Alsjeblieft niet, dat wil ik niet in mijn pohi hebbenquote:
Groot voorstander geweest van de abortuspil bij de huisarts.quote:Op donderdag 6 september 2018 11:36 schreef TLC het volgende:
Alexander P. van de orgaanroofpartij... dat is iemand dwingt tot abortus verrast me dan ook totaal niet, die vent hecht totaal geen waardes aan een mensenleven.
Van mij mag ie later wegbranden in de hel.
Op die foto met die (wel heel gave!) kinderwagen lijkt ze zwanger ....quote:Op donderdag 6 september 2018 11:00 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Foto's https://ishootpeople.nl/events/anne-lok-met-haar-kinderen-1
Temptingquote:Op donderdag 6 september 2018 11:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, dat wil ik niet in mijn pohi hebben
goh, ze doen eens wat goeds in Den Haagquote:Op donderdag 6 september 2018 11:40 schreef Physsic het volgende:
[..]
Maar dat is op een laag pitje komen te staan sinds het regeerakkoord.
Misschien dat ie het samen met iemand kan laten doen. Als duo of zo. Alex & Ron, voor al uw ranzige en perverse uitspattingen.quote:Op donderdag 6 september 2018 08:55 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ik ben niet verrast door die Pechtoldmeestal zijn de grootste moraalridders ook de grootste klootzakken
Het zou mij niet eens verbazen als die pervert zich laat onder schijten en zich daarna laat afranselen met brandnetels.
De viezerik
quote:
Zich nu zielig gedragen, na zelf als een olifant door de porseleinkast te zijn gedenderd. Hopen op mannen die denken ach zielig lekker wijf. De rest kunnen zelf toch wel invullen?quote:Op donderdag 6 september 2018 11:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Omschrijf eens wat je hiermee bedoelt?
En als ze niet gelogen heeft vind ik haar tenenkrommend naief. Wie hapt nou als een 'jourmalist' van zo'n flutblad zegt dat er karaktermoord op haar in Den Haag wordt voorbereid?quote:Op donderdag 6 september 2018 11:13 schreef Mylene het volgende:
[..]
Evert Santegoeds: ‘Anne Lok loog bij Twan Huys’
Goffer. Ff mijn advocaat bellen.quote:Op donderdag 6 september 2018 11:40 schreef maily het volgende:
[..]
Op die foto met die (wel heel gave!) kinderwagen lijkt ze zwanger ....
Da's ook niet origineel..quote:Op donderdag 6 september 2018 11:43 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Misschien dat ie het samen met iemand kan laten doen. Als duo of zo. Alex & Ron, voor al uw ranzige en perverse uitspattingen.
Even uitgaande van haar verhaal staat ze onder enorme druk en is ze emotioneel mishandeld.quote:Op donderdag 6 september 2018 11:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zich nu zielig gedragen, na zelf als een olifant door de porseleinkast te zijn gedenderd. Hopen op mannen die denken ach zielig lekker wijf. De rest kunnen zelf toch wel invullen?
Dat zal best maar je verliest er wel aanzien mee.quote:Op donderdag 6 september 2018 11:34 schreef maily het volgende:
[..]
Privé-leven Pechtold niet van invloed op D66
ja dat doet ze nu dus zelf ook.quote:Op donderdag 6 september 2018 11:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Even uitgaande van haar verhaal staat ze onder enorme druk en is ze emotioneel mishandeld.
Het is als je macht hebt echt een koud kunstje om iemand kapot te maken.
Privé beweert ook dat ze haar benaderd hebben.quote:Op donderdag 6 september 2018 11:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ja dat doet ze nu dus zelf ook.
Zij heeft de macht gepakt door de vuile was buiten te hangen, Pechtold wordt hier echt niet beter van...
Twee vechtende honden.
Doe er een telefoontje naar de uroloog achteraan. Dat is goedkoper voor de toekomst.quote:Op donderdag 6 september 2018 11:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Goffer. Ff mijn advocaat bellen.
Nee, ik laat niets doorsnijden. Dat komt mijn marktwaarde bij jongere vrouwen niet ten goede.quote:Op donderdag 6 september 2018 11:57 schreef Elpis het volgende:
[..]
Doe er een telefoontje naar de uroloog achteraan. Dat is goedkoper voor de toekomst.
Alleen bij die met kinderwens.quote:Op donderdag 6 september 2018 11:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, ik laat niets doorsnijden. Dat komt mijn marktwaarde bij jongere vrouwen niet ten goede.
Ja, maar ik kan je vertellen dat ook de ‘never nooit’ vrouwen een paar maanden later een complete planning kunnen hebben.quote:
Privé en Story hadden niets gehad als ze ze niets gegeven had.quote:Op donderdag 6 september 2018 11:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Privé beweert ook dat ze haar benaderd hebben.
Verhaal van story was er al zonder haar.quote:Op donderdag 6 september 2018 12:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Privé en Story hadden niets gehad als ze ze niets gegeven had.
Daar knelt het schoentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |