abonnement Unibet Coolblue
pi_181739258
Ik ben nu zo'n 5 - 6 dagen bezig met een eigen Youtube kanaal. Ik vind het lastig om mijn kanaal te verspreiden (dus bekend te maken). Hebben jullie tips hoe ik dit kan doen? Zijn er speciale websites waar ik mijn links mag plaatsen?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden:)
  donderdag 6 september 2018 @ 23:15:12 #2
370352 I
Eye for an I
pi_181739401
Clickbait titels / thumbnails en relevante games spelen helpen een hoop tegenwoordig.
pi_181739446
Wat is je doel?
Wat is je hoofd-onderwerp?
Hoevaak update je jouw kanaal?
Hoe heet je kanaal?

Alleen vragen hoe je bekendheid krijgt is niet voldoende.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_181739611
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 23:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is je doel?
Wat is je hoofd-onderwerp?
Hoevaak update je jouw kanaal?
Hoe heet je kanaal?

Alleen vragen hoe je bekendheid krijgt is niet voldoende.
Mijn doel is om meer subscribers te krijgen, meer interactie hierdoor te creeren. Mijn hoofd-onderwerp is Fortnite video's.

Elke dag rond 8 uur upload ik een video. Mijn kanaal heet Intouchable
pi_181741222
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 23:23 schreef Raymontjee het volgende:

[..]

Mijn doel is om meer subscribers te krijgen, meer interactie hierdoor te creeren. Mijn hoofd-onderwerp is Fortnite video's.

Elke dag rond 8 uur upload ik een video. Mijn kanaal heet Intouchable
Je doet het alleen voor de subs dus? Je probeert even snel wat populariteit en geld te scoren?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 7 september 2018 @ 00:42:37 #6
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_181741313
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 23:23 schreef Raymontjee het volgende:
Mijn doel is om meer subscribers te krijgen, meer interactie hierdoor te creeren.
En je denkt dat je de enige bent?
pi_181741549
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 september 2018 00:34 schreef Seam het volgende:

[..]

Je doet het alleen voor de subs dus? Je probeert even snel wat populariteit en geld te scoren?
Nee in tegenstelling. Voordat ik geld verdien duurt dat toch nog heel lang met geluk. Nu met weinig subs heb je weinig bekijk en dus weinig interactie en wil graag meer interactie dus, mensen die liken, je volgen etc.

Maar heb nog niet echt de oplossing gehoord
pi_181742427
De oplossing is er ook niet zo maar. Ik ben zelf 2 jaar geleden begonnen met een kanaal omdat ik die tijd thuis zat ( bedrijf waar ik werkte failliet ) en toen voor de lol dus een kanaal begonnen. Ik heb toen gekeken naar wat iets nieuws kon brengen. Ik ben mij gaan richten op F1 video’s ( van de game ) en ben daar Nederlands commentaar bij gaan doen. In die tijd was er bijna niemand die dat deed in Nederland. Nu inmiddels zijn het er wat meer. Ik heb inmiddels meer dan 7K abonnees en heb er al behoorlijk wat mee verdient. Maar als je nu nog een fortnite kanaal gaat beginnen zal het lastig worden omdat er daar als 600 miljard van zijn. Dus je zal of ontzettend goed moeten zijn in fortine of een ander onderwerp moeten kiezen!
pi_181742430
Dit bericht mag weg!
pi_181742434
-
Foutje

Man man :')
2 keer mezelf quoten i.p.v. bericht aanpassen.
pi_181742795
Wat is je budget? Als je een beetje een buzz rondom je kanaal wilt creeeren ben je zo 50k verder.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  vrijdag 7 september 2018 @ 08:03:15 #12
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_181744057
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 02:25 schreef SoldMayor het volgende:
De oplossing is er ook niet zo maar. Ik ben zelf 2 jaar geleden begonnen met een kanaal omdat ik die tijd thuis zat ( bedrijf waar ik werkte failliet ) en toen voor de lol dus een kanaal begonnen. Ik heb toen gekeken naar wat iets nieuws kon brengen. Ik ben mij gaan richten op F1 video’s ( van de game ) en ben daar Nederlands commentaar bij gaan doen. In die tijd was er bijna niemand die dat deed in Nederland. Nu inmiddels zijn het er wat meer. Ik heb inmiddels meer dan 7K abonnees en heb er al behoorlijk wat mee verdient. Maar als je nu nog een fortnite kanaal gaat beginnen zal het lastig worden omdat er daar als 600 miljard van zijn. Dus je zal of ontzettend goed moeten zijn in fortine of een ander onderwerp moeten kiezen!
Cool, doe 's een link naar je kanaal.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 7 september 2018 @ 08:25:31 #13
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181744178
Koppel je YouTube aan een facebook pagina, twitter, instagram, etc.
Reageer op anderen.
pi_181745362
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 02:25 schreef SoldMayor het volgende:
De oplossing is er ook niet zo maar. Ik ben zelf 2 jaar geleden begonnen met een kanaal omdat ik die tijd thuis zat ( bedrijf waar ik werkte failliet ) en toen voor de lol dus een kanaal begonnen. Ik heb toen gekeken naar wat iets nieuws kon brengen. Ik ben mij gaan richten op F1 video’s ( van de game ) en ben daar Nederlands commentaar bij gaan doen. In die tijd was er bijna niemand die dat deed in Nederland. Nu inmiddels zijn het er wat meer. Ik heb inmiddels meer dan 7K abonnees en heb er al behoorlijk wat mee verdient. Maar als je nu nog een fortnite kanaal gaat beginnen zal het lastig worden omdat er daar als 600 miljard van zijn. Dus je zal of ontzettend goed moeten zijn in fortine of een ander onderwerp moeten kiezen!
Dat is ook zeker waar! Maar Fortnite vind ik leuk en ben ik goed in, dus een ander spel kiezen waar minder channels van bestaan lijkt mij ook niet ideaal
pi_181745386

Blijkbaar mogen links ook hier dus. Zo niet verwijder ik dit, Zijn er mensen met nog wat tips voor mijn account? Ik praat engels, niet het beste engels wat er is helaas maar dat weet ik zelf ook:p
  vrijdag 7 september 2018 @ 10:09:42 #16
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_181745651
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:54 schreef Raymontjee het volgende:

Blijkbaar mogen links ook hier dus. Zo niet verwijder ik dit, Zijn er mensen met nog wat tips voor mijn account? Ik praat engels, niet het beste engels wat er is helaas maar dat weet ik zelf ook:p
Ik versta er geen kut van.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_181745840
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik versta er geen kut van.
Party guiden van anderen zijn soms kut te verstaan, dat sws en het helpt ook niet als ze 10 jaar zijn. Miss volgende x maar muten
pi_181746916
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:54 schreef Raymontjee het volgende:

Blijkbaar mogen links ook hier dus. Zo niet verwijder ik dit, Zijn er mensen met nog wat tips voor mijn account? Ik praat engels, niet het beste engels wat er is helaas maar dat weet ik zelf ook:p
:')!!!!!!
pi_181752197
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 02:25 schreef SoldMayor het volgende:
De oplossing is er ook niet zo maar. Ik ben zelf 2 jaar geleden begonnen met een kanaal omdat ik die tijd thuis zat ( bedrijf waar ik werkte failliet ) en toen voor de lol dus een kanaal begonnen. Ik heb toen gekeken naar wat iets nieuws kon brengen. Ik ben mij gaan richten op F1 video’s ( van de game ) en ben daar Nederlands commentaar bij gaan doen. In die tijd was er bijna niemand die dat deed in Nederland. Nu inmiddels zijn het er wat meer. Ik heb inmiddels meer dan 7K abonnees en heb er al behoorlijk wat mee verdient. Maar als je nu nog een fortnite kanaal gaat beginnen zal het lastig worden omdat er daar als 600 miljard van zijn. Dus je zal of ontzettend goed moeten zijn in fortine of een ander onderwerp moeten kiezen!
Onzin Gaming toch?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_181752818
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:54 schreef Raymontjee het volgende:

Blijkbaar mogen links ook hier dus. Zo niet verwijder ik dit, Zijn er mensen met nog wat tips voor mijn account? Ik praat engels, niet het beste engels wat er is helaas maar dat weet ik zelf ook:p
Je kan het denk ik toch beter bij zingen houden

pi_181755958
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 15:51 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Onzin Gaming toch?
Haha ja klopt!
Hoe weet je dat? :o
pi_181756808
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 18:27 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Haha ja klopt!
Hoe weet je dat? :o
Ik ben daar wel eens op terecht gekomen en nu je het over een Nederlandstalig F1 kanaal hebt, moest 1 plus 1 el 2 zijn.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_181756857
TS, ik heb even marktonderzoek gedaan. (link)

De voorlopige conclusie is dat je te weinig man, man, man bezigt. Ook zijn er respondenten die graag een paar he Amigo's willen horen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181865515
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:12 schreef Archibaltus het volgende:

[..]

Je kan het denk ik toch beter bij zingen houden

:') :') :') :')
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')