abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 september 2018 @ 19:30:49 #1
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181732940
Ik heb dus sinds 2 jaar een vriendin en het is allemaal leuk enzo maar ik heb sinds een paar weken het vermoeden dat ze me aan het bedriegen is en ik heb er geen vertrouwen meer in dat ik dit nog lang kan volhouden dus wil ik het uitmaken.

Nu hebben mijn vorige 2 exen mij gedumpt via whatsapp maar heb het nooit zelf gedaan en vind uit ervaring via whatsapp ook wel beetje sneu maar ik weet niet hoe ik dit moet gaan zeggen.

Ze komt zaterdagavond terug van vakantie en ik heb ook belooft om haar op te halen van treinstation dus het lijkt me een mooi moment om dan te doen.
Maar hoe moet je zoiets in godsnaam zeggen en wanneer? Net voordat we afscheid nemen of meteen als ik haar op het station zie.

Ik weet het ff niet meer
#KICKOUTZP
pi_181733024
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:30 schreef wollah het volgende:
Ik heb dus sinds 2 jaar een vriendin en het is allemaal leuk enzo maar ik heb sinds een paar weken het vermoeden dat ze me aan het bedriegen is en ik heb er geen vertrouwen meer in dat ik dit nog lang kan volhouden dus wil ik het uitmaken.

Nu hebben mijn vorige 2 exen mij gedumpt via whatsapp maar heb het nooit zelf gedaan en vind uit ervaring via whatsapp ook wel beetje sneu maar ik weet niet hoe ik dit moet gaan zeggen.

Ze komt zaterdagavond terug van vakantie en ik heb ook belooft om haar op te halen van treinstation dus het lijkt me een mooi moment om dan te doen.
Maar hoe moet je zoiets in godsnaam zeggen en wanneer? Net voordat we afscheid nemen of meteen als ik haar op het station zie.

Ik weet het ff niet meer
Maak je het nu uit op basis van een vermoeden? Of is er meer aan de hand?

Uitmaken is vooral een kwestie van je als een man gedragen. Dus gewoon eerlijk en oprecht je gevoel delen en met respect afscheid nemen. Het beste is het om het bij haar thuis te doen.

En neem er zoveel tijd voor als ze nodig heeft.
  donderdag 6 september 2018 @ 19:36:36 #3
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181733069
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Maak je het nu uit op basis van een vermoeden? Of is er meer aan de hand?
Nou ja 100% zeker is het niet maar was laatst bij haar en vroeg toen waarom ze me negeerde op whatsapp en niet opneemt als ik bel en toen kreeg ik een heel ontwijkend antwoord en begon ze te stotteren. Ik mocht ook niet in haar telefoon kijken wat een half jaar geleden geen probleem was.
quote:
Uitmaken is vooral een kwestie van je als een man gedragen. Dus gewoon eerlijk en oprecht je gevoel delen en met respect afscheid nemen. Het beste is het om het bij haar thuis te doen.

En neem er zoveel tijd voor als ze nodig heeft.
Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen :') wil het liefst zo kort mogelijk en dan weer weggaan
#KICKOUTZP
pi_181733095
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:30 schreef wollah het volgende:
Ze komt zaterdagavond terug van vakantie en ik heb ook belooft om haar op te halen van treinstation dus het lijkt me een mooi moment om dan te doen.
Dat lijkt me inderdaad een mooi moment.

Hoi schatje, leuke vakantie gehad? Ja? Ow by the way, het is over en uit tussen ons; neem maar een taxi naar huis, sloerie!!! :W

Ja inderdaad, mooi moment dit. _O-
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181733107
Sterkte overigens ;( :*
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 6 september 2018 @ 19:39:54 #6
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181733136
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:37 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat lijkt me inderdaad een mooi moment.

Hoi schatje, leuke vakantie gehad? Ja? Ow by the way, het is over en uit tussen ons; neem maar een taxi naar huis, sloerie!!! :W

Ja inderdaad, mooi moment dit. _O-
Nu je het zegt...
Maar ja weet niet of ik dat kan. Zou me wel heel slecht voelen ofzo als ik daf zou doen :P
#KICKOUTZP
  donderdag 6 september 2018 @ 19:40:09 #7
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181733141
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:38 schreef vosss het volgende:
Sterkte overigens ;( :*
Thankss
#KICKOUTZP
pi_181733144
quote:
10s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:39 schreef wollah het volgende:

[..]

Nu je het zegt...
Maar ja weet niet of ik dat kan. Zou me wel heel slecht voelen ofzo als ik daf zou doen :P
Maw; is dat moment wel zo geschikt?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181733179
Gewoon vanaf nu volledig negeren en ontlopen.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  donderdag 6 september 2018 @ 19:42:57 #10
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181733190
quote:
3s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:40 schreef vosss het volgende:

[..]

Maw; is dat moment wel zo geschikt?
Als ik het over mijn hart kan krijgen om dat te doen wel. Anders denk ik niet :{

Er liggen ook nog spullen van haar bij mij thuis dus zou wel heel ongemakkelijk zijn als ze de volgende dag weer op de stoep staat om die zooi op te halen :')
#KICKOUTZP
  donderdag 6 september 2018 @ 19:43:50 #11
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181733206
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:42 schreef Hallojo het volgende:
Gewoon vanaf nu volledig negeren en ontlopen.
Zonder iets te zeggen? :D
#KICKOUTZP
pi_181733208
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:42 schreef wollah het volgende:

[..]

Als ik het over mijn hart kan krijgen om dat te doen wel. Anders denk ik niet :{

Er liggen ook nog spullen van haar bij mij thuis dus zou wel heel ongemakkelijk zijn als ze de volgende dag weer op de stoep staat om die zooi op te halen :')
Die spullen zou je natuurlijk ook mee kunnen nemen als je haar gaat halen.

HIER EN NEEM JE TROEP OOK MEE OVERSPELIGE SLET!!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181733226
Overigens kan je er ook voor opteren om net te doen of je van niks weet en kijken of je haar zover krijgt voor een triootje met een ander lekker wijf :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181733229
En haar daarna dumpen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 6 september 2018 @ 19:45:56 #15
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181733260
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:43 schreef vosss het volgende:

[..]

Die spullen zou je natuurlijk ook mee kunnen nemen als je haar gaat halen.

HIER EN NEEM JE TROEP OOK MEE OVERSPELIGE SLET!!!!
Ik krijg er bijna zin in als ik dit zo lees :7
#KICKOUTZP
pi_181733286
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:36 schreef wollah het volgende:

[..]

Nou ja 100% zeker is het niet maar was laatst bij haar en vroeg toen waarom ze me negeerde op whatsapp en niet opneemt als ik bel en toen kreeg ik een heel ontwijkend antwoord en begon ze te stotteren. Ik mocht ook niet in haar telefoon kijken wat een half jaar geleden geen probleem was.

[..]

Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen :') wil het liefst zo kort mogelijk en dan weer weggaan
De vraag is eigenlijk: als dit vermoeden er niet zou zijn, zou je het dan ook uitmaken?

Zo niet, zou je dan eens niet gewoon met haar over jouw gevoel gaan praten?

En ja, uitmaken is klote. Man up. Gewoon de tijd voor nemen en uitleggen wat je voelt en welke consequentie dat voor jou heeft. Zou ik wel met iets beters komen dan een vermoeden, maar dat ben ik.

Jullie zijn een aardige tijd bij elkaar geweest. Dan is het niet meer dan normaal dat je de tijd neemt voor haar.
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 september 2018 @ 19:49:00 #17
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181733338
Even een wilde gedachte he. Don't shoot the messenger. Even voor het perspectief.

Zou je niet gewoon eens vragen of je vermoedens kloppen?
pi_181733347
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:44 schreef vosss het volgende:
En haar daarna dumpen.
Ik vind jou een beetje raar.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_181733365
Zo'n stoere vent op forum weet toch wel hoe hij dit moet oplossen?
pi_181733370
Gewoon ghosten
  donderdag 6 september 2018 @ 19:50:57 #21
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181733374
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

De vraag is eigenlijk: als dit vermoeden er niet zou zijn, zou je het dan ook uitmaken?

Zo niet, zou je dan eens niet gewoon met haar over jouw gevoel gaan praten?
Maar dit gevoel zou ik zonder die vermoedens toch niet hebben?
quote:
En ja, uitmaken is klote. Man up. Gewoon de tijd voor nemen en uitleggen wat je voelt en welke consequentie dat voor jou heeft. Zou ik wel met iets beters komen dan een vermoeden, maar dat ben ik.

Jullie zijn een aardige tijd bij elkaar geweest. Dan is het niet meer dan normaal dat je de tijd neemt voor haar.
Dat wil ik ook wel doen maar weet niet waar te beginnen. Wil er ook niet te veel energie meer in steken want eigenlijk is dat het niet waard als je vriendin zo met je omgaat toch?
#KICKOUTZP
  donderdag 6 september 2018 @ 19:52:03 #22
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181733396
quote:
5s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:49 schreef Kreator het volgende:
Even een wilde gedachte he. Don't shoot the messenger. Even voor het perspectief.

Zou je niet gewoon eens vragen of je vermoedens kloppen?
Dat probeerde ik ook te doende zoals gezegd levert dat ontwijkende antwoorden en een hoop gezeik op
#KICKOUTZP
pi_181733408
quote:
5s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:49 schreef Kreator het volgende:
Even een wilde gedachte he. Don't shoot the messenger. Even voor het perspectief.

Zou je niet gewoon eens vragen of je vermoedens kloppen?
Goed idee.

Maar als je het toch al wilt uitmaken, dan gewoon recht voor z'n raap, bij het station. Even pijnlijk voor beide partijen, maar anders zit je nog een uur met haar opgescheept en ga je je alleen maar schuldiger voelen over het onheil dat je later over haar gaat uitstorten maar waar ze nog geen idee van heeft.
Somebody that I used to know
  Miss 200.000.000! donderdag 6 september 2018 @ 19:54:01 #24
367000 roos94
pi_181733439
Soms is een vermoeden gewoon een vermoeden en meer niet. Praat er over met dr. Maar ook echt vol erin. Dus geen gelul maar ze mag je gewoon vertellen wat er aan de hand is en dat je geen genoegen neemt met ontwijkende antwoorden.

Als je dit niet doet krijg je wss spijt.
pi_181733443
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:43 schreef wollah het volgende:

[..]

Zonder iets te zeggen? :D
Ja. En als ze iets tegen je zegt stug ontkennen dat je haar kent, laat staan dat jullie ooit iets hebben gehad. Als je dat lang genoeg volhoudt, gaat ze het vanzelf geloven.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')