overzichtsplaatje heeft het over 20-9, daar zijn we nog niet dacht ikquote:Op woensdag 12 september 2018 14:22 schreef gynaika het volgende:
Gevonden sporen rijmen niet met elkaar.
Vermissing Arjen Kamphuis nóg raadselachtiger:
https://www.telegraaf.nl/(...)-nog-raadselachtiger
Inderdaad...quote:Op woensdag 12 september 2018 17:43 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
overzichtsplaatje heeft het over 20-9, daar zijn we nog niet dacht ik
Als hij had willen verdwijnen had hij er wel voor gezorgd dat hij niet gemist zou worden.quote:Op woensdag 12 september 2018 19:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wilde hij misschien zelf een tijdje van de radar vanwege activistische doeleinden? Of wilde hij iets onderzoeken? Hij lijkt me een soort hobby speurneus. Alleen is het in dat scenario niet zo prettig dat zijn omgeving en politie de publiciteit zoekt.
Nou heb ik ook niet de indruk dat hij een dusdanig controversiele of invloedrijk figuur is dat hij moet verdwijnen. Goed, hij maak zich sterk voor een zaak, heeft in zekere mate banden met Wikileaks, en zal best wat mensen op hun tenen getrapt hebben. Maar dat hij door inlichtingendiensten, criminelen of andere achterna gezeten zou worden waardoor hij moet verdwijnen, lijkt mij nogal ver gezocht. Als dat zo zou zijn, zouden veel meer mensen zich zorgen over hun veiligheid moeten maken.quote:Op woensdag 12 september 2018 19:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als hij had willen verdwijnen had hij er wel voor gezorgd dat hij niet gemist zou worden.
Werkt bij mij nog wel, heb dit plaatje ff opgeslagen, maar wellicht bedoelen ze 20-8? zal ook wel raar zijn.quote:Op woensdag 12 september 2018 17:49 schreef gynaika het volgende:
[..]
Inderdaad...
Jammer dat het artikel niet meer is te lezen, toen ik het plaatste namelijk wel.
'Identiteitspapieren Arjen Kamphuis gevonden'quote:Op donderdag 13 september 2018 00:46 schreef Burdie het volgende:
Z'n ID-kaart gevonden in het water... Lijkt me slecht nieuws.
Klopt ook niet.quote:Op woensdag 12 september 2018 23:05 schreef Syd het volgende:
[..]
Werkt bij mij nog wel, heb dit plaatje ff opgeslagen, maar wellicht bedoelen ze 20-8? zal ook wel raar zijn.
[ afbeelding ]
Het lijkt me dat je dan je familie of beste vrienden vooraf op de hoogte brengt, om ze niet te laten schrikken en zodat ze geen zoektocht starten. Bedenk ook dat zo'n zoektocht tienduizenden euro's kost, misschien inmiddels al meer. Als je weet dat er naar je gezocht wordt en geen teken van leven geeft, dan kun je hiervoor financieel aansprakelijk worden gesteld.quote:Op woensdag 12 september 2018 19:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wilde hij misschien zelf een tijdje van de radar vanwege activistische doeleinden? Of wilde hij iets onderzoeken?
Nee, er is wat foutief verwisseld tussen de datums van #5 en #6.quote:Op woensdag 12 september 2018 23:05 schreef Syd het volgende:
[..]
Werkt bij mij nog wel, heb dit plaatje ff opgeslagen, maar wellicht bedoelen ze 20-8? zal ook wel raar zijn.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |