abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12266140
coole film ja!
Ook de soundtrack
pi_12266185
Kewle film! ook voor niet nerds ff einde kijken
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen
  Redactie Frontpage woensdag 6 augustus 2003 @ 21:59:06 #33
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_12266232
Die man met die bril en de nietmachine is zo zielig
  woensdag 6 augustus 2003 @ 22:18:10 #34
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_12266685
Heel goed, alleen het laatste half uur was wat minder
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_12266693
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 21:59 schreef SunChaser het volgende:
Die man met die bril en de nietmachine is zo zielig
ghegehe ja idd, ik had eerder medelijden met hem dan dat ik hem zou willen uitlachen .

Dat einde was wel redelijk voorspelbaar, maar dat doet er niets aan af dat de film erg leuk is

Redactie Frontpage woensdag 6 augustus 2003 @ 22:19:33 #36
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_12266719
Wat is er met dat geld gebeurd eik?
pi_12266756
Geniale film - heb echt dubbel gelegen... Dat gesprek met die Tom, met die consultant

Vond trouwens wel dat de rol van Jennifer Aniston erg klein was, hoewel ze wel als 2e genoemd staat op de credits geloof ik...

Nee.
pi_12266791
Erg leuke film. Herkenbaar voor mezelf toen ik stage liep bij een reclamebureau.
pi_12266893
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 22:19 schreef SunChaser het volgende:
die heeft die zielige man met die nietmachine en die bril toch op het einde? want dat hadden die 3 kerels omgezet in cheques volgens mij
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 22:22 schreef Disorder het volgende:
Erg leuke film. Herkenbaar voor mezelf toen ik stage liep bij een reclamebureau.
Idem met mijn stage
pi_12266926
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 22:18 schreef FunnyMuffin het volgende:

[..]

ghegehe ja idd, ik had eerder medelijden met hem dan dat ik hem zou willen uitlachen .

'Milton, why don't you pass the cake to the other people.....aaaaaargh!' Maar wel een coole actie om de zaak in de fik te steken....(fire, fire heheheh.... beetje obsessed door vuur? kan geen toeval zijn ook regiseur van beavis & butthead....
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen
pi_12266975
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 22:19 schreef SunChaser het volgende:
Milton heeft het geld (de kerel van de rode nietmachine).. vandaar dat ie op het einde op een tropisch eiland ligt.

Imo een briljante film! Zo heerlijk hoe het alle slechte dingen van een kantoorbaan pakt. Vooral de printerstukjes zijn zo cool!

("PC Load Letter, what the fuck does that mean!?!")

-edit-

Ow.. ik had het topic geopend.. hm...

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 6 augustus 2003 @ 22:38:01 #42
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_12267194
Het eerste half uur was ronduit geniaal, maar vanaf het moment dat de twee bijfiguren werden ontslagen zakte het toch wel een fors stukje naar beneden.
Desondanks erg plezierig kijkvoer.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_12267909
wanneer hebben die film opgenomen op mijn werk.
Gewoon prachtig.
pi_12267975
Ik snap het even niet. Hoe kan Milton dat geld hebben gekregen? Heeft hij het gekregen van die drie collega's?
pi_12268164
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 23:05 schreef Disorder het volgende:
Ik snap het even niet. Hoe kan Milton dat geld hebben gekregen? Heeft hij het gekregen van die drie collega's?
Peter had de cheque's in een envelop onder de deur door geschoven... later liep Milton het kantoor binnen om zn nietmachine terug te halen... hij zal het envelopje wel gevonden hebben voordat hij de boel in de fik stak
pi_12268249
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 23:12 schreef Retarded het volgende:

[..]

Peter had de cheque's in een envelop onder de deur door geschoven... later liep Milton het kantoor binnen om zn nietmachine terug te halen... hij zal het envelopje wel gevonden hebben voordat hij de boel in de fik stak

FOUT!!

Milton werd aangereden, en heeft een dikke schade vergoeding gekregen. De nietmachine werd op het einde gevonden door Peter.

Redactie Frontpage woensdag 6 augustus 2003 @ 23:16:19 #47
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_12268264
Nee volgens mij heeft Milton wel de envelop gevonden.
  Redactie Frontpage woensdag 6 augustus 2003 @ 23:19:35 #48
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_12268352
After the movie became a cult item, Mike Judge was offered a chance to make a sequel called "Office Space 2: Still Renting". But Judge said that he had been through enough anguish over the first one that he didn't want to put himself through the experience again.
pi_12268381
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 23:15 schreef MarkyB het volgende:

[..]

FOUT!!

Milton werd aangereden, en heeft een dikke schade vergoeding gekregen. De nietmachine werd op het einde gevonden door Peter.

klopt, maar die 'zielige' gast liep voor de brand nog ff het kantoor binnen om zijn nietmachine terug te halen, en zal toen die envelop wel hebben zien liggen.

Ik vond trouwens de droom die de hoofdrolspeler over joanna en lumbergh had ook erg lache. terwijl hij staat te sexen met haar heel nonchalant en op precies hetzelfde toontje vragen of hij zaterdag komt werken en die initech mok in zijn hand maakte het ook helemaal af!

pi_12268439
Goede film! Als toekomstig programmeur kon ik hem ook zeer waarderen! Denk er nog steeds veel aan of dit wel "het" werk is voor mij! Maar ja tot nu toe wel! Lijkt me ook heerlijk geen zorgen aan je hoofd te hebben en vooral nooit over hoeven te werken!
  woensdag 6 augustus 2003 @ 23:24:44 #51
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_12268483
Geweldige film! Alleen jammer dat het zo kort is (waarschijnlijk ook wel beter).
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_12268553
ik vond 'm tegen het einde behoorlijk inzakken. Maar zeker in het begin zater er zeer sterke stukken in.
Rukken tot het pijn doet
pi_12268620
Die Milton is echt vet! Vooral zijn laatste zin: I could put strichine in your drink! It has salt al over the...
  woensdag 6 augustus 2003 @ 23:31:53 #54
33800 FHR
Omhoog fietsen? Stoeltjeslift!
pi_12268661
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 23:20 schreef officer het volgende:

[..]

klopt, maar die 'zielige' gast liep voor de brand nog ff het kantoor binnen om zijn nietmachine terug te halen, en zal toen die envelop wel hebben zien liggen.

Die 'zielige gast' met de nietmachine (Milton) is NIET dezelfde als degene die wordt aangereden. Milton vindt de envelop met cheques en die andere gast (Tom Smykowski) leeft gewoon voort met z'n vrouw en z'n "Jump to Conclusions" tapijtje.
Fietsen is gezond, eet meer fiets
pi_12268842
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 23:15 schreef MarkyB het volgende:

[..]

FOUT!!

Nee, die Tom was aangereden. Milton ging gewoon naar het kantoor van die gast toe om zijn nietmachine terug te halen en vond dus idd die enveloppe, zoals al eerder gezegd. Heeft overigens iemand enig idee wat voor extra's er op de dvd staan?
Nee.
pi_12269064
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 23:40 schreef PimD het volgende:

[..]

Nee, die Tom was aangereden. Milton ging gewoon naar het kantoor van die gast toe om zijn nietmachine terug te halen en vond dus idd die enveloppe, zoals al eerder gezegd. Heeft overigens iemand enig idee wat voor extra's er op de dvd staan?

Milton is die dikke met die bril, die wel voor zichzelf wil opkomen, maar het lukt hem alleen niet. Daardoor ging hij in de auto zitten in de garage met lopende motor waarna z'n vrowu thuiskomt en hem doet inzien dat het leven belangrijk is. Z'n vrouw doet de garage open en milton rijdt achteruit de weg op waar hij door een dronken bestuurder wordt aangereden. Daardoor krijgt hij een fikse schade vergoeding. Op zijn feest zit hij daardoor van top tot teen in het gips. Aan het einde gaat hij op vakantie van de schade vergoeding. Er duiden geen sporen dat hij de envelop van Peter gepakt heeft.
  donderdag 7 augustus 2003 @ 00:00:12 #57
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_12269275
Ze hebben ook is stukjes uit office space gebruikt voor een aflevering van waskracht; ging over verschrikkelijke bazen geloof ik. Lieten ze al die stukjes met stephen root en die lumbergh zien
Make waaaaaaaaaay for the firetruck!
pi_12269540
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 23:51 schreef MarkyB het volgende:
Milton is die dikke met die bril, die wel voor zichzelf wil opkomen, maar het lukt hem alleen niet. Daardoor ging hij in de auto zitten in de garage met lopende motor waarna z'n vrowu thuiskomt en hem doet inzien dat het leven belangrijk is. Z'n vrouw doet de garage open en milton rijdt achteruit de weg op waar hij door een dronken bestuurder wordt aangereden. Daardoor krijgt hij een fikse schade vergoeding. Op zijn feest zit hij daardoor van top tot teen in het gips. Aan het einde gaat hij op vakantie van de schade vergoeding. Er duiden geen sporen dat hij de envelop van Peter gepakt heeft.
Huh? Die ene die in het gips zat, was niet dezelfde persoon als die op het einde op vakantie gaat hoor...
pi_12269623
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 00:12 schreef FunnyMuffin het volgende:

[..]

Huh? Die ene die in het gips zat, was niet dezelfde persoon als die op het einde op vakantie gaat hoor...

Vertel, wie dan?
pi_12269776
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 00:16 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Vertel, wie dan?

Dat was dus die Tom

Tom = de man die de zaken tussen klant en programmeur regelde en zelfmoord wilde plegen en toen een ongeluk kreeg.
Milton = de man die 5 jaar geleden al ontslagen was, maar dat was hem nooit verteld > door een foutje bleef hij toch loon krijgen. Hij is die stotterende gast met het niet-machine. Hij steekt aan het einde het kantoor in de fik en gaat op vakantie

[Dit bericht is gewijzigd door PimD op 07-08-2003 00:25]

Nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')