijn nietmachine terug te halen, en zal toen die envelop wel hebben zien liggen.
quote:Nee, die Tom was aangereden. Milton ging gewoon naar het kantoor van die gast toe om zijn nietmachine terug te halen en vond dus idd die enveloppe, zoals al eerder gezegd. Heeft overigens iemand enig idee wat voor extra's er op de dvd staan?
Op woensdag 6 augustus 2003 23:15 schreef MarkyB het volgende:[..]
FOUT!!
Milton werd aangereden, en heeft een dikke schade vergoeding gekregen. De nietmachine werd op het einde gevonden door Peter.
quote:Milton is die dikke met die bril, die wel voor zichzelf wil opkomen, maar het lukt hem alleen niet. Daardoor ging hij in de auto zitten in de garage met lopende motor waarna z'n vrowu thuiskomt en hem doet inzien dat het leven belangrijk is. Z'n vrouw doet de garage open en milton rijdt achteruit de weg op waar hij door een dronken bestuurder wordt aangereden. Daardoor krijgt hij een fikse schade vergoeding. Op zijn feest zit hij daardoor van top tot teen in het gips. Aan het einde gaat hij op vakantie van de schade vergoeding. Er duiden geen sporen dat hij de envelop van Peter gepakt heeft.
Op woensdag 6 augustus 2003 23:40 schreef PimD het volgende:[..]
Nee, die Tom was aangereden. Milton ging gewoon naar het kantoor van die gast toe om zijn nietmachine terug te halen en vond dus idd die enveloppe, zoals al eerder gezegd. Heeft overigens iemand enig idee wat voor extra's er op de dvd staan?
quote:Huh? Die ene die in het gips zat, was niet dezelfde persoon als die op het einde op vakantie gaat hoor...
Op woensdag 6 augustus 2003 23:51 schreef MarkyB het volgende:
Milton is die dikke met die bril, die wel voor zichzelf wil opkomen, maar het lukt hem alleen niet. Daardoor ging hij in de auto zitten in de garage met lopende motor waarna z'n vrowu thuiskomt en hem doet inzien dat het leven belangrijk is. Z'n vrouw doet de garage open en milton rijdt achteruit de weg op waar hij door een dronken bestuurder wordt aangereden. Daardoor krijgt hij een fikse schade vergoeding. Op zijn feest zit hij daardoor van top tot teen in het gips. Aan het einde gaat hij op vakantie van de schade vergoeding. Er duiden geen sporen dat hij de envelop van Peter gepakt heeft.
quote:Vertel, wie dan?
Op donderdag 7 augustus 2003 00:12 schreef FunnyMuffin het volgende:[..]
Huh? Die ene die in het gips zat, was niet dezelfde persoon als die op het einde op vakantie gaat hoor...
quote:Dat was dus die Tom
Op donderdag 7 augustus 2003 00:16 schreef MarkyB het volgende:[..]
Vertel, wie dan?
Tom = de man die de zaken tussen klant en programmeur regelde
en zelfmoord wilde plegen en toen een ongeluk kreeg.
Milton = de man die 5 jaar geleden al ontslagen was, maar dat was hem nooit verteld > door een foutje bleef hij toch loon krijgen. Hij is die stotterende gast met het niet-machine. Hij steekt aan het einde het kantoor in de fik en gaat op vakantie ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door PimD op 07-08-2003 00:25]
quote:Die dikke Amerikanen lijken ook zoveel op elkaar!!!
Op donderdag 7 augustus 2003 00:24 schreef PimD het volgende:[..]
Dat was dus die Tom
Tom = de man die de zaken tussen klant en programmeur regelde
en zelfmoord wilde plegen en toen een ongeluk kreeg.
Milton = de man die 5 jaar geleden al ontslagen was, maar dat was hem nooit verteld > door een foutje bleef hij toch loon krijgen. Hij is die stotterende gast met het niet-machine.
quote:Dude, je haalt alles door elkaar.
Op woensdag 6 augustus 2003 23:51 schreef MarkyB het volgende:[..]
Milton is die dikke met die bril, die wel voor zichzelf wil opkomen, maar het lukt hem alleen niet. Daardoor ging hij in de auto zitten in de garage met lopende motor waarna z'n vrowu thuiskomt en hem doet inzien dat het leven belangrijk is. Z'n vrouw doet de garage open en milton rijdt achteruit de weg op waar hij door een dronken bestuurder wordt aangereden. Daardoor krijgt hij een fikse schade vergoeding. Op zijn feest zit hij daardoor van top tot teen in het gips. Aan het einde gaat hij op vakantie van de schade vergoeding. Er duiden geen sporen dat hij de envelop van Peter gepakt heeft.
[edit]ik zie dat het boven me ook al min of meer uitgelegd is.
[Dit bericht is gewijzigd door Joppe op 07-08-2003 00:28]
quote:ja maar dat was omdat hij zo goed kon communiceren met klanten, dat kunnen die programmeurs niet, dus doet hij dat, is echt niet zo dat die klant direct met zijn wensen naar die programmeur kan gaan, dat moet Tom dus doen, niet die programmeurs die zijn daar niet voor! Bende gij gek!
Op donderdag 7 augustus 2003 00:24 schreef PimD het volgende:Tom = de man die de zaken tussen klant en programmeur regelde
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door FunnyMuffin op 07-08-2003 00:31]
quote:Die Milton die zelfmoord probeerde te plegen is ook de kerstman in de Coca Cola reclame die de gordijnen open doet
Op donderdag 7 augustus 2003 00:28 schreef MarkyB het volgende:
WTF? zijn er geen foto's beschikbaar? heb ik dan zó zitten slapen?
quote:FFS, ik zat me al die hele film af te vragen waar ik dat gezicht eerder had gezien.
Op woensdag 6 augustus 2003 13:28 schreef mitt het volgende:
Met Ron Livingston?dan ga ik zeker kijken, lijkt me leuk om hem een andere rol te zien spelen dan alleen in Band of Brothers.
quote:Het schijnt dat de fabrikant naar aanleiding van de film die modellen in het rood is gaan maken. Eigenlijk maakten ze helemaal geen rode, maar de vraag na de film was enorm.
Op woensdag 6 augustus 2003 21:59 schreef SunChaser het volgende:
Die man met die bril en de nietmachine is zo zielig
Jammer dat het verhaal niet zo leuk was, maar ik heb wel genoten van "Nixon"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |