quote:Op vrijdag 7 september 2018 02:07 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Maar toen ik terug kwam sprak ik feitelijk Rotterdams en begon het weer van voor af aan..
Mja sowieso. Zoon doet tweetalig atheneum dus spreek veel Engels met hem sinds een jaar. Begin van dit schooljaar ook Duits. Frans beperken we tot proefwerkoverhoringen. En dan probeer ik ze ook nog Diets te leren. Genoeg accenten hier in huisquote:
Middagdutje gedaan dus nog niet moe.quote:Op vrijdag 7 september 2018 02:14 schreef ArischeAlex het volgende:
Wat is jullie excuus om op te zijn?
Hoezo heb ik een excuus nodig?quote:Op vrijdag 7 september 2018 02:14 schreef ArischeAlex het volgende:
Wat is jullie excuus om op te zijn?
Komt ABN er nog wel aan te pas?quote:Op vrijdag 7 september 2018 02:13 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Mja sowieso. Zoon doet tweetalig atheneum dus spreek veel Engels met hem sinds een jaar. Begin van dit schooljaar ook Duits. Frans beperken we tot proefwerkoverhoringen. En dan probeer ik ze ook nog Diets te leren. Genoeg accenten hier in huis.
Over het algemeen als gezin praten we gewoon ABN inderdaad.quote:Op vrijdag 7 september 2018 02:15 schreef wollah het volgende:
[..]
Komt ABN er nog wel aan te pas?Ook niet geheel onbelangrijk
Goed voor hun toekomst ook als je veel talen spreekt. Ik had vroeger best thuis Engels willen praten eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 september 2018 02:16 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Over het algemeen als gezin praten we gewoon ABN inderdaad.
Metoo. Moet ritme aanpassen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 02:14 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Middagdutje gedaan dus nog niet moe.
Moest lachenquote:Op vrijdag 7 september 2018 02:27 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Boel kakt in, duidelijk een wollah-topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |