Maastricht.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:56 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Maastricht? Vind Maastrichtse centrum zo tof, natuur in Limboland, Landgraaf etcetera. Jammer van de racisten daar en de economie.
Klopt ik kom wel naar jou toe.quote:Op vrijdag 7 september 2018 01:57 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik was toch niet welkom in Limburg?
Denken dat je welkom bent in het westen met je gay accentquote:Op vrijdag 7 september 2018 01:59 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Klopt ik kom wel naar jou toe.
Hoe kun je dan weg willen, kralingen is tofste stadsdeel. En de Plassen zo mooi.quote:Op vrijdag 7 september 2018 02:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Krooswijk/Kralingen en Oud Noord.
Vooral dat Kralingse Plas volk heeft mij terug doen gaan...quote:Op vrijdag 7 september 2018 02:02 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Hoe kun je dan weg willen, kralingen is tofste stadsdeel. En de Plassen zo mooi.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 02:03 schreef wollah het volgende:
[..]
Een clown bedoel je? Ja ik beschik over een uitgebreide dosis aan humor
Ff zonder auwehoeren maar konden mensen je daar wel verstaan?quote:Op vrijdag 7 september 2018 02:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Vooral dat Kralingse Plas volk heeft mij terug doen gaan...
De eerste weken waren bijzonder pijnlijk.quote:Op vrijdag 7 september 2018 02:04 schreef wollah het volgende:
[..]
Ff zonder auwehoeren maar konden mensen je daar wel verstaan?of heb je niet zo’n overdreven accent
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 7 september 2018 02:05 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
De eerste weken waren bijzonder pijnlijk..
Vertel? Vind de Plas an sich heel tof maar ben niet op de hoogte van de inwoners.quote:Op vrijdag 7 september 2018 02:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Vooral dat Kralingse Plas volk heeft mij terug doen gaan...
Maar toen ik terug kwam sprak ik feitelijk Rotterdams en begon het weer van voor af aan.quote:
Aw insgelijksquote:Op vrijdag 7 september 2018 02:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]Verder ben je wel een schatje hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |