abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 augustus 2003 @ 23:24:44 #51
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_12268483
Geweldige film! Alleen jammer dat het zo kort is (waarschijnlijk ook wel beter).
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_12268553
ik vond 'm tegen het einde behoorlijk inzakken. Maar zeker in het begin zater er zeer sterke stukken in.
Rukken tot het pijn doet
pi_12268620
Die Milton is echt vet! Vooral zijn laatste zin: I could put strichine in your drink! It has salt al over the...
  woensdag 6 augustus 2003 @ 23:31:53 #54
33800 FHR
Omhoog fietsen? Stoeltjeslift!
pi_12268661
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 23:20 schreef officer het volgende:

[..]

klopt, maar die 'zielige' gast liep voor de brand nog ff het kantoor binnen om zijn nietmachine terug te halen, en zal toen die envelop wel hebben zien liggen.

Die 'zielige gast' met de nietmachine (Milton) is NIET dezelfde als degene die wordt aangereden. Milton vindt de envelop met cheques en die andere gast (Tom Smykowski) leeft gewoon voort met z'n vrouw en z'n "Jump to Conclusions" tapijtje.
Fietsen is gezond, eet meer fiets
pi_12268842
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 23:15 schreef MarkyB het volgende:

[..]

FOUT!!

Milton werd aangereden, en heeft een dikke schade vergoeding gekregen. De nietmachine werd op het einde gevonden door Peter.

Nee, die Tom was aangereden. Milton ging gewoon naar het kantoor van die gast toe om zijn nietmachine terug te halen en vond dus idd die enveloppe, zoals al eerder gezegd. Heeft overigens iemand enig idee wat voor extra's er op de dvd staan?
Nee.
pi_12269064
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 23:40 schreef PimD het volgende:

[..]

Nee, die Tom was aangereden. Milton ging gewoon naar het kantoor van die gast toe om zijn nietmachine terug te halen en vond dus idd die enveloppe, zoals al eerder gezegd. Heeft overigens iemand enig idee wat voor extra's er op de dvd staan?

Milton is die dikke met die bril, die wel voor zichzelf wil opkomen, maar het lukt hem alleen niet. Daardoor ging hij in de auto zitten in de garage met lopende motor waarna z'n vrowu thuiskomt en hem doet inzien dat het leven belangrijk is. Z'n vrouw doet de garage open en milton rijdt achteruit de weg op waar hij door een dronken bestuurder wordt aangereden. Daardoor krijgt hij een fikse schade vergoeding. Op zijn feest zit hij daardoor van top tot teen in het gips. Aan het einde gaat hij op vakantie van de schade vergoeding. Er duiden geen sporen dat hij de envelop van Peter gepakt heeft.
  donderdag 7 augustus 2003 @ 00:00:12 #57
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_12269275
Ze hebben ook is stukjes uit office space gebruikt voor een aflevering van waskracht; ging over verschrikkelijke bazen geloof ik. Lieten ze al die stukjes met stephen root en die lumbergh zien
Make waaaaaaaaaay for the firetruck!
pi_12269540
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 23:51 schreef MarkyB het volgende:
Milton is die dikke met die bril, die wel voor zichzelf wil opkomen, maar het lukt hem alleen niet. Daardoor ging hij in de auto zitten in de garage met lopende motor waarna z'n vrowu thuiskomt en hem doet inzien dat het leven belangrijk is. Z'n vrouw doet de garage open en milton rijdt achteruit de weg op waar hij door een dronken bestuurder wordt aangereden. Daardoor krijgt hij een fikse schade vergoeding. Op zijn feest zit hij daardoor van top tot teen in het gips. Aan het einde gaat hij op vakantie van de schade vergoeding. Er duiden geen sporen dat hij de envelop van Peter gepakt heeft.
Huh? Die ene die in het gips zat, was niet dezelfde persoon als die op het einde op vakantie gaat hoor...
pi_12269623
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 00:12 schreef FunnyMuffin het volgende:

[..]

Huh? Die ene die in het gips zat, was niet dezelfde persoon als die op het einde op vakantie gaat hoor...

Vertel, wie dan?
pi_12269776
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 00:16 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Vertel, wie dan?

Dat was dus die Tom

Tom = de man die de zaken tussen klant en programmeur regelde en zelfmoord wilde plegen en toen een ongeluk kreeg.
Milton = de man die 5 jaar geleden al ontslagen was, maar dat was hem nooit verteld > door een foutje bleef hij toch loon krijgen. Hij is die stotterende gast met het niet-machine. Hij steekt aan het einde het kantoor in de fik en gaat op vakantie

[Dit bericht is gewijzigd door PimD op 07-08-2003 00:25]

Nee.
  donderdag 7 augustus 2003 @ 00:25:18 #61
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_12269801
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 00:24 schreef PimD het volgende:

[..]

Dat was dus die Tom

Tom = de man die de zaken tussen klant en programmeur regelde en zelfmoord wilde plegen en toen een ongeluk kreeg.
Milton = de man die 5 jaar geleden al ontslagen was, maar dat was hem nooit verteld > door een foutje bleef hij toch loon krijgen. Hij is die stotterende gast met het niet-machine.

Die dikke Amerikanen lijken ook zoveel op elkaar!!!
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_12269822
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 23:51 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Dude, je haalt alles door elkaar.
Milton, die gast met z'n nietmachine, die gaat naar het kantoor van Lumburgh. Daar vindt hij de enveloppe met de schuldbekentenis en de cheque's van Peter (waarmee Peter het geld wilde terugbetalen). Van het geld van die cheque's zit hij later lekker aan het strand te mompelen.
Tom, dat is de dude die helemaal panisch is dat ie wordt ontslagen, probeert zelfmoord te plegen. Daarna wordt ie aangereden en krijgt ie een schadevergoeding. Dat is dus de vent die helemaal in het gips zit en met die onzinnige mat bezig is.
Dus niet de personages door elkaar halen he

[edit]ik zie dat het boven me ook al min of meer uitgelegd is.

[Dit bericht is gewijzigd door Joppe op 07-08-2003 00:28]

pi_12269854
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 00:24 schreef PimD het volgende:Tom = de man die de zaken tussen klant en programmeur regelde
ja maar dat was omdat hij zo goed kon communiceren met klanten, dat kunnen die programmeurs niet, dus doet hij dat, is echt niet zo dat die klant direct met zijn wensen naar die programmeur kan gaan, dat moet Tom dus doen, niet die programmeurs die zijn daar niet voor! Bende gij gek!

[Dit bericht is gewijzigd door FunnyMuffin op 07-08-2003 00:31]

pi_12269867
WTF? zijn er geen foto's beschikbaar? heb ik dan zó zitten slapen?
pi_12269894
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 00:28 schreef MarkyB het volgende:
WTF? zijn er geen foto's beschikbaar? heb ik dan zó zitten slapen?
Die Milton die zelfmoord probeerde te plegen is ook de kerstman in de Coca Cola reclame die de gordijnen open doet
pi_12270007
Milton:

Tom:

donderdag 7 augustus 2003 @ 00:37:41 #67
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_12270065
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 13:28 schreef mitt het volgende:
Met Ron Livingston?

dan ga ik zeker kijken, lijkt me leuk om hem een andere rol te zien spelen dan alleen in Band of Brothers.

FFS, ik zat me al die hele film af te vragen waar ik dat gezicht eerder had gezien.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  donderdag 7 augustus 2003 @ 00:40:45 #68
27648 Weakling
available in strong mint
pi_12270122
Grappig dat er mensen zijn die de karakters niet uit elkaar konden houden ... zoveel lijken ze nou toch ook weer niet op elkaar ... vinnik dan he
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_12270414
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 21:59 schreef SunChaser het volgende:
Die man met die bril en de nietmachine is zo zielig
Het schijnt dat de fabrikant naar aanleiding van de film die modellen in het rood is gaan maken. Eigenlijk maakten ze helemaal geen rode, maar de vraag na de film was enorm.
  Redactie Frontpage donderdag 7 augustus 2003 @ 01:10:10 #70
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_12270542
Oeh fout topic

-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 07-08-2003 04:36]

pi_12270581
waar ben je mee bezig kerel?!
Rukken tot het pijn doet
pi_12270582
SunChaser, wat moet in godsnaam Keira Knightley hier???
Kleine en vermoeide mensen moeten op tijd naar bed, niet midden in de nacht over fora rondzwerven.
pi_12270768
not bad though
pi_12270783
Ah..best wel een aardige film, al zakte ie idd aan het eind een stuk naar beneden.

Jammer dat het verhaal niet zo leuk was, maar ik heb wel genoten van "Nixon"

[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_12271291
Wanneer krijgt die SunChaser eens een ban zeg? Kan hij eindelijk eens een keer een sociaal leven opbouwen.
  Redactie Frontpage donderdag 7 augustus 2003 @ 04:38:06 #76
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_12272131
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 01:13 schreef Joppe het volgende:
SunChaser, wat moet in godsnaam Keira Knightley hier???
Ze moesten hierin

Keira Knightley

Redactie Frontpage donderdag 7 augustus 2003 @ 04:46:52 #77
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_12272141
Die Jennifer Aniston speelt trouwens veel leuke rollen in films buiten Friends om, de rest van friends zie je niet veel in films.
pi_12272293
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 04:46 schreef SunChaser het volgende:
Die Jennifer Aniston speelt trouwens veel leuke rollen in films buiten Friends om, de rest van friends zie je niet veel in films.
Jennifer is dan ook de enige die het stempel filmster met zich meedraagt.
pi_12272610
Idd een hele grappige film, vooral omdat ik niet zo lang geleden hier met dat load letter zat te kloten wat niet weg wilde gaan, had dus een beetje dezelfde gevoelens
En ik zat ook de hele tijd maar te denken waar ik die ron van kende, maar nu weet ik het tenminste, en die jimmy jones had ik al helemaal niet herkent
pi_12272627
Check de soundboard van Office space

www.ebaumsworld.com/officespace.html

| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
pi_12273773
Ik vind de film ook echt zwaar cool....die baas is echt geweldig!! lumbergh!..btw die david herman (de wigger) die naam kwam me al zo bekend voor maar hij doet dus stemmen voor king of the hill en futurama
Homer Simpson: "Relax. What is mind? No matter. What is matter? Never mind!"
pi_12273907
goeie film man

moet hem zeker op dvd hebben

donderdag 7 augustus 2003 @ 10:41:50 #83
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_12274321
Ook de computer desktop zag er realistisch uit. Zeker dat 'saving file, saving templates, rebuilding index' was

Als je bedenkt dat er op hetzelfde tijdstip het rampzalige Hackers bezig was waar konijnen over het scherm huppelen in een of ander NASA centrum

Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_12274503
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 10:17 schreef BobRooney het volgende:
goeie film man

Ik ook!

Maar regio 2 is er volgens mij nog niet.

Offtopic: hoi!

"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
pi_12274554
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 10:17 schreef BobRooney het volgende:
goeie film man

ik heb em eergister toevallig binnengekregen... ik heb em weer helemaal scheel zitten lachen...:D
pi_12275313
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 10:50 schreef Capetown het volgende:

[..]

Ik ook!

Maar regio 2 is er volgens mij nog niet.

Offtopic: hoi!

hey dude

maar maakt niet uit...heb toch regiovrije speler...ik spreek Engels redelijk goed

pi_12284845

Jimmy james for president!

Stephen root is gewoon een meesterlijke acteur..
Office space was ook een zeer leuke film..

pi_12285635
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 10:09 schreef djerror het volgende:
Ik vind de film ook echt zwaar cool....die baas is echt geweldig!! lumbergh!..btw die david herman (de wigger) die naam kwam me al zo bekend voor maar hij doet dus stemmen voor king of the hill en futurama
nog grappiger, die hardrock buurman is de stem van butt-head, en speelt ook in Wayne's World
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_12285816
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 18:56 schreef Ener-G het volgende:

[..]

nog grappiger, die hardrock buurman is de stem van butt-head, en speelt ook in Wayne's World

Volgens IMDB is dat niet correct. Mike Judge (http://us.imdb.com/Name?Judge,%20Mike) de maker van Office Space doet de stemmen van Beavis en Butthead. Hij is de manager van Jenifer Aniston in Office Space ook

Die hard-rockende buurman is Diedrich Bader (http://us.imdb.com/Name?Bader,%20Diedrich) en ken je van Beverly Hillbillies o.a., maar niet van B&B

pi_12285912
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 18:12 schreef Sapik-Online het volgende:
[afbeelding]

Jimmy james for president!

Stephen root is gewoon een meesterlijke acteur..
Office space was ook een zeer leuke film..

In NewsRadio (tijdje geleden elke dag op tv) vond ik hem goed! Ik denk ook dat als hij de rol van Lumburgh had gespeeld, dat ook erg goed was gegaan waarschijnlijk. Maar hoe hij Milton neerzet, dat kan hij waarschijnlijk het beste
pi_12296687
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 19:18 schreef FunnyMuffin het volgende:

[..]

In NewsRadio (tijdje geleden elke dag op tv) vond ik hem goed! Ik denk ook dat als hij de rol van Lumburgh had gespeeld, dat ook erg goed was gegaan waarschijnlijk. Maar hoe hij Milton neerzet, dat kan hij waarschijnlijk het beste

Jeetje ik had geeneens door dat dat die gast was..speelt echt een coole rol in newsradio!
Homer Simpson: "Relax. What is mind? No matter. What is matter? Never mind!"
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 13:40:08 #92
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_12301411
OS staat écht hoog in mijn top 10 aller tijden

Zelfgemaakt:

"What would you say, you DO here...?"

...some more happy little trees!!
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 13:49:35 #93
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_12301598
Office Space roeleert de pan uit, veel herkenbare situaties hehe
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 13:40 schreef Bob.Ross het volgende:
OS staat écht hoog in mijn top 10 aller tijden

Zelfgemaakt:
[afbeelding]

"What would you say, you DO here...?"

die kwam ik eerder al in deze vorm tegen
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 14:16:47 #94
27648 Weakling
available in strong mint
pi_12302222
Volgens play komt ie in de UK op 29/9 uit, voor 5,99 GBP ... da's 8,50 euro ... misschien tegen die tijd ook wel hier te verkrijgen!
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 14:39:34 #95
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_12302736
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:16 schreef Weakling het volgende:
Volgens play komt ie in de UK op 29/9 uit, voor 5,99 GBP ... da's 8,50 euro ... misschien tegen die tijd ook wel hier te verkrijgen!
volgens mij issie alláng te krijgen

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B0000BZNIU/vergelijknl-21/026-4571666-4232428?dev-t=D3II6FNMSH8WW

voor maar 17 euro 32

vrijdag 8 augustus 2003 @ 20:07:38 #96
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_12309308
Ik heb OS in het ziekenhuis gezien afgelopen woensdag.
Veel moeten lachen (en dat deed pijn ) om deze film.
Vooral die scene waar ze de fax met z'n drieën in elkaar gaan rossen is meesterlijk
Signature:
Maximaal
4
regels
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 20:17:24 #97
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_12309566
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:07 schreef FallenAngel666 het volgende:
Ik heb OS in het ziekenhuis gezien afgelopen woensdag.
Veel moeten lachen (en dat deed pijn ) om deze film.
Vooral die scene waar ze de fax met z'n drieën in elkaar gaan rossen is meesterlijk

"Back up in your ass with the ressurection!!!"
pi_12311152
Lumbugh met die eeuwige mok in zn rechterhand :hey there Peter, Im afraid im gonna need you to go to work on saturday....

En dan die gedachte die Peter heeft aan Lumbugh die sex heeft met Joanna....nog steeds met die mok

Gary Coleman speelde overigens een zelfde kloterige manager in One Hour Photo. Typecasting....

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_12311700
didn't you get the memo?

no, we fixed the *glitch*, everything will work out all by itself

ja mooie conversaties in deze film. al vond ik hem de 2e keer iets minder leuk

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_12311932
* PimD heeft 'm in de pre-order gezet bij Play
Nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')